Azt írod kevés km van benne. Nyilván az olvasók nem hallják a hangot :-) Vagy a féknyerged vezető csúszkái koptak ki,és a nyereg zörög,vagy és ennek nagyobb esélye van,a katalizátorod megolvasztja a fogasléces kormányműben a zsírt,és kopog a kormányműved,amit érzel a kormánykeréken is. Én a kormánymű fogaslécének lógására tippelek.(típushiba).
Sziasztok! 2003-as swift sedanom van, kevés km-rel. Bal elölről, időnként (!) irgalmatlan zörgés jön, amit a kormányig érezni. Ha megpihen az autó, nincs ez a hang, ha rendkívül rossz úton megyek, akkor sem jön elő. De, ha apró (kamion felgyűrte aszfalt, vasúti átjáró stb..) úthibák vannak, "kilazulhat" valami, és kezdi azt az idegtépő hangot. Vittem már Suzuki márkaszervizbe, ezzel a problémával, ahol semmit sem találtak, sőt, így ment át műszakin is ugyan ott. Volt már rázó meg húzó meg mittomén milyen padon is, sehol semmit nem talál senki. Engem meg az ideg szétvág. Sokszor a legegyenletesebb útfelületen kezdi el ezt a hangot adni, és zörög, mint annak a bizonyos etnikumnak az autói. A jobb oldalon már cseréltek féknyereg akármit, ami ha kilazul, adhat ilyen hangot, de a bal oldaliról azt mondták, rendben van, elég bele a rézpaszta. Ja,és akkor sem múlik el a hang, ha a fékre lépek finoman (ezt is tanácsolták már, hogy próbáljam ki)
A kérdésem: van-e valakinek bármilyen ötlete, mi a jó büdös franc zöröghet, csörömpölhet?
A régi Swiftemmel (1999-évjárat) úgy jártam, hogy karosszéria javítás miatt le kellett szerelni a motorvezérlőt.
És most valami miatt a motor nem jár egyenletesen, lehet valami kontakt hiba vagy a lakatos nem vette le az akkusarut stb... Előtte soha nem volt ilyen hiba.
A kérdésem az lenne, ha teszek rá másik motorvezérlőt próbaképpen, akkor ahhoz másik indítókulcs is kell?
Érdeklődni szeretnék hogy a 2003-as 1,3 Swift (G13BB) közös nyomócsövében mennyi nyomásnak kell lennie alapjáraton? Ugyan is az enyémben 2,1 - 2,2 Bar van. Viszont nem akar menni, prüszköl, sokat eszik. Az AC pumpa 4,4 bart nyom. A nyomásszabályzó 2,6-nál engedi el alaphelyzetben ( Csak a gyújtás ráadáskor). Szárazon, azaz csak sűrített levegővel próbálva 2,8 barnál fúj le. Ha beindítom akkor leesik a nyomás 2,2-re (a - 0,7 bar alapjárati vákuum miatt.)
Az egyik javítási könyve azt írja hogy a gyújtás ráadásakor, illetve alapjáraton 2,7 - -3,1 barnak kell lennie. Bár szerintem a két eltérő üzemállapot (csak a gyújtás ráadása, illetve az alapjárat) miatt a kb 0,4 baros különbség releváns.
Sziasztok! 2000-ben gyártott 3 ajtós Swiftre szeretnék tenni sárfogó gumit.Csak Sedanhoz való kapható,boltban azt mondták,hogy a bal hátsó sárfogó gumin alakítani kell.Kérdésem az lenne mely részén,hogy kell alakítani,nem jövök rá.Köszi
Sőt, ahogy képeken nézegetem, lehet, hogy le sem kell szedni, mert alulról látszik? A legjobb esetben az előző tulajt idegesítette a kulcsos dolog, ezért kötötte ki.
Köszönöm! A kulcsra sem csipog, viszont nem az ajtóérzékelő lesz, mert a belsőlámpa felkapcsol, amikor kinyitja.
Akkor, ha jól sejtem, első dolgom levenni a középkonzol borítását, és megnézni, találok-e valami csipogóra emlékeztetőt mögötte, majd ha igen, akkor keresni a szakadást.