Ti mikor mennyi idö alatt tudtok megszokni egy masik autot. Hany km kell menni hogy jol menjen a vezetes?Mondjuk a swifböl kiszalva egy masik benzinesbe pattanok bele.
Sziasztok!
Nekem van egy 2006-os 1.3-as suzuki swiftem. Előjött a P0420-as hibakód, kicseréltük mind kettő lambdaszondát, és a katalizator nincs össze törve. Szerelő szerint nem a katalizátor a rossz.
Valakinak valami megoldás erre a hibára? Vagy az új katalizátor megoldja a gondot?
Köszönöm előre is a segítséget!
És szerinted a lámpa csak dísznek világít?!
1. olvastasd ki a hibatárolót;
2. ha értelmezhető/házilag javítható hibát ír, akkor javítsd;
3. ha nem, akkor vidd szerelőhöz.
4. lehet, hogy csak annyit kellett volna írnom, hogy vidd szerelőhöz
Először is nem tudom régen milyen volt, mivel nemrég lettem a tulajdonosa. A G13BB motorral szerelt swiftem most van először. Igazából az a furcsa, illetve zavaró hogy egyik pillanatról a másikra lódul meg, tehát nagyon élesen, már-már zavaróan érezni a különbséget. Ráadásul nem lehet fordulatszámhoz kötni. PL. ha másodikban jól kihúzatom, majd felrakom hármasba, akkor harmadikban kb 3200 a fordulat és itt is toporog (erőtlennek és gyengének is tűnik) kb 3500-ig, aztán megindul. A MIL lámpa is kigyullad hiába törlöm a hibát (akku saru levétellel), néhány nap után.
Ez a hiba hirtelen jelentkezett?Tehát régebben nem ilyen volt?A vezetéstechnikai hibát szeretném kizárni,ha fordulatot nem tudsz,esetleg segíthet,ha megírod,milyen sebességnél gangolsz fel,és hová.Példa:nem mindegy,hogy 40 km/h-nál 2,3,vagy 4-ik fokozatba kapcsolsz.
Van egy eladó tetőcsomagtartóm 4 v. 5 ajtóshoz, hátha valakit érdekel. Békéscsabán átvehető.
Illetve egy használt fékbetét/féktárcsa készlet elvihető. Cseréltem, de nem kellett volna, van még a minimumig pár miliméter a tárcsán és a betéteken is.
Talán van valahol még egy db kerek ködlámpa is, az kicsit sérült, de javított.
Igaz a pontos problémát csak tippelni tudom, nálam az 1.6-ost ha alacsony fordulaton (kb. 2500 alatt), akkor nem pörög, ahogy kéne. Csak akkor ok, ha nem egyszerre nyomom padlóig. Igazából 3000 felett lehet hirtelen padlózni.
Csak akkor ez az egész fórumosdi felesleges lenne. Szerencsére már sok problémára kaptam jótanácsot, megoldást ezen a fórumon (is). Szóval a cinikus beszólásoddal csak magad minősíted......
Pontosan nem tudom fordulatszám szerint behatárolni. Ahogy váltok fölfelé minden fokozat elején csinálja. Csak az a fura hogy egyik pillanatról a másikra elkezd húzni a tökölésből. Kicsit olyan mintha hirtelen még 2 henger bekapcsolna...
Érdeklődni szeretnék hogy a 2003-as G13BB motorkódú Swiftemnél mi okozza azt hogy mikor odalépek neki, akkor 3-4 másodpercig csak szüttyög, illetve nagyon gyengén gyorsul, aztán a fenti idő elteltével hirtelen észre tér, és úgy húz ahogy kell. Mi okozhatja ezt?