És vajon a tyúk volt előbb,vagy a tojás?Azaz:a ki tudja,milyen okból hozzáadott bioetenol áldásos mellékhatása,hogy a tankban már nem lehet víz,vagy a bioetanol az eszköz,a cél pedig a hozzáadott víz legalizálása?
Tavaly nyaron bitumenes alvazvédövel kezeltem le a kocsi aljat, ma alápillantottam es döbbentem nagyot. Több helyen lejött a festek a rozsda is megjelent.Ugy tünik csak felületi a rozsda.
Úgy tűnik te már láttad az autóm padlólemezét az ülés alatt , ugyan is osztom a véleményedet , a 95-ös évjáratú sedan 1.6 16v -nek nincs szerelőnyílása ,sajnos Tehát le kell venni a tankot
Ó szerelők szerelője ,az aranykezű mester ,dörzsölj már fel tudatlanságomból. Inkább hagyd a fenébe egy ilyen barom mint én úgy se tanítható. Megkérnélek ha én teszek fel kérdést ne érezz késztetést arra hogy válaszolj rá . Köszönöm
És mit csinálsz vele ha a kezedbe van ?? Ez nem olyan hogy megpucolom és ha fényes jó. Csöppet utánna kéne olvasni a témának akkor nem kérdeznél állitanál kapitális baromságokat....
Ha a tank alján összegyűlt víz a bűnös,érdemes lehet közel üres tankba önteni egy L alkoholt,pl rézeleje,ha van otthon főző a közeledben.Az alkohol tökéletesen keveredik a vízzel,azt az elegyet meg elégeti a benzinnel együtt a motor.
Az üzemanyag szivattyúnak általában két hibája szokott lenni. Az első a totális működésképtelenség,tehát el sem indul,a második a csökkent teljesítmény.Ha a gyújtás ráadása után a megszokott,rövid időn belül megáll,esélyes,hogy semmi gond nincs vele.Nem lehet,hogy az évek során túl sok szemét,víz stb gyűlt össze a tank alján?Álló autónál még tiszta benzint szív,ha mozog,lötykölődik,néha vizet kap a motor,dadog,leáll.Hozzászólásomat laikusként tettem meg,szakemberek kíméletesen küldjenek melegebb éghajlatra.
Az alsó szűrő alatt a bal hátsó trapézkar első bekötési pontja meletti szűrőt értem ami függőleges áramú, a szivattyú az alsó ágára tolja a benzint és a felsőn távozik a motor felé. Nos ez tiszta. Marad tehát a tank leszerelés ezek szerint.
Köszönöm a felvetést,házilagosan hogy tudom szűrni a problémát azaz mi a trükk amivel kimutatható az üa.szivattyú hibája. Nem szeretném levenni a tankot ha nem muszáj.
Tisztelt Fórumtársak ! Adva vagyon egy 95'-ös évjáratú 1.6 16 v . Tünetek a következőek.Gyorsításkor rángat,nem adja le a teljesítményt, világítás felkapcsolásakor beejti az alapjáratot (kb 600-650 1/min). Pöccre indul,üresjáratban fordulaton semmi probléma,hibajel nincs. Gyújtás felől minden mérve,gyári értéken. Alsó szűrő,nyomó visszafolyó cső,injektor fej(denso) nyomástartó szelep tiszta , jeladók ellenállása gyári értéken vákum csövek rendben , tank nem vákumos. Töltés alapjáraton 14,39 V fogyasztókkal 13,89 V fordulaton 14,45 V Ötleteket várok min siklottam át ! Köszi előre is.