Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

*Steve Creative Commons License 2019.03.07 0 0 279599

Minek akarod a tankot kiszedni az AC kivehető a hátsó üléssor alól

Előzmény: yetiric (279597)
obsitos3 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 279598

Az üzemanyag szivattyúnak általában két  hibája szokott lenni. Az  első a totális működésképtelenség,tehát el sem indul,a második a csökkent teljesítmény.Ha a gyújtás ráadása után a megszokott,rövid időn belül megáll,esélyes,hogy semmi gond nincs vele.Nem lehet,hogy az évek során túl sok szemét,víz stb gyűlt össze a tank alján?Álló autónál még tiszta benzint szív,ha mozog,lötykölődik,néha vizet kap a motor,dadog,leáll.Hozzászólásomat laikusként tettem meg,szakemberek kíméletesen küldjenek melegebb éghajlatra.

Előzmény: yetiric (279597)
yetiric Creative Commons License 2019.03.06 0 0 279597

Az alsó szűrő alatt a bal hátsó trapézkar első bekötési pontja meletti szűrőt értem ami függőleges áramú, a szivattyú az alsó ágára tolja a benzint és a felsőn távozik a motor felé. Nos ez tiszta. Marad tehát a tank leszerelés ezek szerint.

 

Előzmény: *Steve (279596)
*Steve Creative Commons License 2019.03.06 0 0 279596

Házilag sehogy de minek kéne levenni a tankot? Talán a szürő cserével kéne kezdeni. 

Előzmény: yetiric (279595)
yetiric Creative Commons License 2019.03.06 0 0 279595

Köszönöm a felvetést,házilagosan hogy tudom szűrni a problémát azaz mi a trükk amivel kimutatható az üa.szivattyú hibája. Nem szeretném levenni a tankot ha nem muszáj. 

 

Előzmény: *Steve (279594)
*Steve Creative Commons License 2019.03.06 0 0 279594

A benzinszűrő meg az AC kimaradt

Előzmény: yetiric (279593)
yetiric Creative Commons License 2019.03.04 0 0 279593

Tisztelt Fórumtársak !  Adva vagyon egy 95'-ös évjáratú 1.6 16 v . Tünetek a következőek.Gyorsításkor rángat,nem adja le a teljesítményt, világítás felkapcsolásakor  beejti az alapjáratot  (kb 600-650 1/min). Pöccre indul,üresjáratban fordulaton semmi probléma,hibajel nincs. Gyújtás felől minden mérve,gyári értéken. Alsó szűrő,nyomó visszafolyó cső,injektor fej(denso) nyomástartó szelep  tiszta , jeladók ellenállása gyári értéken vákum csövek rendben , tank nem vákumos.  Töltés alapjáraton 14,39 V  fogyasztókkal 13,89 V fordulaton 14,45 V   Ötleteket várok min siklottam át !   Köszi előre is. 

 

M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.22 0 0 279592

Nem szar az, csak másra jó.

Előzmény: Törölt nick (279588)
kormos* Creative Commons License 2019.02.22 0 0 279591

Az a baj, hogy az állításhoz le kell venni az ékszíjtárcsát.

Én egyszer húztam túl, akkor visító, sivító hangot adott melegen.

Vagy nézesd meg műszerrel, talán a gumidugót kiveszik és hozzá lehet férni.

Előzmény: Törölt nick (279588)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.21 0 0 279590

Köszönöm szépen.

Előzmény: t.lantos (279517)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.21 0 0 279589

Jó duma :)

Előzmény: Törölt nick (279588)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.21 0 0 279588

Visszavittem a szerelőhöz.

Azt mondja, hogy valamennyire direkt van túl feszítve, mert ha nyúlik akkor pont jó.

M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.20 0 0 279587

Ha huhog, akkor sanszosan túl lett.

Előzmény: Törölt nick (279585)
Attila Steinbach Creative Commons License 2019.02.20 0 0 279586

Sziasztok! Megtudnátok mondani hogy mi a különbség a 80EB és 60B0 katalizátor között? Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.19 0 0 279585

Talán 3.25 után hallható a legjobban hu hu hu hu:

https://www.youtube.com/watch?v=jyTxxzc3jxE&feature=youtu.be

Tudom a pcv. szelep is zörög, de nem az.

r.jozee Creative Commons License 2019.02.19 0 0 279584

Túl lehet feszíteni illetve találkoztam már egyéb hibákkal is . Vannak olyan szíjak amik elég merevek és ezáltal elég hangosak . Létezik olyan szíj aminek a fogprofilja nem a legjobb ezáltal zajos lesz . Nem utolsó sorban léteznek olyan szettek amik mérethibásak és a feszítőgörgő alaphelyzetében is már nagyon feszes . Általában a Conti szíjakat szoktam rakni azokkal nem igazán szokott baj lenni .

Előzmény: Törölt nick (279583)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.19 0 0 279583

Sziasztok. 1,3 8v. swiften túl lehet-e egy vezérlést feszíteni? Vezérlést cseréltek és azóta teljes alapjáraton van egy kis hangja. Mintha csapágy lenne talán. Vagy mi okozhatja?

Köszönöm.

Virányi Tamás Creative Commons License 2019.02.19 0 0 279582

Elerhetoseget kaphatnek?tudjunk pár szót beszélni. 

Előzmény: r.jozee (279581)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.18 0 0 279581

Független járműjavító vagyok illetve vizsgabiztos . A jogszabályok ide vonatkozó részére próbáltam utalni . Ha a márkaszerviz elismeri a hibáját és jelen esetben kapsz tőlük valami "kártérítést" akkor tedd össze a kezed . Viszont ha elhajtanak mint a magzatvizet ne essen zokon . 

 

És igen ez olcsó mivel a Suzukinál 85.000 Ft (most néztem pontos árat) a gyár árrést nézve is 55.000 Ft a bekerülési ára . Ahogyan már írtam a BOSCH  nem ad ki külső piacra befecskendező fejet . Az általad fényképezett fejen lévő BOSCH szám a 0280150665 .Nos ez az alkatrész a CHRYSLER 2.5 literes motorjaihoz gyártott fej . Magyarul kurvára köze nincs a Suzukihoz . A Suzukihoz a 661-es végződésű való . És ezzel az infóval már mehetsz reklamálni , hogy nem belevaló fejet szereltek be .  

Előzmény: Virányi Tamás (279580)
Virányi Tamás Creative Commons License 2019.02.18 0 0 279580

Koszonom a választ. 3 független Szerelo mondta ugyan ezt. Nem én szedtem szét hanem 4-5szerelo. Tanúk vannak a dologra. Elsőre a suzuki szakszerviz tagadta a dolgot. E-mailben elküldtem a képeket akkor már kicsit más hangnemben válaszolt az úr. Nem fogom annyiba hagyni hogy egy ”szak szervizben” ilyen emberek dolgoznak. Ennyi pénzel legomboljak az embert és ilyen sz@r munkát végeznek!olcso az ár? Ugyan ilyen van 29000 ért. Utángyártott meg 12-15 ezer közt mozog.

Előzmény: r.jozee (279579)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.18 0 0 279579

A befecskendező műanyag részének a repedése valamint a gumigyűrű elnyíródása egyértelműen a beszereléskori eröltetésnek a jele . Vélhetően szárazan próbálták összerakni . Azzal viszont légy tisztában , hogy mivel Te bontottad most meg az autót semmiféle garanciális követelésed nem lehet a beszerelő műhellyel szemben . Magyarul buktad a történetet . Az megint más dolog , hogy gyanúsan olcsó az ár . A BOSCH már nem gyárt külső piacra ilyen fejeket , a SUZUKINÁL 93.000 Ft körül van a legutolsó emlékeim szerint ez a fej .

Előzmény: Virányi Tamás (279578)
Virányi Tamás Creative Commons License 2019.02.18 0 0 279578

udv sorstarsak!injektor problema volt parom 2001es swiftjevel!SZAKSZERVIZ kicserelte!gyaro bosch 44300ft.1 honapot nem bírt ki!szerintetek ezek a serulesek a KI vagy a BE szerelesnel keletkeztek?

 

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=441IMG_1584.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=963IMG_1590.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=705IMG_1589.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=452IMG_1588.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=977IMG_1587.jpg

 

Röhmers Creative Commons License 2019.02.18 0 0 279577

Sziasztok! 

Ma voltam lengéscsillapító mérésen. 

Az adatok: 

Első tengely bal : 57,8 % / jobb : 52%  eltérés 10,1 %

 

Hátsó tengely bal: 42,5% / jobb : 30,1%  eltérés 29% 

 

Azt mondták az elsők még maradhatnak, a hátsók csere. 

Kérdésem, az elsők 57 ill. 52 %-osan mennyire jók? Nem kéne azokat is cserélni? 

 

Mendoza Creative Commons License 2019.02.13 0 0 279576

en is visszaraktam, de ha tekerem le az ablakot, akkor kb felutnal kezd megint kijonni a sinbol.

Az elso sin aljan a kulso oldalon van egy kiallo kampo szeru merevites(??), azt mar kivulrol akarja kerulni...

Mindegy, most legalabb visszaraktam az ablakot es felutnal lejjebb nem tekerem....

Atmenetileg jo igy, de kell ra vegleges javitas

Előzmény: opikoloos (279571)
M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.13 0 0 279575

Vagy a víz nem megy át rajta rendesen, vagy a fűtésállító van megtoszódva.

Előzmény: boygabi (279565)
M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.13 0 0 279574

Gondoltam... :)

Előzmény: öcsiboy (279563)
M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.13 0 0 279573

:)

Előzmény: Törölt nick (279561)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.12 0 1 279572

Próbálj ki egy olyat , hogy felhúzod a legmelegebb állásra és a középső rácsokra fújjon . Kapcsold ki a ventillátort tartsd a motor fordulatot kb 2000-en. Egyik kezedet tedd a befújohoz a másikkal kapcsolj 2-es vagy 3-as fokozatra a ventillátort . Ha először meleget fúj majd kezd hűlni akkor nagy az esély hogy el van tömődve a fűtőradiátor . Slaggal hiába nyomatod = halottnak a beöntés . Azt még érdemes megnézni hogy a fűtőradiátorra menő csövek közt van-e érezhető hőmérséklet különbség . Ha csutkán megy a ventillátor akkor egy jó radiátor esetén nagyon is érezhető a különbség ha dugult akkor kb egyforma a két cső hőmérséklete . 

Előzmény: boygabi (279565)
opikoloos Creative Commons License 2019.02.12 -2 0 279571

Ilyen bajom nekem is volt de valahogy kiugrott az ablak a fellökö sinböl és egy ponton sikerült vissza igazitanom nem kellett szét szedni

Előzmény: Mendoza (279562)
topikolos Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279570

Onnan én sem veszem ki...:)

Előzmény: Törölt nick (279561)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!