Az üzemanyag szivattyúnak általában két hibája szokott lenni. Az első a totális működésképtelenség,tehát el sem indul,a második a csökkent teljesítmény.Ha a gyújtás ráadása után a megszokott,rövid időn belül megáll,esélyes,hogy semmi gond nincs vele.Nem lehet,hogy az évek során túl sok szemét,víz stb gyűlt össze a tank alján?Álló autónál még tiszta benzint szív,ha mozog,lötykölődik,néha vizet kap a motor,dadog,leáll.Hozzászólásomat laikusként tettem meg,szakemberek kíméletesen küldjenek melegebb éghajlatra.
Az alsó szűrő alatt a bal hátsó trapézkar első bekötési pontja meletti szűrőt értem ami függőleges áramú, a szivattyú az alsó ágára tolja a benzint és a felsőn távozik a motor felé. Nos ez tiszta. Marad tehát a tank leszerelés ezek szerint.
Köszönöm a felvetést,házilagosan hogy tudom szűrni a problémát azaz mi a trükk amivel kimutatható az üa.szivattyú hibája. Nem szeretném levenni a tankot ha nem muszáj.
Tisztelt Fórumtársak ! Adva vagyon egy 95'-ös évjáratú 1.6 16 v . Tünetek a következőek.Gyorsításkor rángat,nem adja le a teljesítményt, világítás felkapcsolásakor beejti az alapjáratot (kb 600-650 1/min). Pöccre indul,üresjáratban fordulaton semmi probléma,hibajel nincs. Gyújtás felől minden mérve,gyári értéken. Alsó szűrő,nyomó visszafolyó cső,injektor fej(denso) nyomástartó szelep tiszta , jeladók ellenállása gyári értéken vákum csövek rendben , tank nem vákumos. Töltés alapjáraton 14,39 V fogyasztókkal 13,89 V fordulaton 14,45 V Ötleteket várok min siklottam át ! Köszi előre is.
Túl lehet feszíteni illetve találkoztam már egyéb hibákkal is . Vannak olyan szíjak amik elég merevek és ezáltal elég hangosak . Létezik olyan szíj aminek a fogprofilja nem a legjobb ezáltal zajos lesz . Nem utolsó sorban léteznek olyan szettek amik mérethibásak és a feszítőgörgő alaphelyzetében is már nagyon feszes . Általában a Conti szíjakat szoktam rakni azokkal nem igazán szokott baj lenni .
Sziasztok. 1,3 8v. swiften túl lehet-e egy vezérlést feszíteni? Vezérlést cseréltek és azóta teljes alapjáraton van egy kis hangja. Mintha csapágy lenne talán. Vagy mi okozhatja?
Független járműjavító vagyok illetve vizsgabiztos . A jogszabályok ide vonatkozó részére próbáltam utalni . Ha a márkaszerviz elismeri a hibáját és jelen esetben kapsz tőlük valami "kártérítést" akkor tedd össze a kezed . Viszont ha elhajtanak mint a magzatvizet ne essen zokon .
És igen ez olcsó mivel a Suzukinál 85.000 Ft (most néztem pontos árat) a gyár árrést nézve is 55.000 Ft a bekerülési ára . Ahogyan már írtam a BOSCH nem ad ki külső piacra befecskendező fejet . Az általad fényképezett fejen lévő BOSCH szám a 0280150665 .Nos ez az alkatrész a CHRYSLER 2.5 literes motorjaihoz gyártott fej . Magyarul kurvára köze nincs a Suzukihoz . A Suzukihoz a 661-es végződésű való . És ezzel az infóval már mehetsz reklamálni , hogy nem belevaló fejet szereltek be .
Koszonom a választ. 3 független Szerelo mondta ugyan ezt. Nem én szedtem szét hanem 4-5szerelo. Tanúk vannak a dologra. Elsőre a suzuki szakszerviz tagadta a dolgot. E-mailben elküldtem a képeket akkor már kicsit más hangnemben válaszolt az úr. Nem fogom annyiba hagyni hogy egy ”szak szervizben” ilyen emberek dolgoznak. Ennyi pénzel legomboljak az embert és ilyen sz@r munkát végeznek!olcso az ár? Ugyan ilyen van 29000 ért. Utángyártott meg 12-15 ezer közt mozog.
A befecskendező műanyag részének a repedése valamint a gumigyűrű elnyíródása egyértelműen a beszereléskori eröltetésnek a jele . Vélhetően szárazan próbálták összerakni . Azzal viszont légy tisztában , hogy mivel Te bontottad most meg az autót semmiféle garanciális követelésed nem lehet a beszerelő műhellyel szemben . Magyarul buktad a történetet . Az megint más dolog , hogy gyanúsan olcsó az ár . A BOSCH már nem gyárt külső piacra ilyen fejeket , a SUZUKINÁL 93.000 Ft körül van a legutolsó emlékeim szerint ez a fej .
udv sorstarsak!injektor problema volt parom 2001es swiftjevel!SZAKSZERVIZ kicserelte!gyaro bosch 44300ft.1 honapot nem bírt ki!szerintetek ezek a serulesek a KI vagy a BE szerelesnel keletkeztek?
Próbálj ki egy olyat , hogy felhúzod a legmelegebb állásra és a középső rácsokra fújjon . Kapcsold ki a ventillátort tartsd a motor fordulatot kb 2000-en. Egyik kezedet tedd a befújohoz a másikkal kapcsolj 2-es vagy 3-as fokozatra a ventillátort . Ha először meleget fúj majd kezd hűlni akkor nagy az esély hogy el van tömődve a fűtőradiátor . Slaggal hiába nyomatod = halottnak a beöntés . Azt még érdemes megnézni hogy a fűtőradiátorra menő csövek közt van-e érezhető hőmérséklet különbség . Ha csutkán megy a ventillátor akkor egy jó radiátor esetén nagyon is érezhető a különbség ha dugult akkor kb egyforma a két cső hőmérséklete .