Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mendoza Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279562

Kozben sikerult leszedni.

Az ablak eleje nem marad a sinben.

Probaltam gorbiteni kicsit, de nem igazan lett jobb.

Komplett csere gondolom en...

Előzmény: Mendoza (279558)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279561

2008 óta nincs meg a Suzuki, de a topik még mindig a kedvencekben.

Előzmény: topikolos (279555)
M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279560

Felülsz egy buszra. Onnan viszlek. ;)

Előzmény: öcsiboy (279552)
M.Sanyi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279559

Én adom. Bárhol IS. 

Előzmény: puckandúr (279551)
Mendoza Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279558

Bocsi,

99-es !!!

Előzmény: Mendoza (279557)
Mendoza Creative Commons License 2019.02.12 0 0 279557

Sziasztok,

89-es 5 ajtoson kiakadt a vezetooldali (kurblis)ablak.

Van esetleg valakinek leirasa, hogyan tudom ezt orvosolni?

Felfele kb 3/4 uton allt meg es eleg csalen all.

Danke!!

_MrB_ Creative Commons License 2019.02.11 0 0 279556

Köszönsz a fenét, fejedben is van némi tudás, maradsz itt is. :D

Előzmény: topikolos (279555)
topikolos Creative Commons License 2019.02.11 0 0 279555

Én elköszönök a régi kollektívától, ma elvitték a kocsit. Kell valami nagyobb...

Azért a topik marad bekönyvjelzőzve. :)

Röhmers Creative Commons License 2019.02.11 0 0 279554

Sziasztok! 

A Swiftembe (2000 évj . szervó nélküli ) kormányművet kéne cserélni. 

Szereztem hozzá jó áron egy felújítottat. 

Nem tűnik bonyolult dolognak a kicserélése. 

Aki már csinált ilyet , elmondaná hogy csináljam a legegyszerűbben? 

Illetve sok opció nincs benne, az utastér felőli része érdekelne. 

Hogy ott mit kell szétszedni. Le kell venni kompletten a rudazatot? 

Vagy elég csak a legalsó csavart meglazítani? 

Előre is köszi. 

rönótulaj Creative Commons License 2019.02.11 0 0 279553

Szia!

AJAJAJAJAJ!!! Akkor valszeg az itthoni tábori jiolvasás felejtős....

Amúgy 91000 km van benne ( ami a szervízkönyv és a lekérdező rendszer alapján valósnak tűnik) de baromi elhanyagolt állapotban van. Az olaj amit leengedtem belőle inkább hasonlított kátrányra, és a levegőszűrő is kritikán aluli állapotban volt...

Köszi!

Üdv: rönó

Előzmény: r.jozee (279548)
öcsiboy Creative Commons License 2019.02.11 0 0 279552

Neked... :D

Előzmény: _MrB_ (279550)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279551

Na rajta! Igazából it felsőgödön is van elég hely, had' pillázzon a szomszédság :)

Előzmény: _MrB_ (279550)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279550

Lobonczost megkérdezhetjük tavasz környékén róla. Már nem kell hozzá olyan messze menni. :D

Előzmény: puckandúr (279549)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279549

Kövi ? 

:)

Előzmény: _MrB_ (279546)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279548

Az EOBD szabvány több protokolt ismer el ha jól emlékszem  5 db körül van . Elképzelhető , hogy a Te ELM-ed nem tudja az összeset kezelni . Nekem kicsit komolyabb diagom van azzal is szopás ezeket olvasni . Van olyan diag ami Suzuki-ként nem ismeri fel az autót de Subaru Justy-ként meg hasít . 

Előzmény: rönótulaj (279547)
rönótulaj Creative Commons License 2019.02.10 0 0 279547

Szia!

Pedig az Általad említett G13BB motorral van szerelve...

 Ugyan azt csinálja mint a 2002-es Renault Megeane.  Az ELM és a teló közt van kapcsolat, de az ELM és a kocsi közt nincs. A ketyerén csak a piros led világít és semmi más.

A fater 2005-ös Toyota Corollája viszont frankón kommunikál vele. (Zöld ledek világítanak.)

Akkor még majd küzdök vele ha lesz idő rá.

Köszi a választ!

Üdv: rönó

Előzmény: r.jozee (279535)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279546

Hébe-hóba ezzel-azzal, de már nem nagyon. Utolsó is talán Sanzinál volt, házavató és mit ad isten, ismét leánykérő buli. :D

Előzmény: puckandúr (279545)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279545

Oszt van-e még találkozó?

puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279544

Szíjjátok a véremet :)

Előzmény: _MrB_ (279543)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279543

Jó, hát aki egyedül cipeli a kazánt, az bármire IS képes. :D

Előzmény: puckandúr (279542)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279542

Kérlek ne becsülj le!

 

Kukazsákból szabott esőkabátban két csavar között megkavartuk a rottyanó bográcsgulyást és hazavágtunk egy gázos, korlátozás nélküli épített 16 szelepes csodát. Majd megittuk a satupadról az eperpálinkát és a maradékot.

 

Jászfényszarui éjszakák :)

Előzmény: _MrB_ (279541)
_MrB_ Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279541

Te, Sanya mintha a végén már a komplett váltót cserélte volna ilyen szintidővel :D

Előzmény: puckandúr (279540)
puckandúr Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279540

De jó az öreg stift váltója! 20 perc egy olajcsere cigivel, csöpögtetéssel együtt.

Na azért a dízel WR+ se rossz, csak melós a csere. De túl vagyok rajta. Hülye GM mérnökök...

Sándor -P20- Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279539

Hi all.

Ide is sírok, nem csak a wagon r-re... Hátha itt van valakinek valami jó 5lete a problémámra.

 

Tehát lenne egy aprócska, de annál kellemetlenebb (bosszantóbb) hibajelenség a kis feketémen.  (Wagon R+)

A műanyag elemen ami a motorháztető és a szélvédő között van, több helyen levállt (leszekadt) az a vékony rész ami ráhajlik, ráfeszül a szélvédőre. A probléma az, hogy ezek a leszakadt darabok 80 / 90 körül elkezdenek csapkolódni az üvegen.

Gondolom ez nem egyedi eset, szóval valakinek 5lete mit lehetne kezdeni a műanyag elemmel? Ragasztani nem szeretném, az üveghez meg pláne.

Az ötleteket előre is köszönöm.

 

*Steve Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279538

Egy igazi nemzőszerv

Előzmény: exhighand (279532)
exhighand Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279537

Azt látom.

Előzmény: Burns. (279536)
Burns. Creative Commons License 2019.02.09 0 0 279536

Egy lúzer.

Előzmény: exhighand (279532)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279535

96-tól a szabvány 16 polusú diag csatit használja a swift . Viszont amíg nem volak Euro III osztályban addig olyan kommunikációs protokolt használtak amivel csak nagyon kevés diag bírkózik meg . Szóval hiába a trapéz csati amire rá tudod dugni a ketyerét nem fog kommunikálni . Ha viszont Euro III-as tehát a G13BB-s motor akkor már az ELM-mel is kellene beszélgetnie .

Előzmény: rönótulaj (279533)
Röhmers Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279534

Köszönöm az infót, akkor egyenlőre nem kezdek bele. 

Esetleg ha majd nyáron nagyon unatkozom. :) 

A kis 1.0-ás kedvencem amúgy sem pályaautó. :))

De ma felraktam rá előre egy stabilrudat, vettem egyet bontóban, új szilenteket és pálcákat kapott. 

Nem tudom miért spórolták ki az ezresből, gondolom a kisebb motor miatt (?) . 

 

Előzmény: öcsiboy (279527)
rönótulaj Creative Commons License 2019.02.08 0 0 279533

Szia!

Teljesen igazad van! Ez már OBD csatlakozós. A baj csak az hogy az én ELM 327 csatlakozóm nem kommunikál a kocsi agyával....legalább is ezt írja ki...

Üdv: rönó

Előzmény: r.jozee (279523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!