Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Csoki bácsinak üzenem: Ha a GPE-t ki akarja lőni akkor korán kell fölkelnie mert 7:40-kor elhúz Gyöngyösre, ugyanis visszakerült a Kecskemét-Gyöngyös járatra.
El fogom készíteni azt a bizonyos szárnyat,és IKARUS feliratot,ígéretemhez híven,viszont türelmeteket kérem!Vannak egyéb, elsőbbséget élvező(családi)dolgaim,csak utánuk jöhet a szárnyalás.
Kiskunhalason megvannak még az öregek (BOP-751/760, ACH-303)? Ugye idén érkezett hozzájuk Kalocsáról pár gép, de ezzel együtt vittek is el tőlük, tehát még lehet rájuk szükség... Ugyanakkor mindegyik gép külső telephelyes (volt eddig), így alig látom őket Halason.
Én úgy tudtam Kiskunhalasra került, helyette jött Kecskemétre a BPE262 és a KPY605.
BPF-016 helyére HGB-585 került, őt segíti reggeli csúcsban (6: 30 Kerekegyháza - Hetényegyháza - Kecskemét) BPE-262 Kerekegyházára kihelyezve. KPY-605 meg távolsági tartalék, pénteken példáúl ő volt Debrecenben!
BOP-329 Kunszentmiklóson talált új gazdát, ahol egy új fordát indítottak a vasút kiszolgálására, próbajelleggel...
Azért van annyi baj a Volvoval mert a Silog Bt.-nek van ugye Volvo szervize Kecskeméten, de itt nem értenek a buszokhoz, úgyhogy csak összekókányolják, vagy fölküldik a Cinkotai útra (598-nál)
Nem lehet, hogy a karbantartás nem megfelelő színvonala okozza a sok gondot a csuklósokkal? Nem akarok megbántani ezzel senkit (meg sajnos nem tudom napi szinten nyomon követni a műhelyben zajló dolgokat), de máshol ennyire nem panaszkodnak a 7700-ra...