Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Tudnátok nekem segíteni? Érdekelne, hogy iskolai előadási napokon (pénteken) mi a két duplatengelyes E94-esnek a fordája, azaz mikor találhatóak bent a buszállomáson. Valamint vasárnapi is érdekelne.
Off téma de kecskeméti és Ti biztos hogy tudok valamit róla Más: hallomásból tudom, hogy állítólag az ország 3. (4.) túrbókörforgalma nálatok készült el. Ezt esetleg valaki megtudná erősíteni, esetleg képpel illusztrálni? Csak vázlatosan felrakom, hogy miről is beszélek. Ha valaki ráismer valami hasonlóra kérem szóljon.
Nézd, akár buszos, akár vasúti kérések vannak, azért az RKI-kat még továbbra sem hívják kívánságműsornak. (Nem ok nélkül)
Az, hogy egyes kérésekből mi és mi nem teljesül nemcsak rajtuk múlik, hanem azon, hogy az adott ötletnek van-e értelme, kivitelezhető-e, ha igen, akkor milyen áron kivitelezhető, és nem elhanyagolandó az érintett szolgáltató cég ezzel szemben tanúsított magatartása sem.
mostanra felkerültek a 2009. szeptembertől nagy mértékben változó, ütemesedő vonalak új menetrendjei is:
Hááát felettébb érdekesre sikerültek ezek.
Most végigfutottam a menetrendi mezőket, ezek azért a klasszikus értelemben vett ütemességtől sajnos messze állnak még, inkább úgy mondanám, rendezgettek egy keveset az indulási időpontokon. Sok helyen viszont a járatok egy része tekinthető csak annak, vannak ütemből kimaradó járatok, lyukak, nem ugyanolyan megállási rendű/nem ugyanolyan közlekedési rendű járatok ütembe rendezve stb...
Nem akarok megsérteni ezzel senkit, de ez még jelenleg csak egy kezdemény sajnos.
De remélem, hogy a későbbiekben azért tisztességes munkával sikerül tovább szépíteni :))
Igen, végigolvastam a kivonatokat, és valóban részletesen leírják a változásokat. Szerintem egy korrekt honlapot is megérdemelne a cég, persze lehet csak nekem van vele bajom, de ez ugye abból is fakadhat, hogy ez a szakmám. :)
Mindenesetre üdvözlöm az új járatokat, de jó volna, ha az éjszakai hazajutást megkönnyítendő indítanának Budapest felől egy járatot 9 után is, ami autópályán jön. Bár ezt lehet inkább a Volánbusznál kellene szorgalmazni.
"A Budapest-Lajosmizse-Kecskemét vonalat említik. Ez biztos, hogy autópályás?"
Nincs külön vonal (mező) az autópályás járatoknak, de az új járatok mind azok, csak Bp., Népligetben, Kecskemét, Széchenyiváros mh-en és Kecskemét, autóbuszállomáson állnak meg, lásd itt, rögtön az elején:
Egyre jobb egyébként a Kunság Volán netes utastájékoztatása, mostanra felkerültek a 2009. szeptembertől nagy mértékben változó, ütemesedő vonalak új menetrendjei is:
Jelentős változások a Kunság Volánnál a helyközi és kisebb mértékben a távolsági járatoknál 2009. szeptember 1-től, új Kecskemét-Budapest-Kecskemét autópályás gyorsjáratok is indulnak, igaz, ezek lényegében a meglévő járatok mentesítői bizonyos napokon:
Igy is van. Ha jól emlékszem a forgalmazó nyilatkozta is (a BKV-s teszt ről készült cikkben) hogy ezek Kijev utcáira gyártott buszok ezért nincs bennük se leszállásjelző se szintező se semmi ilyesmi- mivel ott ez nem széria felszereltség,- Szerintem az a lényeg hogy egy busz jó strapabíró legyen és megfizethető... (a kiegészítőket meg úgy is lehet bele kérni) jahh és ezek szerintem DEUTZ motorral jöttek nem MAN el....