Keresés

Részletes keresés

hajdubus Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7578
Ha kár volt levenni, akkor mégis csak tetszik a matrica ;-)
Előzmény: balint263 (7577)
nemeza Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7576
Szerintem pl. Flóra (FKU-911) is kívül-belül jól néz ki, és legalább olyan jó állapotban volt, mint egynémely FLR..
Ex.HV-s buszokhoz: Miért lettek átrendszámozva?
Előzmény: Csoki bácsi (7574)
hajdubus Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7575
Nagy kérés lenne e-mailben és nagy méretben?? :)
Nagyon szépek. (ooohhh....)
Előzmény: Ikarus 280 fan (7571)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7574
Meg kell találni az esztétikai egyensúlyt.
Nálunk is van/volt olyan busz, ami nagyon szépen néz/nézett ki, miután gondozásba vette a legénysége, de akadt olyan is, ami már kissé giccses volt...

Nem kell betiltani a díszítést, mert az ilyen buszokról megállapítható, hogy gazdái többnek tartják, mint egyszerű munkaeszközt és talán jobban is vigyáznak rá...
Előzmény: balint263 (7569)
hajdubus Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7573
Ízlések és pofonok!
Nálunk HB-megyében egy-két busznak volt szinte csak matricás díszítőeleme, de bizton állítom, hogy mind szép volt és kiemelkedő a többi jármű közül. Egyébként láttad a hozzátok érkező (ex) DUD-997-et? A rajta lévő matrica is igen tetszetős volt, és feldobta a járgányt; ráadásul messziről felismerhető a kocsi.
Előzmény: balint263 (7569)
bretyo Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7572
gyönyörű :)

Előzmény: Ikarus 280 fan (7571)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7571
Én is talákoztam ma a KPY-671-el, de a KPY-670-el is a Széchenyi téren mert az új gazdája kihozta egy próbakörre :)
KPY-669 még a nagycsarnokban összerakás alatt van, de talán már hétvégre, legkésőbb jövőhét hétfőre kész lesz :)KPY-670KPY-671
BOP-302 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7570

 

Erre jártam, olvasgattam ezt-azt.

 

Az én véleményem erről a témáról.

Lehet itt magyarázni erről arról, egy biztos, ha jobban tudjátok mint a bentiek, meg kell szerezni egy közlekedésmérnöki diplomát és utána lehet próbálkozni.

 

Úgy gondolom, a problémák nem a a város-volán kapcsolatán hozzá nem értésén keresendők.

Véleményem szerint, a probléma a munkahelyek csökkenésében keresendő. Nincs munkahely, nincs miért buszra szállni, egykor tömött járatok konganak. Vajon kinek van pénze üres buszt közlekedtetni. Talán ha fellendülne az ország, magával hozná ( sok egyéb közt) a tömegközlekedés fellendülését is.

bence56 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7567
Itt egy kép róla:
Előzmény: bence56 (7564)
Misteri Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7566

Gondolom a gazdájának tetszik azért dekorálja.

És mert ő tölt el a buszban 8-12 órát.

Félre ne értsd, NEM kötözködni akarok.

De te is ismered "ízlések és pofonok" :)

 

Előzmény: suexID (7562)
Misteri Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7565
Előre is köszönöm
Előzmény: BV-78-14 (7559)
bence56 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7564
Én is a Balatonról jövök, a Volvot én is láttam Fonyódon, viszont Siófokon az egyik Uniont láttam+ a HVP 155-t.

Más: 1. Nem tudom, hogy kinek tűnt föl ez a hihetetlenül ronda piros bérlet.
2. A Noszlopyban ki látta az emlék táblát?
Előzmény: Ikarus 280 fan (7560)
suexID Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7562
Az összes olyan busz, amin gagyi kisállatos matricák, mindenféle oda nem illő prizmák, dekorációk vannak.
Előzmény: GABEN352 (7556)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7560
Sziasztok!
Másfél hét kihagyás után ismét itt vagyok. :)
Sokfelé voltam de csak Siófokon és Fonyódon találkoztam hazai pályás busszal:FLR-041GLF-436
BV-78-14 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7559
Az is meglesz!
Előzmény: Misteri (7549)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7558
Megteszem ami tőlem telik!
Előzmény: idz516 (7548)
GABEN352 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7556
Például melyik nem tetszik?
Előzmény: suexID (7555)
suexID Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7555
Nagyon remélem egyébként, hogy nem kezdődik meg az új csuklósok esetében a megszállás, és nem lesznek 1-2 héttel a forgalomba helyezés után felcsicsázva, mint valami vándorcirkuszos IFA. Nem azért mondom, de egynémely kocsitól már a hányinger kerülget a sok sufnituning láttán.

(Halkan jegyzem meg: én a cégvezetés helyében megtiltanám a kocsik dekorálását, mert egyszerűen ízléstelen egynémelyik.)
suexID Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7554
Nem volt célom a szádba adni semmit, de szerintem ezt te is tudod. Csak abból van már elegem, hogy mindenki "legalizálni" akarja a KV viselkedését, holott amit tesznek, az már felháborító.

Abban igazat adok neked 100%-ig, hogy a Kunság Volántól el kell venni a helyi közlekedést. Mert egyszerűen (mint azt naponta tapasztalhatjuk) alkalmatlan annak működtetésére. Vagy egyszerűen csak nem akarják működtetni. Éves szinten több ezer embert tántorítanak el a közösségi közlekedés használatától csak azzal, hogy ülnek a székükben és nem csinálnak gyakorlatilag semmit.

A rendszer valahogy így működik:

- Srácok, XYZ forintot tudunk idén áldozni a helyi tömegközlekedésre.
- Az oké, akkor mi emelünk árat Q forinttal és megszüntetünk N járatot.
- Nem lehetne, hogy adunk még W pénzt, és akkor csak Q-1 forinttal emeltek és N-1 járat szűnik meg?
- Na jó, egye fene.

És ebből fakad az, hogy máskor zsúfolásig tömött járatok (20, 21, 22, 14, de csak pár példa) 3-4 utassal rohangálnak, hogy egyre több az autó az úton, és tanítási időszakban, reggelente kezd a Hungária körúthoz hasonlatos képet festeni egynémely közlekedési csomópont. Mert az emberek autóba ülnek és az emberek dugót csinálnak az autóikkal.

De ez nem érdekli a városvezetést, nem érdekli a Kunság Volánt, csak az embereket érdekli, de ők meg vagy nem akarnak, vagy nincs idejük ezt megírni, vagy egyszerűen már beletörődtek és tűrnek némán. Én korábban bérletes voltam, idén nem vettem bérletet, mert egyszerűen NEM támogatom ezt a rendszert. Inkább beülük egy kocsiba, egy taxiba, vagy sétálok a célomhoz.
Előzmény: Törölt nick (7541)
dud996 Creative Commons License 2009.08.04 0 0 7553
Nincs véletlenül Neki köze ahhoz a sötét zöld terepjáróhoz, aminek az oldalán egy újkori jellegű Ikarus logó/felirat van?
Előzmény: hajdubus (7552)
hajdubus Creative Commons License 2009.08.03 0 0 7552
Az kunsági buszrajongó ismerősünkhöz valószínű e hónap végén, vagy a következő hónap elején elutazom látogatóba, ha van kedved jönni, írj egy mailt.
Előzmény: BV-78-14 (7545)
dud996 Creative Commons License 2009.08.03 0 0 7550
Ha már így belejövünk a rendelésekbe, én három sajtburgert, közepes sült krumplival és egy óriás fantát szeretnék... :)))
Előzmény: BV-78-14 (7547)
Misteri Creative Commons License 2009.08.03 0 0 7549

Én egy Ikarus matricát szeretnék, ha lehetne.

A helye az már megvan.

Előzmény: BV-78-14 (7547)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.08.03 0 0 7547
Semmibe.Ingyen.Furcsa a mai világban,ugye?
Előzmény: idz516 (7546)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.08.03 0 0 7545
Nagyon szívesen legyártom újra az Ikarus-szárnyat,egyéb feliratokat ha igénylitek.Van ottani buszrajongó ismerősöm,ő el is tudná vinni akár...
(Amúgy nem baj az,hogy elvitte 280fan a régi szárnyat,azt már nem lehetne még 1x felragasztani.)
Előzmény: idz516 (7543)
dud996 Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7544
Mit is kell ezalatt érteni?
Előzmény: idz516 (7543)
Rbatka Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7540
Ketten is alig bírnak dönteni.
Előzmény: Niederflur (7539)
Niederflur Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7539
Nem akarom ukkelt védeni, nem lehet ennyire lesarkosítani mint amennyire ő teszi, de az önkormányzat hozzá nem értése (hozzáérteni nem akarása) nyilvánvaló...

Jó ez a kártyaasztal hasonlat, ha így nézed benne van KV felelőssége, ugyanakkor feltenném a kérdést:
- Miért csak ketten ülnek az asztalnál?
Előzmény: suexID (7537)
Rbatka Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7538
Itt egy dolog kézenfekvő nagyon. Mégpedig az, hogy ennyit ér a KKSZ, és a többi léhűtő banda.
Előzmény: BOP-312 (7534)
suexID Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7537
Kedves ukkel!

Mindig mosolyogva olvasom a hozzászólásaidat, amik nagyjából arra vannak kiélezve, hogy aki nálad ne adj' Isten tájékozatlanabb, az buta, dilettáns és maradjon csendben. Ami igazán kacagtató bennük, hogy te magad is akkora orbitális hülyeségeket írsz lépten, s nyomon, hogy az ember néha már a térdét veri kínjában.

A helyzet ugyanis az, hogy ez egy több körös kártyajáték. A két játékos (Volán és Önkormányzat) leülnek egy asztalhoz. Az Önkormányzat kicsap egy lapot, rajta egy összeggel, amin rajta van a jövő évi költségvetésből a Volán működtetésére fordítandó összeg. Erre a Volán felfordít 3 lapot, rajta 3 tervezettel, ami tartalmazza az ajánlást a jövő évi viteldíjakra, járatmódosításokra. Ezek közül húz egy lapot az Önkormányzat (tárgyalják meg a Közgyűlésben a tervezeteket és választanak), vagy szélsőséges esetben javaslatot tesznek újak kidolgozására.

Magyarán, a Kunság Volán felelősségét teljesen kizárni abban, hogy milyen vonalon, milyen busszal, milyen sűrűséggel közlekedtet járatokat nem lehet, és a felelősséget egyszerűen áthárítani a városvezetésre egy totális baromság. A Volánnál dolgozó nagybecsű, hozzáértő urak igenis vállalják a felelősséget azért a munkáért, amiért havi rendszerességgel felveszik a fizetésüket, mint ahogy egy cipész is vállalja a felelősséget, hogy az általa javított cipő nem fog már a hazafelé tartó úton tönkremenni.

(Azt meg már csak halkan és zárójelben jegyzem meg, hogy a Kunság Volán évek óta még csak a szerződésében foglalt minimum paramétereket sem teljesíti maradék nélkül, gondoljunk azokra a varázslatos téli, kora tavaszi napokra, amikor a megközelítőleg 55 darabos helyi flottából több mint 10 kocsi volt üzemképtelen, és szabad távolsági/helyközi kocsik hiányában több járat késik, vagy ki is marad teljesen. Ez meg valószínűleg nem az Önkormányzat meg a Volán felelőssége, hanem az autóbuszgyártóé, igaz?)
Előzmény: Törölt nick (7532)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!