Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2020.01.06 0 1 8395

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1971_06/?pg=63&layout=s&query=j%C3%A1rat

 


VOLÁN
9. sz. Vállalat értesíti a tisztelt utazóközönséget, hogy 1971. június 6-tól vasárnaptól új autóbuszjáratpárt közlekedtet naponta Kecskemét—Siófok között. A járat Kecskemétről 6.15 órakor indul. Siófokra 9.45 órakor érkezik. Siófokról vissza 18.00 órakor indul és Kecskemétre 21.20 órakor érkezik. Bővebb felvilágosításért kérjük az utazóközönséget forduljon a Kecskeméti Autóbuszállomáshoz. VOLÁN 9. sz. Vállalat Kecskemét.

 

f_k Creative Commons License 2020.01.06 0 1 8394

1970 új járatok:

 

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1970_11/?pg=72&layout=s&query=j%C3%A1rat
ÚJ
JÁRAT:
BUDAPEST—KUNPESZÉR

A
távolsági autóbuszközlekedés javítására novemberben a MÁVAUT mintegy 50 járatot indít A főváros és a távolabbi vidék jobb összeköttetésére három vonalon indítanak új járatokat. Közöttük a Budapest—Kunpeszér raton már november 2-án megindult a forgalom. A Budapest—Gyula Várfürdő közt közlekedő autóbuszokat november 7-től közlekedtetik az Engels téri lyaudvarról.

 

f_k Creative Commons License 2020.01.05 0 1 8393

1968-ban indult a Jászberény-Baja a Szeged-Szolnok távolsági autóbuszvonal:

 

https://library.hungaricana.hu/hu/view/SzolnokMegyeiNeplap_1968_09/?pg=14&layout=s&query=j%C3%A1rat

 

https://library.hungaricana.hu/hu/view/SzolnokMegyeiNeplap_1968_09/?pg=81&layout=s&query=j%C3%A1rat

 

1968.08.12-től indult a Budapest-Baja-Hercegszántó autóbuszvonal:

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1968_08/?pg=21&layout=s&query=j%C3%A1rat


Új
autóbuszjáratok
Augusztus
12-től a 9-es számú AKÖV új autóbusz- járatot indít Hercegszántó, Baja, Kalocsa útvonalon. Hétköznapokon és ünnepnapokon egyaránt közlekedik. Az autóbusz Herceg- szántóról hajnali 4,50-kor indul, Baján 5 óra 40 perckor van és 9 óra 40 perckor érkezik Budapestre. A fővárosból 18 órakor indul vissza. Bajára 21 óra 55 perckor. Hercegszántóra pedig 22 óra 45 perckor érkezik.

 

 

919 és 919 es járatszámú járatok voltak, ez a 1969.06.01-től érvényes menetrendben már Budapest és Baja között közlekedik csak.

Ez a járatpár volt a 1110 es autóbuszvonal Bács Volán alapjárata Budapestre, a KUnság Voln Vállalatból való  kivállás után. 

 

f_k Creative Commons License 2020.01.05 0 1 8392

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1968_03/?pg=6&layout=s&query=j%C3%A1rat

Új járatok 1968-ban:

 


ÉRTESÍTJÜK
a T. Utazóközönséget, hogy 1968. március 11- től hétfőtől új autóbusz- járatokat közlekedtetünk Budapest—Kecskemét viszonylatban. Az új autóbuszjárat Budapestről 14.40 órakor indul, Kecskemétre 16.25 órakor érkezik. Kecskemétről 16.40 órakor indul, Budapestre 18.30 órakor érkezik. Mindkét járat csak munkanapokon közlekedik. vebb felvilágosításért forduljon az Autóközlekedési Vállalathoz. 9, sz. AKÖV Kecskemét. 1337 ÉRTESÍTJÜK a T. Utazóközönséget, hogy 1968. március 4-től hétfőtől kezdve új autó- buszjáratokat közlekedtetünk Kecskemét—Kunszentmárton— Szarvas—Békéscsaba viszonylatban. Az új Járatok Kecskemétről 5.00 és 14.15 órakor Indulnak, Békéscsabára 8.20 és 17.50 órakor érkeznek. Békéscsabáról 6.15 és 13.40 órakor indulnak, Kecskemétre 8.35 és 17.00 órakor érkeznek. Valamennyi járat csak munkanapokon közlekedik. Bővebb felvilágosításért kérjük, forduljon az Autóközlekedési Vállalathoz! 0, sz. AKÖV Kecskemét.

 

f_k Creative Commons License 2019.12.02 0 0 8391

Üzletpolitikai kedvezmények

Budapestről

-Kelebia

-Kiskunhalas

-Kiskőrös

-Soltvadkert

 

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1994_06/?pg=113&layout=s&query=Vol%C3%A1nbusz

Előzmény: f_k (8390)
f_k Creative Commons License 2019.12.02 0 1 8390

1992.10.05-től indult a Budapest-Solt-Kiskunhalas-Tompa-Kelebia autóbuszvonal:

 

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1992_10/?pg=31&layout=s&query=Kuns%C3%A1g%20vol%C3%A1n

 

"A KUNSÁG Volán tájékoztatja a Tisztelt utazóközönséget. hogy 1992. október hó 5-étől új távolsági járatokat közlekedtet KALOCSA BUDAPEST. valamint TOMPA KISKUNHALAS—BUDAPEST viszonylatokban.
Kalocsáról a járat munkanapokon 14 45 órakor indul. Budapestre 17.35 órára érkezik Vissza Budapestről 19 30 órakor indul. Kalocsára 22.20 órára érkezik
Tompáról a járat naponta indul 6.10 órás indulási idővel. Kiskunhalasról 6.55-kor közlekedik tovább és Budapestre 10.05 órára érkezik Budapestről 17 30 órakor indul. Kiskunhalasra 20.50-re. Tompára 21.30 órakor érkezik.
Minden kedves utasának kellemes utazást kíván a KUNSÁG Volán"

 

Volánbusz ellenjárata Budapest-Kelebia között:

https://library.hungaricana.hu/hu/view/BacsKiskunMegyeiNepujsag_1992_10/?pg=8&layout=s&query=Vol%C3%A1nbusz

f_k Creative Commons License 2019.08.07 0 1 8389
suexID Creative Commons License 2010.10.24 0 0 8388
Ezt most hogy értsem? Rosszat írtam talán? :D
Előzmény: Rbatka (8387)
Rbatka Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8387
suexID? Csak jól emlékeztem én :)
Igen, ezt a kordokumentumot kerestem :-)
Olvasd el az utolsó bekezdésedet.
Előzmény: suexID (1643)
Rbatka Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8386

Bizony nekem is jobban tetszett az az időszak!

Előzmény: DJ at3sz (8383)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8385
Éltél te is akkor. Pár éve volt ez 3-4-5. Szal.
Előzmény: Csoki bácsi (8384)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8384
Jó, hát nem születhet mindenki a legjobbkor...
Előzmény: DJ at3sz (8383)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8383
Előítéletes vagy. Akkor utaztam szét magam, amikor olcsó volt és credót hírből se lehetett látni. Mindenütt 266/415 néha Setra. Ma meg már minek? Max néha fotó s ennyi.
Előzmény: Csoki bácsi (8382)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8382
Kész csoda.
Előzmény: DJ at3sz (8381)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8381
Kikérem magamnak, régen elég sokat. Fél megyét bebuszoztam.
Előzmény: Csoki bácsi (8380)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8380
Eddig se sűrűn jártál át a megyébe, ezek után se... Igaz? :D
Előzmény: DJ at3sz (8379)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8379
Párkocsis alvi. Ezt de utálom... :)
Előzmény: htibor (8378)
htibor Creative Commons License 2010.07.01 0 0 8378
HU-Kecskemét: Közúti tömegközlekedési szolgáltatások
2010/S 125-191902
AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS – EGYES ÁGAZATOKBAN

NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK)
Kunság Volán Zrt.

Teljes mennyiség
Helyközi menetrendszerinti közforgalmú autóbuszjáratok alvállalkozásban történő üzemeltetése évi 89 350 km + 10 %, minimum 1 db + 100 % kéttengelyes helyközi kivitelű dízelüzemű autóbusszal.
becsült költség héa nélkül 104 700 000 HUF

Műszaki, illetve szakmai alkalmasság:
Alkalmatlannak minősül az ajánlattevő, ha
a) a 2007., 2008.,és 2009. évben külön-külön évente összesen a belföldi menetrend szerinti személyszállításból származó nettó 10 000 000 HUF-ot elérő vagy meghaladó évente maximum három partnertől származó referenciával.Nem egy referencialevélnek, hanem a csatolt összesnek kell a fenti szempontot kielégítenie.
c) a szerződéskötéskor a dokumentációban meghatározott műszaki paramétereknek megfelelő, legalább 2 db legfeljebb 8 éves helyközi kivitelű autóbusszal, és a járművek kiszolgálásához a 358/2008. (XII.31.)Korm. rendelet szerinti tároló telephellyel,

Bírálati szempontok
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Az ÁFA nélkül számított km díj. Súlyszám 0,50
2. A munkavállalók átvétele a jelenlegi bérük és béren kívüli juttatások megtartásával. Súlyszám 0,25
3. A járművek szerződéskori életkora. Súlyszám 0,20
4. Klímával feszerelt autóbusz. Súlyszám 0,05

Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő
23.8.2010 - 10:00

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
10.) Az utastérnek 4 soros üléselrendezésűnek kell lennie, minimum 40 ülőhellyel és 15 állóhellyel.
21.) Az ajánlatkérő által rendelkezésre álló ÁFA nélküli vállalási díj fedezet 2010. évi árszinten 155 HUF/km a Dokumentáció (szerződés tervezet 9. pont) szerint, amely 1.1.2011-től évente közös megegyezéssel maximum a KSH által hivatalosan közzétett infláció mértékével növekedhet.
27.) A Szerződés kötéskor a járművek életkora nem haladhatja meg a 8 évet, a szerződés teljes időtartama alatt pedig minden év december 31-én a 12 évet. Járműcsere esetén kizárólag a kiváltott jármű egyedi életkorával megegyező vagy annál fiatalabb életkorú jármű végezheti tovább a feladatot.

TED link
KNL-241 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 8377

Azt hittem várnak vele 2012 végéig... Nem fényezésből írom, de ezt én már tudtam ősszel is, meg aki látta a folyamatokat a tömegközlekedés terén, az láthatta magától is:

 

http://www.baon.hu/bacs-kiskun/kozelet/elbocsato-szep-uzenet-a-volannak-307786

 

Hiába, kutyát nem lehet macskával házasítani!

Csoki bácsi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 8376
Szerencsére! :)
Előzmény: bretyo (8375)
bretyo Creative Commons License 2010.04.27 0 0 8375
De a múltkorit nem :D
Előzmény: Csoki bácsi (8374)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 8374
A tendert érvénytelenítették...
Előzmény: suexID (8372)
SZEGECS Creative Commons License 2010.03.26 0 0 8373
BPF-050 ma Szolnokon:
suexID Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8372
És érdeklődve várjuk szerintem a március 1. után esedékes tender-eredményeket, hogy végülis ki fogja nekünk leszállítani azokat a városi és elővárosi buszokat, amiket már tavaly be kellett volna szereznie (ígéreteihez híven) a Kunság Volánnak, csak éppenséggel ez elmaradt a pályázók körüli variálás miatt.
suexID Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8371
http://index.hu/gazdasag/blog/2010/02/03/nem_szorjak_a_penzt_a_volan-tarsasagoknal/

-

A cikk meglehetősen szűkszavú, de a mai Petőfi Népében, és más internetes oldalakon azért olvasni lehet részleteket is. Azt mindenhol leírták, hogy a Dél-Alföldi Konzorcium vezetője a Tisza Volán Zrt., viszont nem értem, hogy miért nincs arról szó, hogy pontosan mely Volán társaságokat tömörítik az egyes konzorciumok, így például nem tudható, hogy Kecskemét és a Kunság Volán végülis hova tartozik ezentúl.

Egyes cikkekben szó esik arról is, hogy talán (!) Budapest és vonzáskörzetéhez tartoznánk ilyen téren, viszont ezzel kapcsolatban is jó volna valamiféle megerősítést kapni. Megint más kérdés, hogy ez az egész dolog számomra például meglehetősen fű alatt történt, főleg annak fényében, hogy alig 2 évvel ezelőtt még a Volán társaságok privatizációjának szükségességéről zengett a nyomtatott és elektronikus média.

De a fentiektől függetlenül jó volna tudni, hogy egész pontosan mit is jelent nekünk, átlag utazóknak ez az egész. Mert szép dolog, hogy egyes helyeken 4 milliárd, másutt pedig 800 millió forint éves megtakarításról beszélnek, de sehol nem szólnak arról, hogy...

- a konzorciumok létrejöttének mentén egyszerűsödik-e a jegy- és bérletrendszer, illetve legalább a térségi Volán vállalatok között létrejön-e valamiféle együttműködés (elfogadják-e kölcsönösen egymás bérleteit a cégek).

- lesz-e valamiféle változás a közösen üzemeltetett járatok terén, lesznek-e újonnan létrejövő ilyen járatok.

- a konzorcium cégei összefognak-e járműbeszerzés és fejlesztések terén, ami végső soron jó volna, hiszen 3-4, egységbe tömörült Volán nagyobb tételben és így olcsóbban tudna új buszokat vásárolni, lízingelni, és nem utolsó sorban az alkatrészellátás miatt üzemeltetni is.

Szóval, ha valakinek van ezekre a kérdésekre válasza, akkor nyugodtan írja le ide, szerintem érdemes lenne ezekről beszélni (és nem arról, hogy milyen tetszetős mintájú plüss üléshuzat van egynémely selejtérett 266-os Ikarusban).
BGab Creative Commons License 2010.01.20 0 0 8370

Elég nagyratörő tervek. Az elkerülőútnak van realitása, de a tömegközlekedés...

Hatalmas személetváltásra lesz szükség. Mindenesetre én drukkolok.

Előzmény: KNL-241 (8368)
BGab Creative Commons License 2010.01.20 0 0 8369

Jelenleg nincs 17-es busz Kecskeméten. Létezett két teljesen különböző, de hogy valamelyik piros lett volna, az nekem nem rémlik. A régebbi szerintem még a 80-as években szűnt meg, egy külterületi iskolához járt ki, a frissebbnek pedig nemrégiben szakadt meg a pályafutása, egyébként az Auchanhoz járt.

 

Előzmény: DJ at3sz (8367)
KNL-241 Creative Commons License 2010.01.20 0 0 8368

Sziasztok!

 

Valójában már színházzá fajul a tömegközlekedés, így nem is igazán foglalkozom vele... A legújabb tervek grandiózusak, kívánom, hogy megvalósuljon és hogy sikeresek is legyenek... (remélem nem töketlenkedik el...).

 

http://www.baon.hu/bacs-kiskun/kozelet/a-jovo-kecskemetje-autok-a-sinek-felett-276790 

 

Rövid és középtávon szép elképzelés (5-15éves távlatban), azt nem értem, hogy mi lesz hosszútávra? Decemberben beszélt a KTV-n Frau Mörcédösz alpolgármester-asszony, aki kijelentette a riporter néni kérdésére, hogy Kecskeméten nem lehet villamost építeni, mert nem megfelelőek a közúti adottságok hozzá... De megfelelőek, ha meg nem, még mindig lehet bontani... Budapesten a Beller Imre utcán is járt villamos, ha jól tudom, pedig az max 10 méter széles kertvárosi kis utca...

Tavaly volt egy Főtéri pályázat, hogy ki hogyan újítaná meg... Megjegyzem, hogy 1-2 terv elég kiváló minőségben vázolta az átalakítást, tehát nem egy két maszatolást említett meg, ami jelenleg éves bontásban megy... (lsd. főtéri lábmosdató, majd szovjet emlékmű helye). Ezek a tervek, különösen az első és második helyezett pályamű számol a villamossal is, továbbá merőben átalakítaná a Kiskörút forgalmát és közlekedését, illetve a Széchenyi térről "eltünteti" a buszvéget. Merőben átalakítaná a Katona József teret, a Nagyposta előtt tömböt bontana... stb.

Erre a link:

 

http://hirosindex.hu/regio/kecskemet/kecskemeti_foter_palyazat__bemutatjuk_a_palyamuveket 

 

LMP-s kezdeményezés:

A Vasútállomás-GAMF között sztem ebben a formájában nem sok értelme lenne a villamosnak, mert az utána lakó 15000 embernek át kellene szállnia... Menjen ki a Homokbányára, úgyis épül ott még egy két áruház, meg a Homokbánya kimondottan előnyös helyen fekszik. Álom megfejelése álommal: újra indítsák meg a személyforgalmat a Kmét-Fülöpszállás vonalon, persze újítsák fel a pályát 100-ra, építsenek Homokbányához állomást, és ott lehet a végállomása a villamosna... :D És akkor 3 állomást is összekötne a vili, persze az más kérdés, hogy már a máriavárosin sincs személyforgalom... :S FELÉBREDTEM! :D

DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.19 0 0 8367
Am a piros 17es busz megvan még? 199x-ből még emlékszem rá. :P
Előzmény: DJ at3sz (8366)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.19 0 0 8366
Nah jó, ebbe sztem én nem fogok belepofázni. Ha már kaptam jogot az elitklubbhoz, ne éljek vissza vele. ^^ A kunszentmiklósi járat bőven kielégit.
Előzmény: suexID (8362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!