Renault 11 váltó kulisszánál olyan gondom van hogy egyszer csak nincs hátramenet.
Esetleg tudna valaki segiteni benne? Kép esetleg hogy hogy nézne ki. KB 1 év szét lett szedve a belső tér a kocsinak és esetleg hiányozhat valami bizbasz a kulisszától.egyes sebességet veszi be ha tolatni akarok.
Bár nem vagyok sem Renault hívő,sem szimplán kedvelő,csak egy sima index fórum tag,megemlíteném Nektek,hogy kb. tavaly szeptember körül egy Renault 11 autó meghibásodott a 8-as út csóri elkerülő részén a székesfehérvári irányban a második hidat követően.Az autónak a hátsó szélvédő mögött ott volt az elakadás jelző 3-szög.Pár hétig ott dekkolt,majd eltűntek a rendszámok az autóról.Majd eltűnt az egész autó......
Nem sokkal később vettem észre /idén tavasszal/,hogy valami,nyilván vandál honpolgár(ok) jóvoltából az autó kitört üvegekkel,összehorpadva,kifeszegetett ajtókkal,és motorház fedéllel még mindig ott van,de bele taszítva az árokba,nyilván beleborították.Szegény pirosas rózsaszín-metál autónak nyilván csak tulajdonosa volt,nem gazdája ezért hagyhatták ennyire magára már vagy 9 hónapja......
Nem tudom,az autó mennyire hiányos,mert nem álltam meg megnézni,de úgy fest a motor blokk benne van még.
Mivel szerintem ez a gép már senkit sem érdekel,arra gondoltam,hogy valaki,aki ezen gépek rajongója,esetleg megmentené ami megmenthető még ebből.........
Sajnálom,magát az autót,hogy kb. 30 évet szolgált valakiket,azt ilyen csúfondáros végórája van....
Nekünk van kettő duplatorkú weber karburátor, mindkettőt tartalékalkatrésznek őrizgettük.Az egyik automata szívatós, a típusjele: 32DRTA 0/100 3J 1400-as C2J típusjelű motorhoz való (Renault R11,R9). A másik kézi szívatós, a típusjele: 32DRT 20/200 7L Ugyanahhoz a motortípushoz való (Renault R11,R9)
Egyébként nekünk van egy Renault 11 3ajtós, 1400-es benzines, ez teljesen működő állapotban van, de a karosszéria annyira korrodált, hogy már nem tudjuk újra leműszakiztatni, ezért sokminden más alkatrész is eladó lesz a közeljövőben. Elsősorban egyben szeretnénk azt eladni, ha nem sikerül akkor fogjuk szétbontani. A karburátorok ára 30.000Ft/Db
5 ajtós R11-hez vannak oldalüvegek+1db hátsó szélvédő eladó.
Továbbá eladó: kormánymű, váltó, vízhűtő, fűtésradiátor, motoralkatrészek.
az alábbi alkatrészek (85-ös Renalut 11) váltak feleslegessé:
hűtő venti 2db fűtőtest - műanyag ház + radiátor+venti pedálsor fékrásegítő oldalsó indexek kürtök kormányoszlop ablaktörlő mechanika első lámpa 2db önindító kormány váltó rudazat + kulissza ködlámpa hátsó + vaklámpa első index - spoilerbe hátsó kartámaszba hamutálca külső ill. belső visszapillantó kézifékkar
3db műszerfal
+ egyéb apróságok
egyben 13eFt-ért vihető. Nem tudom már tárolni, ezért ha nem kell senkinek szelektálom és selejtezem.
Barátnőm zsír új 26 éves Renault 9-es 1398cm3-es benzines motorjához keresünk karburátort. Azt mondták a hozzáértő szerelők, hogy a mostani duplatorkú weber nem javítható, merthogy elvetemdett az alumínuim öntvény. A weber magyar képviselete volt olyan rendes, hogy nem segítettek a vásárlásban, helyette elküldték a gyári prospektust hogy tippeljük meg, hogy melyik karbi lenne a megfelelő a motorhoz, merthogy ők ezt nem tudják megmondani. A szerelő viszont a weber képviselet által küldött rajz alapján nem tudja megállapítani, hogy kompatibils-e a motorhoz a kiválasztott típus. Ez mondjuk röhej, hogy egy kb. 100 000 Ft-os alkatrészről a forgalmazó alap információkat nem tud vagy nem akar közölni.
Kérem segítseket! Valaki meg tudja mondani, hogy pontosan milyen típust és hol vegyünk?
Üdvözlet olyan kérdésem lenne h nincs e valakinek első lámpatartója? 4 lámpás verziora lenne szükségem ha tudnátok képet küldeni rola nagyfelbontásba,több képet,ha lehetne mailben :) lényeg a tartó vas, de lehet a külső muanyag boritás belső részéről is esetleg ha a méreteket letudnátok irni (szélesség,magasság) más autora szerelném fel köszi (horvath.bela@centrum.sk)
egy Renault 11 1.4 turbo, év 1989, motort (kód C1J760, 1397ccm, 77kW ) raktunk át egy Twingo I -be, az szeretném kérdezni h hol van benne a lefújószelep? (mert ad ki olyan hangot gázelvételkor) az volna a gondunk h mikor eléri a turbónyomás a kb. 0,5 bár nyomást el kezd valahol szelelni és a teljesítmény utánna már nem növekszik, Intercooler lekötöttü, csöveket átnéztük de sajnos nemtudunk rájönni hol lehet a probléma.
Ma elváltak útjaink a Renault és énköztem. Bár azért egész jól kerestem az üzleten. Legalább az alkatrészei újjáélednek egy másik R11-ben és nem vastelepre kerültek.
Vettem ma egy diesel Renault 11-et. Több (legalább 5) évi udvaron állás után a kerekeket felfújva a kerekek simán elforogtak. Ja és még rohadás sincs rajta, egy két felületi rozsdapötty van elvétve. Motort majd talán holnap megpróbálom elindítani.