Keresés

Részletes keresés

vjv1 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 1947

Buék.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))

Smackdown Creative Commons License 2011.05.24 0 0 1946

Jó régen volt 2002:))

Mexico76 Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1945
Sziasztok

ha valaki tud kuldjon nekem egy myvip meghivot

mexico76@freemail.hu
karesz4 Creative Commons License 2002.10.18 0 0 1944
Üdv!

Egyébként mmegnyitottam a következő idényre szóló topicot! Viszlát ott! :-)))

Karesz

karesz4 Creative Commons License 2002.10.18 0 0 1943
Üdv!

: Peking, 2002. október 18., péntek (MTI) - Sanghaj 2004-től Forma-1-es világbajnoki futamnak ad otthont.
A 2010-ig szóló megállapodást - hathónapos tárgyalást követően - a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) párizsi központjában írták alá.
- A Forma-1 a világ legnagyobb, egész évben tartó sporteseménye. A FIA elnökeként büszkeséggel tölt el, hogy a sorozat a világ legnépesebb országába is eljut - jelentette ki Max Mosley, a szervezet elnöke.
A sanghaji pálya 7 km hosszú, s 5.3 négyzetkilométeren terül el, a lelátókon összesen 200 ezer szurkoló foglalhat helyet.
Az még nem dőlt el, hogy a kínai GP belépésével a vb-sorozat 18 futamos lesz-e, vagy a jelenlegiek közül valamelyik helyszínt törlik a programból.
A száguldó cirkusz világában az utolsó "nem valódi" új helyszín Indianapolis volt: itt már 1950 és 1960 között rendeztek 500 mérföldes versenyeket, de a tulajdonképpeni Forma-1-es premierre 2000-ben került sor. Igazi pályavatót egy évvel korábban tartottak, amikor Szepangban az első Malajziai Nagydíjra került sor.

Karesz

Mirrmurr Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1942
'88-ban Senna és Prost volt a McLarennél. Prost '84-től versenyzett a csapatnál.
Előzmény: Sricsi (1941)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1941
Hát Prost mikor került a Mclarenhez
Előzmény: Mirrmurr (1940)
Mirrmurr Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1940
Ayrton Senna
Előzmény: Sricsi (1939)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1939
Akkor ki volt a másik pilóta?
Előzmény: nohab (1938)
nohab Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1938
(pl: '88-ban a Mclaren-Honda 16 versenyből 15-öt nyert, az az év a nem Mclaren drukkereknek ugyanilyen unalmas volt)

Hát k....ra nem, a két McLaren élet-halálharcot vívott egymással egész évben! Teljesen élvezhető szezon volt (pedig Bergernek drukkoltam)!

Előzmény: Cyberius (1928)
Big (the real) Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1937

jó lenne..:O)))
Előzmény: Sricsi (1935)
Laczy_ Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1936
Ha lehet hinni a pár héttel ezelőtti Index-hírnek, akkor érvényes tesztszerződése van Eddie Daddy-vel. Azaz már bent van. Persze, mint nagydíjversenyen részt vevő versenyvezető gondoltad, feltételezem. Úgy nem biztos. Drukkoljunk neki!

(L.)

Előzmény: Sricsi (1935)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.16 0 0 1935
Szerintetek Baumgartner Zs bekerül a F-1-be?
Cyberius Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1934
Azért ez nem ilyen egyszerű.
1980-2000 -ig a Ferrarinak is megvolt mindez, mégsem lettek világbajnokok. Sőt, azért Panist - bár nem tehetségtelen - nem tartanám világbajnok aspiránsnak.
Előzmény: Sricsi (1932)
Big (the real) Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1933

az érdekes lenne...:)
Előzmény: Sricsi (1932)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1932
Lehet, hogy jövőre a Toyota lesz a nyerő, mert már van tapasztalatuk, jó pilótáik is lesznek, és övék a talán egyik legerősebb motor(a BMW mellett)
Big (the real) Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1931

jobb, mintha medgyessy feje tűnne fel..:O)))
Előzmény: Sricsi (1929)
Cyberius Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1930
Ezzel meg talán fordulj szakorvoshoz! :o)
Előzmény: Sricsi (1929)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1929
Mióta a Ferrarik nyernek, rémálmaimban gyakran feltűnik Schumacher vigyorgó feje.
Előzmény: Big (the real) (1926)
Cyberius Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1928
Ilyen agyalágyult reformokat nem is szabad engedni, nem véletlenül tiltakozik a többi csapat is. A F-1 történelme során már jónéhányszor volt rá példa, hogy egy csapat ennyire dominált (pl: '88-ban a Mclaren-Honda 16 versenyből 15-öt nyert, az az év a nem Mclaren drukkereknek ugyanilyen unalmas volt), mégsem találtak ki idióta ötleteket, nem volt pánikhangulat. Előbb utóbb lesz olyan csapat, amelyik megveri a Ferrarit, csak a többieknek siránkozás helyett kicsit össze kell kapni magukat.
Előzmény: Sricsi (1924)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1927
Az hiányzik, hogy még jövőre is a Ferrari nyerjen, mer akkor fejszével verem szét a TV-t
Előzmény: Big (the real) (1926)
Big (the real) Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1926

szerinted mióta vártak erre?

és mennyi pénzt tettek bele???

megérdemel a Ferrari néhány jó évet!

Előzmény: Sricsi (1924)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1925
A Ferrari meg indítson saját versenyt, amelyen csak Ferrarik versenyeznek. (olyan, mint pl. a Porsche Super Cup)
Előzmény: Cyberius (1922)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1924
A Ferrari azt mondja, hogy ha életbe léptetik a reformokat, akkor kiszáll az F1-ből. Na, hát ha a Ferrari kilép, nem lesz vele több gond
Előzmény: Cyberius (1922)
Brenda_ Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1923
Häkkinen nekem is nagyon hiányzik. :-(((
Előzmény: Sricsi (1919)
Cyberius Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1922
Ez mennyit lendítene a helyzete, akkor nem tarolnának a Ferrarik?
A Forma-1 annyira pénzes sportág, hogy itt ezt nem lehet megcsinálni, mint például az NHL-ben és ez NBA-ben sem.
Előzmény: Sricsi (1921)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1921
Akkor lehet, hogy azt kéne csinálni, hogy pl. a Forma-1-et és a Forma 3000-et össze kellene vonni, mint alsó ház és felső ház. Az F-1 -ből visszaesnének a rosszak a 3000-ből pedig feljönnének a jobbak.
Előzmény: Cyberius (1920)
Cyberius Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1920
Az egy autós csapatokat éppen azért nem engedik, hogy kispénzű csapatok, akik csak 1-2 idényt bírnak ki és jelenlétükkel csökkentik a szinvonalat, ne indulhassanak. Ezzel csak a lekőrözött futottak még autók száma gyarapodna.
Előzmény: Sricsi (1918)
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1919
Egyébként kár, hogy Hakkinen nem tér már vissza, mert már nagyon vártam, hogy jövőre megfingassa Schumachert.
Sricsi Creative Commons License 2002.10.15 0 0 1918
Lehet, hogy az lenne a megoldás, hogy minden csapatnak csak 1 autója lenne, evvel nagyban csökkennének a költségek, és új csapatok is bekapcsolodnának a cirkuszba.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!