szívás4: minimum csomag - nekem épp elég, tavaly télapóra leptem meg magam vele, 1500 ft havi kedvezmény. ezt pont letelefonálom. mittoménmikor változtat - éljen, már négykor vége a csúcsidőnek (kit érdekel?), 15 perc kedvezmény. na, ez mennyi? nekem kb 600 forint...
Mocsok dolog a húsz forint, akkor is, ha vannak, akik csak unalomból hívták az ügyfélszolgálatot. Ezzel számolni kell. Amúgy pedig az operátorokat képzik, hogy a segítségre amúgy nem szoruló ügyféllel hogyan lehet gyorsan és udvariasan befejezni a beszélgetést. Lehet, hogy túlköltekeztek a bee-reklámkampánnyal, és most kell a lé? Küldjünk csekket a pgsm megsegítésére!
Az utóbbi időben folyamatosan szívtam a Pannonnal.
Szívás 1: Vettem egy telefont. Mielőtt kifizettem volna, elkértem az ügyintézőtől, hogy megnézzem, megemelgessem, milyen nehéz, hogy áll kézre, stb. A lány közölte, hogy nem adhatja oda. Láttatok már olyan cipő/ruha/ajándék/óra/autó/ stb kereskedést, ahol nem próbálhatod ki azt az árut, amit évekig használsz? A lány amúgy kedves volt, zavartan mosolygott, tudta, mekkora baromság ez az egész. Ha attól félnek, hogy túl sok ügyfél szalad el egy kipróbálni kívánt telóval, akkor vegyenek fel egy biztonsági őrt.
Szívás 2: Eladtam egy praktikum hártyát, gondoltam, adunk a papírnak, átiratom a vevő nevére. Pannonos manus visszadobja a személyimet, nincs mellé lakcímkártya. Mondom neki, én nem a vevő vagyok, hanem az eladó, amúgy a szerződésen ott a lakcímem. Mutatok még neki újabb iratokat, jogsi, stb, hogy elhiggye, én vagyok én. Nem érdekli, mert egyiken sincs lakcím. Nem irattam át. Úgy éreztem magam, mintha a rendőrségen volnék, 1966-ban.
Eladó egy vadiúj, ma vásárolt, originál, felbontatlan, még nem aktívált Westel Dominó SIM kártya, szuper jó számmal: 30/470-6282. 4500 Ft-os lebeszélhetőség van rajta + az aktiválástól számított 3 hónapig Westeleseknek féláron küldhető vele SMS. Hívj ezen a számon, ha érdekel: 30/203-8687 vagy küldj ugyanerre SMS-t. Ár: 5500,- Ft.
Egyébként meg NemTudom miért nyitotam e topicot.
Már nincs is mobilom, pedig 3-assal kezdödött az első 9-es nélkül.(utánna meg volt még egy pár)
De amit velünk csináltak, besokaltam.
És most NINCS a nevemen mobil.
Viszont ennek következtében valószínűleg sokkal kevesebben fogják fölösleges - najó, néha annak tűnő - kérdésekkel zavarni a üszolgálatosokat. Meg az autómata sokmindent elmond ám, ami meg ingyenes.
Es az sem 0 hogy ha nem elerheto a munkatars es visszahivast kersz (mert ilyen rendes am a Pannon hogy ezt is lehetove teszi szamodra) akkor meg azert is te fizetsz Hmmm :o) Arra azert kivancsi vagyok hogy vajon erre figyelmeztet-e az avtomat