Keresés

Részletes keresés

rATAC Creative Commons License 2001.11.17 0 0 2
Érdekes, hogy a csapatsportokat összemosták az egyénikkel. Ki, hogyan, mikor, és milyen arányban fog részesedni a közös kalapból?
A legjobb reklámot ezeknek a sportágaknak az jelentené, ha a milliárdos stadion-programok mellett legalább tízmilliós nagyságrendben, de elindulnának azok a "project-ek", amelyek a 12 sportág infrastruktúráját fejlesztené.
Ciani Creative Commons License 2001.11.17 0 0 1
azért kíváncsi lennék milyen "média- és marketingszempontokat vettek figyelembe" a birkózás, kajak-kenu, öttusa, torna, vívás kiválasztásánál?
Előzmény: xabi (-)
Feyd-Rautha Creative Commons License 2001.11.17 0 0 0
Remélem, ez nem egy újabb pénzlenyúló ravaszkodás lesz, hanem tényleg segíteni próbál. Jó lenne valamiféle felügyeleti szerv, ami vigyázna arra, hogy a szakági vezetőkön is túljusson a megszerzett pénz. Ja, egyébként 0.
xabi Creative Commons License 2001.11.17 0 0 topiknyitó
Kezdetnek tizenkét sportág a tagja
Itt a Magyar Csapat!

Álomszerű terveket vázolt fel péntek délután a Népstadion VIP-termében megtartott sajtótájékoztatón Deutsch Tamás, ifjúsági és sportminiszter, Berényi János, a Nemzeti Sportszövetség elnöke, valamint Váczi János, a Magyar Sportmarketing Kft. ügyvezető igazgatója. Az ISM kezdeményezésére és az utóbbi, állami tulajdonú, nonprofit szervezetként működő kft. felügyeletével ugyanis Magyar Csapat néven útnak indítanak egy olyan sportmarketing-programot, amely jelentős változásokat hozhat a magyar sport jövőjében.

A program lényege, hogy a kiemelten eredményesnek és népszerűnek ítélt, egyelőre még csak tizenkét sportág (atlétika, birkózás, kajak-kenu, kézilabda, kosárlabda, labdarúgás, öttusa, tenisz, torna, úszás, vívás, vízilabda) számára újabb anyagi, ám nem a költségvetésen alapuló forrásokat kutassanak fel. A Sportmarketing Kft. reményei szerint a koordinált szponzorációnak köszönhetően kölcsönösen jól járnak majd a sportágak, a versenyzők, és az a tervezetten legfeljebb tíz cégből álló, exkluzív szponzori kör is, amely ellentételezésül egy jól kidolgozott, három részből álló szolgáltatási csomag keretében befektetett marketingforintjainak többszörösét kapja majd vissza.

Ezzel a kezdeményezéssel az érintettek azt próbálják meg elősegíteni, hogy a sportszövetségek bevételeiknek nagy részét hamarosan már piaci forrásokból teremtsék elő.

„Ráadásul ezzel a programmal elérjük azt is, hogy a sportszövetségek közösen kutatják fel a pénzügyi lehetőségeket, és nem egymás riválisai lesznek a szponzorációért folyó versenyfutásban" -- mondta Deutsch Tamás sportminiszter, aki hozzátette azt is: a céljuk az, hogy ne mecénások, hanem üzleti partnerek támogassák a magyar sportot.

Az előzetes felmérések szerint a Magyar Csapat sportmarketing-programnak köszönhetően az első évben szövetségenként hét-tíz millió, míg 2003-ban már huszonöt-harminc millió forintnyi támogatás előteremtésére lesznek képesek, és ha ezek az „esélylatolgatások" valóra válnak, óriási előrelépés jósolható ezen szövetségek életében.

Igaz, Berényi János hangsúlyozta: igyekeznek nem csak erre a tizenkét sportágra koncentrálni, a jövőben bővíteni kívánják a támogatottak körét. A „tizenkettek" kiválasztásánál elsősorban sportszakmai, média- és marketingszempontokat vettek figyelembe, ám egy szolidaritási alap létrehozásával rajta tartják szemüket a kirekesztettnek vélt sportágakon is, amelyek a program hatékonyságának függvényében a jövőben szintén tagjai lehetnek a Magyar Csapatnak.

Amely megkötötte első kontraktusát is, hiszen a sajtótájékoztató keretén belül támogatói szerződést írtak alá az Allianz Hungária Biztosító Rt.-vel.

Lehet nullázni :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!