Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 3 órája 0 0 228878

Csatlakozom. Írásjelek, központozás hiánya, illetve összevisszasága már a probléma megértését is megnehezíti.

Előzmény: a_motor (228877)
a_motor Creative Commons License 4 órája 0 0 228877

bocs, de nekem érthetetlen amit írsz (tudom telefon, meg minden, de így értelmetlen)

Előzmény: garagge (228872)
garagge Creative Commons License 4 órája 0 0 228876

Végül is koyo csapágyak át vettem. Tényleg ahogy írtatok a nagyobb hangsúlyt a hezagolasra kell tenni mennyivel kell lenni pontosan a főtengely el ill a váltótengelynél. Még egy kérdés: a váltónak a tengely ok mennyit kell levenni a bordakbol hogy ne teccsenjen a kettes fokozat? Valaki le tudná írni a pontos menetét 

 

Nagyon vidéki Creative Commons License 26 órája 0 0 228875

Üdv!

Érdekes kérdés-

Melyik a legjobb? -   autóból, motorbol melyik a legjobb. Bemész a csapágyboltba, és 6305-ből kitesznek eléd vagy 6 gyártótól, és megmondják melyik jobb, vagy drágább. / A C3-as csapágynak az a lényege, hogy alapból kcsit lazább- kottyanósabb, hogy nagy fordulaton melegedve is könnyedén forduljon, de még Pannóniások között is megoszlanak a vélemények, hogy az a néhány ezres fordulat igényli-e a c3-ast/

Előzmény: garagge (228874)
garagge Creative Commons License 2 napja 0 0 228874

főtengely csapágyból  6305 c3 ból melyik a legjobb legjobb csapágy. 

rarobika Creative Commons License 2 napja 0 0 228873

Közben sikerült megoldani, Esztergomban kaptam. 🙂

Előzmény: rarobika (228871)
garagge Creative Commons License 3 napja 0 0 228872

Sziasztok! Ma észrevettem miután megmozgatták a lendkerék hogy kicsit kotyog a főtengely csapágy.miután megmozgatták a lendkerék ék.lehet ennek bármilyen minimális mozgása?

rarobika Creative Commons License 3 napja 0 0 228871

Sziasztok!

Jó rég jártam itt, amikor még újítottam fel az oldalkocsis pannóniám, volt már vagy 10 éve is, haj-jaj... 😌

Így utólag is köszönöm még egyszer a sok segítséget, hibátlanul működő lett a paripa :)

Most egy olyan problémám akadt, hogy az utóbbi 6 évben, sajnos nem méltóan, csak a műszakira és vissza közlekedtem vele.

Hétfőn reggel esedékes a műszaki, egy hete elő is szedtem a garázs belső sarkából, szépen kitakargattam, elindítottam szépen második rugásra indult is, világítást ellenőriztem. Úgy tűnt, hogy minden rendben.
De ma észrevettem, hogy az egyik gumi meg van repedve.
Szerintetek kapok valahol új gumit és belsőt hozzá még a mai vagy holnapi napon?
Tata környéke lenne a legoptimalisabb.

Hátha Tb Feri bácsi tud valami csoda beszerzési forrást 😊


Köszönöm a segítő információkat előre is!

CsRG Creative Commons License 3 napja 0 0 228870

Szia!

Na ja!Tényleg nagyon nagy szerencse.

Képzeld el mikor az öregasszonyhoz(P10)keresek alkatrészt és mikor kinyílik a pajta ajtó ott van a "SZÉPSÉG"

Már akkor tudod,hogy így vagy úgy de ezt hazaviszed.

Nem is tudom leírni.

Köszi

Üdv:Gábor

 

Előzmény: Nagyon vidéki (228868)
CsRG Creative Commons License 3 napja 0 0 228869

Szervusz!

Nagyon köszönöm az infót.

Üdv:Gábor

Előzmény: tutus1 (228867)
Nagyon vidéki Creative Commons License 5 napja 0 0 228868

Ja! Gratulálok ! Szép darab, és még viszinylag egyben is van. Rohadt nagy szerencse manapság ilyet "szerezni"

Előzmény: CsRG (228866)
tutus1 Creative Commons License 5 napja 0 0 228867

1955. áprilisi TL, abban a hónapban, a 804. elkészült darab.

Előzmény: CsRG (228866)
CsRG Creative Commons License 5 napja 0 0 228866

Sziasztok!

Egy új szerzemény.

Esetleg valaki tud valamit a motorszám alapján mondani?

Köszönöm

Üdvözlettel:Gábor

 

petrol pet Creative Commons License 2022.08.04 0 0 228865

Jó olvasni a hozzászólások között, hogy bejelentkeznek Indonéziából, Dél-Amerikából lelkes Pannónia tulajok 🙂

Előzmény: trafo2000 (228864)
trafo2000 Creative Commons License 2022.08.04 0 1 228864
garagge Creative Commons License 2022.08.02 0 0 228863

Lehet hogy nekem is ez lehet. Érdekes amit írtál hogy sok a selejt. Lehet hogy nálam is ez van szar hengert furattam meg. 

Előzmény: T1OK3 (228852)
1zsakkrumpli Creative Commons License 2022.08.02 0 0 228862

Mit nem hiszel el? Vannak itt akik régebben kezdték a szakmát, több tapasztalatuk, km-k stb-k van.

Előzmény: krumplixx (228858)
Zoli_t5H Creative Commons License 2022.08.02 0 0 228861

Fejtsd csak ki a moka targyat, frisselsult baratom. :D

 

 

Előzmény: krumplixx (228858)
szilard80 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228860

Elkezdem a hivatalos bejáratását.

Hátha az segít.

Meg mérek egy kompressziót is.

Előzmény: T1OK3 (228856)
szilard80 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228859

Sziasztok,

 

még egy kérdés:

- ülést normálisáron nem tudtok eladót?

krumplixx Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228858

Persze-persze! :)

Előzmény: Zoli_t5H (228857)
Zoli_t5H Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228857

Jo, mondjuk az is hozzatartozik, hogy az a P12, amirol szo van, egy olyan motor, amiben eredetileg osszesen 6500km volt, mikor megvettem... olyan muszakilag toppon levo egyhengeresem sosem volt elotte es utana sem (pedig ultem egy joparon, eredetieken, felujotottakon is, de valahogy egyik sem ment ugy, ahogy az tudott - havernak volt akkoriban egy pupos MZ-je, 100-110ig siman meg tudtam szorongatni vele, utana persze vegsebessegben lehagyott, de egy egyhengeres Pannoniahoz merten rohadt jol ment es olyan preciz valtoja volt, hogy sorra oda kellett adnom ismerosoknek egy proba utra, mert nem hittek el). 

Előzmény: T1OK3 (228856)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228856

Nekem meg pont az ellenkezője a tapasztalatom, észreveszi az oldalkocsit. Mondjuk a P12 erősebb valamivel mint a T1.

De  15/50 lánckerekkel egész jó nyomatékosnak kellene lennie szólóban, szerintem!

Előzmény: Zoli_t5H (228855)
Zoli_t5H Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228855

Nem feltetlenul. A Duna olyan konnyu, hogy ha jo a motor, akkor kb. majdnem mindegy neki, hogy fent van-e vagy nincs (persze ha ul benne egy 100 kilos ember, akkor nem :))

Nekem volt egy jo P12-esem, egy-ket nyarat bohockodtam vele oldalkocsival es mikor beleultettem a par eves fiam es ugy szaladgaltam vele kb. mindegy volt, hogy fent van-e az OK vagy sem, ugyanolyan fickosan ment. 

 

 

Előzmény: szilard80 (228854)
szilard80 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228854

A műszakira mentem vele összesen 30 kilométert. Most vettem le róla és próbáltam ki szólóba.

És ezen akadtam le, hogy erőre ugyan úgy viselkedik mint oldalkocsival.

Vagy akkor ez most bejáratási kérdés? Követnem kellene a nagykönyvben leírt módot? Arra számítottam, hogy szólóban dinamikusabb lesz. 

Előzmény: T1OK3 (228852)
szilard80 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228853

Kivettem és egyenesnek tűnt.

Előzmény: trafo2000 (228851)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228852

Frissen fúrt blokkot 1000-2000 km-ig járatni kéne, eleinte oldalkocsi nélkül, mert hamar bemelegszik az egész, akkor meg már gyenge is.

Az enyém már rég túl van a bejáratáson de még mindig gyenge 4. ben, oldalkocsival, főleg enyhe emelkedőn vagy szembe szélnél, pedig van benne kompresszió. Sík úton, szélcsendbe, hűvös időben jól megy. Arra jöttem rá, hogy a hengerben lévő ablakok (vezérlés) köszönő viszonyba sincsenek a gyári méretekkel. Ahány henger annyiféle, öntés, sok a selejt. Mentem már sokkal nyomatékosabb Pannóniákkal is, de már nincs kedvem újabb hengert bejáratni, talán majd egyszer.

Előzmény: szilard80 (228850)
trafo2000 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 228851

Ellenőrizd hogy a tű egyenes legyen.Engem már tréfált meg,elgörbült,el nem tudom képzelni hogy,de elszórakoztatott egy darabig míg rájöttem.

Előzmény: szilard80 (228850)
szilard80 Creative Commons License 2022.07.31 0 0 228850

Ja,még karbit pucoltam.

Nem is láttam még, de némelyik csavarja (fúvóka) réz volt alu helyett.

Előzmény: szilard80 (228849)
szilard80 Creative Commons License 2022.07.31 0 0 228849

Holnap az jön.

Mai nap:

- kipufogó tisztítás: nem volt eltömődve

- benzin hígítás: 1:20 volt felvittem ~1:30ra

Előgyújtást nem tudtam állítani, mert a lendkerék lehúzóm megadta magát.

Sajnos nem jutottam előre, a jelenség ugyan az.

Előzmény: a_motor (228843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!