Keresés

Részletes keresés

N+Petro Creative Commons License 2017.05.19 0 0 64

Tisztelt Fórumozók!

Az alábbi problémában kérnék segítséget.

Ez évtől szolgáltatót váltottam – UPC direct - Medium HD TV csomagra fizettem elő. Két beltéri egységgel, az egyik felvevős. A felvevősön három hónap után eltűnt a FOX csatorna. A csomagban benne van, mégis azt jelzi, hogy nem vagyok jogosult. A nem felvevősön viszont megvan.

Elvégeztem az ilyenkor szokásos műveleteket (áramot le, kártyát ki tisztítás, gyári értékek visszaállítás), de a FOX nem jött. Ezt még kétszer megismételtem, majd telefonáltam, háromszor, három ügyintéző hölggyel beszéltem. Mintha beléjük programozták volna mind ugyanazt mondta ( frissítenek, ha nem jön telefonáljak) még akkor is mikor közöltem velük ezzel előzőleg már próbálkoztak. A harmadik esetben még szoftver is frissítettünk, de az eredmény semmi. Ezt követően készülékcsere. Elvittem egy közeli forgalmazóhoz - akit értesítettek a cseréről - és előadtam a problémám! Biztos ami biztos alapon ugyanaz ismétlődött ott is: telefon a központba frissítés, gyári érték visszaállítás kétszer háromszor. Mivel továbbra nincs eredmény készülékcsere.

Új készülék (elárulták, hogy csak felújított, új évek óta nincs), új kártya, de eredmény most sincs, a FOX nem jött elő. Ismétlés vagy háromszor, mivel ez a tudás anyja. (A tudomány szerit a tesztelés!) Én pedig már több mint egy órája várakoztam. Mivel a türelmem fogyóban volt feltettem a kérdést: Meddig tart még? A válasz gyorsan jött nincs több ötlete a „szakembereknek” a központban és nincs a szerelőknek a helyszínen.

Mehettem haza új készülékkel!!, új kártyával FOX nélkül.

Ha valaki tapasztalt már hasonlót, vagy tudja, mit lehet még tenni (drasztikus megoldásokon kívül: nem fizetem a csekket, felmondom a szerződést stb.) kérem, hogy közölje itt a fórumon.

Sziasztok!

rtlosz Creative Commons License 2003.01.08 0 0 63
Én a UPC Direct hivatalos fantasztikus igazolvánnyal ellátott szerelője vagyok. Mikor ez az egész bejött, elkezdtük csinálni. Nem is volt semmi probléma, csak az, hogyha beüzemeltük a beltérit volt is rajta kép meg minden csakhogy ettől kezdve az RTL klubon sűrű átlós csíkok jelentek meg. Hát gondoltuk, hogy biztosan mi vagyunk bénák vagy esetleg szar a beltéri. A 40. beltéri után kezdett gyanús lenni a dolog. A hibán lehet segíteni egy kb. 1000HUF értékű kábellel, de csak javítani lehet rajta, majd beugrott az isteni szikra, a főnök a fejtágításon nagyon büszke volt rá, hogy ő bizony a samsungnál volt szervízmérnök és bármi baj van, nyugodtan telefonáljunk és segítenek. Én naív, telefon, probláma elmond. Válasz? Segg hülyék vagyunk, mert ilyen hiba nem lehet, valamit elkúrtunk, úgyhogy kapjuk össze magunkat. Mára már feladtam, hogy megoldódik a problém.

A korrektségükről meg annyit, hogy egy szerelőre kb. 30km-es körzet jut, azt kell ellátnia. Igen nyúlt az arcom, mikor a konkurencia benyomult... Nem semmi egy cég az biztos.

MIHI Creative Commons License 2002.11.27 0 0 62
nem csak Csepelen van így, nekem a II. kerben van velük tele a ...öm, egyszerűen nem hajlandóak szolgáltatni, ugyanaz mint a telefon a szocializmusban, aki nem kérte akkor amikor ajánlották, utána 40 évig nem kapott, bármit is csinált
az utcát azért jól felásták, babakocsival azóta se lehet közlekedeni a sok leaszfaltozatlan lyuktól, de a házba nem hajlandóak beállni, minden évben azt mondják, hogy majd jövőre
Előzmény: tkaresz77 (57)
mindigmorc Creative Commons License 2002.11.25 0 0 61
Aki ezt a hosszú bejegyzést végigolvasta és ADSL tulajdonos, attól megkérdezem: kb. mennyi idő alatt jön le neki 3 MByte-nyi anyag neki. Ugyanis fontolgatom, hogy otthagyom az UPC-t.

Kb 1 perc (49K-val)

Előzmény: Szedő Tördelő (29)
Marcellus Creative Commons License 2002.11.23 0 0 60
Mostmár van,basszák meg.
igy lassabb,mint egy 64k-s modem.
Előzmény: GaMeR (52)
holdhegy Creative Commons License 2002.11.22 0 0 59
vigyazzatok, a UPC altal kuldott szerelo keze egy kicsit enyves, kizarolag a penzre hajt. ha valakit erdekel , majd leirom a tortenetet. A UPC-nel bejelentettem, de nem foglalkoztak vele.
Konrad Creative Commons License 2002.04.06 0 0 58
Egy kis segítség:

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Ne kiméld őket, hajrá hajrá!

Előzmény: tkaresz77 (57)
tkaresz77 Creative Commons License 2002.04.06 0 0 57
Remélem olvassa valaki a upc-től ezt a fórumot, írtam nekik e-mailt meg üzentem a honlapon is, de hiába, le se szarnak.
Két éve ősszel be akartuk köttetni családi házunkba a kábelTV-t. Akkor még egy kis kft. üzemeltette a kábelTV-t itt Csepelen. Azt mondták nekünk, miután térképen megnézték hol van a házunk, hogy ó hát semmi akadálya, mivel a sarkon 1 házzal odébb ott a kábel, tavasszal bekötik, de abban az évben már nem bővítik a soros hálózatot.
Eljött a tavasz, addigra megvette ezt a kft-t a upc. Akkoriban akció volt és szeptemberig ingyen bekötötték a kábelt, legalábbis ezt igérték. Fel is hívtam őket, hogyne, persze, megigérték bekötik, még ki is töltöttünk egy előszerződést, benne volt hogy ingyen bekötik hozzánk a kábelt. Ez kb. egy fél órás munka lenne mellesleg, mivel csak be kellene húzni az oszlop tetejéről hozzánk a kábelt kb 10 méterre, pontosan a telefondrót mellett, mivel egy oszlopon vannak.
Eltelt a nyár, szeptember közepén megint rájuk telefonáltam. Azt mondták, bekötik, de pénzért.
Mondom de mi már előszerződést is kötöttünk, erre ők nem tudtak mit mondani. Majd küldenek valakit.
Azóta se jött senki. Ahányszor felhívjuk őket, mindig elhajtanak. Bementünk az ügyfélszolgálatra, ott adtak egy telefonszámot, a helyi képviselőt. Ő azt mondta hogy már nem foglalkozik a upc-vel.
Úgy látszik az upc egy antikapitalista cég, nem érdekük hogy minél több ügyfelük legyen.
Bár mi mindent megtettünk hogy fizethessünk nekik a szar TV műsorokért nem kevés összeget, merthogy csomagot sem választhatnánk ám, a legnagyobbat kell megvenni, nekik nincs szükségük a mi párezer forintunkra. Mivel azonban nincs más lehetséges szolgáltató, ezért kénytelenek vagyunk szinte térden állva könyörögni hogy ugyan hagy kerüljünk már be a kiváltságos kábelTV nézők körébe.

Mindezek után úgy döntöttem, hogy a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fogok fordulni, és minden lehetséges fórumon el fogom panaszolni a történteket egészen addig amíg nem lépnek valamit az ügyben.

packet_loss Creative Commons License 2002.02.27 0 0 56
Mázlista ;))) :P
Előzmény: jen (55)
jen Creative Commons License 2002.01.16 0 0 55
Cső Garef!

Már megbocsáss, de a te sztoridnak lehetne a címe a "félreértések vígjátéka".

Enyhén oda sem figyeltél arra amit az üszisek mondtak neked.
Nekem is van chellom, és még soha nem volt gondom sem az ügyfélszolg.-al sem, a szolg.-al, sem a számlázással.

Előzmény: Garef (53)
Szedő Tördelő Creative Commons License 2001.12.22 0 0 54
Kösz. Megtaláltam.

Az Ön által előfizetett szolgáltatási csomag: Chello
A csomaghoz tartozó forgalmi korlát: 0 Gb
A kábelmodemén fogadott adatmennyiség: 1.958 Gb
A kábelmodemétől küldött adatmennyiség: 0.087 Gb
A hónapban forgalmazott adatmennyiség: 2.045 Gb

Ezek szerint nincs korlát, ahogy mondták. Az csak a broadbandre érvényes. Ebben igazat mondtak. Ezek szerint nekem a várható adatforgalmam havonta 5 GByte alatt van. Igaz én filmeket nem töltök le.

Előzmény: GaMeR (52)
Garef Creative Commons License 2001.12.22 0 0 53
Sziasztok!

En is "lelkes UPC rajongo" vagyok mint sokan masok. Mind internet mind TV teren. Magaval az internettel eddig meg nem volt (lekopogom) bajom, igaz csak november eleje ota hasznalom. Viszont az ugyintezes, ugyfelszolgalat... szornyu. Szeptember elejen jeleztem telefonon, hogy marpedig en akarok chellot.
Telefonos kisasszony mondta: rendben elinditjuk. Eltelt 1 het 2 het 1 honap.. semmi. Besetalok XIII. ker. irodaba. Kozlom mi a helyzet. Velem meg kozoltek, hogy az adott cimre nem is tudnak internetet bizotsitani mert most fejlesztik a kornyeket. Na bumm. Sikerult nagy nehezen kiharcolni, hogy ha mar egyszer megigertek akkor csinaljak meg mert nekem nov 1tol ez mindenkeppen kell. Megigertek (kb mint falra hanyt borso). Ez nagyjabol oktober eleje lehetett. 3 heten keresztul hetfonkent ott kezdtem a napomat, hatha lesz valami, de meg csak azt sem tudtak megmondani mikorra szamithatok az internetre. Vegulis utolag kiderult adminisztracios hiba miatt badarsagot mondtak nekem es lehetett volna mar szeptemberben is kotni.... Mindegy. Az utolso ket hetben majdnem naponta jartam be erdeklodni aztan egyszercsak hivtak telefonon, hogy holnap jonne a kollega bekotni a chellot. Jott is. Be is kototte. Hura! Mukodik frankon! Elvileg jar email cim is amit igaz hasznalni nem akartam, de kiprobalni igen (ha egyszer mar fizetek erte). Kozoltem milyen felhasznalonevet szeretnek. keresztnev.vezeteknev@.... Kollega felirta es mondta, hogy majd par nap mulva probaljam ki, amde jelszot nem mondott. Irtam ugyfelszolgalatra. 1 het mulva jon a valasz, hogy csak vezeteknev.keresztnev@-ot tudnak adni. A megadott jelszo persze nem mukodott. Telefonaltam (20 perc utan sikerult is beszelni valakivel) ott megoldottak a jelszogondomat. 2 het multan jott egy level amiben kozoltek a keresztnev.vezeteknev@-hoz tartozo jelszot. Kiprobaltam mukodik most mind a ketto.
Szoval, ha valaki chellot akar husvetra, akkor mar most kezdjen el telefonalgatni es besetalgatni az ugyfelszolgalatra mert ez kerem nem olyan egyszeru :)

GaMeR Creative Commons License 2001.12.21 0 0 52
A forgalmad allasat itt talalod: http://www.broadband.hu/index.php3 a forgalom fulecske alatt.

A 15 gigas korlat elvileg letezik, gyakorlatilag nem. Nekem mar volt tobbszor 15 giga feletti forgalmam es egyszer sem szoltak miatta.

Előzmény: Szedő Tördelő (51)
Szedő Tördelő Creative Commons License 2001.12.21 0 0 51
O.K. Megtaláltam. Ezzel csak két problémám van:

1. Akinek nincs internete, az honnan értesül erről a "feltételek"-ről. Amíg hivatalosan velem nem közlik, nyilván nem is vonatkozik rám. Korlátozás esetén ők szerződésszegést követnek el.

2. Honnan tudom a saját adatforgalmam állását.

Mondjuk 15 GByte viszonylag sok, hiszen az ember mást is csinál néha. Mégis megnyugtató lenne tudni, hogy éppen az adott pillanatban hol is tartok.

Előzmény: packet_loss (49)
elefantkillah Creative Commons License 2001.12.21 0 0 50
Tisztelt uraim!
A topik átolvasása után konstatáltam, hogy nem csak velem lett kibaszva.

történet: A céghez érkezésem után egy héttel közli a főnököm, hogy egy hónap múlva elutazik egy hétre ciprusra, keressem nyugodtan ha valami van, de úgyse fogom elérni! meg hogy szólt az UPC-nek, legyen net. oké mondták, jönnek bekötik, minden tigris lesz! ha ő nincs benn, intézkedjek én! mondon frankó, persze!
na jön ki az upc -s szerelőgyerek EGY HÓNAP után, hogy jött megcsinálni a netet. Főnököm persze cipruson. nembaj, mondom elég nagy vagyok már, megoldom! gyerek mondja, hogy hozott hálókártyát, szétszedi a gépet, hogy berakja, talál benne egy hálókártyát, meg egy isdn bizbaszt.(45 perc) Regisztráltatja a hálókártyát az UPC-nél, üzembe kívánja helyezni a gépet, ám észreveszi, hogy a hálókártyát nem ismeri fel a gép. (45 perc) nembaj szétszedi megint, berakja amit ő hozott, majd bekapcsolja a gépet. Közli, hogy az op rendszerünk (kretén NT-nk van) nem tudja kezelni a hálókártyát, tegyünk fel másik oprendszert, és akkor minden istenkirály lesz, meg eljön a kánaán. (1 óra 20 perc) Mondom jóvan, oké, (magamban: húzz már a faszba! este fél hét van, és itt vagy három órája)
ELMEGY, és azt mondja, hogy EL KELL VINNIE A SZERZŐDÉSEKET, MONDOM VIGYED NEM GÁZ!
miután elment, gondoltam megnézem mit írnak a chello füzetben: blablbablba Támogatott op renszerek: bla bla Windows NT - mondom mi a devla van??
Hívom az UPC-ot ,elmesélem mi történt,( egy órás meló, amíg elértem egy ügyfélszolgálatost) aszt mondja a helpdeskes: jó, mi az ügyfél száma? mondom, az mi? elmeséli, hogy rajta van a szerződésen, na mondom király mindegy, Csókolom ! lerakom a kagylót.
Hazajön a góré a nyaralásból, mesélem a sztorit,
meghogy, "vedd elő a szerződésed" merthogy vele írták alá, én megy azt hittem balga fejjel, hogy kettő van belőle, egy az ügyfélnél, egy az UPC-nál, és a faszi az övékét viszi el. Hát rábasztam mert egy volt. két hét alatt sikerült megtudnom az ügyfélszámunk, mert "nem találták meg" , a gépben. Eközben a főnökömmel nekiáltunk, hogy szétszedjük a gépet, mert szerinte jó volt a régi hálókártya. tényleg jó volt, felismerte a régit a gép, csak át kellett volna állítani valamit, vagy faszom tudja. Oké beszélek az UPC-al mesélem a sztorit, erre azt mondja, hogy jó kiküld valakit, aki regisztráltatni fogja az új kártyát. dejó! hívom őket 3 hétig, hogy mi van már, mikor jön az emberük, mert megígérték, hogy visszahívnak, ha tudnak konkrétumot mondani (röhej ez is magában) .
Egyszer felugrott a rádiós főnököm a munkahelyemre ( egy internetes rádióban is vezetek műsort) és mikor panaszolom a problémámat, akkor megkérdezi: te nem regisztráltathatod?
erre én : jé, nem is gondoltam rá, megkérdezem, de biztos nem mert, azt mondták volna.
Felhív UPC : erre ők: HOGYNE MAGA IS REGISZTRÁLTATHATJA!!
Hát basszátok meg, erre vártam három hétig???????
jó regisztráltatjuk , megy minden két hétig, közben kiküldték az első havi csekket tíz rugóról, igaz , hogy nem volt netünk, meg nem használtuk, NEM BAJ , majmok befizetjük nektek.
Erre most meg folyamatosan szakítja a kapcsolatot, meg nincs net órákig, EZ TÉNYLEG A BALKÁN!!!!!

packet_loss Creative Commons License 2001.12.21 0 0 49
Akkor ajanlok egy olyan oldalt, hogy www.upc.hu ;)
Vállalkozási Feltételek
Előzmény: ERIC (47)
wreckage Creative Commons License 2001.12.21 0 0 48
Ez nincs igazan sehol sem rogzitve. Valami fair policy-nak nevezik. Ha nagyon tulzasba viszed a havi letoltest (15-20Gbyte felett), akkor lekorlatozhatnak honap vegeig. Attol fuggetlenul hogy ez a korlat sehol sem szerepel (szerzodesben stb. attol meg él). Persze letezik olyan is hogy a szerencses misi_mokus vigan elforgalmazgatott havi 40-50Gigat ,felszolitas nelkul.
Előzmény: Szedő Tördelő (46)
Szedő Tördelő Creative Commons License 2001.12.20 0 0 46
Ez a 15 Giga hol szerepel? A szerződésben én ilyet nem láttam. Chellónál honnan tudhatom meg az adatforgalmamat? Persze csak korlátozás esetén érdekes a dolog.
Előzmény: wreckage (41)
tenfold Creative Commons License 2001.12.19 0 0 44
Én is elmesélek egy sztorit!
Történt egyszer, hogy július utolsó napjaiban egyszercsak "lefagyott a net". Ez elég nagy probléma, mivel én is és barátnőm is mindketten itthonról dolgozunk és ehhez elengedhetetlen a net. Többszöri bejelentés után végül csaknem egy hónap elteltével meg is jelent a szerelő és elhárította a problémát, amellyel már előtte is többen kísérleteztek. Ugrás az időben, megérkezik az inkriminált időszakra szóló számla, természetesen a szokott összeggel, holott 3 nap híján egy hónapig nem működött semmi. Tárcsázás, bejelentés, azt mondják, fizessem ki, majd a köv. hónapban jóváírják. Én, hülye fizetek. A köv. hóapban ismét a szokásos összeg, megint tárcsázás, bejelentés. A hölgy bocsánatot kér, nem is sejti, hogy azzal már tele a gardrób. De a köv. hónapban megint csak a teljes összeg. Most már kezdek mérges lenni, tárcsa, bejelent., egy másik hölgy azt állítja, hogy nem írásban jelentettem be, ezért nem ér semmit az egész (Jelzem, ezt eddig senki sem mondta, a másik meg az, hogy ezt jobb helyeken automatikusan jóváírják, nem nekem kell bejelenteni.) Közben az is kiderül, hogy a múlt hónappal duplájára emelték a TV-díjat. Erről persze megint nem szólt senki, csak "sunyiban" kiszámlázták.
Most itt tartunk. Hásom hónapja nem fizettem ki semmit, és addig nem is fogok, amíg jóvá nem írják a "jussomat". Azt hiszem, ezt nevezik polgári engedetlenségnek.
A másik sztori:
Januárban a barátnőm elutazik három hónapra, ezért úgy döntöttem, hogy addig szüneteltetem a chello-t. Fel is hívtam őket, a hölgy mondta, hogy kábé 3 rugó lesz a szüneteltetés, mondom, jó, akkor decembertől. Decembertől persze percre pontosan leállt a cucc, de én hülye, meggondoltam magam és felhívtam őket. A telefonban egy srác közölte, hogy nemcsak a 3 ezer ft-ot kell befizetnem, hanem az egy éves modembérlet hátralévő részét is (az még fél év, vagyis 12 ezer ft). Egyből elkékült a fejem, de mondtam, oké, ezt majd még lejátsszuk. Közben megnéztem a szerződést is, amiben az szerepel, hogy az előfizetés szüneteltetésére az előfizető kérése alapján nincs lehetőség. Persze ők váltig állítják, hogy benne kell legyen, hogy fizetnem kell.
Most mit kell ilyenkor tenni? Van egy olyan szerződés is, amit én nem ismerek?
Mellesleg dec. 3. óta hiába kérem (azóta négyszer hívtam fel őket), hogy kapcsolják vissza. ha nem lenne egy modemem itthon, még azt se tudnám leírni, hogy a UPC egy mocskos, szemét, rabló bagázs!!!!
wreckage Creative Commons License 2001.12.19 0 0 42
"Én csak egy megoldást tudok:
Felhívod a szolgáltatód, vagy a HelpDesk-et és kéred a PRIVÁT csomagod módosítását e hónap végéig PROFI-ra ami 3 GB forgalmat enged 300 kb/sec-al. A csomag díjkülönbözetet kell megfizetned id?arányosan, ami jelen esetben, ha mától kéred és esetleg tudják teljesíteni, ami egyébként kötelességük, az kb. 1000-1200 Ft pluszt jelent Neked ebben a hónapban. Szerintem megéri.
A bökken? az, hogy nem tudják normálisan lekezelni a visszaállást a következ? hó els? napjától, de ezt intenzív levelezéssel és pereskedéssel helyre lehet állítani. Én ebben a hajóban úszok lassan három hónapja, de sajnos még a mai napig nem tudták rendezni.
El?bb utóbb sikerülni fog nekik, ha mások is élnek a lehet?séggel, hiszen kénytelenek lesznek megtanulni, hogy hogyan is kell ezt a problémát megoldani a UPC-nél."

Ha ez mukodne rendesen de kafa dolog lenne...

Előzmény: ERIC (39)
wreckage Creative Commons License 2001.12.19 0 0 41
Nem hiszem. :)

56K modemes koromban teljesen hidegen hagyott hany mega forgalmat general ilyen-olyan tevekenyseg a neten. Most(mivel en is korlatos vagyok) pedig csak dobbenten ulok hogy meg egy szar sima web-eles is megeszik 10-30Megat/h.

Ez az egy giga nevetseges(nekem is ennyi van), minimum meg ennyi kellene.. ez nagyon fajna az upc-nek? Max nem szidnam mindenhol oket, illetve tobben elofizetnenek a nyuves szolgaltatasukra. A nagyobb csomagra ugysem futja itt senkinek.

A chellosok meg anno fol voltak haborodva
"5giga, 5giga? mit akarnak ezek a buzik, rogton lemondom"
Nehanyan meg most is huzzak a lo-pofajukat a lefixalt 15Gigas korlatra. Kapja be az osszes chellos. 15gigat kaptok 10rongyert, en egyet, ugyhogy kuff. Milyen lenne ha elo lenne irva havonta 3kobmeter vized van es kesz?

Lehet hogy a Fogyasztovedelemhez kene fordulni.

Előzmény: ERIC (39)
Mindenlébenkanál Creative Commons License 2001.12.19 0 0 40
Na sziasztok! Alakul a molekula, mert A UPC kiszámlázta a teljes havi számlát. Hát sajnos nincs mit tenni csak perelni.

Más.

Szedő tördelő írta:

"A MATÁV most nagyon kapar, hogy minél több előfizetőt gyűjtsön."

Na igen pont ezért került most célkeresztembe a Matáv is. Ugyanis mindenfajta megkötött szerződés nélkül elkezdtek kiszámlázni nekem egy Axeleró internet előfizetést....

Úgyhogy most a matáv jön...:-))))

Előzmény: Szedő Tördelő (31)
wreckage Creative Commons License 2001.12.18 0 0 38
Broadband-rol beszelt, nem chello-rol..
Előzmény: Gyanuszkop (37)
Gyanuszkop Creative Commons License 2001.12.17 0 0 37
Most sem megy a chello levelezés !!!
Előzmény: ERIC (36)
rolling Creative Commons License 2001.12.17 0 0 35
Ha megtörténik, amit a UPC a bp.-i Belváros-Lipótvárosban január közepét?l tenni akar (decemberi levelükben jelezték), akkor ez a legnagyobb disznóság lesz, amit "áldásos" müködésük során meg mertek tenni. Pedig volt már néhány (tökéletesen hülye számlák, csekkek "elveszése", pénzbehajtó cég rámszabadítása minden alap nélkül).

A levél hivatkozik valamiféle felmérésre, aminek alapján programcsomagjukat megváltoztatják (a házunkban éppenséggel nem kérdeztek meg senkit, nálunk még soros szolgáltatás van). Ez önmagában hagyján, egy ritkán nézett német csatornát visznek el, meg a Discovery Channelt (na ennek azért nem örülök annyira).

A rossz hír az, hogy a tájékoztató szerint minden csatorna MONÓ-ban fog jönni. Brávó XXI. század, brávó UPC! Nem semmi gondolat: a Viva, a Music TV monóban. S ma már sok a sztereó müsor az M1-en, az RTL Klubon is, nem beszélve a külföldi csatornákról. Ami még meglepô, a prémium csatornaként feltüntetett HBO hangja is monóként szerepel a táblázatban. Nesze neked sztereó TV, videómagnó! (Nálam csak az utóbbi sztereó, de erôsítôn keresztül ki tudom vezetni.) Csökkentik a
a kábeles rádióadások számát is (pl. elveszik az eddigi sztereó HBO-hangot...).

Még sohasem használtam ezt a szót, de azt hiszem, az UPC-re tényleg nagyon igaz az "idegenszívüség".
Ezek gyarmatnak, Balkánnak tekintenek minket, annyit sem számítunk, mint egy pár dingókutyavese.
Piszok jó lenne, ha valamilyen UPC-és illetô is olvasná ezt, s reagálna, komolyan gondolják-e ezt az egészet?

kokxi Creative Commons License 2001.12.17 0 0 34
Jól szolsz netizen. Ugy hallottam már egy pár városban megindult a upc mellet másik szolgáltató is. Csak ez lehet a jövő, ha ez a nagyképű jupici is észreveszi, hogy erőszakkal sehova nem jut. Felveszi a nagy dohányt. Arra hajt, hogy a telefont is lelejmolja majd a MATÁV-tól. Na az a társaság sem a kedvencem, de van egy olyan gyanúm, hogy ez a csavargó banda még pofátlanabb lesz. És hogy olcsóbban szolgáltat majd, az csak egy mese. Akkor miért használ drágább árakat az internetnél,mert gyorsabb? A telefonnál mire fog hivatkozni, hogy hangosabb? Nagy mesélő.Az a baj, hogy a berendezéseinek az árai olyan magasak, hogy fut a pénze után. Az ügyfél pedig fizessen.Aztán pedig a szarban van az ne ugráljon
/kisveréb esete/
Hát így van ez.
netizen Creative Commons License 2001.12.16 0 0 33
Tuggyátok az a baj, hogy ebben az országban jelenleg mindenki csak kaszálni akar... Amikor maj már az Axeleronak, UPC-nek mittoménkinek lesz annyizsíros content provider, meg teleboltos ügyfele akiket lekszálva fürdik a lében, akkor meg fogja oldani a ti kábel, megbízhatósági, stb gondjaidat éspedig azért, mer ahhoz hogy te vásárolj a flash-el mittoménmivel teletömött teleboltbanahhoz szükség lesz sávszélre. Ha a telebolt jól megy akkor jól tejel majd az UPC-nek.

Ma még az van sajna hogy 1 előfizetői végpont kiépítését kb 70%-ban az UPC, Axelero, mittoménkicsoda finanszírozza. És qrvára nem érdekelt abban hogy te USA siteokrol divx CD-ket húzogass le.. márt csak azért sem mert ugye őt islevágja az a long haul aki lehetővé teszi, hogy te ráláss arra a warez sitera...

Megoldás az lenne, ha a TVkábelből adódó természetes monopólium is megszünne, nem csak a telefonderot monopolium...

Jozsó Creative Commons License 2001.12.16 0 0 32
1 perc.
Hagyd ott ?ket.
Előzmény: Szedő Tördelő (29)
Szedő Tördelő Creative Commons License 2001.12.16 0 0 31
Úgy tűnik igazad van :(

Nem az a baj, hogy mindenhol emberek dolgoznak, hanem az, hogy ilyenek. Tudom, hogy a MATÁV sem jobb, mint az UPC. Egykutya. A MATÁV most nagyon kapar, hogy minél több előfizetőt gyűjtsön. Az UPC meg bizonyítani akart. Sajnos nagyot akart fingani oszt beszart eset forog fent náluk. A megnöveledett reklamációkat fapofával intézik, hülyének nézve bennünket.

Természetesen az UPC is alkalmaz néhány normális embert. Ők a dolgozók, akik az internet üzembe helyezést végzik stb. Velük általában nincs is gond. A többieknek megmondják: hogyan kell viselkedni. Így tűnik legalábbis. Az a bizonyos ügyintéző néni egy szerencsétlen kis nő, aki úgy tűnt, hogy erre a (bármilyen ide illő obszcén szó helyettesíthető a zárójeles cég helyére ízlés szerint) cégre még büszke is.

A tisztesség nem divat. Az egy elavult viselkedési forma. Ódivatú embereknek való. Ezt a szót a multik, nagyvállalatok nem ismerik. Hatalmuk van és ezzel vissza is élnek. MATÁV, UPC... folytathatnám a sort, de a folytatás nem ebbe a topicba illik.

Előzmény: chromax (30)
chromax Creative Commons License 2001.12.15 0 0 30
hahaha :))

Emlékszem, hogy anno a Matáv fikázós topicokban mindenki mint a messiásra, úgy várt a UPC-re, és most tessék :)) UGYANEZ lesz a nagyon várt liberalizáció után is. Mindenhol emberek dolgoznak, és tökmindegy mi van kirakva cégtáblaként....

Előzmény: Szedő Tördelő (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!