Keresés

Részletes keresés

pipacsmező Creative Commons License 2003.05.10 0 0 11
Abakumov, nem kellene pszichológushoz menned?
White Falcon Creative Commons License 2003.05.10 0 0 10
Dr.Medgyessy Péter nem volt áltagpolgár a szerződés megkötésekor.1998 ősze és 2001 ősze között,amíg el nem fogadta a miniszterelnök-jelötséget,az Inter-Európa Bank Rt. elnökeként résztulajdonosa volt a Fideszhez közel álló Axon Rt.-nek,mely a polgári ciklus alatt tulajdonolta a Közgép Rt.-t,ami rekonstruálta a Mária Valéria-hidat,a MERT 2000 Rt.-t,ami a Millenniumi Országjárót bocsájtotta ki,ugyanez az Axon vett részt a Millenáris Park kivitelezésében,ugyanők emberei és a hozzá közel állók elnököltek a Dunaferrben,Pakson,Bábolnán.Igazgatótanácsi tagságát az IEB-ben,immáron miniszterelnökként egyszerre szüntette meg az Axon-vezérigazgató Tóth Tamással,ám annak bevételeiből,mint résztulajdonos,2002 nyaráig maga is részesült.Ebben semmi új,vagy meglepő nincsen,és nem vágja földhöz a jobboldali szavazókat sem,ha hallanak róla.
Előzmény: Abakumov (5)
belohin Creative Commons License 2003.05.10 0 0 9
Hehe, hogy mik vannak... :)))
Előzmény: Törölt nick (7)
Luvasutas Creative Commons License 2003.05.09 0 0 8
teccik? értelme=0
Előzmény: Törölt nick (7)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.09 0 0 7
Felhozom, mert teccik :)
evda Creative Commons License 2001.10.17 0 0 6
Csak ismételni tudom: kérdezd a MEH-et, miért csinálja most azt, amit két éve ajánlottak?
Egyébként Aranyközépnek van igaza, elég ebből, szórakozz magadban az idióta ötleteiddel.
Előzmény: Abakumov (5)
Abakumov Creative Commons License 2001.10.17 0 0 5
1. Ha yól tudom, a megállapodás megkötésekor Medgyessy egyszerű állampógár volt, a felsorolt ex-ségei mellett... És bion, bion, a mocskos-lenyúlós-egészpályásletámadós FIDESZ-kormánynál ennyire számított hátránynak, ha valaki Gyulánk minisztere vót, cicavirág!

2. Vajh' a Swissair is azért mene csődbe - és azért döglődik a világ szinte összes légitársasága - , mert nem fogadta meg a Medgyessy Consulting javallatait?

3. Milyen egyéb zseniális tanácsairól tucc még a Yelölt Úrnak?

Előzmény: evda (4)
evda Creative Commons License 2001.10.17 0 0 4
Tán inkább a megrendelő-fizető MEH-et kérdeznéd meg a helyzet alpáriságáról, Te okostojás.
Bizony, legalább meg kellett volna fogadni az okosabbtól a tanácsot, nem két évvel később lépni.
Előzmény: Abakumov (2)
Aranyközép Creative Commons License 2001.10.17 0 0 3
Szóval szerinted mindenki bérenc, aki szakértelmet árul üzleti alapon? Nem kellett volna pl. egy normálisabb téma megnevezés?
Nem kellett volna az irritáló hangnem mellözésével a lényegre koncentrálni? Igy a legtöbbünknek semmi kedve az egészhez, mert célod a fikázás. Kíváncsi vagyok, ki lesz ehhez partner.
A bemásolt cikk tanulsága pedig az, hogy OV miniszterelnök úr melléfogott, amikor nem fogadta meg a Medgyessy úr tanácsait.
Innentöl én is kiszállok ebböl a topicból.
Előzmény: Abakumov (2)
Abakumov Creative Commons License 2001.10.17 0 0 2
Mi a problémád, tündérbogár?

Én vagyok alpári - NEM A HELYZET? (Amit egyébként becsületrendes miniszterelnökjelöltetek egyes-egyedül magának köszönhet...)

Mondd csak: nem illett volna legalább jelöltté avatásakor lemondania erről a kis mellékkeresetről?

Előzmény: Aranyközép (1)
Aranyközép Creative Commons License 2001.10.17 0 0 1
Ezt az egész topicot, úgy ahogy van el kellene felejteni. Ennyire nem lehetsz alpári.
Minusz 0 is nagyon felülértékelne...
MoJo JoJo Creative Commons License 2001.10.17 0 0 0
Érdekes kérdések. Ami engem illet, hidegen hagynak ezek a feltevések.
Előzmény: Abakumov (-)
Abakumov Creative Commons License 2001.10.17 0 0 topiknyitó
Medgyessy tanácsai Orbánnak
A politikus cége ma is dolgozik az Új Nemzeti Színház Rt.-nek

Medgyessy Péter magáncége 1999 elején tanácsadóként dolgozott az Orbán-kormánynak. Az MSZP miniszterelnök-jelöltje, egy lapunk birtokában lévő dokumentum tanúsága szerint, a Malév helyzetének rendezéséről mondta el véleményét. Ez a kft. végezte az Új Nemzeti Színház Kht. végelszámolását, Medgyessy két munkatársa pedig jelenleg is tanácsadója a Schwajda György vezette részvénytársaságnak.

--------------------------------------------------------------------------------

„Tisztelt Miniszterelnök Úr! A Malév Rt.-nél – mint ahogy arról Önnel személyes megbeszélésünkön megegyeztünk (...) –, tanácsadó kft.-m – a managementtel szoros együttműködésben és a szaktárcával folytatott konzultáció alapján – áttekintette a társaság jelenlegi gazdasági-pénzügyi folyamatait, vizsgálta a nemzeti légitársaság jövőbeni talpon maradásának lehetőségeit.” Így kezdődik az a szerkesztőségünk birtokában lévő levél, amelyet Medgyessy Péter, az MSZP jelenlegi miniszterelnök-jelöltje még 1999 januárjában írt Orbán Viktor kormányfőnek.

A levél az elmúlt napok eseményeinek tükrében érdekes: a miniszterelnök a közelmúltban visszautasított egy Medgyessy által kezdeményezett találkozót, amelyen az MSZP miniszterelnök-jelelöltje – az Amerika elleni terrortámadás okán – kormányzati ciklusokon átívelő, hosszú távú intézkedésekről szeretett volna eszmét cserélni Orbánnal. A szerkesztőségünk birtokába jutott dokumentum arról tanúskodik, hogy a miniszterelnök korábban nem tartott ekkora távolságot Medgyessytől; nemcsak találkozott vele, hanem a tanácsát is kérte.

Más kérdés, hogy a Medgyessy Tanácsadó Kft. által több mint három éve ajánlott intézkedések közül az Orbán-kormány gyakorlatilag semmit nem valósított meg. Medgyessy 1999 elején vázolta a légitársaságra leselkedő veszélyeket. (A Malév Rt. 1998-as mérlege még csak 646 milliós veszteséget mutatott.)

Az Orbánnak írott levélben egyebek között felhívja a miniszterelnök figyelmét, hogy a nemzeti légitársaságot csak az állami intervenció mentheti meg. „E munka során meggyőződtem arról, hogy a Malév Rt. a kormány hathatós segítsége nélkül, saját erőből, belső tartalékainak mozgósításából nem képes megfelelni a jövő évezred kihívásainak, az EU-hoz való csatlakozás követelményeinek” – írta Medgyessy. A Malév alapvető gondjának, a saját tulajdonú géppark hiányának orvoslására a következőket javasolja: „Ahhoz, hogy a nemzetközi légi közlekedési piacon némi esélye legyen piaci részesedésének növelésére, elengedhetetlen a flottaállomány bővítése saját tulajdonú gépekkel. (A bérlet és/vagy a lízing konstrukció pénzügyi kihatása miatt nem preferálandó megoldás.) Tekintettel arra, hogy a gépvásárlás – jellegénél fogva – hosszabb időt igényel a döntéshez (megrendeléshez), már most rendelkezni kell azokkal a pénzügyi forrásokkal, amelyek a későbbi kiegyenlítést szolgálják. Erre is tekintettel javaslom Miniszterelnök úrnak annak megfontolását, hogy az 1999. évi állami költségvetésben elkülönített 33 milliárd forint tartalék egy részét célszerű lenne felszabadítani a nemzeti légitársaság gépparkja egy részének bővítése céljából.”

Az eredmény ismert. A nemzeti légitársaság vesztesége tavaly már meghaladta a tízmilliárd forintot, és az idén kapott először a gondjaihoz mért nagyságú anyagi támogatást az államtól. A kabinetnek több mint két évre volt szüksége ahhoz, hogy elfogadja a légi közlekedési stratégiát, igaz, vezérigazgatót gyakran cserélt a Malévnál – Váradi József az ötödik a Fidesz-kormány hivatali ideje alatt.

Információink szerint a szocialista párt miniszterelnök-jelöltjének cége végezte az Új Nemzeti Színház közhasznú társaságként való végelszámolását – két munkatársa pedig ma is a Schwajda György vezette részvénytársaság tanácsadója.

munkatársainktól

Szóval hogy is van ez, Olvtársak? A Szocialista Párt miniszterelnök-jelöltjét a MEH fizeti?

Mennyit kap vajon havonta? Mennyire taksálhatják a tapasztalt bankár (ex-KB-tag, ex-miniszterelnök-helyettes, ex-pénzügyminiszter) és aranyszájú szónok tapasztalatait? És milyen bölcs tanácsokat osztogathat mindezért?

Vagy csak arról van szó, hogy ennyire kiürült a pártkassza? Már a rivális miniszterelnök-jelölt eltartásáról is a kormánynak kell gondoskodnia? (Persze csak a bankelnöki fizetésen túlmenő extra igényeket illetően...)

Máté Laci, gyere vissza!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!