Egy feladatban kérném a segítségeteket, ti ezt hogy oldanátok meg ? :)
Csak az elvre lenne szükségem természetesen, nem az egész forráskódra :)
Írassa ki 100 000-től 100-ig azokat a számokat, melyek törtrésze fordítottja az egész résznek tehát valami ilyen 345.543.. az ilyeneket kellene kiíratni..
A CodeBlocks-ot használtam a Linuxon. Most megpróbáltam áttenni a programjaimat a Windows7-re, szintén a CodeBlocks-al.
- ha az exe programot futtatom a CodeBlocks-ból, a CommandPromt ablak kinyílik az eredménnyel és ott marad
- mikor direkt futtatom az exe filet, közvetlenül rákattintva a directory-ben, a CommandPromt ablak egy tizedmásodpercre felvillan az eredménnyel és eltűnik
= Kérem, aki tudja, árulja el, hogy marad ott az ablak ekkor is.
Érdeklődnék ,hogy véletelen nincs e valakinek C nyelvű programozási könyve.Konkrétan a Computerbooks-Programozzunk C nyelven című könyve érdekelne ,de más ehhez hasonló oktató könyv is jó számítógépen olvasható formátumban. Előre is köszönöm a segítségeteke
Nem, de eszembe jutott egy rekurzív feladat, s a gyakorlatban is szükség van rá: egy adott elérési úttól lejjeb járd be az összes alkönyvtárat, persze az abban lévő alkönyvtárakat is, stb., majd egy másik megadott elérési útra építsd fel ugyanezt a directory struktúrát, s a könyvtárakból mondjuk a *.jpg és *.png file-okat másold ki, de csak azokat.
Az a szomorú, hogy a C++ -os fájkezelést nem sikerült bináris fájlokra rádumálnom olyan formán, hogy minden fordító által jó kód jöjjön létre. Végül C-s fread fwite fügvényekkel oldottam meg.
De amúgy úgy működne, hogy:
ofstream("valami.bin", ios_base::binary);
Hello...
A dátumok alapján ezt a részt meglehetősen régen látogatták utoljára, én megis megkérdezném, nem-e tudja valaki hogy hogy kell C++-ba fileokat kezelni... gondolok itt pl bináris fileokra, pl egy osztály kiírása fileba stb. Tudok 3 moccert is de normálisan egyik se megy. Ha valaki esetleg tudja hogyan kell küldjön akár emailt vagy írjon ide de az egész iskolában nincs egy értelmes ember aki értene a c++hoz...
Előre is köszi : Firebyrd
Elég szemléletes név, pedig ;>. A lényege az, hogy a namespace becsomagol 1 adag szimbólomut (változók, struktúrák, osztályok, függvények). Ezeltal elekrulhető a szimbólumütlözés.
eccerű példa:
Tegyük fel hogy irtál 1 hasznos library-t. Más is írt ilyet. Én szeretném mindkettőtökét használni, de az a baj, hogy mind a kettőben van 1 foo() nevű függvény. Na most akkor én bajban leszek, mert a linker majd nem fogja tudni eldönteni, hogyha én meghívom a foo() függvényt, akkor most a te libraryból vagy a másikéból kellene venni. Erre megoldás a namspace. Tegyük fel, hogy a te librarydat a tied.h inklúdolásával tudom használni, az övet meg az ove.h-val. Namármost, ha mindketten namespace-t használtok, vagyis:
tied.h:
namespace tied {
:
.
int foo(void);
class bar {...};
:
}
ove.h:
namespace ove {
:
.
int foo(void);
class bar {...};
:
}
Akkor én tudom mindkét libet használni, mert aszondom:
#include
#include :
.
int i = tied::foo();
int j = ove::foo();
:
.
Ez a te TurboC-d tud windowsos proggigat is csinálni, vagy sem? Én nem nagyon ajánlanám már windows98 alatt sem a Videókártya közvetlen megtámadását exklúzív módban. Ha jól emléx a TurboC-hez volt valami OWL (object windows library). Szal lényeg a lényeg a windows GUI susbsytemmel kéne a firkászatot végezni. Erre jópár ravasz toolkit van. Csupán ábrák firkantásásra javallot a DirectX vagy SDL esetleg az OpenGL API-k.
Amugymeg hogy a konkrét kérdésre is válaszoljak, ajánlom figyelmedbe a FindFisrtFile/FindFirstFileEx/FindNextFile/FindClose winapi függvényeket. Ha megeléxel az msvcrt.dll cuccaival, pl amit az stdio.h és az io.h takar akkor barátkozhatsz a _findfirst, _findnext, _findclose függvényekkel. Igy vagy úgy de win-es DLL-hez kell linkelődnöd, Ha a TurboC-d DOS-alapú akkor ez lehetetlen lesz, bár talál(hatsz) benne hasonló függvényeket. De ne feledd DOS módban szopacs a (hosszúnevű)file kezelés, sőt a helyzet kezd reménytelen lenni a ha a proggid NTFS-en kell hogy működjön...
Hali mindenkinek!
az initgraph() fügvény nyitja meg a grafikus módot, de ehhez szükségem lenne a videokártya *.bgi fájljára amit seholsem találok.
Olyan kérdésem lenne, hogy windows98 alatt hogyan
lehet megkeresni ezt a file-t vagy valami más módszert ha tudtok az is jó.
nvidia m64 tnt2 vezérlőm van.
turbo c -t használok.