Keresés

Részletes keresés

lord niko Creative Commons License 2013.05.29 0 0 15

üdvőzlett egy egyszerü kérdésem van.

hogy lehet a villaget el fogllalni ugy hogy toborozni is tudjak.

ha lehet magyarul kösszönöm.

BGbr Creative Commons License 2010.11.11 0 0 14

Hahó, érdekel még valakit ez a játék? :)

unartis Creative Commons License 2007.07.01 0 0 13

Sziasztok!

Nekem nagyon bejött ez a játék, már azért is, mert a római történelmet követhetjük végig. egyenlőre egy két pályát játszottam, de a kampányt is elkezdem.

Amit hiányolok a játékból: az a pályaszerkesztő, ugyanis lehetne egy két Pannóniai pályát is készíteni.

Tud valaki patchet ennek az orvoslására?

csi1 Creative Commons License 2004.01.21 0 0 12
upsz!
grrrrrrr Creative Commons License 2004.01.20 0 0 11
Én ott akadtam el, ahol a Pireneusokban kell harcolni más rómaiak ellen. Ezen a pályán nem tudtam átrágni magam. Aztán elszállt a karakterem, amivel játszottam. Újra kellene kezdeni az 5. pályától. Megint végig kínlódni...
Előzmény: satellite five (10)
satellite five Creative Commons License 2003.11.17 0 0 10

Valamiért kevésbé ismert a game, de nekem bejött. 14. pályán vagyok.
szasza78 Creative Commons License 2003.11.16 0 0 9
igen
satellite five Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8

Érdekel még valakit a progi ?
szasza78 Creative Commons License 2003.10.10 0 0 7
VAn kedve valakinek neten játszani néha?
szasza78 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 6
Annál a pályánál vagyok( kb 10.), ahol a térkép aljáról indulsz egy csapattal, és a másik oldalon is van egy csapat, de azokat csak akkor tudod irányitani, ha odamész hozzájuk. Ja és van egy ember, aki a semleges csapatokat a te oldaladra állitja. Elvileg két tábort kell megsemmisiteni, vagy elfoglalni. Van egy semleges város is. No, én már megpróbáltam mindkettőt elfoglalni, de annyian vannak, hogy nem megy. Pedig könnyű fokozatban játszom, de igy is nehéz. Ha tudsz segiteni, megköszönöm.
Szasza
szabfer Creative Commons License 2003.09.29 0 0 5
Szia,

Én végigtoltam, nekem is nagyon bejött (főleg a formációzás), meg is lepődtem hogy egyébként nem kapott nagy hirverést. Kérdezz, lehet tudok segiteni...

szasza78 Creative Commons License 2003.09.27 0 0 4
Hali!
Van valaki aki játszik ezzel a játékkal. Ha igen írja meg a tapasztalatait, mert én is játszom vele, de elakadtam, és szeretnék tanácsot kérni. Amúgy szerintem kitűnő játék.
Szasza
verren Creative Commons License 2003.07.28 0 0 3
Ha valaki tud letölthető újdonságokat, letölthető pályákat stb. az írjon ide!

üdv:
verren.

Ez hosszú idők óta a legkirályabb játék!!!

gstyle Creative Commons License 2003.01.30 0 0 2
Demo letölthető a www.praetoriansgame.com-ról
gstyle Creative Commons License 2001.11.16 0 0 1
Praetorians
A Pyro programozói azért nem egy egyszerű AOE klónt akarnak létrehozni, hanem egy olyan stratégiai játékot, mely számos új elemet vonultat fel a valós idejű stratégiák műfaján belül. Ezek talán legjelentősebbike, hogy az erőforrások gyűjtögetése és a túlerő kiépítésével szemben a harcok megfontolt taktikai kivitelezésére helyezné a hangsúlyt.

Ugyan a játék által felölelt kort a Római Birodalom neve fémjelzi, további két másik civilizációt, a barbárt és az egyiptomit is választhatjuk. A barbárok több, Európa északi és nyugati részén élt népet - gallok, kelták, germánok - foglalnak magukba, Egyiptomot pedig aligha kell bemutatni. A civilizációk nemcsak nevükben és kinézetükben térnek el egymástól, hanem a játék szempontjából is különböző erősségekkel rendelkeznek. A rómaiak egyrészt sokan vannak, másrészt tökéletesen kiképzett gyalogosaik számos harci formációt és manővert képesek végrehajtani. A barbár népek kevesebben vannak és kevésbé szervezettek, viszont egységeik egyenként erősebbek a rómaiaknál. Egyiptom képviseli az arany középutat, azaz egységei nem olyan erősek, mint a barbároké, de szervezettebbek náluk és többen is vannak. Mindhárom náció külön küldetéssorozatot kapott az egyjátékos módban.

Mint említettük, a játékban a harci stratégia kapja a hangsúlyt a termeléssel szemben. A küldetések elején a játékosnak egy meghatározott számú seregtest áll rendelkezésére, hogy teljesítse a részfeladatokat. Az ostromok a korábbi játékokban is feltűntek, de ott a téma kimerült a katapulttokkal, faltörő kosokkal és egyéb harci eszközökkel történő falrombolásra. A Praetoriansban viszont komoly szerep jut az ellenség erődítéseinek módszeres bevételére. A támadó sereg választhat, hogy ostromgépeket használ, áttöri a kaput, hogy ellepje az ellenséges erődöt, vagy éppen létrákat támaszt a falnak a bejutáshoz.

Persze az elesett katonákat pótolni kell. Attól, hogy nem kell a nyersanyagok bányászásával vesződnünk, még nincs kizárva az emberanyag utánpótlásának biztosítása. A harc helyszínéül szolgáló térképen számos falu található, melyek egy része a mi irányításunk alá tartozik. A hadseregünk megfelelő tisztjei e falvakból toborozhatnak katonákat az elhalálozottak pótlására, vagy a sereg megerősítésére.

A hadvezérek a küldetések előre haladásával tapasztalatot szereznek, melynek eredményeként harci képességeik - védekező- és támadóértékük, harci moráljuk - megemelkednek. A magasabb harci képességek a parancsnoklásuk alá rendelt közkatonák értékeire is jótékony hatással vannak, így komolyan figyelnünk kell a hadvezetők épségének megőrzésére.

Az egységek típusait vizsgálva a hasonló játékokból már korábban megismert hadtestek köszönnek vissza - íjász, pikás, nehézgyalogos. Minden egységnek megvan a maga előnye és hátránya, mint például a pikások hatékonysága a lovasság ellen, vagy a nehézgyalogság rohamának hatékonysága íjászokkal szemben. Az egységek speciális tulajdonsággal is rendelkeznek civilizációtól függően, mely kvalitások közül a rómaiak szervezettsége igen hasznos, a barbárok morált csökkentő harci kiáltása viszont inkább hangulatos.

Manapság alapkövetelménynek számít, hogy a harctér ne csak kinézetével nyerje meg a játékost, hanem aktív részese legyen a taktika kidolgozásának. A Praetoriansban sincs ez másként - nagyon fontos, hogy mely egységet hová helyezünk. Az íjászok lőtávolsága alaposan megnövekedik, ha emelkedőkről tüzelhetnek, míg a rajtaütések kivitelezéséhez az erdő adta rejtek a legmegfelelőbb.

A várhatóan jövő tavasszal megjelenő Praetorians tehát szakít a valós idejű stratégiák hagyományaival, és zárójelbe helyezi a nyersanyagok termelésének, egységek mértéktelen építésének és a technológiák fejlesztésének menetét. Hogy ez jó lépés-e, az döntse el mindenki maga.


Törölt nick Creative Commons License 2001.10.21 0 0 0
6 0 1xre :)
Előzmény: gstyle (-)
gstyle Creative Commons License 2001.10.13 0 0 topiknyitó
Eredetileg 2001 I negyedévben kellett volna megjelennie. Ediid semmi hír róla. Még 2000-ben egyik magazinban láttam.
Tud-e valaki erről a játékról valami úja hírt???
Szerintem nagyon jó lesz a játék!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!