Keresés

Részletes keresés

Tamasch Creative Commons License 2013.08.15 0 0 386

A BKV-s buszsofőrökre ne vonatkozzon a KRESZ!

 

Kedden, szerdán egész nap, pénteken délután háromnegyed kettőtől "balra hajts!" lenne!

(Páros héten a páratlan, páratlan héten páros kerületekben. Ünnepnapokon csak azokban a kerületekben amelyek maradék nélkül megvannak az évszámban!)

FAV 20 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 385

Jó ötletnek tartom a 4-es mellett az 5-öst. Remélem napirendre tűzik a parlamentben, és a főpolgármester is fogja támogatni.

 

Előzmény: Tamasch (384)
Tamasch Creative Commons License 2013.08.14 0 0 384

1. ötlet:

Leszállás után minden megállóban un. leszállójegyet kell lyukasztani (Akkor is ha bérleted van!). Az így befolyt összeget Vitézy Dávid és népi zenekara arra tudná fordítani, hogy hetente újraszámozzák az összes viszonyalatot.

 

2. ötlet:

Az összes metróvonalon lezárnám a bal vágányokat. Az állomásokon az összes mozgólépcső csak felfele üzemelne.

 

3. ötlet

Az 5-ös metrot a 4 metroval teljesen azonos utvonalon építeném meg kb. 5-10 m-rel mélyebben. Természetesen ez már az új irányelveknek megfelelően végig egyvágányú lehetne. 

FAV 20 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 383

Bevezetném a metrón is az elsőajtózást.

endre7647 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 382

Vegyünk még több alstom metrót a hármas metóra, felújítás nélkül

vipera6 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 381

Na folytatom az agymosást:

 

Zárassuk be a jegypénztárakat, csakis jegyautómatákkal lehetne vásárolni. Tegyük magaspadlóssá a metrót, és vigyük ki Záhonyig :D

 

Az alacsonypadlós buszokat bezuzatám :D

vipera6 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 380

Újjabb agymenés:

 

Zárassuk be a Nyugati pu.-t bontsuk le és építsünk helyette kínai putrikat (Szárkány Center 2, nyóckerpiac 2, Csunghau piac 2 stb...)

Előzmény: vipera6 (378)
FAV 20 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 379
vipera6 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 378

Rég osztottam észt :D

 

Megépíteném a 8-as metrót, ami Érdtől menne ki Csepelre, Megszűntetném a fizetős parkolás, hogy többet, ne legyen parkolóhely.

DVV-494 Creative Commons License 2012.09.17 0 0 377

Azt már nem is kell kötelezővé tenni. :)

Előzmény: Buslord (375)
RIKA424 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 376

Pont ma 40 éves a 4-es metró.

1972-ben határoztak arról, hogy megvalósítják.

 

------------------

 

1949-ben határoztak a megépítésről.

 

 

 

 

Előzmény: FAV 20 (372)
Buslord Creative Commons License 2012.09.10 0 0 375

A 4-es metrót kössük össze a 71-es vasútvonallal és közlekedtessünk rajta BDVmot-okat. Az E jelzésű, vagyis expresszbuszokat szó szerint tegyük expresszé: IC-pótjegy és a két végállomás között ne is álljanak meg. Mindent fényezzünk bilikékre és nyissunk genetikai labort és tenyészfarmot olyan buszsofőrök, villamosvezetők stb. kitenyésztésére, akiknek a bőrszíne is bilikék.

 

Végül egy OFF: a Kunság Volánnak tegyük kötelezővé a világ összes használt Ikarusának megvásárlását és forgalomba helyezését.

Atomkori Fémkasztni Creative Commons License 2012.09.10 0 0 374

Sétálóutca? Ugyan már!

Inkább nyissunk egy harmadik sávot a gépkocsiknak a villamossínen!

Előzmény: vipera6 (373)
vipera6 Creative Commons License 2012.08.31 0 0 373

A várbusz (16) helyére építenék egy villamosvonalat, a Nagykörútat sétálóutcává tenném, és minden P+R parkolót bezáratnék. Az 50-es villamost kivénném a Market Centrálig, majd föld alatt elvinném Monorig. :D Beszüntetném a " kéccáze"-t, menyjen a nép és a 

túristák 93-assal.

FAV 20 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 372

Pont ma 40 éves a 4-es metró. 1972-ben határoztak arról, hogy megvalósítják. Ünnepélyes alagútbetöméssel emlékeznék meg erről, és 40 dolgozót is elbocsájtanék a metrótól.

Előzmény: * * BPO-700 * * (371)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.03.27 0 0 371

4-es metrót megszűntetni? Még el sem indult! :)

Előzmény: vipera6 (370)
vipera6 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 370

Ésmég:

 

Megszüntetném a 4-6-ost, az 5-7 buszt, a 1-2-3-4-es metrót. Ritkítanám évenkénti egyszeri indulásra az 1-es villamost.

Jöjjön ki Vecsésre a BKV, ne legyen BKSZ bérlet, vonaljegy legyen 100.000.000 forint.

siófoki35 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 369

Combino-kat az 51-es vonalra!

yulo62 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 368

Mit lehet ezen még rontani?

vipera6 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 367

Na meg km-ként vonaljegyet kénet venni

 

Most egy vonaljegy: 320 Ft

 

És ezerrel emelnék km-ként.

 

pl

1 km: 1320

2 km: 2320

3 km: 3320

4 km: 4320

....

15 km 15320

Előzmény: vipera6 (366)
vipera6 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 366

A BKV villamosai, buszai, troll(jai) ne álljanak meg sehol, még a végállomásokon se, bevezetném a dugódíjat. A buszok, a metrók szállítanának utasokat, de azok is IK260-as összefirkált buszok lennének. A nagykörút aszfaltját felveretném. Földút lenne.

FAV 20 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 365

A gyalogos aluljárókat egyirányusítanám!

die nadel Creative Commons License 2010.10.23 0 0 364
Bármit is írtok ide, olyan profi módon ahogyan azt a jelenlegi BKV menedzsment és a Fővárosi Önkormányzat teszi nem tudjátok überelni.
FAV 20 Creative Commons License 2010.09.22 0 0 363
Eladnám az összes autóbusz kerekét, így nullára csökkenteném azt, hogy kiesik menet közben. Sajnos itt most az üzembiztonságot önhibámon kívül javítottam.
FAV 20 Creative Commons License 2010.05.11 0 0 362
Minden hónapban dupla bért fizetnék a dolgozóknak, (nem csak májusban) annak a 3000 embernek.  Ha kell felszedném a sineket és értékesíteném a MÉH-be, hogy meglegyen a dupla bér, ha véletlenül a bank nem tudna  duplán utalni.
FAV 20 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 361

Újabb botrány a BKV-nál.  Nincs munkaköre az illetőknek, és milliókat vesznek fel havonta.

Ide én is jelentkeznék, mert úgy érzem ezt én is tudnám csinálni.

Sok-sok embert kéne ide alkalmazni,  hogy ne unatkozzanak.  Szigorú orvosi vizsgálaton kell átesniük, és mind a két válluknak jól kell mozogniuk, ha  mégis valakik megkérdeznék, hogy mit csinálnak.  (Legalább a vállukat tudják egyszerre mozgatni le -fel).

FAV 20 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 360

Kiengedném a börtönből a BKV letartóztatott vezetőit.

Csak nokiás dobozban engedném a kifizetéseket.

A béreket is nokiás dobozban kapnák meg a járművezetők, csak lötyögne bennük egy kicsit a fizetésük.

tshákó Creative Commons License 2010.03.07 0 0 359
Nem csodálkoznék, ha VEKE is benne lenne a BKV mutyiban. Olyan lelkesesen támogatta a "pazarló", "párhuzamos " járatok megszüntetését a paraméterkönyvben. Miért nem a felesleges szerződéseketvagy a túlméretezett irodai management karcsusítását firtatta?
Előzmény: FAV 20 (357)
tshákó Creative Commons License 2010.03.07 0 0 358
Nem csodálkoznék, ha a VEKE is benne lenne a BKV mutyiban. OLyan lelkesen támogatta a paraméterkönyvet , a "pazarló" "párhuzamos" járatok megszüntetését. Miért nem a felesleges szerződéseket firtatta?
Előzmény: FAV 20 (357)
FAV 20 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 357

Most mondta be a rádió,hogy Hagyó Miklós több mint 70 000 000 fotintot sikkasztott el a BKV-tól.

Még több barátot,képviselöt kell alkalmazni a BKV-nál,mert van pénz,hisz most kapott a cég sok -sok milliárdot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!