Keresés

Részletes keresés

MuzX Creative Commons License 2001.10.01 0 0 13
Nem, hálistennek... :))

De azóta már jelentkezett a szerelő, és kérdezte, merre is lakom. Szerintem mire hazaérek, már az kábelt meg a készüléket is leszerelik :)))))

Előzmény: harm2 (12)
harm2 Creative Commons License 2001.10.01 0 0 12

Westeles vagy? Mert akkor azt is kilövik. :-)

Előzmény: MuzX (11)
MuzX Creative Commons License 2001.10.01 0 0 11
Mindenestre elgondolkodtató fejlemény, hogy vasárnap délután óta nem működik a telefonvonalam... :)))
Valamikor este fél hét körül mobilon felhívtam a hibabejelentőt, ahol első körben azt mondták, hogy az állomás "ki van zárva". Megkérdeztem, mit jelent ez, állítólag díjtartozás miatt szoktak ilyet, mondtam, hogy ez lehetetlen, mert semmilyen tartozásom nincs. Az felelték, nem tudják, majd utánanéznek, elkérték a mobilszámom, hogy visszahívnak. Nem hívtak vissza egy órán át, megint telefonáltam, mással tudtam beszélni, ő azt mondta, nincs kizárva az állomás, és tényleg nincs díjtartozásom, inkább valami vonalhiba lehet. Most hétfő reggel fél 10 körül próbálva még mindig nem működik.

Érdekes egybeesés, nem? Paranoia ON?

rayn Creative Commons License 2001.09.29 0 0 10
Amikor a matávnál ezt a dolgot kitalálták természeresen tudták, hogy úgy kell megfogalmazni az egészet, hogy az megfelelően hasson a pszichére.
Ez így van a legtöbb reklámdologgal.
Tehát az ott megjelent dolgokat nyugodtan nevezhetjük ködösítésnek. Ezt már az ókorban kitalálták.

Nem kell aggódni, van pár nagyobb cég is, aki bármelyik pillanatban beperelheti a matávot igen jó eséllyel.

Attól viszont, hogy a matáv a legjobb jelenleg még nem jelenti azt, hogy hazugságokat, ferdítéseket, stb. alkalmazzon a fogyasztók megnyerésére!!!

NemTudom Creative Commons License 2001.09.29 0 0 9
Hello

Így van...a VIVENDI a választható....mert nincs másik.
És milyen jó hogy itt NINCS semmilyen (még 150Ft-os se) kedvezmény.
Így nem kell perelni, csak fizetni. -;)

Előzmény: harm2 (6)
MuzX Creative Commons License 2001.09.29 0 0 8
Az, hogy egyik nagyobb csibész, mint a másik, nem ok arra, hogy elnézzük nekik...
Előzmény: harm2 (6)
LaCk0 Creative Commons License 2001.09.29 0 0 7
Irjál a fogyasztóvédelemnek.
Én is próbáltam már szervezkedni a matáv ellen, de senkit nem érdekelt.
Mindenki csak sir, hogy jaj a matáv igy átvert, jaj a matáv úgy átvert, de nem tesznek ellene semmit, csak nyafognak.
Előzmény: MuzX (5)
harm2 Creative Commons License 2001.09.29 0 0 6

MuzX Kartacs! Ha nem tetszik a Matáv, költözz át vivendi zónába. (Tudod, a választás szabadsága meg ilyen baromságok.) Osztán nagyon gyorsan azon veszed magad észre, hogy vissza akarol te költözni Matáv fennhatóság alá...

MuzX Creative Commons License 2001.09.29 0 0 5
Valóban. Ettől függetlenül a félretájékoztatás tény.
Azért megnézem, a fogyasztóvédelem mit szól majd ehhez...

Érdekelt volna egy jogász vagy marketinges vagy hasonló véleménye a dologról. De ha nem, hát nem...

Előzmény: pint (4)
pint Creative Commons License 2001.09.28 0 0 4
Ahogy elnézem, az ilyesmi már senkit se érdekel. Béke porainkra.
MuzX Creative Commons License 2001.09.28 0 0 3
Namivanmááá... senki nem kattan rá? Pedig hátha be lehetne őket mártani, ahogy az Autóklubbos ügyvéd tette az autópályás társaságokkal a díjak miatt :))))))))))

Mert ez kérem a fogyasztók rút megtévesztése, és fogyasztói társadalomban ez nem bocsánatos bűn... :))

Na mindegy, ha nem szóltok hozzá, addig is jól kiengedem a gőzt legalább... :))

MuzX Creative Commons License 2001.09.28 0 0 2
Ja, még valami:

Beszéltem egy ismerőssel, aki egy szintén távközlési cégnél van vezető beosztásban.
Azt mondta, nagyon vigyázni kell az ilyen nyilvános tájékoztatással, mert komolyabb esetben a fogyasztó megtévesztésének minősülhet, és akkor versenyhivatal, bírság és hasonlók is jöhetnek...

MuzX Creative Commons License 2001.09.28 0 0 1
Bocs, véletlenül ment el egy Entertől, még nem fejeztem be :)))

Szóval itt egy árva szó sem esik arról, hogy a Minimál díjcsomagra ne vontakozna a 150 Ft-os kedvezmény!!!! Előzőleg pedig deklaráltan azt írták, hogy minden előfizetőre vonatkozik!! Na, akkor most mi az igaz?

Továbbá ezt találni a díjcsomagok táblázata alatt a kedvezményes internetes behívószámok tarifáiról:

"Ügyfeleink 2001-ben is számos módon csökkenthetik számlájukat. Akár a jól ismert 150 Ft-os kedvezménnyel, Kedvenc számok, Kedvenc szám NET, Kedvenc ország és Mindenkinek kiegészítő díjcsomagokkal, akár az új díjcsomagok igénybevételével, akár - ha internetezésről van szó - a kedvező internetdíjjal.

Tájékoztatjuk előfizetőinket, hogy a "Miniszterelnöki Hivatalt vezető miniszter 10/2001. (III.27.) MeHVM rendelete a közcélú távközlő-hálózatok azonosítóinak felosztási tervéről" értelmében szeptember 3-tól a 0651-2xx-xxx típusú számok hívását a helyi hívás díjával megegyező díjjal (csúcsidőben 7,20 Ft +Áfa, csúcsidőn kívül 3,60 Ft + Áfa, kapcsolási díj 3,80 Ft + Áfa) számlázzuk. A kedvezményes internet tarifa (csúcsidőben 6 Ft + áfa, csúcsidőn kívül 3 Ft + áfa, kapcsolási díj nincs) természetesen továbbra is érvényes a 0651-3xx-xxx típusú számokra.

A Mindenkinek csomagot és a 150 Ft-os kedvezményt ez a változás nem érinti, tehát továbbra is érvényben vannak minden 51-es szám hívásakor."

Azaz itt deklaráltan meghatározzák, hogy az (51) 3..... alapú kedvezményes internet tarifa számszerűleg mennyi. (3 és 6 Ft+ÁFA)

Ehhez képest újbóli érdeklődésemre a 1212 ügyfélszolgálatn közölték velem, hogy természtesen ez nem így értendő, mert ez nem vonatkozik a Minimál csomagra, mert szó sincs arról, hogy ez az 51-es behívószámnak ez lenne a percdíja, az mindig a helyi hívás tarifájával egyezik meg.

Ez megint érdekes, mert elég nagy ellentmondásban van azzal, hogy ők ott számszerűsítették a dolgot.

Visszatérve a Minimál díjcsomag tájékoztatójára, ott szintén sehol se szerepel, hogy az internetes kedvezményes szám hívása nem az általuk ugyanezen tájékoztató általános részén megadott 3 és 9 Ft+ÁFA lenne, hanem a helyi hívás díja...

Persze az ügyfélszolgálat kimagyarázta, hogy ők ezt úgyis elmondják, meg a kiküldött szerződésben ezek benne vannak....

Na de könyörgöm, ezek alapvetően fontos dolgok, miért nem tudják pontosan leírni a kivételeket a honlapjukon?
Eljátszottam magamban a gondolattal, milyen jó is lenne, ha ez a hivatalos honlapon közzétett dolog árajánlatnak minősülne, mert akkor lehetne arra hivatkozni, hogy ők sehol nem tértek ki arra, hogy a Minimál díjcsomagra ezek a kedvezmények nem vonatkoznak... jó kis mozgalmat lehetne indítani, hpgy mindenki térjen át erre, és követelje az árajánlatban foglalt kedvezmények megadását :))))
Persze egy ekkora mammutcég biztos meg tudná fizetni, hogy kibújjon alóla valami jogászkodó csűrs-csavarás által...

Előzmény: MuzX (-)
állati emlék Creative Commons License 2001.09.28 0 0 0
Biz0nyára átverés.
Előzmény: MuzX (-)
MuzX Creative Commons License 2001.09.28 0 0 topiknyitó
Üdv!

Nemrég böngészgettem a MATÁV honlapját és a következőt fedeztem fel:

A helyi és helyi díjazású hívásokra vonatkozó MATÁV-kedvezmények

"150 Ft-os kedvezmény

A MATÁV a kedvezményt automatikusan biztosítja minden ügyfelének (legyen lakossági vagy üzleti előfizető) minden olyan hívásra, amelynek a kedvezményezett időszakba eső hívás része meghaladja a 150 Ft-ot. Ha Ön hívását a kedvezményezett időszak előtt kezdi meg, vagy utána fejezi be, a kedvezményezett időszakon belüli hívásra maximum 150 Ft-ot kell fizetni.

A "150 Ft-os" kedvezmény a helyi és a helyközi I. díjzóna összevonása miatt ez utóbbi díjzónában is érvényes, az alábbi időszakokban: hétfő-péntek:18 órától másnap reggel 7 óráig,
szombat-vasárnap:15 órától másnap reggel 7 óráig.
Mindez azt jelenti, ha előfizetőnk a kedvezményezett időszakban folyamatosan, akár hagyományos MATÁV telefonvonalán, akár MATÁV ISDN-en beszél, a hívás hosszától függetlenül maximum 150 Ft-ot fizet. Ugyanakkor a kedvezmény adatforgalom (pl. internetezés) esetén kizárólag lakossági ügyfeleinket illeti meg."

Elég egyértelmű, nem? MINDEN ügyfélnek. Pont.
Ezen felbuzdulva felhívtam az ügyfélszolgálatot, mert gondoltam, ha áttérek a Minimál díjcsomagra, az sirály lenne, mert úgyis leginkább netezek, alig telefonálok, akkor meg minek fizessek sokat, a netet gyakorlatilag csak a kedvezményes időszakban használom.
Az ügyfélszolgálaton közölték velem, hogy a 150 Ft-os kedvezmény nem érvényes a Minimál díjcsomagra.

Erre megnéztem a >Minimál díjcsomagot szintén a MATÁV hivatalos honlapján.

"Elérhető biztonság: Minimál díjcsomag

Ritkábban használja telefonját? Szeretne otthonában elérhető, hívható maradni? Örülne, ha alacsonyabb havidíjat kellene fizetnie? A Minimál díjcsomag mindhárom elvárásnak megfelel: egyéni ügyfeleinknek mindössze bruttó 1612,50 Ft havidíjért!

Aki ezt a díjcsomagot választja, 66,7%-os kedvezményt kap havi bruttó 500 Ft erejéig a percdíjakra és a kapcsolási díjakra, ha belföldi vezetékes vagy külföldi telefonszámot hív. Ezeket a számokat a kedvezmény felhasználása után már magasabb díjért hívhatja - az alacsonyabb havidíj fejében.
Az 500 Ft-os kedvezmény felhasználása után a beszélgetési díjak emelkednek. Ugyanakkor lehetőség van arra, hogy a Minimál díjcsomaggal telefonáló ügyfelünk kiválassza legkedvesebb rokona vagy barátja magyarországi vezetékes számát, amelyet egész hónapban az alacsonyabb Bázis díjon hívhat. A kiválasztott telefonszámot ezután 3 havonta díjmentesen megváltoztathatja az 1212 felhívásával a Matáv Telefonos Ügyfélszolgálatánál.
A Minimál díjcsomagot választó ügyfeleinknek ingyenesen nyújtjuk Hangos számla szolgáltatásunkat az 1777 hívószámon. Ezt a számot otthonából bármikor felhívhatja, és meghallgathatja, hogy az adott naptári hónap során még hány forintot használhat fel az 500 forintnyi díjkedvezményből.
Az egyéni fővonalhoz rendelhető Minimál díjcsomaggal tehát alacsonyabb a havidíj, Ön mégis változatlanul elérhető otthonában."

Vagyis itt egy árva szó sem esik arról, hogy

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!