Hú, hát rengeteg itt a hozzászólás és az ajánlott link kriptokról meg tőzsdézésről. Csak én elég kezdő vagyok, szóval nekem repkednek itt az olyan szavak, mint a stocks vagy a tőkeáttétel, de jó lenne egy olyan alkalmazás, ami tényleg segít eligazodni a sok technikai kifejezés között és megmondja, mit csináljak. Bár lehet, hogy akkor már inkább először angol tanfolyamra kéne elmennem, mert ezek a szavak meg angolból jönnek, tehát azzal előnyben lehetnék. Tudtok egyébként ajánlani valami jó online angol nyelvtanfolyamot, ahol a beszédet és a kommunikációt erőltetik? Mert most elég alapszinten vagyok sajnos.
A Dukascopy Bank SA lehetővé teszi a folyószámlákon elhelyezett pénzeszközök SWFX - svájci FX Marketplace árfolyamon történő átváltását, így a Dukascopy Bank SA használatával bármikor azonnal átválthatja a pénznemet. Ezenkívül egy további alszámla nyílik meg ingyen minden olyan deviza esetében, amelyre a Dukascopy Bank SA-ban megtakarított pénzeszközöket átváltja.
ezen az oldalon talalsz ilyet ,mt4-mt5 web android aple egyeb mobil appokon is hasznalhatoak... http://100forexbonus-broker.blogspot.com amit keresel az elso aranyteglara katintva talalod meg a brokert aki MO-jelen van ..........
Jó amit írsz, de azért ember legyen a talpán, aki képes kiigazodni a tőzsdei kereskedés útvesztőiben kezdőként, bár már sztem jelentősen javult a helyzet. Ettől függetlenül jó ha van egy jó online alkusz melletted, aki segít. Egyedül nekem se ment az indulás, gondolj bele ott az a rengeteg eszköz meg részvény, magadtól mibe fektetsz?. Mondjuk ez biztos az én gyengeségem, nekem már egy online fogadóirodában vagy hivatalban sem volt egyszerű a regisztráció, pedig azokra is azt mondták, hogy sima ügy. Na mindegy, azok is sikerültek aztán valahogy.