Bocsánat, nem akarom Bateman-t bosszantani, hogy állandóan feltámasztom a topic-ot, de készült upgrade ahhoz az antitroll-kütyühöz, vagy csak töltsem le a 0.7-et? Egyre égetőbb... :-/
... és működik.:) Bosco! Te voltál az utolsó hozzászóló, úgyhogy rajtad teszteltem, most kénytelen vagyok uninstallt nyomni, hogy újra tudjalak olvasni:))
http://userscripts.org/scripts/show/22463 (fent, oldalt van az install this script felirat)
A Firefox sarkában megjelenik egy majomfej, rá jobb klikk, és megjelenik majd az antitroll 0.7 felirat, pipával, tehát aktív állapotban.
A Nickek mellett/alatt meg egy kis fehér pötty, ha arra rákattintasz, akkor a greasemonkey aktív állapotában letiltja az illetőt. Viszont "visszaengedni" a nickeket egyelőre még nem nagyon lehet (vagy nem jöttem rá), csak ha kikapcsolod az antitrollt, akkor frissítés után megint mindenki látszódik. elemes2 már teszteli a 0.8-at, abban már normális nickmenedzselés lesz a tervek szerint.
Viszont - és ez jó - ez a Ferka már nem a Todt-Brawn féle csapat. Még akár szimpatikusak is lehetnek. Lehet, h ezért is érdeklődik Alonso a Ferka után.
Durva bizony. Egyrészről elszomorít a dolog, reméltem sose ül Ferrariba Alonso. A Todt időszakban elég sok olyan nyilatkozat volt mindkét részről, miszerint elképzelhetetlen egy Alonso-Ferrari házasság, és ez jó is volt így. Másrészről, végre itt a lehetőség Sumi rekordjait megdönteni, aminek meg mindennél jobban örülnék. A jelenlegi mezőnyből pont az Alo-Ferka (természetesen Todt-féle filozófiával) párosítás az egyetlen, amivel van esély az öreg szobrát döntögetni.
The word in the F1 paddock in Monte Carlo is that Fernando Alonso has just inked a deal to drive for Ferrari in 2010.
No confirmation is expected for a year, and there may be denials of any arrangement, as there would obviously be some serious knock-on effects for other parties in the F1 paddock.
Alonso went to Renault this year after splitting with McLaren unexpectedly at the end of last season. It was a stop-gap solution for the Spaniard, although it was dressed up as the big return to the team with which he won his two World Championships. This year the team's performance has been rather disappointing and Fernando has scored just nine points, while Nelson Piquet has failed to score and the team is languishing in seventh place in the Constructors' Championship. Unless there is a dramatic improvement soon the team will have no hope of finishing the year better than fourth in the championship and there have been rumours for some time that ING may be looking around at other opportunities.
Fernando has made no secret of the fact that he will consider other offers if they are sensible. He has been angling for a ride at Ferrari for some time. It may seem that is a rather premature move, but these days in F1 deals are being done much earlier than used to be the case. Kimi Raikkonen's deal with Ferrari, which began in 2007, was first reported as being done as early as October 2005. Alonso's 2007 deal with McLaren was announced in December 2005. Thus now would be the time that deals are being done for 2010. (grandprix.com)
Lehet, én úgy gondolom, hogy Kova és Hami között nagyobb a benzinkülönbség, mint Hami és a ferkák (Massa) közt. Ha most tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy Massa-Hami-Kimi-Kova lesz az első pitelés sorrendje. ;-)
Az első kanyar - mint mindig - nagyon meleg lesz, + esőt is jósolnak. A nagycsapatoknál sztem a finnek a nehezebbek, csak az a kérdés, hogy a körülmények lehetővé teszik e, hogy az "előnyt" kiautózzák...
hát mózli előéletével nem lepődnék meg, ha bernie mos azért szólogatna be neki, mert ez egyfajta virtuális fenekelés. Erről jut eszembe a régi vicc. Szadi, meg mazi beszélget: Mazi: Üss! Szadi: Nem ütök!!! :)