Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zizilla Creative Commons License 2020.08.26 0 0 9081

Részletesebben ez történik:

- Amikor beindítom hidegen a motort, akkor van az az állapot, amikor dúsított keverékkel megy a motor. Ekkor jó minden.
- elmúlik ez a szakasz, de a motor még nem meleg. Ekkor ingadozik az alapjárati forulatszám nagyon magasra felkúszva.
- bemelegszik, leesik a normális 800 körülre, itt is jó minden.
- megyek vele sokat, és ekkor a motor (látszólag) a gázpedál út első szakaszában akkorákat ránt, mintha kezdő lennék és leugranék a kuplungról. Először azt hittem, hogy gázbowden, de akkor is csinálja, ha a motorban nyomkodom a pöcköt, amit a gáwbowden mozgat.


Tehát nem a gázpedál út eleje a problémás, hanem a fordulatszám alsó, alapjárat feletti szakasza.

Előzmény: Zizilla (9080)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.21 0 0 9080

Sziasztok!

 

Köszi azveddigi tippeket!

 

A probléma egyik fele megoldódott.

Kiderült, higy az előző szerelő rossz gyertyát rakott bele (nem zavarszűrőset). Ennek belevalóra cserélése és a légtömegmérő kipucolása megoldotta a bemelegedés utáni rángatást.

 

Hátravan még az a gond, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen nagyon magas és néha ingadozik.

Van, hogy 1500-2000 körül fix, de van, hogy olyan, mintha pumpálnám a gázpedált, és ilyenkor 3000-is is elpörög.

A szomszédok totál hülyének néznek, hogy mit szórakozok. :D

 

Jól sejtem, hogy alapjárati motor pucolás kell neki?

Mi egyéb lehet?

 

Köszi!

Előzmény: Zizilla (9076)
krisz 810 Creative Commons License 2020.08.15 0 0 9079

Üdv!

A képen bejelölt díszlécet keresem jobb és bal első ajtóra.

2000., 1.4 benzin, ferdehátú.

Ha valakinek van eladó, kérem szóljon!

Előny ha sérülésmentes, és nem fakó napégette az alkatrész. :)

Köszönöm!

[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 9078

Diagnosztika Diagbox programmal segíthet a probléma megoldására.

Előzmény: [fidelio] violino111 (9073)
FeZ_ Creative Commons License 2020.08.12 0 0 9077

Arra gondolt, hogy a gyújtótrafó nyírta ki a Sagem motorvezérlőt.

 

Előzmény: Zizilla (9076)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9076

Itt a trafó a vezérlőben lévő trafó, vagy melyik?

Olvasgattam fórumokat, és többen tapasztaltak ennél a típusnál ugyanilyen jelenséget, amit én, és volt, akinél valami "zöld hűgomba" cseréje oldotta meg a bajt (ahogy olvasom, valami hómérő), mások nem jeleztek vissza.

Volt olyan, aki azt mondta, hogy valamit az alapjárati motornál kell kipucolni, és volt, aki injektor tisztítást javasolt. :U
Mondjuk a gyári 75 LE 100%, hogy távolról sem volt meg, rángatásmentes időszakokban sem.

 

Hogy tudom megállapítani, hogy tényleg a vezérlő-e a hibás, vagy ilyen kisebb gond van, mint pl. a hőgomba?

 

Feszültséget tudok mérni, oszcilloszkópom is van, ha elég a hangfrekis. :D

Előzmény: zimurgy (9075)
zimurgy Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9075

Valószínűleg a Sagem SL96 motorvezérlőt kinyírta a trafó.

Sajnos ez egy szerencsétlen konstrukciójú motorvezérlő.

Előzmény: Zizilla (9074)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9074

1999-es

Előzmény: [fidelio] violino111 (9073)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9073

Mikori évjárat?

Előzmény: Zizilla (9072)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.08 0 0 9072

Sziasztok!

 

1.4 75LE-es benzines 306om van, és egyre gyakrabban kezdett rángatni a motor.

Szerelő cserét rajta sokmindent, amit ehhez tudott kötni, de semmi javulás.

Viszont maióta hozzányúlt, már mindig csinálja. Elötte hőmérséklet függő volt.

A szerelő computerre gyankszik, én és ismerőseim meg valami elektromos kábeles hibára.

Csak szeptemberre kapok időpontot autóelektromossági emberekhez, így nekiállnék magam.

 

Elektromos ismereteim vannak, de az autó szétszedésében nincs rutinom; nem nagyon tudom, hogy mi hol van.

A kérdés, hogy merre indujak el a szétszedéssel? Hol keressek hibákat?

 

Köszi!

Saliko Creative Commons License 2020.07.30 0 0 9071

Sziasztok, hátsó híd felújítás vált szükségessé. A szentendrei D-kanyar Autógáz Kft-nél csináltatta valaki? Mik a tapasztalatok? Köszönöm szépen

 

zs p Creative Commons License 2020.07.29 0 0 9070

Köszönöm a tippet. A kapcsolót kivettem kitakarítottam az érintkezőket átcsiszoltam. Most úgy néz ki működik.

 

Előzmény: zimurgy (9069)
zimurgy Creative Commons License 2020.07.26 0 0 9069

Ha minden _tényleg_ jó, akkor a vészvillogó kapcsolójával szokott gond lenni.

Előzmény: zs p (9068)
zs p Creative Commons License 2020.07.25 0 0 9068

Szevasztok! 99-s 1,4-s saint tropez kombim van. Az irányjelzőm elnémult. Először kapcsoláskor a relé, egy erős zúgással kezdte, aztán már az is megszünt. A kapcsoló jó, a relét kicseréltem, az izzók jók . A vészvillogóval is ugyanez a helyzet. Nem tudom találkozott e már valaki hasonló problémával? 

Joci306 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9067

Üdv mindenkinek

Józsi vagyok, egy éve van egy 306 1.4 mistral a birtokomban. Van benne minden (és működik is) ami nekem kell. Eddig minden gond nélkül használtam de pár napja egy Pesti araszolás közben felvillant a STOP lámpa, majd kis idő múlva elaludt. Mikor bekapcsolt a ventilátor akkor újra. Lecseréltem a fagyállót, termosztátot, két hőgombát, hűtőventi fedele alatt a reléket is. Biztik jók kontakt van de olyan mintha későn kapcsolna a venti. Légtelenítés is volt természetesen. Manuális klímás. Mi lehet a hiba oka? Előre is köszi a választ 

zimurgy Creative Commons License 2020.05.03 0 0 9066

zimurgy Creative Commons License 2020.05.03 0 0 9065

Krissznek: Mivel a kluboldalra nem találtam hirtelenjében normális képfeltöltőt, így ide publikálom a kért fotót.

 

FeZ_ Creative Commons License 2020.04.28 0 1 9064

No, pont most csináltam egyet. 1 óra 15 perc alatt volt meg. (Minden kipufogócsavar kijött szépen.)

1103J7 cikkszámú készletben csak 2 tömítés van, de kell még oda egy harmadik is, azt külön kell rendelni.

 

 

Előzmény: [fidelio] violino111 (9059)
FeZ_ Creative Commons License 2020.04.27 0 0 9063

Talán érdemes lenne máshol nézni az alkatrészeket, mert a gyári tömítések (1103J7) mai (pl szakszervizben vett) ára Br. 2747,- Ft. 

 

 

Előzmény: zimurgy (9062)
zimurgy Creative Commons License 2020.04.27 0 1 9062

Nálam is gyanús, hogy némileg átereszt, ámbár most kicseréltem a repedt házú olajnyomás-érzékelőt, és egyből megszűnk az olajszivárgás a környéken. Nekem ugyan KFW (1.4) motorom van, de ez a tömítés talán ugyanaz. Unixnál néztem: csak gyári van, 6.000 Ft feletti áron, a cikkszáma: 1103 J7

Amíg érdemi szivárgást nem észlelek, hagyom a régit. Négy darab M6-os csavar tartja, és szerintem a négyből egy olyannyira bent van, hogy emelő vagy akna kell a cseréhez.

Előzmény: [fidelio] violino111 (9059)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 9061
Szia!
Peugeot 306 1.6 TU5JP/NFZ/ 2002
Előzmény: FeZ_ (9060)
FeZ_ Creative Commons License 2020.04.08 0 0 9060

Azt ugyan nem írtad, hogy milyen motornál folyik ott az olaj, de általánosságban is elmondható, hogy nem egy agyműtét a tömítés csere ott.

 

Előzmény: [fidelio] violino111 (9059)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 9059

Üdv Mindenkinek!

Olajcsere előtt állok, körbenéztem a verdát. Az olajszűrőház környékén láttam némi szívalgást, gondolom a ház tömítése engedhet át. Ennek a cseréje mennyire macerás?

petszol Creative Commons License 2020.02.08 0 0 9058

Tisztelt Zoltán!

Küldtem emailt. Már beszéltünk régebben.

Az autó 2001-es 1.6i 72kw-os sötétkék s3-as sedan.

Köszönöm a segítséged!

Előzmény: zimurgy (9057)
zimurgy Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9057

Adj meg egy email-címet, ahova a csatlakozó kamra-kiosztását el tudom küldeni. De ez saját gyűjtés, nem egy hivatalos oldalról van.

Az autód mikori gyártású?

A központizár elektromos bekötése 2000 augusztusában nagyon megváltozott. Kellene tudnom, hogy ennél korábbi gyártású-e?

Véleményem szerint  H...es-féle könyv a villamosságra nézve rettenetesen szegényes, hiányos, primitív. Például arról is mélyen hallgat, hogy vannak ajtócsatlakozók is...

Előzmény: petszol (9056)
petszol Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9056

Szia.

Három rudazat van.

Van a függőleges a gombhoz. Azt sikerült kiakasztanom.

Van a belsőhöz a vízszintes. Azt is sikerült kiakasztanom.

És a fő gond a külső kilincshez. Az van legbelül. Hozzáférhetetlen. Alatta meg a hengerzár füle. Nem sikerült a zárat annyira elfordítanom,hogy kitudjam akasztani. :(

Lenne még egy kérdésem.

Csatlakozó kiosztásról tudsz nekem leírást adni?

https://img2.indafoto.hu/2/1/258697_5ebc53bc8bfc953ae1f6db002467a3e1/26499239_786acbf4b38a5cea57172886bba19d5a_xxl.jpg

A jobboldali zár mikrokapcsolójának melyik lehet a vezetéke? Rászeretnék mérni, hátha csak vezetéktörés.

A tünet a következő. Rányomom a központi zárat,lezár visszanyit. A jobb oldali ajtónál a kulcsot elfordítva csak azt az ajtót zárja le. Ha visszanyitom és újra bezárom akkor meg lezár mindent.

Létezik valahol leírás rajzokkal?

Peugeot 306 Berline, Sedan, Break javítási könyv (1993-2002) Haynes

Ez jó lehet? Bár aranyárban adják. :(

Előzmény: zimurgy (9055)
zimurgy Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9055

Egyszer nekem szakember cserélte a vezetőoldali ajtómban a zárszerkezetet. Biztosan emlékszem, hogy akkor ő a kilincset nem távolította el.

Emlékeim szerint két rudazat is indul a zárszerkezettől, egyik a belső kilincshez, másik a nyomógombhoz. Sajnos a szerelés sorrendjére már nem emlékszem, de arra igen, hogy némileg aprólékos a munka, igen szűk a hely.

Előzmény: petszol (9054)
petszol Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9054

Szia. Próbáltam kivenni a zárat, de nem tudtam a külső kilincs rudazatát kiakasztani. Elfordítani szintén.Eltörni meg nagyon nem szeretném.

Előzmény: zimurgy (9053)
zimurgy Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9053

A kilincsed nem kell leszerelni a zárcseréhez, A kis U alakú rögzítőlemez kikocogtatható, de létezik egy csavarmenetes célszerszám is a ki-be szereléséhez.

Előzmény: petszol (9052)
petszol Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9052

Sziasztok.

Tanácsra lenne szükségem.

A jobb első ajtó elektromos zárat szeretném kiszedni,mert a mikrokapcsoló bizonytalan működésű.

A külső kilincs részt lekell fúrnom a kibontáshoz? A két szegecsre gondolok.

Csinált már valaki ilyet közűletek? 

A zárhenger tövén azt az u alakú lemezt kell oldalra lekocogtatni gondolom , hogy kijöjjön.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!