Nálam is gyanús, hogy némileg átereszt, ámbár most kicseréltem a repedt házú olajnyomás-érzékelőt, és egyből megszűnk az olajszivárgás a környéken. Nekem ugyan KFW (1.4) motorom van, de ez a tömítés talán ugyanaz. Unixnál néztem: csak gyári van, 6.000 Ft feletti áron, a cikkszáma: 1103 J7
Amíg érdemi szivárgást nem észlelek, hagyom a régit. Négy darab M6-os csavar tartja, és szerintem a négyből egy olyannyira bent van, hogy emelő vagy akna kell a cseréhez.
Olajcsere előtt állok, körbenéztem a verdát. Az olajszűrőház környékén láttam némi szívalgást, gondolom a ház tömítése engedhet át. Ennek a cseréje mennyire macerás?
Adj meg egy email-címet, ahova a csatlakozó kamra-kiosztását el tudom küldeni. De ez saját gyűjtés, nem egy hivatalos oldalról van.
Az autód mikori gyártású?
A központizár elektromos bekötése 2000 augusztusában nagyon megváltozott. Kellene tudnom, hogy ennél korábbi gyártású-e?
Véleményem szerint H...es-féle könyv a villamosságra nézve rettenetesen szegényes, hiányos, primitív. Például arról is mélyen hallgat, hogy vannak ajtócsatlakozók is...
Van a függőleges a gombhoz. Azt sikerült kiakasztanom.
Van a belsőhöz a vízszintes. Azt is sikerült kiakasztanom.
És a fő gond a külső kilincshez. Az van legbelül. Hozzáférhetetlen. Alatta meg a hengerzár füle. Nem sikerült a zárat annyira elfordítanom,hogy kitudjam akasztani. :(
A jobboldali zár mikrokapcsolójának melyik lehet a vezetéke? Rászeretnék mérni, hátha csak vezetéktörés.
A tünet a következő. Rányomom a központi zárat,lezár visszanyit. A jobb oldali ajtónál a kulcsot elfordítva csak azt az ajtót zárja le. Ha visszanyitom és újra bezárom akkor meg lezár mindent.
Létezik valahol leírás rajzokkal?
Peugeot 306 Berline, Sedan, Break javítási könyv (1993-2002) Haynes
Egyszer nekem szakember cserélte a vezetőoldali ajtómban a zárszerkezetet. Biztosan emlékszem, hogy akkor ő a kilincset nem távolította el.
Emlékeim szerint két rudazat is indul a zárszerkezettől, egyik a belső kilincshez, másik a nyomógombhoz. Sajnos a szerelés sorrendjére már nem emlékszem, de arra igen, hogy némileg aprólékos a munka, igen szűk a hely.
A kilincsed nem kell leszerelni a zárcseréhez, A kis U alakú rögzítőlemez kikocogtatható, de létezik egy csavarmenetes célszerszám is a ki-be szereléséhez.
Sziasztok. Valaki tudja esetleg,hogy az 5 és a 4 ajtós változatnak megegyezik a hátsó ajtó mérete és formája? Nekem 4 ajtós Sedan van.Kárpit miatt is kérdezem nehogy ne legyen jó. 🤔
Szóval azt mondjátok hogy az 1868 motorra való adagoló simán stimmelhet az 1905-ccm-s motorra? Persze a csövekkel és porlasztókkal együtt. Valamint a felfogató lemez is kellhet. Hihető. Viszont meg tudja ezt valaki erősíteni, aki esetleg már csinált ilyen cserét? Nem hányom szét feleslegesen, ha a végé zsákutcába futok. Köszönöm!
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a 306 1868 szívó diesel wjy motoron lévő delphi-lucas adagolót le lehet cserélni Bosch gyártmányú adagolóra? Gondolom ha igen, kell hozza a bosch rendszer csöve és befecskendezője is. Amennyiben ki lehet cserélni, meg tudja mondani valaki, melyik tipusvan van olyan bosch szett, ami nekem számításva jöhet? Esetleg van valakinek eladó? Érdekelne. Köszönöm!
Az sem fog később bezavarni, ha pl akkut egy időre lecsatlakoztatom és "áramszünet" lesz egy időre?
Ha később vissza akarom állítani (nem tartom valószínűnek, mert én utálom), vagy ha eladom a kocsit és az új tulaj vissza szeretné állítani, akkor csak visszadugja a csatikat és megy tovább ugyanazzal a kóddal, ami most van, vagy akkor visszaáll a gyári kódra? Azt ugyanis én nem tudom, mert az előző gazdája módosította.
Indítsd be az autót, természetesen a kód beírásával.
Amikor jár a motor, a kódpadról húzd le a csatlakozóját és húzd félre. Ezután már simán be fog indulni mindaddig, amíg vissza nem lesz dugva a csatlakozó a kódpadra.