Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zimurgy Creative Commons License 2020.05.03 0 0 9065

Krissznek: Mivel a kluboldalra nem találtam hirtelenjében normális képfeltöltőt, így ide publikálom a kért fotót.

 

FeZ_ Creative Commons License 2020.04.28 0 1 9064

No, pont most csináltam egyet. 1 óra 15 perc alatt volt meg. (Minden kipufogócsavar kijött szépen.)

1103J7 cikkszámú készletben csak 2 tömítés van, de kell még oda egy harmadik is, azt külön kell rendelni.

 

 

Előzmény: [fidelio] violino111 (9059)
FeZ_ Creative Commons License 2020.04.27 0 0 9063

Talán érdemes lenne máshol nézni az alkatrészeket, mert a gyári tömítések (1103J7) mai (pl szakszervizben vett) ára Br. 2747,- Ft. 

 

 

Előzmény: zimurgy (9062)
zimurgy Creative Commons License 2020.04.27 0 1 9062

Nálam is gyanús, hogy némileg átereszt, ámbár most kicseréltem a repedt házú olajnyomás-érzékelőt, és egyből megszűnk az olajszivárgás a környéken. Nekem ugyan KFW (1.4) motorom van, de ez a tömítés talán ugyanaz. Unixnál néztem: csak gyári van, 6.000 Ft feletti áron, a cikkszáma: 1103 J7

Amíg érdemi szivárgást nem észlelek, hagyom a régit. Négy darab M6-os csavar tartja, és szerintem a négyből egy olyannyira bent van, hogy emelő vagy akna kell a cseréhez.

Előzmény: [fidelio] violino111 (9059)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 9061
Szia!
Peugeot 306 1.6 TU5JP/NFZ/ 2002
Előzmény: FeZ_ (9060)
FeZ_ Creative Commons License 2020.04.08 0 0 9060

Azt ugyan nem írtad, hogy milyen motornál folyik ott az olaj, de általánosságban is elmondható, hogy nem egy agyműtét a tömítés csere ott.

 

Előzmény: [fidelio] violino111 (9059)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 9059

Üdv Mindenkinek!

Olajcsere előtt állok, körbenéztem a verdát. Az olajszűrőház környékén láttam némi szívalgást, gondolom a ház tömítése engedhet át. Ennek a cseréje mennyire macerás?

petszol Creative Commons License 2020.02.08 0 0 9058

Tisztelt Zoltán!

Küldtem emailt. Már beszéltünk régebben.

Az autó 2001-es 1.6i 72kw-os sötétkék s3-as sedan.

Köszönöm a segítséged!

Előzmény: zimurgy (9057)
zimurgy Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9057

Adj meg egy email-címet, ahova a csatlakozó kamra-kiosztását el tudom küldeni. De ez saját gyűjtés, nem egy hivatalos oldalról van.

Az autód mikori gyártású?

A központizár elektromos bekötése 2000 augusztusában nagyon megváltozott. Kellene tudnom, hogy ennél korábbi gyártású-e?

Véleményem szerint  H...es-féle könyv a villamosságra nézve rettenetesen szegényes, hiányos, primitív. Például arról is mélyen hallgat, hogy vannak ajtócsatlakozók is...

Előzmény: petszol (9056)
petszol Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9056

Szia.

Három rudazat van.

Van a függőleges a gombhoz. Azt sikerült kiakasztanom.

Van a belsőhöz a vízszintes. Azt is sikerült kiakasztanom.

És a fő gond a külső kilincshez. Az van legbelül. Hozzáférhetetlen. Alatta meg a hengerzár füle. Nem sikerült a zárat annyira elfordítanom,hogy kitudjam akasztani. :(

Lenne még egy kérdésem.

Csatlakozó kiosztásról tudsz nekem leírást adni?

https://img2.indafoto.hu/2/1/258697_5ebc53bc8bfc953ae1f6db002467a3e1/26499239_786acbf4b38a5cea57172886bba19d5a_xxl.jpg

A jobboldali zár mikrokapcsolójának melyik lehet a vezetéke? Rászeretnék mérni, hátha csak vezetéktörés.

A tünet a következő. Rányomom a központi zárat,lezár visszanyit. A jobb oldali ajtónál a kulcsot elfordítva csak azt az ajtót zárja le. Ha visszanyitom és újra bezárom akkor meg lezár mindent.

Létezik valahol leírás rajzokkal?

Peugeot 306 Berline, Sedan, Break javítási könyv (1993-2002) Haynes

Ez jó lehet? Bár aranyárban adják. :(

Előzmény: zimurgy (9055)
zimurgy Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9055

Egyszer nekem szakember cserélte a vezetőoldali ajtómban a zárszerkezetet. Biztosan emlékszem, hogy akkor ő a kilincset nem távolította el.

Emlékeim szerint két rudazat is indul a zárszerkezettől, egyik a belső kilincshez, másik a nyomógombhoz. Sajnos a szerelés sorrendjére már nem emlékszem, de arra igen, hogy némileg aprólékos a munka, igen szűk a hely.

Előzmény: petszol (9054)
petszol Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9054

Szia. Próbáltam kivenni a zárat, de nem tudtam a külső kilincs rudazatát kiakasztani. Elfordítani szintén.Eltörni meg nagyon nem szeretném.

Előzmény: zimurgy (9053)
zimurgy Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9053

A kilincsed nem kell leszerelni a zárcseréhez, A kis U alakú rögzítőlemez kikocogtatható, de létezik egy csavarmenetes célszerszám is a ki-be szereléséhez.

Előzmény: petszol (9052)
petszol Creative Commons License 2020.02.07 0 0 9052

Sziasztok.

Tanácsra lenne szükségem.

A jobb első ajtó elektromos zárat szeretném kiszedni,mert a mikrokapcsoló bizonytalan működésű.

A külső kilincs részt lekell fúrnom a kibontáshoz? A két szegecsre gondolok.

Csinált már valaki ilyet közűletek? 

A zárhenger tövén azt az u alakú lemezt kell oldalra lekocogtatni gondolom , hogy kijöjjön.

petszol Creative Commons License 2020.02.01 0 0 9051

Köszönöm. 

Előzmény: zimurgy (9050)
zimurgy Creative Commons License 2020.01.31 0 0 9050

Teljesen azonosak, sőt, még a kombié is...

Előzmény: petszol (9049)
petszol Creative Commons License 2020.01.31 0 0 9049

Sziasztok. Valaki tudja esetleg,hogy az 5 és a 4 ajtós változatnak megegyezik a hátsó ajtó mérete és formája? Nekem 4 ajtós Sedan van.Kárpit miatt is kérdezem nehogy ne legyen jó.  🤔

petszol Creative Commons License 2020.01.12 0 0 9048

UPS. Megfújkáltam.

Ma megint csinálta. Csak szét kell szedni. :(

Előzmény: petszol (9045)
Zoli.78 Creative Commons License 2020.01.11 0 0 9047

30/öt08621egy 

Előzmény: Vóter (9046)
Vóter Creative Commons License 2020.01.09 0 0 9046

Zoli.78 Kérhetnék egy tel. számot? Lenne pár kérdésem. Köszönöm!

Előzmény: Zoli.78 (9042)
petszol Creative Commons License 2020.01.08 0 0 9045

Köszönöm.

Közben nappal meglyavult. :O

Valószínűleg hajnalban befagyott a kapcsoló,nappal meg ki olvadt. Most megfujkáltam olajjal hátha viztaszító lessz.

Előzmény: FeZ_ (9044)
FeZ_ Creative Commons License 2020.01.08 0 0 9044

Vagy a két első ajtózárban (mikrokapcsoló hiba) vagy az ajtóátvezető gumikban (kábeltörés) matatnék.  

Előzmény: petszol (9043)
petszol Creative Commons License 2020.01.08 0 0 9043

Sziasztok. BUÉK!

Megint lenne egy kérdésem. Vissza nyit a központi zár.:(

Merre keresgéljek a hiba után? 

Zoli.78 Creative Commons License 2019.12.27 0 0 9042

https://youtu.be/1fJCp6nf2dw

Nincs az 1.8 és 1.9 között semmi drámai. Ha akarod felteheted a 2.1d vagy a 2.5d adagolóját is. 

Előzmény: Vóter (9041)
Vóter Creative Commons License 2019.12.19 0 0 9041

Szóval azt mondjátok hogy az 1868 motorra való adagoló simán stimmelhet az 1905-ccm-s motorra? Persze a csövekkel és porlasztókkal együtt. Valamint a felfogató lemez is kellhet. Hihető. Viszont meg tudja ezt valaki erősíteni, aki esetleg már csinált ilyen cserét? Nem hányom szét feleslegesen, ha a végé zsákutcába futok. Köszönöm!

FeZ_ Creative Commons License 2019.12.19 0 0 9040

Előfordulhat, hogy az adagolótartót is cserélni kell. (de lehet, hogy megvannak a másik típusú adagolóhoz való tőcsavar-helyek is)

 

Előzmény: Zoli.78 (9039)
Zoli.78 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 9039
Szerintem bármelyik 1.8 vagy 1.9 psa szívó d adagolója jó lehet. Én a 405 1.9 re raktam bx 1.8-at. Mondjuk a 405 eleve bosch volt.
Előzmény: Vóter (9038)
Vóter Creative Commons License 2019.12.18 0 0 9038

Sziasztok! Tudja valaki, hogy a 306 1868 szívó diesel wjy motoron lévő delphi-lucas adagolót le lehet cserélni Bosch gyártmányú adagolóra? Gondolom ha igen, kell hozza a bosch rendszer csöve és befecskendezője is. Amennyiben ki lehet cserélni, meg tudja mondani valaki, melyik tipusvan van olyan bosch szett, ami nekem számításva jöhet? Esetleg van valakinek eladó? Érdekelne. Köszönöm!

BSzTom Creative Commons License 2019.12.16 0 0 9037

Szuper, köszi.

Az sem fog később bezavarni, ha pl akkut egy időre lecsatlakoztatom és "áramszünet" lesz egy időre?

Ha később vissza akarom állítani (nem tartom valószínűnek, mert én utálom), vagy ha eladom a kocsit és az új tulaj vissza szeretné állítani, akkor csak visszadugja a csatikat és megy tovább ugyanazzal a kóddal, ami most van, vagy akkor visszaáll a gyári kódra? Azt ugyanis én nem tudom, mert az előző gazdája módosította.

Nagyon köszi a segítséget.

 

Előzmény: FeZ_ (9036)
FeZ_ Creative Commons License 2019.12.16 0 0 9036

Indítsd be az autót, természetesen a kód beírásával.

Amikor jár a motor, a kódpadról húzd le a csatlakozóját és húzd félre. Ezután már simán be fog indulni mindaddig, amíg vissza nem lesz dugva a csatlakozó a kódpadra.

 

Előzmény: BSzTom (9035)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!