Szerintem örüljetek neki, hogy a sirámaitok nem találtak üres fülekre! Ezt a magatartást a szolgáltató részéről személy szerint nagyon sokra értékelem . :) Ezekből a dolgokból lehet látni, hogy Feriék jó irányba fejlődnek. :D
Ahogy megírtam a fórumba a Tiédhez hasonló sztorimat, engem is felhívtak, sajnálták, pikk-pakk megcsinálták, de....
HOZZÁM NEM JÖTT FIATAL HÖLGY!!!!!
Azért komolyan meg vagyok elégedve az Axéval, de mér kell a normális ügyintézéshez előtte szívatni? Nem lenne nekik is olcsóbb ha egyből minden okésan menne, nem kéne oly sok hátizsákot venni...:))
Hasonló storym van. Márciusban kértem előszőr ADSL-t, levél jött: nem lehetséges. 2 hét múlva telefon matávtól, ha érdekel adjam be ujra, mert lehetséges. Kijöttek, bevizsgáltak eredmény: nem lehetséges. Idővel ismét telefon mégis lehetséges. Kijöttek felszerelték, kipróbálásnál kiderült, hogy mégse jó. Majd utána nézünk. Leszerelték és el. Aznaptól 3 napig nem volt net kapcsolatom. Ezalatt vagy a 1212 számon lógtam, vagy dühödt faxokat küldözgettem. Minden elképzelhető kifogás között, az is szerepelt, hogy nekem mostmár egy ADSL kapcsolatom van. Végül is a 3. nap estéjén sikerült, egy új szerződéssel visszaszereznem a netet. Azóta kiütést kapok az ADSL gondolatától is. Mellesleg a múlt hétem megint 2 napig nem volt semmilyen vonalam és a kiszálló szerelő szerint itt lehetne ADSL de hallani se akatam róla. Végül is most az alközpontban volt valami hiba. Nálam tehát csak tragikomédia van és enyhe matáv/axeleró allergia.
Nos egy szappanopera végetért (előzmények a 27 hozzászólásban), ugyanis történt a következő:
2001.09.28-án 14.26-kor - ez a fenti hozzászólásomat követő nap délutánja - csörgött a telefonom, LA jelentkezett az Axelerótól, és röviden közölte velem, hogy a Matávos szerelő elindult szerény hajlékom irányába és nemsokára ő is elindul hozzánk. ÉRTITEK???
Az események felgyorsultak, kb. 15 perc múlva csöngetett a Matávos, nekiállt a szerelésnek. 20 perc múlva csöngetett LA - ő hölgy, és sokkal fiatalabb, mint a hangja alapján gondoltam - átadta a papirokat (jelszó, CD stb.) valamint kedvesen közölte, hogy Aeleró feliratos kényszerzubbony - lásd 27 hozzászólás - az nincs, de fogadjak el tőle egy Axelerós hátitáskát - ezen a ponton a szerelő aki
tanúja volt mindennek, meglepetésében majdnem lecsipte a saját hüvelykujját. ÉRTITEK??? Közben persze én meg folyamatosan égtem, mert én
ezeket az embereket bántottam, meg zaklattam stb.
LA elköszönt, a szerelő srác már a szoftvert telepítette, bejelentkezett az én nevemmel, minden frankón müködött (azóta is müködik)
Ő is elment. Nem néztem meg az órámat, de szerintem a telefon óta nem telt el egy óra.
Úgyhogy most itt ülök, egy Axelero sapkában, Axeleró pólóban, Axeleró egérpadon lökdösöm ez egeret, a táska a hátamon (kicsit nyomja is a derekam itt a fotelban) egy müködő ADSL eléréssel, és azon gondolkodom, hogy mi is történt itt?
hogy fox majd örülni, amikor duplán regisztrának a sok beküldött faxod miatt és ezekre mind ki is számlázzák a sarcot...
"lexebb öröm a káröröm, abban nincs irigység"
faxoltak egy számlamásolatot, ebből kiderült most éppen mit sikerült elszúrniuk. Az történt (egyelőre), hogy a postacímet nemtudomhány próbálozás után sikerült kijavítaniuk, arra amire kértük eredetileg is. De meghagyták a másik cím irányítószámát. Ez nyilván így nagyon logikus, csak a postások - el nem tudom képzelni miért - nem értették.
2001.február 15-én reggel kilenckor adtam be az első ADSL igénylésem, február 21-én faxoltak, hogy müszaki okok nem teljesíthető, de az igényem él, majd értesítenek, meg szeretnek stb...
2001.06.07 felhív SZ nevű matávképviselő (BP régió), hogy adjam be újra az igénylésemet, mert jól alakul a müszaki fejlesztés. Beadom, egy hét múlva elhajt az Axeleró, hogy müszaki okok miatt nem...
2001.08.02 felhív HZS az Axeleró ügyfélszolgálatosa, hogy újra adjam be az igényemet, mert a müszakilag nyújtható. Beadom. Még aznap fax, hogy küldjek aláirási cimpéldányt is (cég vagyok), elküldöm. Utána ők küldenek el engem, hogy müszaki okok miatt mégse lehet. Érted ??? ő mondja, hogy adjam be, utána ő elhajt!!!
Nem sokkal ezután a helyi telefonközpontba beépített ügynököm - Stirlitz - rejtjelezett üzenetet küld, miszerint most adta át a SIEMENS a DSLAM modult. Rögtön újabb igénylés - rutinosan küldöm a aáirási címpéldányt is - és most jön a csattanó: elhajtottak, MERT MÁR NINCS SZABAD KAPACITÁS (DSLAM port) nekem mint veterán igénylőnek ÉRTITEK???.
Ezek után elszakadt a cérna: fenyegetőztem (a nagypapám munkásőr volt), vádaskodtam (maguk korruptak, és biztos pártalapon megy az osztás) néha vizionáltam is (ezt nem merem leirni).
2001.09.05 (szerda) este megcsörren a telefon LA jelentkezett - mint később kiderült ő egy középvezető (Axeleró) - és azt igérte, hogy két nap múlva pénteken itt az ADSL. Azóta eltelt vagy három péntek, és még mindig semmmi. Igérgetnek, kábitanak, néha kioktatnak.
Tényleg - csak a játék kedvéért - a lista tagjai között van olyan aki elöttem adta be az igénylését? A nyerteseknek a Feri biztosan felajánl egy Axeleró feliratú kényszerzubbonyt, esetleg egy félpanziós utazást a digitális Balkánra, vagy egy DSLAM habverőt.
Létezik olyan, hogy fogyasztóvédelem. Már sajnálom, hogy nem jelentettem fel a matávot, pedig nem sokon múlt. Engem is a számlázással szopattak. Mégegy ilyen netörődöm bandával még nem találkoztam . #!?%@&. Na!
kolléganő felhívja őket, hogy honnan szedik a tartozást. Válasz nincs tartozás. Negyedóra múlva megint felhívja: van tartozás. Hol a számla? Ők azt kiküldték. Ezt még el is hiszem, mert ebben szisztematikusak, VALAHOVA mindig küldenek számlát. Hogy hova az véletlenszerű. Oda természetesen nem jött ahova mondják.
dettó ugyanez. Azzal megspékelve, hogy az már nem jutott eszébe egyiknek se, hogy talán tartalmazni kellene a levélnek, hogy mégis melyik accountról van szó. De olyan szinten, hogy a "to" cím is üres!
A rohadt számlacímeket és postacímeket még véletlen se tudják jól bevinni. Ezt minden egyes előfizetésnél újra eljátszák. 5-6 alkalommal kell telefonálni, mire (véletlen) jól kitöltik. Közben küldözgetik a számlákat rossz helyre, utána meg reklamálnak, hogy miért nem fizetünk. Matáv ugyanaz, onnan örököltek. Azzal a különbséggel, hogy az tényleg le is tiltja a telefont.
Tájékoztatjuk, hogy nyilvántartásunk szerint az Axelero Rt-nél fenntartott elöfizetésén Ön díjtartozással rendelkezik. Lejárt tartozása a mai napon 29 900.00 Ft, mely összeg a fizetési emlékeztetönk után sem érkezett meg társaságunkhoz.
Ha az általunk közölt elmaradt összeggel egyetért, kérjük, hogy azt szíveskedjék haladéktalanul befizetni. Ennek elmaradása esetén szolgáltatásunk korlátozására, a tartozás behajtása érdekében pedig hátralékkezelö partnerünk megbízására kényszerülünk.
Amennyiben idöközben tartozását rendezte, kérjük, hogy a befizetést igazoló feladóvevényt, illetve az átutalást igazoló bizonylat másolatát a 432-6774 faxszámra szíveskedjék megküldeni.
Választott fizetési módja szerint az elmaradás befizetését a számlával együtt megküldött postai csekken vagy banki átutalással intézheti.
Fizetési módjától függetlenül telebankon keresztül is kiegyenlítheti elmaradását, amennyiben számlavezetö bankjával kötött szerzödése erre lehetöséget nyújt. Kérjük, hogy átutaláskor közleményként a fizetendö számla számát szíveskedjék megadni.
Ha saját nyilvántartása a fentiektöl eltér, illetve ezzel kapcsolatosan bármilyen egyéb észrevétele van, számlainformációs munkatársaink a 06 80 42 00 42 telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Axelero Rt- Ügyfélkapcsolat
_______________________________________________
Természetesen számlát, mégpedig olyat, ami helyesen tartalmazza a cég nevét és telephelyét, azóta sem kaptam, annak ellenére, hogy ezt már egy hete tisztáztam az üfsz. illetékes hölgyeményével...
Kedves Pohly Feri!
Mikor külditek rám a pitbullos, fukszos behajtókat?
Én az új számlára gondoltam. :)
Nekem is volt kalandom számlázással kapcsolatban. Volt régebben egy telephelyünk, amelyre át lett telepítve a céges ISDN. Erre a helyre csak azért költöztünk, mert az irodánk felújítása ezt szükségessé tette. A fenntnevezett helyre áttelepített állomás számláira az új cím lett feltüntetve, holott a Matávos ügyintézővel úgy töltöttük ki az áthelyezéshez szükséges papírokat, hogy ne az ideiglenes címre szóljon a számla, hanem a régire. Azóta visszaköltöztünk és még mindig az ideiglenes címre jön a számla. Ennek lassan 3 éve. Én is írtam levelet - persze többször - volt amelyik tértivevénnyel ment el. Még beszéltem a számlázási csoporttal is már a fene sem tudja hányszor. Néha jó a Vevő neve a számlákban, azután váratlanul "visszaváltozik" a régire. Ezért kérdeztem, hogy megkaptad-e az új számlát! :D
Az Axelero ügyfélszolgálata - pontosan úgy, mint a többi professzionális ügyfélszolgálat - nagyon kellemes beszélgetőpartner, és rutinszerű dolgok ügyintézésében első osztályú. De ha bármi egyedi probléma van, akkor csőd. Az sajnos ritkán működik, hogy ha valamire nem tudják kapásból a választ, akkor annak utánajárjanak és visszahívjanak. Ráadásul arra már nincs hatáskörük, hogy ellenőrizhessék, hogy a cég kevésbé ügyfél-orientált munkatársai mennyire precízen dolgoznak...
Olyannyira, hogy a mai napon mintegy 1,5 órát társalogtunk telefonon. Ennek oka az, hogy sikerült 2, azaz két darab login nevet kiosztaniuk rám. Eből kifolyólag a számlázás is megduplázódott .... volna, de logikátlanul az egyik usernek a beszerelést, a másiknak a havi díjat számlázták ki. Tették ezt oly módon ráadásul, hogy a számlázási címet az egyiknél összekeverték a postacímmel...
Én mint az internet nagy ismerője, regisztrátorok szívének orvosa a parányi agyammal rájöttem az idők (1 hónap) során, hogy "pöcse van a menyasszonynak", ugyanis az e-mail címeimet sem ugyanahhoz a userhez rendelték hozzá, hanem egyiket ide, másikat oda (egyenlőség, testvériség!). Amikor nem tudam jelszót változtatni, akkor gyanússá vált a dolog, amit jeleztem az ÜSZ felé, s kértem, hogy a felesleges logint töröljék mielőtt kiszámlázzák arra is a díjakat. Megnyugtattak, hogy megtörtént.
Hétfőn megkaptam az említett hibás számlát, amit ma megreklamáltam. Ekkor derült ki, hogy még mindig 2 loginom van, s így újfent kértem az egyik törlését. Ördögi műdon ismét hibáztak, nem is akár mekkorát: a jót törölték!
Mikor ezt észrevettem, ismét telefon, s sírva könyörögtem, hogy állítsák vissza a jót, s a rosszat inaktiválják. Megtették!!!
A tapasztalatok alapján most a pénzügyet hívtam, hogy végképp tisztába tegyük az ügyet. Itt mintegy félórás eszmefuttatás után sikerült meggyőznöm a hölgyet, hogy én nem egy bunkó vagyok, aki akadákoskodni akar, hanem egy olyan majom, aki mielőbb szeretné kifizetni fennálló tartozását, de helyesen kiállított számla hiányában erre nincs módja. Végül felfogta a probléma lényegét és módosította a számlázási adatokat (a felcserélt címeket kijavította...).
Köszönöm a segítséget, és boldog vagyok, hogy az előfizetőjük (ügyfelük?) lehetek!