Keresés

Részletes keresés

rednalhgih Creative Commons License 9 órája 0 0 58952

Nevezheted akárhogyan a lényeg hogy nem jött menetrend szerint.

Vannak ettől érdekesebb dolgok is: például ma reggel elég sok szólót láttam 6:30 és 7:30 között szépen megtömve.

Tegnap délután a "takata" járat is komikusra sikeredett.A búzáról 17:10-es szóló heringezve,utána 17:20-as csuklós és félházzal :D

Szólót alig tudta bezárni mert csorogtak le róla az utasok a tapolcainál.

Ha már a villamosokkal is "próbálkoznak" akkor ez előrevetíti a kelet-nyugat tengely további erózióját.

 

Nem akartam az ötletrallyba beleszólni a multkorában de már hónapok óta közvetlen forrásból értesültem róla hogy a vasgyári kórházból semmi nem lesz.Szépen lassan elkoptatják.Az ellátásának "áthuzalozása" már nem aktuális.A képviselők pávatánca a médiában csak hab a tortán,semmit nem ér mert a dolgozók már tudják régóta hogy mennek belváros felé.A lakosság felé tálalták a parasztvakítás,persze pletykák kiszivárogtak.Most mindent is rá lehet fogni a ruszkikra .. .) 

 

Hidd el senkit nem érdekel a tizedfok :D

Mióta megjelent hallottam pár csevelyt a megállókban ,inkább nem idézem egyik megszólalót sem .)

Világon egyedülálló ékes nyelvezetünk összes jelzőjét felsorolták várakozás közben .)

Csak egy zsákutca a sok ezer közük amibe beleszaladtak.

Előzmény: jinjang (58948)
rednalhgih Creative Commons License 9 órája -2 0 58951

Nem rossz ötlet :O

Tisztelt jeek olvtárs kéretik folyamatosan dokumentálni az útbaeső pazarlásokat és megosztani a közönséggel. .)

Előzmény: skoda26t (58946)
rednalhgih Creative Commons License 9 órája -2 1 58950

Ahány ház annyi szokás....:)

Náluk úgy nálunk meg így.

Biztos lehetsz benne hogy a körömnyi nagyságú kisváros is rázná a rongyot ha nem lenne rákényszerülve a változtatásra.Gondolj csak bele hogy ők most "kedvenc" kategória mi pedig pária cimkét kaptunk.El tudom képzelni egy 4000 fős kisvárosban mennyi buszmegálló lehet :D

 

Előzmény: jeek (58945)
rednalhgih Creative Commons License 9 órája -2 1 58949

Szemernyi esély van most rá talán pont az energia "hiány" apropóján.Az energia "bőség" idején lefosogatták az egészet,mondván hogy úszunk az adósságban de kezelhető áron tudjuk megoldani.Most már olyan szintet ért el az egész hogy bezár a barlangfürdő és még pár önkormányzati fenntartású intézmény a jövőben.

Csodát nem várok ,csak néhány százalék esélyt adok rá.

 

Nem csak nekünk tűnt fel és nem csak most,jelezték olyanok is akik a topikról mit sem tudnak,sőt netet sem használnak.Arról a több száz problémáról sem írok amit elmondtak a lakosok illetékeseknek.Ha másra nem hát arra jó volt (ez a téma is) hogy bizonyítsuk a városvezetések alkalmatlanságát.

 

A ház még csak most kezd égni hol van még a március....ami hófúvást is hozhat :D (2013)

Előzmény: skoda26t (58944)
jinjang Creative Commons License 17 órája 0 3 58948

Amikor az elvileg 7-8 percenként járó villamos 6 percet késik, az mi? Késés vagy váratlan járatkimaradás vagy tervezett és stikában elsütött járatkimaradás? Mert utóbbit úgy érzem, még mindig szereti használni a vállalat.

(Egyébként ma de. a BE 1V követte ezt el; 10.28 helyett 10.34-re ért a Gyula utcához. Mondanom se kell, mennyire volt tele és mennyit állt még ezek után a megállókban, mert problémás volt az utascsere.)

 

Kijelzők: Ma csak néztem, hogy mi az a 15.20-as szám délelőtt fél 11-kor? Aztán leesett, hogy az 15.2C. Mármint a hőmérséklet. Ha engem kérdeztek, kérem vissza az egész fokokat és a másodpercet jelző csíkot, mert az olyan többlet információt adott, ami hasznos volt, ez a tizedcelsius meg nem.

Racilaci Creative Commons License 2 napja -2 9 58947

Javaslom a topik átnevezését erre: Miért világítanak még mindig a miskolci villamosmegállókban, amikor pedig már ezerszer leírtuk, hogy mennyire pazarló

skoda26t Creative Commons License 2 napja -4 1 58946

Ha már ezen pörögsz, akkor más villamosmegállókat is lefényképezhetnél, nem csak a Diósgyőri Gimi világít. A Szent Anna téri volt a csúcstartó, 4 (!) évig világított egyhuzamban. Vagy az nem tűnt fel?

Előzmény: jeek (58945)
jeek Creative Commons License 2 napja -7 8 58945

Tokaj városa már döntött. Lekapcsolják a buszmegállók világitásait, elegendő a közvilágítás a megállókban. Amikor már ott tartunk, hogy intézményeket zárunk be és ezzel emberek megélhetése, munkája kerül veszélybe, akkor nem azon kell gondolkodni, hogy nappal ne égjenek a villamos megállók lámpái, hanem azon, hogy semmikor se égjenek. Van közvilágítás, minden megállónál, ez a megállóvilágítás most luxus kategória.

Miskolc 2022.10.02.:

Előzmény: rednalhgih (58940)
skoda26t Creative Commons License 3 napja -4 3 58944

Pörögtök egy olyan dolgon ami ezerszer le lett írva már

 

Egyetértek. Ezt a "villamosmegálló világít nappal is" témát én már 5 éve is beírtam ide, (kb. azóta állandósult ez a probléma, de igazából a Zöld Nyíl óta van gond a villamosmegállók világításával), meg azóta már sokszor, de senkit nem érdekelt, most meg olyan, mintha most tűnne fel egyeseknek... Eddig kellett (volna) ezzel foglalkozni, nem most, amikor már ég a ház az energiaválság...

Előzmény: Eládi (58943)
Eládi Creative Commons License 3 napja -3 2 58943

Több hozzászólásomban is elismertem hogy egyet értek a villamosmegállók világításával kapcsolatban.
Nem tudom ez hogy jött megint ide, de tök jó hogy fizetésemelésre költötték volna (szerinted). 

Továbbiakban nem kívánok hozzászólni ehhez a témához, mert felesleges. Pörögtök egy olyan dolgon ami ezerszer le lett írva már, nem is vitázik vele senki.

 

Előzmény: rednalhgih (58939)
rednalhgih Creative Commons License 3 napja -1 3 58942

Ez nem demagógia hanem nyers számtan és pénzügy :)

De úgy látszik van pénz dögivel mert nem mozdul egyik érintett sem.

Előzmény: Kisafka (58941)
Kisafka Creative Commons License 3 napja -2 0 58941

nem fogok többet beleszállni ebbe a demagógiába, csak ezt úgy bemutatom hogy én is megállítsam a te vérkeringésedet: https://mvkzrt.hu/sites/default/files/dokumentumok/5_millio_ft_feletti_szerzodesek.pdf

Előzmény: rednalhgih (58939)
rednalhgih Creative Commons License 3 napja 0 4 58940

Csak akkor értik meg amikor kézhez kapják a számlákat brutálisan megemelt összegekről.Már megy a pánikolás háztartásonként és településenként.Pedig még csak a kezdetén járunk a hidegebb időnek és a "nemzetközi helyzet fokozódik" vagyis a java még hátra van.

 

Nem biztos hogy a pazarló sofőr a ludas kizárólag ebben.A cég is teremthet olyan feltételeket hogy a dolgozónak esélye se legyen pazarolni.Járműveken ezt nehezebb kivitelezni de megállóban eleve adottnak kellene lennie.

Értelmesebb cégek az ötletek kezdeményezését is díjazzák (igaz nem hatalmas összeggel),egy közpénzből finanszírozott közlekedési vállalat pedig  :D  nos senki sincs sehogyan motiválva hogy spóroljon,a "tulajdonos" is eleve világtalan elmével vág neki a valóságnak.

Előzmény: jeek (58932)
rednalhgih Creative Commons License 3 napja 0 3 58939

Számold ki mennyit fogyasztottak csak a villamosmegállók 10 év alatt és lehet meg fog benned állni a véráramlás is .)

 

Néhány fizetésemelés jól jött volna belőle,csak ha szükségetek lett volna rá.

Előzmény: Eládi (58931)
rednalhgih Creative Commons License 3 napja 0 3 58938

Ha a főnökömnek azt mondom:öregem spóroltam neked évi 10 milliót ,akkor biztosan nem fog fegyelmit adni vagy kirúgni .)

Jó hogy feljött témaként ez a dolog mert így eléggé éles határvonalakkal körülírható személyiségrajz alkotható meg a véleményekből.

 

Mindegy hol a kapcsoló a városnak azért kellene lépni mert az összeget például sofőrfizetésekre költhetné !!!

A cégnek (+sofőrnek,+villamosvezetőnek) meg azért mert őket is közpénzből fizetik,így érdekük hogy minél több forrás álljon rendelkezésre ha beüt a crach akármilyen formában.Vagy mégsem így működik?

 

Előzmény: Eládi (58929)
rednalhgih Creative Commons License 3 napja 0 3 58937

Nem tudom miért ragaszkodnak görcsösen ehhez a gördülő baromsághoz,ha máshol nem hát itt a topikon olvasva lejöhetne nekik a valóság és az igények.Sok pénz nem kell a változtatáshoz.Azért fejlődnek mert kihagyták a zöld verziót szóval nem reménytelen esetek :D

Előzmény: N-core (58928)
rednalhgih Creative Commons License 3 napja 0 3 58936

Nem biztos hogy a rendőrség örülni fog neki ha éjféltől nem lesz közvilágítás :D

Lehetne ott biztosan több mindenen spórolni de ugye nem mernek hozzányúlni sok-sok szent tehénhez amik máig tabut jelentenek.

 

Ami a miskóci lehetőségeket illeti,remélem a villamos lesz az utolsó amit piszkálnak,van még mellette nem kevés pénztemető.A fényár pedig hozzáállásukról mutat keresztmetszetet,elméjük működésének egyik lakmuszpapírja,a torz értékrend bizonyítéka.

Előzmény: jeek (58927)
Atis57 Creative Commons License 5 napja -1 6 58935

Szia!

  Az a 23.körüli visszaindulás remek .--Az Avasra meg gyalog sétálhatnak a résztvevők?

Előzmény: Woodyka (58934)
Woodyka Creative Commons License 5 napja -3 6 58934

Egy kis nosztalgia buszos program kedvcsináló az MVK Zrt. Ikarus 620-as autóbuszával.


jeek Creative Commons License 5 napja -11 7 58932

Szerintem nem vagyok sem az édesapja, sem a főnöke sem egyik energiapazarló járművezetőnek sem. Az meg kifejezetten a munkáltató (tehát az MVK) hibája ha nem hívja fel a dolgozói figyelmét arra, hogy jelen helyzetben figyeljen oda jobban (az én munkahelyemen konkrétan utasítás jött ki, hogy figyeljünk oda, hogy feleslegesen ne égjen világítás sehol sem, feleslegesen ne használjunk áramfogyasztó technikai eszközöket stb.) arra, hogy feleslegesen ne használjon energiát. Sajnos sokaknak még jobban fog fájni et a helyzet, mert több miskolci kulturális és művelődési intézményt teljesen bezárnak a következő hónaptól. Miközben az MVK-nál meg unalmas az, hogy fényes nappal égnek a lámpák a megállókban, Szondi telepen, járművekben utastéri világítások stb...

Előzmény: Eládi (58931)
Eládi Creative Commons License 5 napja -8 10 58931

Leszögezem hogy amit írtál az az elejétől a végéig igaz. De nem unalmas már ez a téma? Hetek óta mást se lehet itt olvasni...
Igen is ha téged ez zavar akkor kopogj be a fülkébe, mond el a járművezetőnek hogy mi a problémád. Vagy meghallgat, vagy nem. 
Ha meg nem sikerül megoldanod a problémát de még mindíg annyira zavar, akkor lehet az ügyfélszolgálatra menni vagy küldeni egy email-t. 

Oké, pazarlás is tud lenni a belső világítás, de nem hiszem hogy ezek annyi pénzt elvisznek.

Előzmény: jeek (58930)
jeek Creative Commons License 5 napja -8 6 58930

Nem ismerjük a villamosmegállók üzemeltetésére vonatkozó előírásokat, így azt sem, hogy az ott lévő világítás kinek a hatásköre. De az biztos, hogy a számlát az önkormányzat fizeti, ami 2 nap múlva bizony megugrik rendesen.

Ami szintén biztos, hogy amikor pl. a Tiszain hosszú perceket max. fényerőn világító utastér világítással várakoznak a villamosok, vagy a "Kocsiszínbe" felirattal közlekedő villamos is fényárban úszva megy a Szondira, az a kapcsoló bizony a műszerfalon van és csak egy mozdulat lenne. Ahogy az is, hogy amikor felhőtlen az ég, hétágra süt a nap akkor nem nyomatjuk a csuklós CNG-n az összes világítótestet (igen, sajnos a napokban 3-szor is találkoztam olyan járművezetővel aki ezt csinálja és ami a legviccesebb, mikor beállt a végállomásra lekapcsolta, majd pihenőidő után induláskor vissza és mindez a tegnapi zavartalan, felhőtlen, gyönyörű napsütésben).

Előzmény: Eládi (58929)
Eládi Creative Commons License 5 napja -2 5 58929

"Addig az MVK fényárban úsztat mindent, akár fényes nappal is."

 

Teljesen egyetértek, de biztosak vagytok benne hogy az a kapcsoló a Szondi György utcán van bekötve? 

Előzmény: jeek (58927)
N-core Creative Commons License 5 napja 0 2 58928

A kijelzők esetén meggondolták magukat, és a zöld szín helyett újra narancssárga lett az alap. A gördülő szöveg sajnos úgy maradt, pedig nagyon idegesítő, nem tudom, lehetne-e rövidíteni (pl. Tampere vr., ez a legindokoltabb, mert amúgy tényleg kevesen múlik, hogy ne gördüljön). Érdekes, hogy nem tesztelték a más városokban bevett megoldást, hogy azt írja ki a kijelző, hogy a következő járatig hány perc van hátra. 

jeek Creative Commons License 6 napja -3 5 58927

Szolnokon már arról fog szavazni a közgyűlés, hogy 0:00-4:00 között hétköznap nem lesz közvilágítás a városban.

Addig az MVK fényárban úsztat mindent, akár fényes nappal is.

Előzmény: rednalhgih (58924)
jinjang Creative Commons License 6 napja 0 2 58926

Újranyílt az egyik vasgyári suli, 2-3 óra környékén gondolom hazafelé tartanak a fiatalok + tanárok, akik a 29-es ritkasága miatt inkább gyalogolnak a villamostól/-ig. Én 3/4 5-kor szoktam felszállni rá a Főtéren, olyankor üres. Viszont a Főtéren többen is felszállunk rá, reggelente meg teljesen tele van a megállója a 2-esre várakozókkal.

Előzmény: Trilexhu (58925)
Trilexhu Creative Commons License 6 napja 0 6 58925

Utóbbi napok tapasztalata:
Mióta szeptember 1-től egy egész használható menetrendet kapott a 2-es villamos, azóta meglepően kihasznált az önálló szakasza. Délután 2-3 felé néztem el mostanában oda, a hurokban bár odafelé kevesen vannak, a két vasgyári megállóban megtelik a villamos, és visszafelé az ülőhelyek nagy része foglalt, valamint többen állnak is.
Pl. ez a kép is az önálló szakaszon készült a Vasgyár és az Újgyőri között, 14:38-kor.

rednalhgih Creative Commons License 2022.09.27 -2 5 58924

Az utolsók között lenne az a lépés hogy leállítsák a villamost,addig nem is foglalkoznak ezzel csak ha már nagyon szorít a szíj.Előbb zárnak a könyvtárak,uszodák,színházak,iskolák,kultúrházak...stb.

Utána faragnak a közvilágítás időtartamán,aztán a hivatalok nyitvatartási idején.

Eszükbe nem jut hogy közben százezreket lehetne spórolni pár mozdulattal :D

Ahány ház annyi mentalitás .)

 

Írnám hogy állami és önkormányzati cégek sajátossága ez de pont nem fedi a valóságot :)

Magánkézben lévő cégek is pazarolnak bődületes energiamennyiséget.Pedig azt a saját zsebből fizetik.

 

A viszonylag "olcsó" áramdíj mellett is legalább százmilliós tétel volt 10 év alatt a városkasszának ez a hozzáállás.Ezt mind más területekről kellett elvonni ahol nagyobb szükség lenne rá.Már mindegy.

Előzmény: jeek (58923)
jeek Creative Commons License 2022.09.27 -1 8 58923

Tegnap számolgattam kicsit. Egy villamos megállóban átlag 28 fénycső világít. Ránézésre 1 fénycső 36W-os. 1 megálló fogyasztása óránként tehát 1kW. Ez azt jelenti, hogy 1 megálló, 1 óra felesleges kivilágítása az új árakkal számolva 200-250 Ft! És ez csak 1 megálló és 1 óra.

Hasonló a helyzet a Skoda villamosokon is ahol szintén elég sok fénycső van az utastérben és elég gyakran van indokolatlanul max fényerőn égetve.

Előzmény: rednalhgih (58921)
rednalhgih Creative Commons License 2022.09.26 0 1 58922

Zseniális megoldást eszeltek ki a búzán a paprika megállónál :D :O

Nem a megállót helyezték át a gömöri felé 30 méterrel egy előnyösebb pozícióba hanem a megálló mögötti betonoszlopokat távolították el "segítve" ezzel a tájékozódást :O

Ettől még életveszélyes marad megálló a sok barom miatt,a busz mögötti kocsisor fele nem tud jobbra ráfordulni a piacra,növelve a várakozással egyébként is masszív légszennyezettséget.

Ez is olyan magyarosch "csináltunk is valamit meg nem is" népmesére sikeredett.

Előzmény: rednalhgih (58921)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!