Én aztán épp eléggé lebegek a mindennapokban, de az autó nemcsak érzelmi kérdés. Azt biza fenn is kell tartani és még egy Rolls Royce is el tud romlani. Szóval ne nullázódj le, hanem tartalékolj minimum egy-két százezer Ft-ot. Ebből ~50 csak az átiratás, papírok, satöbbi.
Mostanában készülök munkahelyváltásra, de ez eddig eszembe sem jutott. Persze,mindenképpen jobb állapotut szeretnék venni, de ki tudja mi hibái vannak ezeknek az olcsobbaknak,lehet hogy csak pár 100000 és máris minden rendben működik...vagy tul naiv vagyok?mind1, most kaptam 1 ajánlatot, majd beszámolok!
Abszolút egyetértek Gotha2-vel. Egy kicsit is normálisan gondolkodó ember nem vesz rövid időre autót (főleg egy ilyet), fontos tehát a jó alapállapot. Én is kínos alapossággal néztem körbe (visszaolvashatod), és nem bántam meg végül. Ehhez két dolog kell: pénz és szerencse, megfelelő, gondos gazda.
Szóval ha teheted, megéri kölcsönkérni, hiszen nem milliókról van szó. Egy stabil munkahely mellett szerintem be lehet vállalni. Az a two-tone pedig látatlanul és ismeretlenül is nagyon rendben van! Mondjuk én fanatikus vagyok, de egy 480-ast tényleg nem lehet másképp birtokolni!
Hitel... Esetleg.. Szerintem még mindig sokkal jobban jársz ha veszel egy jobb állapotút, és használod, minthogy állandóan küzdesz vele, - mellesleg ez jó táptalaj ahhoz hogy megutáld. Meg azért szerintem lehet egyezkedni az árról...
Tudtommal ezt norver kartács hajtotta, és az előzmények megtalálhatóak a régebbi hozzászólásokban. Én tavaly láttam a gépet, akkor egyben volt, de szerintem ez nem nagyon változott. Véleményem szerint aki már veszi a fáradságot, hogy fórumozzon, az valamennyire szereti az autóját..
hacsak nem vagy fanatikus szerelő és alkatrészvadász. Közelről megnézve minden porcikáján lehet majd hibát találni, és akkor még a szerkezetielemeket nem mondom.
A two-tone már valami, azon tényleg vannak extrák.
FYI:infocenter, alufelni, riasztó gyári tartozék, meg még egy csomó minden
az extrák itt kezdődnek: 15"os felni, kétszínű fényezés, ABS, klíma/tetőablak, tempomat, ülésfűtés/bőrülés, csomagtérroló, hátsó spoiler, ködlámpa elöl stb.
a / azt jelenti, vagy/vagy. Persze előfordulhat együtt is.
..hmm..judit..lehet hogy szerencséd lesz..:)ha nincs különösebb baja a two tone turbonak...akkor még viszonylag jó áron is jutsz hozzá...persze az attól függ mennyit szánsz rá...
Khmm....! Most merényletet követek el magam ellen (ha végigolvastad a topikot, tudhatod, hogy hosszútávú terveim között ott van egy 480-as ;-))), Előbbi kettőt felejtsd el, EZT TALÁLTAM MA!
Amit tudok róla: 2005-ös 9. sóskúti országos Volvo találkozón készült fotók szerepelnek a hirdetésben, akkor én is megnéztem, szuper állapotban volt! Az egyik fotón látszik egy fehér 460-as, az a vasam, egymással szemben parkoltunk!;-)
Azt javaslom, hogy egy két itteni 480-as specialistát kérj meg, elmennek veled és nézzétek meg ezt a vasat!
:-) eperjudit@yahoo.co.uk ezen elérsz és várok minden részletet! Többek között azért nem láttatok itt engem mert most jött el az idő a vásárlásra,eddig csak lelkesen nézegettem az utcán az autókat... de majd most!
Hello Judit!...ha megengeded,én mindenképp azt tanácsolnám ha valamiért nem sűrgős a dolog,légy türelemmel..megéri kivárni a megfelelő darabot..bár igaz hogy nagy szerencse is kell hozzá,hisz igazán jó állapotú,fiatalabb 480-as,talán 7-8db.lehet az országban,és ezekhez nem is lehetne pár százezerért hozzájutni...(szerencsére az 1ik az enyém..);) a többi kb 80-90-nagyobbik fele meg már elég siralmas állapotban van..Sok sikert!!:)
Azért milyen komikus, hogy - többek között - erre a típusra mindenki gyerekkora óta vágyik/vágyott :-). Hiába, az igazán szép, megkapó autók, és az általuk kiváltott őszinte reakció, tiszta érzés egy életen át elkíséri az embert... És ha már itt tartunk, nemcsak az autók.
Jaj nekem, már megint pszichologizálok-filozofálok!
Ez igazán kedves:-) 15éves korom ota (14.5 éve) jár az agyam ezen az auton és ha nem tudnék találni 1 szép állapotban lévőt akkor nagyon meg lennék lőve mert ötletem sincs mi más autót vennék magamnak! a szép kis feketével az a helyzet, hogy hívtam ma a tulajt és lehet hogy lekéstem róla,talán ma megveszik.... szoval épp most kaptam a hívást hogy elvitték:-( akkor marad a fehér amit még láttam a hsználtauto.hu-n... ha esetleg hallotok valamit ami érdekelne,szoljatok nekem!!!
Kedves Judit! Le az összes kalappal előtted! Hogy pont egy 480-ast szúrtál ki magadnak a mai csupa nőknek tervezett, marketinggel erősen megtámogatott fóliaautók idejében! :-))
Mindenesetre a netező négyestulajok-szeretők összeállítottunk egy négyeseket bemutató honlapot, ahol elég sok hasznos infóval tudjuk szponzorálni a keresést, és a 480-as közelebbi megismerését, sok szerencsét kívánok Neked! Aztán várjuk a beszámolót!
igen,én is pont ezt néztem ki, a héten el is mehetnénk,még hivnom kell a tulajt. Van 1 ismerös aki eljön velem majd de ő BMW mániás és elfogult szoval lehet hogy majd kérek segitséget töletek is! nagyon köszönöm a linkeket!meg mindent! J.
<a href="http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=a1a34b5bfb97e60e0f46bcb98c675cd0&s=5047" target="_blank">Erről tudunk valamit?</a> Alkatrésznek van hirdetve, de semmit többet nem tudni róla.. A képek alapján akár egyben is lehet...
Hát lélekben készülj fel egy hosszabb procedúrára. Mert tényleg nem könnyű jó állapotban lévőt találni, ha jól láttam pár hete kb 3-4 db ot hírdettek, de ebből kettő nem volt már autóforma... De ha látunk valamit, akkor belinkeljük ...
heelo, rengeteg olyan hiba van, ami a típusra illik, elsősorban a tulajok fejében van valani zűr, hogy ilyen autót használnak, tobbek között én is már vagy 7 éve.
Minden hiba javítható, alkatrész elérhető emberi áron.
Ami gond lehet:
-hátsó lámpa ha törött
-műszerfalburkolat, ha törött
-ajtótérképzseb, ha törött
Mint már kifejtettem korábban, érdemes egy jobban felszerelt, jó állapotút vásárolni, mégha többe is kerül, az első nagyobb javításnál (pl szimmering csere) megtérül az árkülönbség.
Mint többször felajánlottam, szívesen elmegyek megnézem a kíválasztottat.
Nem is áll szándékomban elvenni, csak szerettem volna egy alapvetést közölni. Ez egy nagyon izgalmas autó (kívül-belül), egyedi a vezetési élmény, de nem egy mai, "bolondbiztos" vezethetőségű kocsi. A kuplung kemény, a kormány - a sebességfüggő szervo ellenére - szintén nem könnyű, a méretek sem a mai modern kisautó méretei, de mindez így van jól. Aki megszokta a mai autókat, annak fura lehet. De persze ez csak a primer tapasztalat, számos racionális és nem racionális érv szól mellette (ahogyan ellene is). Szóval olvasd végig a topicot, sokminden érdekességet (és nélkülözhetetlen ismeretet) rejtenek a hozzászólások...