Nos, mint kiderült, az alapjárati motor mászott el folyamatosan a helyéről, amelyet most műanyag patentek rögzítenek. És lőn, folyamatosan 900 körül ketyeg a motor. (Azért a lehetséges pontok is ki lettek tisztítva...)
Én feltétlen jelentkeznék! Egyébiránt Seres úrhoz viszem a gépet pár nap múlva, beállítja az alapjáratot és ha minden igaz, a váltót is orvosolni fogja (szerinte "csak" az 5-ik esett szét, amit helyben meg tud gyógyítani... remélem tényleg így lesz, majd kiderül.) Megvettem az Ivanics-nál az apróságokat, majd beteszi azokat is...
Legkésőbb április végéig jelentkezem és kiegyenlítem a restanciám!
Tudtommal nincs a 480-ashoz javítóív; a 440-460-asokat itt is forgalmazták, azokra kapni. Lehet, hogy odaszabható egy 440-esé? Amúgy az egy pár vmi 8ezer Ft, megér egy kört.
Alkatrész ügyben meg keresd pemtit. Itt megtalálod! Budapesti és sokmindene vagyon, ért is a 480-asokhoz, neki is van egy hófehér.
Héló! Kasztnielemeket hol lehet beszerezni? Konkrétan hátsó sárvédő javítóívet keresek. Van valahol ehhez a típushoz aranybánya, vagy spec bontó az országban? Pest-Szfvár tengely preferált.
Komolyan rá fogok állni a tömítés gyártására, szerintem egy ivanics db árából meglenne a sablon aztán csak nyomni kell. A formát már levettem, de eddig ollóval vágtam polifomból.
Pár évig az is bírja, és jobb, mint a gyári, mert nem repedezik.
Ha nem ragasztod be üveges genyával, minden további nélkül kijön a lámpa.
Jó kérdés, engem is érdekelne, ha van ilyen, tekintve, hogy bizony az enyém is ázik... Szerintem érdemes az Ivanicsnál érdeklődni. Nagyobb gond inkább, hogy ezek a műanyagok a ki-/beszerelésnél könnyen eltörnek, egy komplett vadiúj hátsó lámpatest pedig aranyárban kapható (állítólag ~30000 HUF/db).