Kösz! Ősszel volt vele jópár köröm, új szélvédőt kapott és új vezérlésszettet vízszivattyúval a műszaki előtt, ja és a hátsóajtónál a törött kábelköteg cseréje is eljött. Szóval kell a gondoskodás ezeknek a kis raplis vasaknak. ;-)
Ha megszűnik a járvánnyal járó karantén, nyárra szervezek valami találkozófélét nálunk, majd jelzek!
Néked is BUÉK! :-)) Megvan még ugye 480-as? Ettől arrafelé nagyon vigyázz rá, 15 év múlva ritka érték lesz egy kifogástalan darab (ja tudjuk, olyan nincs, de igyekszünk e felé és neked jó esélyeid vannak!:-)))!
Minálunk a 460-as már új tulajánál, a 480-as viszont atomstabilan megvan, meglesz!!
USA, ahová eredetileg tervezték és indították a 480-ast! Mi lett az egészből? Nem sok, a sors fintora, hogy végül nagyobb darabszámban mégsem jutott el a nagy vízen túlra a típus; kivéve azt az egy szem bemutatóautót, amit a bemutatás után egy Volvo kereskedés vitt ki. A típust amúgy 1988.06.28-án az Amerikai Szabadalmi Hivatal 792 653 sorszám alatt lajstromba vette. Idén meg az fb-n jelentkezett egy amerikai fan, aki egy 480T-t vitt át a svédektől és most kapott rendszámot ;-).
Kösz a linket, meg is néztem, Pisti alapos, látszik, hogy nem fél belenyúlni a vasba! Azért a piros tartalékvas ott figyel a működő mellett! Kell is az, ha nem 5 hónapra veszünk autót. Ha megkapom a beleegyezését, felteszem a portálra a linket! ;-)
Olcsó húsnak híg a leve! Ez a 480-as esetében többszörösen igaz. Nem szabad 2-300 ezerért kínált példányokat venni, inkább kint keresgélj, ha elszánt vagy. Csak bosszantani fog az a sok kókányolás, amivel szembesülni fogsz, vagy ami még rosszabb, a teljes lepusztulat és elhanyagolt kasztni, futómű és fékek háromszöge fogad. Egy ilyen autót teljesen rendbetenni milliós nagyságrend. Egy elem igényes festése pl. 30 ezer Ft....+ szerelés, beállítások.
Mostanság képbe kerültem az aktuális szerelés, lakatolás, fényezés tarifákkal, a 460-asunkat most rakattam rendbe, a fenti összeg felett fizettem érte. Namármost ehhez csak az fog neki, aki márkaőrült, más azonnal szabadul a vastól, vesz egy kétéves műszakival rendelkező akármilyen fiatalabb négykerekűt... Igaz, hosszú távon az utóbbi cserebere többe fog kerülni, de ez sok emberkének nem esik le. Sokan félnek az idős autóktól, folyamatosan a lerobbanás rémét látják ezekben, pedig egy rendesen karbantartott példány nem okoz gondot.
Köszönöm, ez valóban megfontolandó. Kicsit sajnálom azért, mert 400-ért beleugrani csábító volt, de örökké alaktrészt vadászni és soha nem használni, annak nincs értelme. Viszont akkor egyelőre marad a hirdetési oldalak bújása. :)
Én azt mondom, vedd meg a lehető legjobban felszerelt, lehető legjobb állapotú vasat.
SOHA nem lesz egy lepukkant példányból rendes veterán 480-asod, és nem azért mert kétlem hogy lenne benned elég elszántság vagy elég zseton. Mert még ha azt mondod, hogy pénz nem számít, és betolod valami überkafa restaurátorhoz, hogy csavarról csavarra szedje rendbe, akkor sem tudsz hozzá beszerezni már egy csomó mindent. :-(
Szóval ha komolyan akarsz foglalkozni vele, akkor vedd meg az elérhető legjobbat. Nem lesz olcsó...
Na ez a dilemma, hirtelen megnézve a Turbo-k 2000€-tól indulnak, regadóval, utazással, hazahozatallal az már közelíti a 8-900 ezret - de az valószínűleg tényleg jó.
Vagy van a leharcoltabb magyar 400-ért, és apránként költi rá az ember azt a pénzt mire igazán jó lesz, kicsit összenő az autóval - vagy mint láthatjuk, megtöri őt és sose lesz jó. Ha már ennyit ráköltött, csak nem kéne már olyan sok, hogy jó legyen - de akkor meg a hozzáértők már valószínűleg elvitték volna.
Hát ezt a példányt hosszú évek óta árulgatják, motorikus gondjai is voltak vmikor, a mostani tulaj feje felett - a hirdetés szövege szerint - összecsaptak a hullámok és feladta a küzdelmet. Hobbiautónak megvehető, ha van tartalékod a szerelés folytatásához. Ha meg akarsz egy tényleg megbízható és napi szinten is használható darabot, akkor az autoscout-on keress egy számodra megfizethető darabot. A típust jól ismerjük, ha belekerülsz a rendszerbe, tudunk segíteni! ;-)
Megláttam egy 480-ast az utcán és sajnos kiváltotta a birtoklási vágyat. :) Persze ahogy utánaolvastam, messze nem egy problémamentes típus (na meg a hirdetés is elég őszinte), mégis úgy érzem, hogy nem lenne olyan rossz hobbiautó.
Elkényelmesedett világunk eredményeképp megvan a felvétel, egy a bajom: a szolgáltató formátuma egyedi és egyelőre csak nálam lehet megnézni a tároló HD-ről, de dolgozom az ügyön! :-)
Köszi a tippet! A baj csak az, hogy kb. 2002 óta nincs előfizetésem, nem nézek TV-t. Ha esetleg fel tudnád venni (vagy ismernél valakit, aki fel tudnál venni, vagy ismersz valakit, aki ismer valakit, aki fel tudná venni, vagy... azt meg tudnám köszönni!)
Köszi, nagyon érdekes lenne a videó, kár, hogy franciául van és nem elérhető angol szinkron... Az új oldalt rendszeresen figyelem, nagyon klassz, de csak passzív, befogadói létállapotban követem (amúgy is jól áll nekem a passzív, szemlélődő létezés :)).
Üdv! Ha volnának fotók (autóról, alkatrészekről), mint a Volvo4xx portál tulaja, segíthetek. Van a portálon belül egy "Adok-veszek" oldal, ahová fotókollázsok, elérhetőségek feltehetők. Az oldalnak van fb elérhetősége is, oda is feltehetem. De van mobil is: harmincas, 4nullahárom26ötven.
Üdv kérnék 480 gyűjtő telefonszámot , sajnos meg kell válnom tőlük . mindent adnék alkatrészek több komplett autó egészségügyi okok végett természetesen olcsón !