Keresés

Részletes keresés

aktualis2005 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 52
Még egy apróság és OFF. A Fibernet kábelen át adja. Nincs telefonköltség, kevesebb maga a net költség is (szimplán olcsóbbak), viszont dupla akkora a sebesség. És még korlátlan is a szó szoros értelmében. Sose kerülök hozzájuk, ha az Axelero simán visszaadja a már kifizetett netünket, vagy csak másfél év múlva. Szóval kevés jó is származott ebből,  hogy átvágtak bennünket.
Előzmény: meoboss (50)
aktualis2005 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 51

Csak nem valamelyiknél dolgozol? :) Máskülönben teljes képtelenségnek érzem, hogy ezt komolyan leirtad. Nem, nem rossz az Axelero, áh! :) Ezért derülhetett ki, hogy náluk a korlátlan net is korlátozott. Természetesen gondolom jó sok hűségnyilatkozatosuk van még, aki ha akar se tud változtatni. És nem, nincs semmi összefonódás a két cég között, ugyanmár. :) Ezért tudta megtenni a matávos ügyintéző, hogy kapásból egyeztessen az Axelero-val az "érdekünkben" .:) És meg se tévesztettek mikor azt mondták, hogy rendben kapni fogjuk a netet, ha visszakötjük a telefont, majd ezek után még fájdalomdijat akartak legombolni, meg új szerződést, amiért pluszban sok 10e-t fizettünk volna. Nem, tényleg biztos nem tudták volna csak úgy visszaadni a kfizetett netünket, ha ott volt a vonal ismét,amire adhatták volna. Áh, lehelletnyit se szemetek, rosszindulatúak, dehogyis!:)

 

Sztm. ha van azok között jogász, akiknek szintén problémájuk van az Axeleroval, nézzen  már utána valaki egy - egy másik topikban hivatkozott - EU-s jogszabálynak. Az a lényege, hogy az egyoldalú hűségnyilatkozat, amit komoly gazdasági hatalommal biróval kötsz meg, semmisnek tekinthető és mivel az EU-s jogszabály felül irja a magyart, akár precedenst is lehetne teremteni és egy csomóan megszabadulhatnánk ettől az undoritó, pióca bandától, aki valójában nem szolgáltatni akar, csak levenni annyi pénzre, amennyire csak tud és ahogy csak tud, halál becstelenül

Előzmény: meoboss (50)
meoboss Creative Commons License 2005.08.31 0 0 50

Hát persze, hogy a Matáv a rossz, meg az Axelero, igaz, hogy már egyik sem létezik ilyen formában, kis lenne más a hibás? Talán te, mert nem néztél utána a dolgoknak? Á, az nem lehet! Egyszerübb befröcsögni az Indexre hogy hülyebuzimatávaxelero...

 

 

Előzmény: aktualis2005 (49)
aktualis2005 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 49

Sziaszok!

Két okból szeretnék hozzászólni. Az egyik, hogy intsek mindenkit, még véltetlenül se szerződjön az Axelero-val amennyiben akármilyen más lehetősége van a netre. A másik, hogy mivel nem értek a jogi dolgokhoz, segitséget kérjek. A történetet szerintem egyszerűbb egy behatjással megbizott ügyvédi irodának irt levélen keresztül ismertetnem. Olvassátok el, nagyon tanulságos az árukapcsolásnak ez az undoritó módja és az a szemétség, amit velünk megtettek. Jelenleg 150e-t követelnek rajtunk, plusz egyéb költségek és fogalmunk sincs, hogy behajthatják-e csak úgy, vagy van lehetőségünk még a behatjás előtt biróságra menni. Természtesen hűségakármis szerződésünk volt velük, szóval ha v.ki infóval tud segiteni, kérem tegye meg. Köszi!

 

A levél:

 

Tisztelt Dr. ....!

 

Megdöbbenve vettük kézhez fizetési felszólításukat. Semmiféle tartozásunk nem áll fenn az Axelero-val szemben és nem is igazán tudjuk, hogy az Önök által hivatkozott tartozás ugyan miből adódik.

A számlánkat az Axelero felé az utolsó hónapig (amig még szolgáltattak) kifizettük. A szolgátatást ők szakitották meg, ami ellen telefonon reklamációval éltünk, de választ nem kaptunk. Véleményünk szerint itt a szerződést az Axelero sértette anyagi kárt okozva ezzel és kockáztatva, hogy feleségem, akinek a munkájához az otthoni net feltétlenül szükséges és anélkül elvesztheti az állását.

A történet:

Az Axelero számláját kifizettük az adott hóra, mikor a kikapcsolás történt. A Matáv telefonszámláját viszont már egy ideje nem, meg akartuk szüntetni, mert mindketten a mobiltelefont használjuk. Nem tudtuk, hogy a Matáv ilyenkor nem csak a szolgáltatást függeszti fel, de fizikailag is leszereli a vonalat. Mikor ez kiderült 1-2 napon belül kifizettük nem csak a Matáv felé fennálló tartozásunkat, hanem a telefonvonal visszakötési dijat is, amit csakis az Axelero netszolgátltatása miatt tettünk, egyébként ismétlem, semmi szükségünk nem lenne rá.

A Matáv Lurdy-Házban levő ügyfélszolgálati irodjában az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy mihelyt visszaköttetjük a vonalat, azonnal visszakapjuk a netet is. Ezügyben előttünk telefonon egyeztetett az Axeleroval. Visszaköttettük, bár a telefonszám kérésünk ellenére változott, de erre is azt a felvilágositást kaptuk, hogy ez nem lesz probléma, azonnal kapjuk a netet ahogy a telefonvonal ismét él, ezt ismét telefonon beszélték meg előttünk.

Ezek után, pár nap múlva kaptuk a feketelevest, mert visszakötték a vonalat, de a szerelő közölte, hogy ez „nem jó internethez”. Ezután telefonálgattunk mind a Matávnak, mind az Axeleronak, hogy nem erről volt szó. Az Axelero közölte, hogy felbontottnak tekinti a szerződést, mivel a szolgáltatás feltételei nem adottak, holott a telefonvonal visszakötésével a szolgátltatás feltételei ismét adottak voltak, ráadásul még nagyjából két hét előre kifizetett nettel „tartoztak” volna nekünk. Helyette az Axelero azt ajánlotta, hogy az ő „fájdalomdijukból” elegned valamennyit, ha újra szerződünk. Mi kárt az Axleronak nem okoztunk és a Matávval is rendeztük a tartozásunk. Ráadásul bennünket megtévesztettek, a telefonbeszélgetés a Matáv ügyintézője és az Axelero között a fülünk hallatára történt. Amennyiben nem ezt az információt kapjuk, akkor csak a Matáv felé fennálló szerződésünket fizettük volna, de semmiképpen nem köttetjük vissza a telefonvonalat.

Ezen a ponton – tekintettel feleségem állására és a munkvégzésből kiesett idejére – azonnal leszerződtünk egy másik szolgáltatóval.

Kérem legyen szives, tájékoztatsson bennünket, hogy ki az illetékes és hogyan állithatnánk le ezt a véleményünk szerint jogtalan és ráadásul végtelenül tisztességtelen behajtási eljárást. Fizetni nem áll szándékunkban a történtek után és gondolom érthetően.

Köszönettel:

 

team5 Creative Commons License 2005.08.26 0 0 48

Szia!

 

"A Hungarotel nem enged be egyetlen szolgáltatót avagy nincs neki RIO/RUO elfogadva NHH által?"

Beengedi a szolgáltatót, de az előfizetőknek szab olyan feltételeket, ami nehezen teljesíthető, illetve keményen gáncsoskodik Velük(ef.).

 

"Vagy inkábbvan, de senki nem megy oda?"

Mennének, de így nincs értelme, mert nem tudja a szolgáltató(T- Com, GTS, T2) teljesíteni a megrendelést.

 

"Na most kapásból csak annyit nem tudok, hogy a HungaroTel-t is JPE-nek minősítették és azt, hogy Egyetmes Szolgáltató-e, mert ezek is belejátszanak."

AZ előbbi tuti, utóbbiról nincs infóm. :-((

Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.26 0 0 47

Szia!

 

A Hungarotel nem enged be egyetlen szolgáltatót avagy nincs neki RIO/RUO elfogadva NHH által?

Vagy inkábbvan, de senki nem megy oda?

 

Nem mindegy, mert előbbi esetben előbb utóbb megszűnnek a jogosítványai - ugynais a két referencia ajánlag paramétereit igen szigorú keretek közzött lehet(ne) csak kialakítani, de ki KELL alakítani, mert aki ezt nem teszi meg, az megsérti az Eht-t, ami a szolgáltatási engedély megszűnésével is szankcionálható.

 

Na most kapásból csak annyit nem tudok, hogy a HungaroTel-t is JPE-nek minősítették és azt, hogy Egyetmes Szolgáltató-e, mert ezek is belejátszanak.

 

Üdv!

Robi

Előzmény: team5 (46)
team5 Creative Commons License 2005.08.25 0 0 46

"...az egesz "T" bandat lehetetlen megkerulni, barmit is akarsz csinalni. Az nem verseny, ami itt folyik."

 

Akkor okosodj egy kicsit!

 

Nem csak Matáv ország- Mo. Ha Te Csongrád megyében élnél, ugyanezt szenvednéd el az Inviteltől, Békés megyében a Hongaroteltől és sorolhatnám. Én speciel nagyon örülök a T- Com jelenlétének Szegeden, mert cirka 30- 40 %- kal alacsonyabbak a díjai az Invitelénél telefonban. Internet is olcsóbb a Matávnál, de csak saját, tehát nem csongrád megyei területen.

 

Akkor most mi is van a Matávval?

 

Kívánom, hogy élj Hungarotel előfizetőként! Őket ott sem tudod hagyni, mert nem enged be egyetlen szolgáltatót sem.

Előzmény: mallecka (45)
mallecka Creative Commons License 2005.08.25 0 0 45
Azert hadd ne sajnaljam mar oket...

Amugy a megfelelo lepes tenyleg az, hogy nem sirni kell, hanem ott kell hagyni oket es kesz.

Az internet es a telefon tarifak miattuk magasak, mert az egesz "T" bandat lehetetlen megkerulni, barmit is akarsz csinalni. Az nem verseny, ami itt folyik.

149 giga/ho letoltesre fel! (-;
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.25 0 0 44
Ha te lennél a tulajdonos és a te zsebedből húznák ki ezt a pénzt(15-20 millió ft) akkor is ez lenne a véleményed?
Előzmény: Sborisz (43)
Sborisz Creative Commons License 2005.08.24 0 0 43

T-Online!

A hírekben( Index.hu) lévő cikk szerint korlátozza a letöltés nagyságát a magyar "multi " mert extrém veszteséget termel neki aki használja letöltésre a hálót.

A cikk szerint kb. a netezők 1 ( EGY ) % !!!!!!!!!!!!!!!!-a ilyen. Micsoda veszteség ez a...rva TOnline-nak. Az első dolgom lesz kirúgom ezt a b..zi bagázst és szolgáltatót váltok. A letöltési méretem kb. 40Gb/hó és ebben benne van már minden.

Rajtam ne nyerészkedjen a mocskos banda. Egyébiránt ahhoz mit szól a Versenyhivatal, hogy internet előfizetés esetén csak vezetékes telefonnal együtt nyújt szolgáltatás ez a kis sz...r társaság.

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.01 0 0 42

Tuddod, Matulla bácsi mondta: "Maga tudja!" ;-D

Üdv!

Robi

 

Előzmény: fougamin (41)
fougamin Creative Commons License 2005.08.01 0 0 41

Szia Robi!

 

Azért mentem bele a kompromisszumos javaslatukba, mert

 

- pereskedés helyett nagy sebességű net-kapcsolatra van szükségem;

- az új csomag-ajánlatuk az igényeim szempontjából nem volt rosszabb, mint amit a KOMPLEX OFFICE nyújtott volna a kedvezmény igénybevétele esetén;

 

Ami a jogtalanná vált számla azonnali lehívását illeti, alapvetően igazad van (én is un-fair játéknak tartom), de olyan kicsi az elérhető előny, hogy ennyiért már nem megyek csínbe. Legyen elég, hogy itt nyílvánosságra hoztam!

(Egy érett férfi tartalékolja másra az energiáit! :-)

 

Üdv.: fougamin

 

Előzmény: Törölt nick (40)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.01 0 0 40

Szia!

 

Mail ment, az általánosabb tanulságok alább:

 

Szóval nem egészen értem, miért fogadtad el az opciót, ha egyszer beismerték, hogy tévedtek. Az eredeti dátum alapján egy szakmai elöljárónak KELL tudnia ilyenkor engedélyezni a szerződést a korábbi kritériumoknak megfelelően (nem megyek bele a jogba, de hibás teljesítés esetén 2 éven át fizettethetnéd meg velük a komplett havidíjat különben akár...).

 

Aztán azt nem értem, mire fel nem utalják vissza: MOST kemény (!) és KÖTBÉRT KÖVETELŐ (!) FAX kell!

 

Ugyanis a SZÁMLAPANASZ esetében, amikor ti. Te vitadtod mondjuk a forgalmi díjat, de ugye ki kell fizetni, felmerülHET, hogy a jogos számlapanasz esetében beszámítással élnek.

DE ITT egy többszörös szolgáltatói tévedés miatt (gyakorlatlag) JOGTALAN INKASSZÓT hajtottak végre, ami kimerítheti a csalás és a sikkasztás bűncselekményi tényállását!!!!

Ugyanis amikor tudomást szerzettt a T-Com (nem érdekel, ki pontosan azon belül!), hogy nem jogos a követelés, ráadásul minden számlát az új javított szerződés okán eleve sztornírozni kelett volna

a) figyelmeztetniük kellett volna a beszedési megbízás megállíthattalanságára (én tudom, sokan nem tudják, de tényleg nem tudják leállítani, illetve ha nagyon fonts... de az együttműködés hiánya itt bűnös hanyagság!)

b) ha már elkövették a hibát s tévesen emeltek le pénzösszeget, akkor azt azonnal, postafordultával vissza kellett volna utalniuk, mivel JOGSZERŰEN ÉRVÉNYES SZÁMLA ekkro már nem lehetett, hiszen új szerződésed van, a régit sztornírozni kell.

 

Ha ebből NHH-s ügy lesz (ezt nyugodtan írd bele), annak sokkal komolyabb következményei lesznek.

 

A hibás teljesítésért (szerződéskötés, újabb hibák) pedig hálád meg őket egy kötbérigénnyel!!!

 

Üdv!

Robi

Előzmény: fougamin (39)
fougamin Creative Commons License 2005.07.31 0 0 39

Szia Miki, vagyis Robi!

 

1./ A hirdetésük szerint az akció a kedvezményes periódusban megrendelt szolgáltatásra vonatkozott.

 

2./ Az automatikus visszaigazolás tartalmazta a legfontosabb személyes adataimat, a választott e-mail címeimet, illetve a visszaigazolásuk dátumát napra, órára és percre.

 

3./ Szerintem részemről a személyes e-mail-kérés (az automata után) nem volt rossz választás, mivel később a faxon továbbított reklamációm során név szerint is tudtam az illető ügyfélszolgálati munkatársra, illetve a válasza tartalmára hivatkozni. Ez volt végül is a vitánkban a vízválasztó!

Azért választottam a telefon helyett az e-mail-t, mert ez is egyfajta dokumentálható irásbeliséget jelent.

 

4./ A szerződés-tervezetük vagy szándékosan csalafinta, vagy csak egy trehány fércmunka! (Legyünk jóhiszeműek.:-)))

Azt tartalmazta, hogy ha kedvezményes akkor ennyi, ha nem kedvezményes, akkor meg annyi. Az e-mail-ben történt visszaigazolás után bennem fel sem merült, hogy nem kedvezményes lenne a dolog.

 

5./ Miért nem szálltam vitába az ügyintézővel? Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. A kollégái véleményére alapozva Ő is állított valamit, meg én is.

Egyszerűen elbeszéltünk egymás mellett. Abban tudtunk megállapodni, hogy leírom részletesen a történteket, faxon elküldöm, ők kivizsgálják és ezt jkövetően értesítenek.

Ez időközben megtörtént.

 

Szóval a reklamációm után kb. 12-14 napra felhívtak és elismerték, hogy egy munkatársuk hibájából nem továbbították időben a megrendelésemet és ezért alakult ki az első hóra a kb. 25 eFt-os túlszámlázásuk. (24 hónapra pedig ez már k..va sok lett volna.)

Felajánlották, hogy a KOMPLEX OFFICE csomagot közös megegyezéssel átírjuk Favorit Plusz-ra (korlátlan internethasználattal) és a havi költségek 1 éves szerződés esetén kb. ugyanannyi lesz, mint az előbbi lett volna kedvezményesen  2 éves szerződés esetén.

Szó nélkül elfogadtam és azt hiottem, most már minden HAPPY.

 

Nem így történt.

Az átutalási betétszámlámról rövidesen leemelték a tévesen megállapított magasabb összeget (40 eFt), majd néhány nap múlva küldtek egy postacsekket, hogy fizessek be újabb 15 ezer Ft-ot! Elképesztő!!!

Ekkor újabb reklamáció (most már csak telefonosan) hogy talán nekik kellene a 25eFt elismert túlszámlázásukat nekem átutalni, amire közölték, hogy egy kollegína megint tévedett, mert nem vette figyelembe, hogy tartozásaimat átutalási betétszámláról teljesítem. (?)

Természetesen nem utalnak vissza, mert az náluk túl időigényes (2 hónap), ezért helyette kb. 1,5 hónap alatt fogom "lefogyasztani" a túlszámlázásukat.

 

Szóval itt és most lekopogom, hogy már nem fog jönni egy újabb bukfenc a T-COM-mal és talán már örülök is (egy kicsit:-)

 

PS: Ha egy T-COM-os kolléga esetleg nem hiszi, hogy náluk mindez megtörténhetett, akkor kérem, hogy nézzen utána és hallgassa vissza az általuk rögzített beszélgetéseinket!

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.10 0 0 38

 

  Szervusz!

 

Vízválasztó kérdéseim:

 

1.) Pontosan milyen kiírással szerepelt azakció? Ugyanis létezik a tól-ig esetére olyanmegkötés, miszerint a zárónapig megkötött/telepített esetekre korlátoz!

 

2.) Interneten rendelted meg és kaptál e-mail-visszaigazolást - Magad írod: automatikusan! Ez pontosan (láényegi részeit tekintve) MIT tartalmaz?!

 

3.) Miért e-mail-ben kellett visszaigazolást kérned?! Miért nem Te telefonáltál ÜSZ-ra, ahol konkrétan és hangfelvétellel biztosan (!) rögzítve rákérdezhettál volna?! Elárulom Néked, hogy amennyiben (bármely) ÜSZ hív fel Téged, akkor - amennyiben azt nem kéred, ámde sokszor lehetőség sincs erre - NEM rögzítik a beszélgetést.

 

4.) A szerződéstervezet és az aláírt szerződés ténylegesen MIT tartalmazott?! Mert abból KI KELLETT volna derüljön, hogy akciós vagy nem akciós megrendelés alapján futott az ügy!

 

5.) Az 1212 - szerintem is tarthatatlan, szokásuktról eltérően kvalifikálatlanul buta és szemtekllen, hülyének néző - állításával milyen módon szállltál szóban vitába?!

Kértél-e csoportvezetőt (szakmai irányítót) a helyzet tisztázására?! Már csak azért is, mert ilyen fal szövegeket ÜSZ-os NEM mondhat, vagy azt csak utasításra teheti (!),hiszen azt SENKI sem hiszi el, hogy a több, mint egy hónappal korábbi állítólagos klikkentésed ma is ÍGY szerepel az OSS-ben!

 

6.) Mi az, hogy írásbeli beadvány?! Itt nem beadványt KELL fogalmazni, hanem REKLAMCIÓT.

 

KIVÉVE:

Abban a kivételes (de sajnálatosan nem szokatlan) szituációban, amikor OLYAN szerződést sikerült aláfirkantanod, amely EGYÉRTELMŰEN NEM akciós szolgáltatásra utal, sajnos fel kell készülj

a) rendkívüli méltányosság kérésére, mivel elkövetted a legnagyobb giondatlanságot: olyan papírt írtál alá, amivel kifejezetten elismerted, hogy elfogadod a hibájukat és nem mentetted ki magad

b) pereskedni lehet a jóhiszeműség és az esetleg (nem rossz eséllyel!) félreérthetően fogalmazott szerződés-tervezet (!) és szerződés vagy a kettő közötti különbség, megtévesztés stb alapján.

 

És azt hiszem - Mo-ra értve - egy általános tanúlságot Te is levontál: INTERNETEN bármit megrendelni, ahol csak és kizárólag automatikus válaszok jönnek, minimum felelőtlenség, de inkább öngyilok.

 

Főleg, ha ott van a FAX-on (cégesként!) és szóban történő (rögzített,de ilyenkor ügyfélszolgálatos nevét elkérni és pontro sidő-adatokat jegyeni!), minden tekintetben bizonyító erővel bíró megrendelésekkel lehet operálni.

 

 

HA válaszaidat e-mail-ben (is) megküldenéd, adataimnál találhat címem tárva-nyitva Előtted is.

 

Üdvözöl és sok sikert kíván

Maus Róbert, Robi

 

Előzmény: fougamin (37)
fougamin Creative Commons License 2005.07.09 0 0 37

Ehhez mit szóltok?

 

A MATÁV március 1-május 31 között ADSL akciót tartott, amelyben a Komplex Office csomagját 26500 Ft-ról 15750 Ft-ra szállította le (2 éves szerződés), + igért hozzá 5000 Ft lebeszélhető forgalmat (nem adatforgalomra).

 

Ehhez képest május 27-én interneten megrendeltem, amit a szerverük automatikusan azonnal visszaigazolt, majd e-mailben küldött kérésemre egy alkalmazott másnap még1x a "megrendelés" szót megismételve visszaigazolt.

Szerződéstervezet kézhezvétele: június12 (postán küldték).

Szerződés létrejötte: június 13.

Beszerelés: június 23.

 

Számlaküldés a kedvezmények figyelmen kívül hagyásával: július 4.

 

Ezek után reklamáltam a MATÁV 1212-n, amire azt állították, hogy "nem klikkeltem rá a megrendelés elküldése" fülre és ezért a májusi megrendelésemet csak informatív érdeklődésnek tudták be. (?)

Jelenleg ott tartok, hogy napok óta várom az ügyfélszolgálgálatuk írásbeli válaszát az írásbeli beadványomra.:-(((

 

Mit tehetek, ha nem válaszolnak, vagy elutasítanak? (Területünkön a UPC nem tud szolgáltatni)

Törölt nick Creative Commons License 2004.11.29 0 0 36

JAVÍTOM MAGAM!

Most (lévén csúcsidő) nem tudom kirpóbálni, lehet, az előző a jó és ezt "csak" titkosították, vagy mittudomén honna szedtem 2004. 09. 229-én (Link oda: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=38739494&t=9009386 )

 

Idézet magamtól:

"

(06-1) 328-3700-ás

 

telefonszámon, ahol ugyanazt a menüt hallod, de célszerűen (XL vagy XXL csomag mellett csúcsidőn kívül) ingyért!"

 

Szóval valamelyik jó kel llegyen (ha nem, nekimegyek az Axelero-nak! ;-D)

Előzmény: Vitéz1946 (32)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.29 0 0 35

Szervusz kedves Rainman Barátom!

 

Sajna saját tapasztalatból (a szomszédomnak Axelero-s ADSL elérése van) tapasztaltam, hogy mennyire nem jól működik sem a tech help, sem az üszi náluk...

 

Üdv!

Robi

Előzmény: rainman (33)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.29 0 0 34

Szervusz!

 

Ha budapesti lennél, akkor XL vagy XXL kiegészítő csomaggal HELYI tarifával és este 6 után valamint hétvégén INGYEN elérheted az Axelero a Call Center-ét a központi számukon is: *371-3400

 

Ugyanaz a "nyekergés" lesz, de nem pénzért, már ha nem sajnálsz havi 990,- Ft-ot azért, hogy BÁRKIT hívj helyben.

 

Ha pedig nem budapesti lennél, akkor

a) javaslom az XXL kiegészítő csomagot

b) Örülj, hogy HELYI tarifával megy az 1234 - tulajdonképpen azoknak találták ki, akik (és sokan vannak) nem budapestiek...

 

Az ingyenesség (a korábbi 80-a szöldszám) megszűnte pedig egyenesen jött az EHT-ből.. és persze a piac is engedett ennyit nekik

 

Üdv!

Maus Róbert, Robi

mikimaus

Előzmény: Vitéz1946 (32)
rainman Creative Commons License 2004.11.15 0 0 33

Miért kell Neked technikai(!) segítség?

 

Szar netán a géped? Benyeltél valamit?

 

Esetleg hívj magadhoz egy profi informatikust (ne a szomszéd pistikét a warezával...)! Majd megtudod mi mennyibe kerül....

Előzmény: Vitéz1946 (32)
Vitéz1946 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 32

Az 1-2-3-4-hivása miért nem ingyenes,és ott miért kell habratyokat hallgatni hosszú perceken keresztül,már kivülröl tudnám ha nem volna oly bonyolult!

 

Ha 10-telefonálásból 1x összejön a kapcsolat a tecnikai segitséggel,az már jó!

 

Ez egy bűnszövetkezet!

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.08 0 0 30
bruno954, rayn!

Elsőként is raynnak: az 1212-n duipla 0 után operátor! Ingyen van, érdemes próbálgatni (sajnos ez nem mondható el az általánosan telepített "automata kezeős" telefon-alközpontokról, ahol a 9 vagy 0 megnyomása esetén soxor újra kezdi vagy bont!)

Bruno szaktárs!

Nem viccből bontották meg az 51-es számmezőt!
A kombi csomag miatt már előbb szét lett szedve fizikailag, ezt kellett hivatalos formába ölteni és úgy, hogy a mo-i hívószámok kiosztásáról szóló törvénybe (illetve annak mellékletébe) be lehessen illeszten!

Ehhez még "hozzá kellene nézni" az EHT (Egységes Hírklözlési Törvény) irányvonalát, amely a liberalizált távközlési piacnak "párnázza" (?) ki a magyar ugart :-)

Mondok én sokkal szebbet!
Lassan 1 éve kértem egy hivatalos tájékoztatást a HÍF-től, hogy milyen (egységes?) digifon kódok vannak használatban és erre senki sem tudott válaszolni.
Ma úgy áll a helyzet, hogy a matáv honlapján egy fia infó nincs arról, hogyan kell(ene9 beállítani az egyes kényelmi szolgáltatásokat (átirányítás, forrósítás, "Ne zavarj" stb.)

És sajnos elég szomorú különbségek mutatkoznak e téren az analóg és ISDN vonalak lehetőségei között is (pl. ISD esetén nem tudsz a "nem válaszol esetre" való átirányításhoz időt megadni, míg analógnál ez megy).

Internet-tarifa értesítési kötelezettség miatt várom a Matáv vezigazgatóság állásfoglalását, de kezdem azt hinni, hogy a háttérben a MeH/IKB "informális" hülyesége lehet (ti. esetleg ők adtak téves "utasítást"...)

Üdv

Maus Róbert Péter
mikimaus

bruno954 Creative Commons License 2001.09.22 0 0 29
Bazsi, Trash

Az 51-es számot nem a HÍF bontotta tovább, hanem Stumpfék. Szerintem ők sem tudják, hogy miért de ez nem baj (legalábbis szerintük nem). Az egészet még tavaszzal a hírközlési törvény előtt tették, most pedig (szeptember 1-el) hírtelen életbelépett, miközben mindenki elfeledkezett róla

Előzmény: trash (24)
Solt Creative Commons License 2001.09.22 0 0 28
BTW, hogy engedheti meg magának a legnagyobb internet-szolgáltató, hogy az ügyfeleinek dátum nélküli e-mailt küldjön ki?
Előzmény: trash (26)
rayn Creative Commons License 2001.09.22 0 0 27
Köszönöm!

Nyugi! Pár hónap múlva tovább bontják a telszámot.
Mostanában egyre bonyolultabb dolgokat találnak ki, hogy a (potenciális) fogyasztó ne tudja nyomonkövetni. És így szed ki minnél több pénzt az ügyfelek zsebéből.

Erről a változatosság kedvéért csak 3 hónap múlva értesítenek és a weboldalon is csak 2 hét után lesz olvasható.

Az 1212-n vajon miért kell a reklámokat végighallgatnom...? - Ez csak egy gondolat volt.

Előzmény: via86 (23)
trash Creative Commons License 2001.09.22 0 0 26
Megjött az axelerótól a figyelmeztetés, hogy az eddigi, de megdrágult számról térjünk át az újra. Jobb későn mint soha.
Gyedmaroz Creative Commons License 2001.09.22 0 0 25
Tényleg, miért is?
Kedves Pohly Ferenc - Axelero!
No comment?
Előzmény: Pohly Ferenc - Axelero (11)
trash Creative Commons License 2001.09.22 0 0 24
AZ 51-es körzetet - valami ismeretlen oknál fogva, ami amúgy nagyon érdekelne -, tovább bontotta a Hírközlési felügyelet.

Tehát most az 51-es körzeten belül más tarifája van a 2-essel és a 3-assal kezdődő számoknak. Az axelero régi száma a rossz (drága) tartományban volt, csináltak is egy újat a jóban, csak véletlen pont erről az apróságról elfelejtettek szólni.

Előzmény: bazsi (21)
via86 Creative Commons License 2001.09.22 0 0 23
Ha hinni lehet a Matáv weboldalának, akkor igen.
Előzmény: rayn (13)
Solt Creative Commons License 2001.09.22 0 0 22
A matáv (az anyuci), aki az 51-es számtartomány változásáról elmulasztotta értesíteni az előfizetőit, egy kis reklamálás után visszafizeti a különbözetet.
Ld. *** Így csal a MATÁV! ***
Ajánlom mindenkinek, hogy vérmérséklettől függően éljen számlareklamációval (ingyenes! részletező), kérjen a jóváírást, vagy forduljon a felügyeleti szervekhez (ez utóbbi amúgy elég meddő...).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!