Keresés

Részletes keresés

7-es troli Creative Commons License 6 órája 0 1 110804

A korhű utastérre látszólag nem törekedtek.

Örülni kell annak, hogy megmaradt.

 

Majd A BKV által épített 556 után jöhet a replika IK180 is :)

Előzmény: szintetikusdizelolaj (110803)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 7 órája 0 3 110803

marha nagyra értékelem az értékmentést, de ez elég csúnya sajnos

Előzmény: Anton Szerögin (110799)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 17 órája 0 0 110802

Nem, ezek 2017-es képek.

Előzmény: Ep128 (110800)
D 20 Creative Commons License 17 órája 0 0 110801

Sokáig Ik'200-ra való kerékívekkel volt szerelve egy ilyen 180-as, ez meg nem olyan.

Akkor vagy utána, vagy... 🤓

Előzmény: Ep128 (110800)
Ep128 Creative Commons License 17 órája 0 0 110800

A közelebbi múltban állítólag nekiálltak normálisan megcsinálni végre. Ez vajon már utána, vagy még előtte volt..?

Előzmény: Anton Szerögin (110799)
Anton Szerögin Creative Commons License 19 órája 0 5 110799

Ikarus 180 az Oroszorság, Moszkvaban.

nohab Creative Commons License 28 órája 0 3 110798

Annyi kiegészítés, hogy a 211-nél ezek a változások eredeti kérdést ez nem érintik, mert annak a műszerfalon volt az indítója már a legelső példányoknál is, mivel az nem gombos, hanem IFA izzító-indító karos.

 

Előzmény: bi-02 (110796)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 110797

Köszönöm.

 

Észak-Koreában 1988-ban (!) még olyan kb. 13 éves, Ik-255-tel szállítottak bennünket aminek még az oszlopon volt az indító gombja

Amúgy belül patika állapotú volt.

Előzmény: bi-02 (110796)
bi-02 Creative Commons License 1 napja 0 0 110796

Amikor megjelentek az új műszerek és emiatt átalakult a műszerfal. 260-280-nál hamarabb, 255-266-nál később, 211-nél legkéásőbb. Szerintem 1974-től.

Előzmény: trizs77 (110792)
Obus Creative Commons License 1 napja 0 6 110795

De, helyi:

Előzmény: Alexander Pistoletov (110794)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 1 napja 0 1 110794

Szerintem a mostani példány is inkább az orosz határon jöhetett át, nem helyi gép.

Előzmény: trizs77 (110793)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 2 110793

Észak-Koreába csuklóst (IK-280) nem exportáltunk.

Ami ott van azt 2 db Ik-260 összeépítésével ők maguk eszkábálták.

 

Az Ikarus exportja Észak-Korába :

 - Ikarus-250 = 4 db,

 - Ikarus-255 = 204 db,

 - Ikarus-256 = 1 db,

 - Ikarus-260 = 191 db,

 - Ikarus-280 = 0 db.

 

 

Előzmény: D 20 (110791)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 110792

kérdés :

 

Mikor került a 200-as sorozatnál az indító gomb a kormány oszlopról a műszerfalra ?

 

 - 1974 ?

 - 1975 ?

 - később ?

 

D 20 Creative Commons License 2 napja 0 0 110791

Nem semmi.

Nincs a soför felett ventillátor, se a jármű tetején se, illetve klíma doboz sincs.

 

Az ottani -nem jut most eszembe, amúgy is off- csuklós trolik közül volt, amelyik leengedett szedőkkel önjáróan haladt.

S tömlősnek látszó kerekeken...

 

Vettek volna meg vagy 25-öt az utolsóként selejtezett BKV-s 280-asokból... 🤓

Előzmény: gracza (110790)
gracza Creative Commons License 2 napja 0 6 110790

Ikarus 250-es, 2024. október 3-án Phenjan-ban, 3:23-nál:

 

https://youtu.be/e3AtytWtKTA?si=KHpMoL5eawBQ72tl&t=201

Obus Creative Commons License 2 napja 0 0 110789
Előzmény: D 20 (110788)
D 20 Creative Commons License 3 napja 0 0 110788
D 20 Creative Commons License 2025.01.13 -1 2 110787

GD-90-17 c néhai 211-es, ez sincs felvezetve az naagy orozos oldalra: 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=168745955&t=9177480

Az fb közösségi médiából az Régi magyar rendszámok c fóLumtopik érintésével... 🤓

D 20 Creative Commons License 2025.01.13 -1 3 110786

Fennakadt a kutató közléskényszer hálójában...

Ez egy F××-rsz-os 211-es, egy ideig Dujv-ban lakott.

D 20 Creative Commons License 2025.01.12 0 1 110785

BZ-51-52 újságkép Komlósfecskés feltöltésében a "szomszédból":

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=168740379&t=9177480

S nincs felvezetve az naagy orozos oldalra.

Valaki legyen oly világbajnok, hogy megteszi!

 

S kornyadok a méregtől, hiába regeltem még szept-ben, jármű adatlapot se tudok csinálni.

Pontosabban elkészülni látszik, aztán ott rohad, s hónap múlva se kerül ki, mint a HS-3889 c kubai 280-as se.

 

Ignacy Lengyelországból Creative Commons License 2025.01.12 0 1 110784

Szerintem baleset vagy tűz volt.

Előzmény: D 20 (110783)
D 20 Creative Commons License 2025.01.11 0 0 110783

Ezzel az anno csak két évet létező 266 gy számú 266-ossal vonatoztak ugye?

https://fotobus.msk.ru/vehicle/1111357/#n1375519

D 20 Creative Commons License 2025.01.11 0 1 110782
D 20 Creative Commons License 2025.01.10 0 1 110781

Kérem, aki jogosult rá, biggyessze oda a néhai GE-02-00 adatlapjához: https://img.index.hu/imgfrm/2/6/8/7/IMG_0018142687.jpg

Köszönöm.

Piszkozat Creative Commons License 2025.01.09 0 0 110780

Szubtrópusi klímájú országban, gyakorlatilag félig a fák közt.. sajnos az a kis tetőcske sokat nem számít.

Előzmény: D 20 (110778)
BP-16-63 Creative Commons License 2025.01.08 0 0 110779

Bizony ez az egyik példány a három közül. AH-810,819,837.

 

Tényleg jól megcsámcsogta a rozsda a felső részt.

Előzmény: Dr.V.ker. (110777)
D 20 Creative Commons License 2025.01.08 0 0 110778

A legendárium szerint ez is egy felújított kocsi volt, s mégis rojtosrra van korrodálva a tetejénél. :/

Előzmény: Dr.V.ker. (110777)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2025.01.07 0 1 110777

Ebbe most botlottam bele FB-n, gondolom egyike annak a háromnak, amit a topiktárs említett.

 

https://www.facebook.com/share/p/1XubgCjPi5/

Előzmény: trizs77 (110768)
D 20 Creative Commons License 2025.01.07 0 1 110776

xBU-20-14 1997-ben Tverben fotózva volt már?

https://fotobus.msk.ru/photo/546090/

Elv csak 2002-ig gurizott kinn.

még1MbR Creative Commons License 2025.01.06 0 0 110775

A BPI-537-et meg ellopták a Kutyakiképzőktől... nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!