nohab
28 órája
0 3
110798
Annyi kiegészítés, hogy a 211-nél ezek a változások eredeti kérdést ez nem érintik, mert annak a műszerfalon volt az indítója már a legelső példányoknál is, mivel az nem gombos, hanem IFA izzító-indító karos.
Előzmény: bi-02 (110796)
trizs77
1 napja
0 1
110797
Köszönöm.
Észak-Koreában 1988-ban (!) még olyan kb. 13 éves, Ik-255-tel szállítottak bennünket aminek még az oszlopon volt az indító gombja
Amúgy belül patika állapotú volt.
Előzmény: bi-02 (110796)
trizs77
2 napja
0 2
110793
Észak-Koreába csuklóst (IK-280) nem exportáltunk.
Ami ott van azt 2 db Ik-260 összeépítésével ők maguk eszkábálták.
Az Ikarus exportja Észak-Korába :
- Ikarus-250 = 4 db,
- Ikarus-255 = 204 db,
- Ikarus-256 = 1 db,
- Ikarus-260 = 191 db,
- Ikarus-280 = 0 db.
Előzmény: D 20 (110791)
trizs77
2 napja
0 0
110792
kérdés :
Mikor került a 200-as sorozatnál az indító gomb a kormány oszlopról a műszerfalra ?
- 1974 ?
- 1975 ?
- később ?
D 20
2 napja
0 0
110791
Nem semmi.
Nincs a soför felett ventillátor, se a jármű tetején se, illetve klíma doboz sincs.
Az ottani -nem jut most eszembe, amúgy is off- csuklós trolik közül volt, amelyik leengedett szedőkkel önjáróan haladt.
S tömlősnek látszó kerekeken...
Vettek volna meg vagy 25-öt az utolsóként selejtezett BKV-s 280-asokból... 🤓
Előzmény: gracza (110790)
D 20
2025.01.12
0 1
110785
BZ-51-52 újságkép Komlósfecskés feltöltésében a "szomszédból":
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=168740379&t=9177480
S nincs felvezetve az naagy orozos oldalra.
Valaki legyen oly világbajnok, hogy megteszi!
S kornyadok a méregtől, hiába regeltem még szept-ben, jármű adatlapot se tudok csinálni.
Pontosabban elkészülni látszik, aztán ott rohad, s hónap múlva se kerül ki, mint a HS-3889 c kubai 280-as se.
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!