Nos, igen, Irvine hibáztatható a balesetért, de az is igaz, hogy a második rajt miatt is biztos idegesek voltak a versenyzők és kapkodtak. Irvine leginkább a Kanadában bénázó Verstappenre emlékeztetett, aki Montoyát kaszálta le, szinte ugyanígy (igaz, hátulról, és nem egy Blanchimont-kanyar előtt). De a lényeg: Irvine-nak le kell ilyenkor szarnia az ideális ívet, és kikerülni Burtit. Valószínűleg tudnia kéne, hogy milyen veszélyes egy ilyen gyors egyenesen első vezetőszárny nélkül... Szóval nem Burtit kell itt hibáztatni - ahogy a hockenheimi balesetnél sem - hanem Irvinet. Az, hogy milyen kvalitáú versenyző, más lapra tartozik. Egyébként itt nem is érdekes. Tökmindegy hogy egy Senna, vagy egy pályamunkás, minden baleset tragédia (na jó: sumáker nem :) -persze ez csak vicc).
Amúgy egy csomó ideig azt lehetett hinni, hogy meghalt, ahogy pánikolt a Palik...
>de ennel nagyobb bukasokat is lattam
Ez igaz, pl. valaki meghalt edzesen egy nappal Senna elott, ha jol emlekszem. (a neve nem ugrik be :(
De azon kivul is volt egypar felelmetes repules.
Persze ez is nagyon kemeny volt.
lattam a futamot eloben (mint 93 ota az osszeset). telleg nagy baleset volt, sokkolo kozjatekkal, de ennel nagyobb bukasokat is lattam mar, joparat 1994 majus elseje ota! csak ennyit irtam
Egyértelműen a köcsög Irvine a hibás. Aki nem tudná annak elmondom hogy a szabály szerint ha az előző autó első kereke az előzött autó hátsó kerekének vonalánál előbbre ér, akkor azt már engedni kell előzni. Burti és Irvine kocsijának orra már 1 vonalban volt a kanyar előtt, tehát még csak nem is határeset.
Irvine pedig egy kicsit gondolkodhatna legközelebb mielőtt kinyitja a nagy pofáját, ugyanis ő volt az aki hetente nyilatkozta azt, hogy Schumi vezetési stílusa életveszélyes, és csak ő engedheti meg magának vagyis csak neki engedi meg az F1 ura, hogy minden egyes versenyen veszélyeztesse versemyzőtársait. Remélem lesz egy újságíró aki visszamondja neki az ilyen nyilatkozatait amikor Burti balesetérő kérdezi őt.
Hát első látásra megdöbbentő volt látni a képeket. Én is vissza néztem és úgy érzem, hogy az Irvine miatt történt a baleset, hiszen kiszoritotta a Burtit.
Nagyon megrázó képek voltak, amikor 1-2 percig még a kocsiban ült, már azt hittem vmi komoly dolog történ vele. Bár ez is elég komoly.
Felháboritott, amikor Mezei Dani elkezdte felsorolni a halál esetet
Bár első pillanatban sajnos nekem is az jutott eszembe, látva, hogy a mentősök mit csinálnak és hogy nem jött a mentő helikopter. Akkor nagyon rosszra gondoltam.
De szerenécsre azonban még sem olyan komoly.
Szegény Burtira rájár a rud mostanában. Gyors felépülést neki!!
Eddie Irvine: "A Stavelotból kihajtva az ívet követtem a Blanchimont kanyarba. Semmi szokatlan nem volt a gyors balos kanyar bevételelében, azonban a kanyar közepén ütést éreztem és ezután már csak utas voltam. Tudtam, hogy Luciano ott van, de egyszerűen nem hittem, hogy megpóbálja a kanyar belső ívét. Nagyon keményen csapódott a falba, hálás vagyok, hogy rendben van. A fej és a nyak mozgását korlátozó rendszer mentette ma meg Lucianot a súlyos sérüléstől. Én voltam az első a helyszínen, a feje lényegében az egyik oldalra volt szorítva a gumik súlya által. A fej és a nyak mozgását korlátozó rendszer felemésztette a becsapódás energiáját. Nem szeretnék többet hozzáfűzni jelen pillanatban. A verseny után lesz a versenybírói megbeszélés, csak ekkor lesznek kezünkben a mindkét fél által benyújtott bizonyítékok. Örülök, hogy Luciano rendben van."
a múltkori eset sima versenybaleset volt, arról nem tehetett senki. Ez is versenybaleset volt, de itt Irvine hibázott, de nem hiszem, hogy megbüntetik miatta
többször visszanéztem.
az egyik jordan balról kerülte a ferrarit burti pedig mögötte haladt és egyszercsak kivágodott jobbra bele schumiba.szerintem túl heves volt a múltkori esetnél.az előtte levők kikerülték.szerintem ott hibázott.
Múltkor még annyi köze sem volt a balesethaz, mint most. Nem láthatta maga előtt Schumachert, mikor észre tudta venni, már nem volt hova "menekülnie". Most a fűre menekült, de ez sem volt kifizetődő. Azt hiszem, nincs igazad a kérdésben.
Burti már múltkor sem volt a helyzet magaslatán amikor Schumit ledarálta hátulról.Nem aza klasszis pilóta aki ilyen helyzeteket helyesen mérne fel.de azért sajnálom.
Ebben is van valami, de fogalmam sincs, hogy mennyit érzékelt a veszélyből (szerintem semmit, de ezt majd ő elmondja), és hogy volt-e ideje ezt lereagálni.
"Szerencsére csak" agyrázkódás, eleinte rosszabbnak nézett ki
Ebben mondjuk van valami, és nem vitatom, hogy teljes egészében így volt, de szerintem az utolsó pillanatokban már csak Irvine-nak lett volna lehetősége valamit tenni, hogy a baleset elkerülhető legyen. Ahogy írtam, én nem egyértlműen őt tartom hibásnak, de nagy mértékben felelősnek a balesetért (természetes, hogy ehhez két ember kellett).
Nézd rengeteg ilyen szituáció van egy versenyen, Burti bement Irvine ívére (ott akarta megelőzni) de Eddie rácsukta az ajtót. Szerintem Burtinak kellett volna felmérni, hogy ott nem fér be, és még jóval a fű előtt fékezni, de természetes, hogy előzni akart ezért nem hibáztatom egyiküket sem
Én is Sajnálom szegén srácot
nem jó autóversenyen ilyet látni
egy kis lökdösödés még izgalmas de az hogy egy auto 250 nel belerohan a gumifalba az borzalmas
remélem már nemnagyon fogunk látni ilyet
remélem hamar vissza tud ülni az autoba