Keresés

Részletes keresés

kivi Creative Commons License 2001.09.26 0 0 134
Az is érdekes, ahogy a másik két szolgáltató reagált a BEE-kampányra.
A Vodafone valamilyen új szolgáltatást kínál, a reklám utolsó mondata így szól: "És ezt csak a Vodafone előfizetők élvezhetik. Be-be-bee!" Nem bíí, hanem bee (ahogy írom).
A Westel pedig kijött a 'birkapörköltös' reklámokkal, amivel a birkapörkölt (értsd BEE-kampány) unalmasságát veszik célba, és hirdetik a Domino egyik új megoldását.

Törölt nick Creative Commons License 2001.09.26 0 0 133
Ez a Bee cucc azert eleg nevetseges...Az adamcsutkas nagyorru rajzfilmfigurajuktol pedig forog a gyomrom...De a szinei nem rosszak:))

A Pannon egyebkent alapvetoen ugyesen pozicionalta ezt a csomagot. A tobbi szolgaltatotol kapott interconnect dijak neha magasabbak mint a percdijak, igy sokkal jobban megeri a telefonhivasok fogadasara buzditani az embereket. Es megis, kik azok akiket sokat hivnak es ellenoriznek (pl. a szulok a szolgalati mobilrol)...az altalanos iskolasok es a gimistak (bar inkabb az elobbi). Ok azok, akik a pad alatt lelkesen SMS-eznek es bizony nem igazan szamolgatjak, hogy hany SMS-t is kudtek el egy-egy unalmas ora alatt vagy a szunetben, a fogadott es igy ugyancsak kifizettetett SMS-ekrol nem is beszelve. A telefonhivasok arat sem szamolgatjak... az olyan ciki lenne...meg eleve...ok mar nagyfiuk es nagylanyok... vegre nem csak a nagyok es a felnottek privilegiuma a telefon...es ezt bizony mindenkinek latnia kell... Ok minden marketinges alma....Fel eve meg a 18-24 ev kozti korosztaly volt... Igy meg veletlenul sem az egyetemistak a celcsoport! Mutassatok nekem egyetlen egyetemistat, aki minden nap 2-kor vegez... en pl. esetenkent akar este 10-ig is oran ulok. Arrol nem is beszelve, hogy ezek az arak pl. az en telefonalasi szokasaimat figyelembe veve rohadt magasak. Ezt a csomagot egyertelmuen a meg nagyon is fiatal plazacicusoknak es tarsaiknak talaltak ki.

A Westel egyebkent korabban a nyugdijasokkal probalkozott.. emlekeztek a mindenki maskent csinalja kampanyra? Bennuk is ott a penz... marmint a nagymamacsomagosokban...Ok azok, akiknek meg a regi feltegla nagysagu modelleket is el lehet adni, ugyis csak hivasfogadasra/emergency hivasokra hasznalnak... felteve, hogy... (es ezt mar a marketingesek fantaziajara bizom:)

Ja, egy kis adalek: 2000 Okt 11-en a Pannon legfiatalabb elofizetoje 13! eves volt, a legoregebb 89. A Westelrol sajnos nem tudok, de bizom benne, hogy valaki igen:)

djkalo Creative Commons License 2001.09.26 0 0 132
Egyetértek sokakkal, hogy itt már nem érdemes mit beszélni, de mert látom érkezett egy úajbb hozzászólás, válaszolnék is rá.

Mint ahogy sokakat kiábrándítottam a korom felől, téged is ki kell ábrándítsalak, 2 éve vagyok mobiltulajdonos, méghozzá Praktikum Studentes....aminek a tarifái a Priváttal egyeznek meg. Aztán ez a Student dolog megszűnt...tehát jelenleg Privátnak számítok...de mivelhogy a Bee díjszabása jobb mint a Privát, így tervezem az átállást...

SebDani Creative Commons License 2001.09.25 0 0 131
djkalo!

Ugye, Te Bee-t vettél/kaptál, hogy ennyire szemközt vágott a cikk?

Előzmény: djkalo (126)
mlc Creative Commons License 2001.09.24 0 0 130
A haverom vett egy mobilt. Rá sem hatnak e reklámok, ezért egy használt, igencsak ősi darabot vett egy sörért. Kb. fél kilós jószág. Akkumlátor kellett bele, de annyira régi, hogy abból a típusból csak egy darab porosodott a bolt raktárának mélyén, ezt is a gyűjtőknek rakták félre. Az eladók röhögve keresgették egy órán át.

Ez már a másik véglet?

Tomthumb Creative Commons License 2001.09.24 0 0 129
Bocsi, de lelkiismereti kérdést csináltam belőle: tartozok annyival magamnak, hogy leírjam ide: mégis vettem egy olyan cipőt, ami a lábat illeti. Ez a példány jobban tetszett, mint amennyire a reklámját utálom. Tehát még annyira sem hat rám a reklám, hogy szembeszálljak vele 8-)
Előzmény: Tomthumb (124)
Schizo Frame Creative Commons License 2001.09.01 0 0 128
Nem szeretem a mobiltelefont, mert drága a telefonálás.

Imádom a mobilt, mert olcsóbban vagyok folyton elérhetö, mint a vezetékesen. BEEE.

Előzmény: djkalo (-)
Polly Pudlipötty Creative Commons License 2001.09.01 0 0 127
off:az a gáz, hogy a budai alsó rakparton voltam :))a hajóval szemben, ahonnan lőtték a rakétákat. de mind1. biztos nem figyeltem eléggé...on.

bocs, hogy offoltam ;)
mi számít onnak? mert a cikkről már nem sok újat lehet írni. jó, lehet uazt más szavakkal.
de minek?

Előzmény: djkalo (126)
djkalo Creative Commons License 2001.09.01 0 0 126
"éljenzést nem nagyon hallottam, ellenben egy srácot igen, aki üvöltve követelte, hogy énekeljük el a himnuszt. a tömeg meg -jobbára- sz@rt rá, csak vonult a metró felé (fene a belüket :)))"

Szar helyről nézted, a Budai alsó rakparton mindenki tapsolt és fütyől és yee-t ordított a szünetekben és utána is......

"biztos leírhatják az adóból. volta egy-két ilyen bulin... silány zenekarok gyűjtőhelye. és persze önreklám, ugye. ez a Fantás szöveg meg elég gáz szerintem."

A Fanta, meg eleve a bulik csak példa volt.....
Ha csak offolsz...akkor inkább menj a "Nem szép dolog az offolás topicba" :)

Dingonak üzenem: Mindig van egy két paraszt....csak más kérdés, hogy van mikor kifogja az ember, van mikor nem....És azért mert van egy-két paraszt még nem romlik el az egész....ez olyan mint hogy vki kitalálta, hogy azért mert a Szigeten a Bon-Bon a Nagyszínpadon lépett fel szar volt a sziget....

"bí reklám (és a többi) meg a gondolkodásról akar lenevelni."

Ez csak általánosítás...egyik reklám sem állítja hogy a gondolkodásról akar lenevelni, egyszerűen csak megpróbálnak vmi rádsózni...

zsunya Creative Commons License 2001.08.31 0 0 125
Reklámszakmában dolgozom és nem nézek tévét. Rádiót is keveset hallgatok. Viszont figyelem az embereket az utcán, meg magam körül. Érdekes.
Azt mondta egyszer egy stünci nekem hogy rá nem hatnak a reklámok... Látom, mondtam.

Az egyetlen aminek mindig bedőlök az az ESTFM. Hehe.

Előzmény: zsunya (123)
Tomthumb Creative Commons License 2001.08.31 0 0 124
Hááát - van rajtam egy Marc cipő, már ami a lábat illeti, de a reklámok hatására eldöntöttem, hogy ha ez elkop, többet a büdös életben nem veszek ilyet. Rám a reklám vásárlásbefolyásolólag max. a reklámozott cucc újdonságértékénél fogva hat (kísérletező típusú fogyasztó vagyok). A reklám művészeti, kreatív értéke az én fejemben nem kapcsolódik össze a majdani birtoklással, max. lebeszélőleg: pl. a Marcot nem viselők táborába tartozva szeretném elkerülni annak az érzületnek a kialakulását a többi emberben, hogy tetszett a reklámklipp (rádió). Egy kivételt tudnék elképzelni: ha kib@szott olcsón kib@szott jó a minőség. Ez tudja ellensúlyozni a valahová nem tartozási vágyamat esetleg 8-) Ti hogy vagytok ezzel? Nem a Marckal, mindennel.
Előzmény: zsunya (123)
zsunya Creative Commons License 2001.08.31 0 0 123
Ez a cikk is egy alkalom arra, hogy végignézzen magán az ember, mennyi mindent vesz meg és tesz meg a reklámok hatásásra. És aztán a legtöbben persze nem vallják be maguknak, hogy nagyon sokat.

Előzmény: mlc (122)
mlc Creative Commons License 2001.08.31 0 0 122
Vissza a cikkre: szvsz a hangnem azért lett ennyire aggresszív, mert az író azt akarta, hogy felfigyeljenek rá, és ne csak sima értelmiségi nyavajgásnak tűnjön. Ez sikerült, példa rá ez a topic.
Erre persze, mondhetó, hogy a bí reklám is sikeres volt ilyen szempontból, hiszen felfigyeltek rá. A különbeség viszont az, hogy a cikk elgondolkoztat, a bí reklám (és a többi) meg a gondolkodásról akar lenevelni. Nem jó fogyasztói rabszolga, aki gondolkodik, mert az nem biztos, hogy engedelmesen megveszi az összes szart.
DINGO Creative Commons License 2001.08.31 0 0 121
udv!

beleolvadni a tomegbe? milyen jo is ez? nem tudom! en gondolkodtam milyen jo is beleolvadni olyan tomegbe ami olyan emberekbol all, akik miutan megkernek, hogy alljak arreb egy kicsit (ami meg rendben is van), arrebb allok es utana meg beszolnak! ez nem biztos, hogy olyan jo dolog! masik olyan emberek soraiba allni akik a munkajukat rendesen vegezni igyekvo rendort rettento bunko stilusban biraljak, mikor az a szerencsetlen (a rendornek itt elismeresem fejeznem ki) probal rendet tartani! Ezzel nem akarom vedeni oket mert ok sem szentek, de normalis stilusban is megelehetett volna oldani a helyzetet! Szoval tenyleg milyen jo is ilyen tomeg beolvadni...

DINGO

Előzmény: djkalo (117)
Polly Pudlipötty Creative Commons License 2001.08.31 0 0 120
"Szent István ünnepét meg kell tisztelni ezzel, mert ha ő nem lett volna lehet hogy most te se lennél..."

hmm... lehet, hogy királyi vér csordogál az ereimben? :))

"...és ráadásul pont az ilyen ünnepek hozzák közelebb az embereket, amikor nagy tömegek együtt kint vannak ugyanazért a dologért. Dögunalom, sőt hiper szuper dögunalom lenne ezek nélkül is az életünk. Nincs is annál jobb mikor az ember egy többtizezres tömegben áll és pl nézi a tüzijátékot 50m-ről, hallja a petárdák robbanását, az emberek éljenzését...Ilyenkor él a tömeg, lüktet, és te is résztveszel ebben..."

tényleg jó beleolvadni a tömegbe... egy időre. egyébként nagyon empatikus lehetsz, ha át tudsz érezni egy több tízezres tömeget :) éljenzést nem nagyon hallottam, ellenben egy srácot igen, aki üvöltve követelte, hogy énekeljük el a himnuszt. a tömeg meg -jobbára- sz@rt rá, csak vonult a metró felé (fene a belüket :)))

"...Ehhez csak annyit akarok hozzá fűzni, hogy igen is bizonyos szempontból jók a multik, ők is valamelyest képesek összehozni embereket. Erről szólnak az általuk megrendezett vagy támogatott rendezvények, na meg eleve az, hogy tök jó amikor ugye két ember izlése találkozik, és ebben sokszor segitenek a multik, akik révén ez megvalósul....pl: "ÁÁÁÁ szóval te is Fanta citromot szereted...""

biztos leírhatják az adóból. volta egy-két ilyen bulin... silány zenekarok gyűjtőhelye. és persze önreklám, ugye. ez a Fantás szöveg meg elég gáz szerintem.
persze ne kötözködöm. csak offolok ezerrel ;)

P.P.

netizen Creative Commons License 2001.08.31 0 0 119
Néhány adalék ugy cihológialilag.
A BEE reklám azt szugerálja, hogy:
-A Pannon BEE elengedhetelen a mobil kommunikációgoz
-A mobil kommunikáció a modern, alegjobb.
-Unatkozni fogsz ah BEEs leszel (sic! ;>)

Nos kommunikálni BEE nélkül is tudsz, másrészt a személyes fizikai kapcsolat a magasabbrendű mert látod a gesztusokat, arcmimikát, szemkontaktust, stb... Szal agyat mos és én ezt qrára utálom.
A dögunalomról meg annyit, hogy aki erre vágyik az megérdmli a BEE-t ;>

djkalo Creative Commons License 2001.08.31 0 0 118
"Így a reklám marad A nevelő eszköz, a reklám pedig rosszra tanít: nagyanyó-világ unalmas hülyeség, Pannon, Barbie, Laboratoire Garnier csillogás, ÉLET."

Csak az gondolja ezt aki teljesen elmebeteg....én biztos nem, egyszerűen csak nem tetszett a kritika milyensége. Ha vki azt mondja nekem, hogy hát nekem nem tetszik a bee, vagy szerintem nagyon degradáló cikk, és bővebben kifejti álláspontját meg se szólalok, de az ilyen cikkeket nem tűröm szó nélkül. A véleményét mindenki kifejtheti, de ne felejtsük el azt se hogy a stílus nem mindegy, nem lehet sem akármilyen stilust meg engedni.....ill meglehet....ez a topic rá a válaszom

Én úgy vagyok a reklámokkal, hogy az számomra max közvetítő szerepet tölt be. Viszont a termékek amit reklámoznak, az sok esetben jó...persze csak akkor mondom ezt ha kipróbáltam. Amit jónak találok az védelmezem, és ugyanigy vagyok az ezeket a termékeket, árucikkeket gyártó cikkel is. Mint ahogy vesz mondjuk az ember egy jó yamo hangfalat vagy egy reebok cipőt és meg van vele elégedve utána azt mondja, hogy a yamo és a reebok jó, én igy vagyok a pannonnal, semmi bajom velük, a reklámjuk: Nem szabad komolyan venni, nekem eszembe se jutott volna, hogy komolyan vegyem pl hogy hűűűűű ezek a szemetek minket birkáknak néznek. Dehogy néznek birkáknak, a pannon is csak egy cég, ahol emberek dolgoznak, és egyik sem gondolja azt hogy hú ti birkák, egyszerűen csak készítenek egy szivhez szóló, egy elgondolkodtató, vagy egy humor reklámot, ilyen ez az utóbbi, a nagymama is csak egy vicc....Nem szabad mindent komolyan venni....

"djkalo a multik áldozata. (ez meg csak vicc)"

Nyugi nem veszem komolyan :)
Ehhez csak annyit akarok hozzá fűzni, hogy igen is bizonyos szempontból jók a multik, ők is valamelyest képesek összehozni embereket. Erről szólnak az általuk megrendezett vagy támogatott rendezvények, na meg eleve az, hogy tök jó amikor ugye két ember izlése találkozik, és ebben sokszor segitenek a multik, akik révén ez megvalósul....pl: "ÁÁÁÁ szóval te is Fanta citromot szereted..."

djkalo Creative Commons License 2001.08.31 0 0 117
"hanem komolyan elgondolkoznának azon, hogy egy priváttüzijáték meg a koronacécó hasznosabb-e az országnak hosszú távon, vagy az, hogy a lakótelepi gyerekeknek legyen helyük nyáron."

Ez nem hasznosság kérdése mind a kettőre szükség van. Szent István ünnepét meg kell tisztelni ezzel, mert ha ő nem lett volna lehet hogy most te se lennél, és ráadásul pont az ilyen ünnepek hozzák közelebb az embereket, amikor nagy tömegek együtt kint vannak ugyanazért a dologért. Dögunalom, sőt hiper szuper dögunalom lenne ezek nélkül is az életünk. Nincs is annál jobb mikor az ember egy többtizezres tömegben áll és pl nézi a tüzijátékot 50m-ről, hallja a petárdák robbanását, az emberek éljenzését...Ilyenkor él a tömeg, lüktet, és te is résztveszel ebben.

A másik hogy kiszámolták hogy a teljes aug 20-ai ünnepség 1főre lebontva 68 forintba került, nehogy már ennyit ne érjen meg....ez semmi, ezért már egy liter tejet sem lehet kapni.

Ami a gyerekek nyári elfoglaltságát illeti évről évre a főváros rengeteg szabadidei programot szervez, napont többet. A programok a SZÜNIDÖDŐ programfüzetben évről-évre fellelhetők, egyébként pedig úttörő táborok ugyan nincsenek de rengeteg ifjúsági szervezet van ma magyarországon és akkor még nem beszéltem a cserkészekről...

Polly Pudlipötty Creative Commons License 2001.08.30 0 0 116
:)) az absztrakciós fokom leugrott a skáláról...
egyébként nagyon jó ez a topic (a hozzászólások miatt természetesen... fényezik itt magukat sokan a sok hasonlóan gondolkodó szemében ;)), csak át kéne nevezni, kb. ilyesmire:

Mi lesz veletek fogyasztói társadalom gyermekei?
(ja, ez nem fér ki ;)
P.P.

Előzmény: tepoe (114)
csinovnyik Creative Commons License 2001.08.30 0 0 115
én azért egy kicsit sem bánkódom, hogy van egy olyan topik, ahol a népség személyeskedő anyázás helyett egyetértésben hagyja az enyészetnek a témát. így az epilógban megemlítem, hogy egy ügyvédek által bitorolt országban, ahol a közgondolkodás erősen halad az abszurditás irányába, és ahol nagy divatja van a "stupidproof" azaz bolondbiztos megoldásoknak, már-már alulmúlhatatlan eredményeket szül a "mentsük meg a hülyéket saját hülyeségüktől" mozgalom. hadd emlékeztessek itt a visszapillantótükrökben kötelezően megjelenő "a tükörben látható tárgyak közelebb vannak annál, mint ahogy látszanak" feliratra, arra, hogy nem elég az autómata sebváltón jelezni, milyen fokozatban van, de azt ki kell írni a műszerfalra is, hogy a mikrósütőre rá kell írni, élő állat szárítására alkalmatlan, és folytathatnám. legutóbb egyetlen dohányos nyert hárommilliárd dollárt egy dohánygyártól, mert szerinte ötven éven át tartó dohányzása úgy vezethetett el a rákhoz, hogy nem hívták fel eléggé a figyelmét a dohányzás veszélyeire, és itt az eléggé szón van a hangsúly.

a világ rossz irányba forog. ez azóta így van, hogy lemásztam a fáról, de már késő visszamászni.

tepoe Creative Commons License 2001.08.30 0 0 114
Hű, Polly, Te ilyen magas absztrakciós fokon vagy? :)
Az összegzés egyébként többé-kevésbé rendben van, de itt nem a tartalom, hanem a megfogalmazás módja volt lényeg. :)
Előzmény: Polly Pudlipötty (112)
Polly Pudlipötty Creative Commons License 2001.08.30 0 0 113
lehagytam, hogy stb. :)
Előzmény: Polly Pudlipötty (112)
Polly Pudlipötty Creative Commons License 2001.08.30 0 0 112
kb. ennyit tudok levonni, mint konkluziót 111 hozzászólás után, hogy:

-rossz irányba forog a világ
-aki nem akarja, hogy hülye legyen a gyereke, az nevelje meg maga (vagy nemzzen zsenit)
-a reklámokat pénzből csinálják, a pénzt meg a birkákból (is) nyerik. csapda ;)
-ez meg csak szócséplés, de mit is tehetnénk?
-djkalo a multik áldozata. (ez meg csak vicc)
P.P.

DINGO Creative Commons License 2001.08.30 0 0 111
U.I.: szólajtok ha szerintetek teljesen lerágott csontot szopogatok!:-))
Előzmény: DINGO (110)
DINGO Creative Commons License 2001.08.30 0 0 110
Persze, de azt próbáltam kigagyogni, nagy csipásan, hogy pont azok miatt nem tudod ezt a kerítést megvalósitani akik ellen védene. (amennyiben jól értelmeztem amit mondtál.)
Előzmény: Tomthumb (109)
Tomthumb Creative Commons License 2001.08.30 0 0 109
Akkor mégiscsak hozzászólok még egyet: nem a te gyerekedről van szó, nem is az én majdanimról, hanem azokról, akiket a szülő nem véd meg az elbutulástól, mert ő már olyan. Azért, mert a te gyerekedet nem engeded mittomén homokfalba lyukat ásni, más cseppet sem hülye, csak hülye szülőkkel bíró gyereke minden évben beszakad valami ilyenbe: ilyenkor szerintem te is azt gondolod, hogy kellett volna valami kerítés, nem?

Nem a hülyéket kell védeni, hanem a hülye szülők potenciálisan értelmes gyerekét.

Előzmény: DINGO (108)
DINGO Creative Commons License 2001.08.30 0 0 108
Yo reggelt!

mivel még kicsit korán van lehet, hogy zavaros lesz!:-))
A hülyéket vedeni kell: err?l az jutott a fejembe, hogy (mármint reklám téren), hogyan lehet a hülyéket megvédeni? aézrt érdekel, mert ha nem csinálnak ilyen "szívhezszólóan értelmes" (most nem csak a BEE, hanem álltalában) reklámokat akkor a termék nem fogy, mert az ilyen kretén reklámokkal lesz eladható akármi! Most akkor szerintedd hogy védje meg a jogász (vagy bárki) a hülyét ezexerint önmagától?!
A reklám és az ö nevelö célja: hát nem tudom, de ha igy megy tovább és a reklámok szinvonala ilyen rohamos tempóban bukik a bányászbéka hátsója környéke felé akkor az én gyermekem (majd ha lesz) a tv-t csak hallomásból fogja ismerni!:-))))) ilyen reklámok ne nevelgesség az én pulyámat!:-)) mellesleg szerintem nincs is nevel? célzatuk!:-)

DINGO

U.i.: Ha már ezt is kitárgyaltátok akkor bocsika!

Előzmény: Tamás (105)
mlc Creative Commons License 2001.08.30 0 0 107
Emberek!
Két napja nem tudok hozzászólni a társalgáshoz, mert amint kigondolnék valamit, valaki már régen leírta. Gratula az összes gondolathoz.
Tamás Creative Commons License 2001.08.30 0 0 106
Ej. Az oké, hogy hülye vagyok, de hogy ennyire örülök neki... :-) Bocs a dupláért, az Index szelleme volt.
Tamás Creative Commons License 2001.08.30 0 0 105
Höhö, nem vette észre senki, talán DINGO sem, pedig hivatkozott is rá, én is csak most, gyorsan lecsapom a (91) hsz.omban:

belátóképeességük

Na, ez a reklámok tudatalattira gyakorolt hatása. :-))) Sőt, most, hogy nézem, elé írtam a "b" tag-et, még a bee is kijött. :-DDD (Az "s" csak kozmetikai hiba...)

DINGO:

Abszolút egyetértek, de a jogszabályoknak van egy olyan funkciójuk, hogy a hülyéket is védeni kell. (Csak mellékesen, a bírói gyakorlat is csinál olyanokat ennek érdekében, hogy néha üvölteni támad kedvem...)

Előzmény: Tamás (91)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!