Keresés

Részletes keresés

cbx Creative Commons License 10 perce 0 0 216396

Próbáltam 45-45W-al is,az már sok neki,nem bírja a tekercs valószínű,mert a 35W-al jobban világít.

Előzmény: cbx (216394)
cbx Creative Commons License 15 perce 0 0 216395

Gratulálok !

Előzmény: star61 (216390)
cbx Creative Commons License 15 perce 0 0 216394

Jól tudod.25 dollárt adtam érte,nem való az motorra.Petrol megírta a tutit,annó.Vakítóan világít,de nincs neki fénycsóvája,magyarul,sz@rta-szét világít.Nem sok híjjána kukoricásban köttem ki,mert nem láttam meg a kanyart :) Most kék halogén van benne,35-35W-os.Ez teszi a dolgát.

Előzmény: D. NAGY (216379)
cbx Creative Commons License 20 perce 0 0 216393

:)))

Előzmény: D. NAGY (216377)
star61 Creative Commons License 30 perce 0 0 216392

Értem én, de buzulás az nuku igaz? :-)

Előzmény: D. NAGY (216391)
D. NAGY Creative Commons License 30 perce 0 0 216391

Ha olyan értékesek lesznek, akkor kérd majd el Mártitól a rajzos mappát, van benne egy marékkal még :) ugyanitt kézrátétellel értékemelést vállalok :D

Előzmény: star61 (216389)
star61 Creative Commons License 45 perce 0 0 216390

Ó, az a hengerfej... Annyira Danuvia...

Előzmény: D. NAGY (216388)
star61 Creative Commons License 45 perce 0 0 216389

De jó! A műhelyemben vannak igazi "Kóris" képek. Csesztregről, Rakamazról, stb. Meglátod, a vaterán előbb-utóbb kapósak lesznek a képeid. Emlékszel a hirdetésre? Danuvia eladó, tök szar, de a D.Nagy ment vele!!!  :-))

Előzmény: D. NAGY (216388)
D. NAGY Creative Commons License 45 perce 0 0 216388

:) ez az, csak így tovább Apu. Itt egy virtuális nyeremény :)

 

Előzmény: star61 (216387)
star61 Creative Commons License 1 órája 0 0 216387

Ez a 9998-ik hozzászólásom a fórumban :-))

Előzmény: star61 (216386)
star61 Creative Commons License 1 órája 0 0 216386

Van nyomdász ismerősöm, ha nem sikerül intézned, szólj.

Előzmény: D. NAGY (216382)
star61 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 216385

:-))))

Előzmény: D. NAGY (216377)
star61 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 216384

Köszi Joe.

Előzmény: star61 (216383)
star61 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 216383

Jöszi Joe.

Előzmény: kakukkjoe (216375)
D. NAGY Creative Commons License 2 órája 0 0 216382

Ha lesz természetesen jut, sajnos még nem jeleztek vissza. Hétfőn rákérdezek, hogy óhajtják-e legyártani egyáltalán.

 

Előzmény: orca75 (216355)
D. NAGY Creative Commons License 3 órája 0 0 216381

De jó, tavaly úgyis kiégett és az összes motoron kívüli tartalékot feléltem már. Ebből beújítok, a régiek meg mennek tartalékba.

Előzmény: 357 Dömötör (216380)
357 Dömötör Creative Commons License 3 órája 0 0 216380
Előzmény: D. NAGY (216378)
D. NAGY Creative Commons License 3 órája 0 0 216379

Led-el már CBX kolléga is kísérletezett, neki sem vált be végül. Jól emlékszem ugye?

Előzmény: 357 Dömötör (216376)
D. NAGY Creative Commons License 3 órája 0 0 216378

Köszi az ötletet, ezt a halogén dolgot ki fogom próbálni. A régi foglalatba ugyanúgy belemegy?

Előzmény: 357 Dömötör (216376)
D. NAGY Creative Commons License 3 órája 0 2 216377

Mindegy mit teszel bűnös vagy :)

357 Dömötör Creative Commons License 3 órája 0 0 216376

Több mint 1 hete nézegettem már a Csiszolózolitól elhozott szép, újra krómozott kipufogómat itt lent a pincében, de felszerelni csak ma sikerült a helyére.

A látvány gyönyörű, a hangja meg mint az új kipuffé!  :D)

Nagyon tetszik.

Ami nem annyira tetszik, az az, hogy a furulya eléggé lötyög a dobban. Valszeg' csak a korom tartotta eddig fixen, nehéz is volt kihúzni belőle. De aztán jól kiégettem a krómozás előtt, most meg várhatom, hogy újra bekormozódjon!

Nagyon kíváncsi vagyok a teljesítményére, mert a hangja nagyon jó.

Márciusban műszakira kell menni vele.

Ja, és aztán kicseréltem a kínai ledes fényszóró égőmet is egy Osram halogén 35/35 wattosra.

Nagyon jó lett, mindenkinek ajánlom, akinek 12 voltos a rendszere!

kakukkjoe Creative Commons License 4 órája 0 0 216375

 Szerintem egyértelmű voltam. Nem beszéltem dízelről, de ha nem értelmezed amit leírtam, maradj inkább a forgácsolásnál. Én meg inkább maradok magamnak, mert sokszor van olyan érzésem,mint ha valami idegen nyelvet beszélnék. 

Előzmény: star61 (216374)
star61 Creative Commons License 11 órája 0 0 216374

Magasabb a kompresszió tűrése, nagyobb nyomást bír ki öngyulladás nélkül.

 

Mivel ez nem diesel, ezért alapvetően nem öngyulladással fog üzemelni a motor. A kérdés arra irányult volna, hogy a megváltozott üzemanyag minősége indokolja-e az előgyújtás mértékének a módosítását. Akár erre, akár arra...

Előzmény: kakukkjoe (216370)
357 Dömötör Creative Commons License 12 órája -2 3 216373

Kis Suzuki DR! Óh Istenem!

Korfun béreltem és bebarangoltuk vele az egész szigetet KETTEN!

Nem mondom, hogy "nagyokat gyorsultunk", de a szerpentineken FÖLFELÉ a hájas németek az egyenesben persze eltéptek mellettünk a Tenerével, aztán 100 méter múlva jött a hajtűkanyar, ahol én belső íven megelőztem őket...   :D))))

Előzmény: claas patrol (216368)
357 Dömötör Creative Commons License 12 órája -5 3 216372

No, a minuszka kinyitotta a csipáját!  :D))))

kakukkjoe Creative Commons License 14 órája 0 0 216371

Ésszerű módosítással nincs gond. Nekem a Danuvián 0,8 mm volt leszedve a henger tetejéről, és évek alatt semmi gondja nem volt, pedig olykor kapta rendesen az ívet, többnyire két nem 50Kg-os utassal. Hét év alatt, egyedül a gyári gyújtásom makkant meg. 

Előzmény: bervas (216365)
kakukkjoe Creative Commons License 14 órája -1 3 216370

Jobb ? Mitől ? Persze kevesebb lónyál van benne, meg OMV - ben ETBE van, nem etanol, és nem rohad meg két hónap alatt. 

 

" hamarabb produkálja az égési végnyomást"

Inkább épp hogy később. Magasabb a kompresszió tűrése, nagyobb nyomást bír ki öngyulladás nélkül. 

Épp ezért kicsit nagyobb előgyújtást igényelhet. Liluló kipufogó, épp késői gyulladás velejárója. Későn van csúcsponton a teljes égés, mikor már dugattyú halad lefelé, és lángot nyom a kipuffba .  

Előzmény: star61 (216367)
claas patrol Creative Commons License 16 órája -2 2 216369

A 86-os okt. időszakban =70-es évek elején) ... a röpsúly rugókat rövidítettük ,és egy picike előgyujtit is adtunk a gépnek .Csak hát melegen leállításnál *visszaberregett* ...  xDD  ,-))

Talán jobban gyorsultak el ,egy hangyányit ... az alap beállítottakéhoz viszonyítva .

Előzmény: 357 Dömötör (216364)
claas patrol Creative Commons License 16 órája -2 1 216368

Üdv. (és mindenkinek) ...A kis suzuki DR -el észrevettem , hogy a motor nem kopog , még akkor sem , ha lényegesen aláforgatva pl. a legalacsonyabb fordulatszámon gyorsulok el vele .

magasabb okinál szoktunk egy kicsi előgyuszit adni nekije ...  ,-))

Kettő ötvenben (GN) már nem érzékelhető tapasztalatom szerint .

A teljesítményre írottak ok...ok-sy , de mintha kicsit tisztábban járnának a 100-asokkal (?)

Előzmény: 357 Dömötör (216364)
star61 Creative Commons License 17 órája 0 0 216367

Én éppen az ellenkezőjére gondoltam. Jobb benzin hamarabb produkálja az égési végnyomást, ergo nem kell olyan nagy előgyújtás. Ha még hozzá jön a digi gyújtás, ami ugye hamarabb és erősebb mint a megszakítós akkor vissza kell venni az előgyújtásból. Szerintem. Azért forszírozom ezt a kérdést, mert most raktam össze egy T1-et és biztos ami hótziher 2,5-re állítottam az előgyújtását. OT-s motor, nem szeretném, ha lilulna a könyökcső...

Előzmény: 357 Dömötör (216364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!