Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226617

Jó lesz. Ha fullad üveghangon, kisebbre lehet cserélni.

Előzmény: csepelzon (226615)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226616

Bocsi, ezek szerint nem két éve voltam ott. Megy az idő...

Előzmény: csepelzon (226613)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226615

115-ös van benne, a másik meg 40-es.

Előzmény: bervas (226612)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226614

Igazad van Zoli, jobban is hangzik...

Előzmény: 357 Dömötör (226611)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 1 226613

Én '16 júliusában voltam ott, és nagyjából ugyanígy nézett ki az állaga. Ahogy néztem a képeket, egy év alatt nem sokat haladtak.  Az épület sarkán azok a csíkok utólag beépített beton vasalások, mivel azt a sarkot alámosta a víz, és süllyedni kezdett.  Kb. azt mondta el akkor nekem, amit a szövegben leírtak. Nem volt nagyon derülátó az úr.

 

Előzmény: R100 (226610)
bervas Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226612

A főfúvóka 105 körüli legyen benne.

Előzmény: csepelzon (226609)
357 Dömötör Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226611

Az én javaslatom jobban hangzik: Gróf Csepelzon György !   :D))

Már csak az a baj, hogy újra kell regisztrálnod...

Előzmény: csepelzon (226602)
R100 Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226610

Jó történet! Csak '17-es képeket találtam a kastélyról, úgy látom van mit csinálni az épületen!

 

https://elherdaltorokseg.blog.hu/2017/01/27/zichy_kastely_nagocs

 

 

Előzmény: csepelzon (226608)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226609

Gyuri (Csepelzon) mért: 24 mm.

Előzmény: abes (226607)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226608

Aranyos történet. Két éve csavargásaim során eljutottam a Zichyek ősi fészkébe, a Somogy megyei Nágocsra. Egy elég lepukkant kastély udvarába tévedtem, nézelődök minden felé, egyszer csak kiszól egy emeleti ablakból egy nálam egy-két évvel idősebb úr. Kérdezte, kíváncsi vagyok-e belülről is az épületre. Persze, mondom. Lejött, kezét nyújtja, hogy ő Gróf Zichy László, a kastély tulajdonosa (ura). Hát, én is bemutatkoztam...   Elkerekedett a szeme, egy pillanatig azt hitte, gúnyolódom, de aztán jót nevettünk a helyzeten.  A kastély akkor már felújítás alatt állt, azóta nem jártam arra, de majd idén!

Előzmény: Bikertibor (226603)
abes Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226607

Gyuri mér egyet. :-)

Előzmény: bervas (226606)
bervas Creative Commons License 2021.04.12 0 1 226606

Ha 24-es a torka, akkor jól mondják.

Előzmény: abes (226604)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 1 226605

Köszi!

Előzmény: abes (226604)
abes Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226604

Tünde robogót mondanak rá, de Bervás majd megmondja a tutit.

 

Előzmény: csepelzon (226602)
Bikertibor Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226603

Furan hangzik, ha megkapnad a cimmel jaro anyagi jutalmazasokat is,en tamogatlak. Grof ismerosom meg ugy sincs :)))))))

Előzmény: csepelzon (226602)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.12 0 0 226602

Eredendően a rezgéstől törik el az összekötés, így javítva ez ki van küszöbölve.

A dinamók az ES-ektől a TS-ekig egyformák, bármelyik beszerelhető.

A nevem bárhogy írhatjátok, tudom, hogy rólam van szó. Most jut eszembe, nagy divat manapság a név után egy valamilyen becenevet felvenni, mi lenne, ha én is ezt tenném? "Gróf Gyuri Csepelzon", milyen lenne? :)))

Előzmény: abes (226598)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226601

itt van egy másik,vadiúj hirdetés.Egy órával ezelőtt még nem volt.Szerkesztettek rá egyben ülést.Ez már nem annyira megőrzött,de van papírja.

Előzmény: cbx (226581)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 -1 0 226600

Nagybetűvel írtam csepelzon nevét,most látom kicsivel kell.Oda kell figyelni mert vannak itt Grétsy Lászlók :) Különben nem számít,punks not dead,no future :))

Előzmény: cbx (226599)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226599

A hétvégén leszerelem,megoldom a la" Csepelzon módra.Hiába no,a bevált módszert alkalmazni kell.Attól függetlenül,egy állórészt beszerzek,legyen a portán.Tudomásom szerint stimmel az összes ES,TS tipustól,6V 60W.

Előzmény: abes (226598)
abes Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226598

Nem a környezet melegétől, hanem a forrasztásnál keletkező ellenállás miatti melegtől olvad el.

Jártam így én is. Gyuri megoldása az igazi.

Előzmény: cbx (226596)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226597

A hajtórúd ha egy kicsit megkopott,nagyon zajos volt a blokk.Volt itt temerinben 3-4 drb,amire én emlékszem,egyik xarabb volt mint a másik :) 2T az igazi :)

Előzmény: trafo2000 (226594)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226596

Jó ötlet ! Köszönöm ! Le fogom koppintani :) Nem hiszem hogy annyira meleg volna benn,hogy elolvadjon a cin.De,biztos ami biztos.Nagyon útálom a kellemetlen meglepetéseket útközben.

Előzmény: csepelzon (226595)
csepelzon Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226595

Én is jártam már így, tényleg nehéz volt a hibát megtalálni, mert hol érintkezett, hol nem, és szemmel nagyon nehéz volt észrevenni. A tekercsvégeket saját anyagával olvasztották össze, ezért nem működött  a dolog pákával. Gondolom a melegedés miatt nem cinezték...  Én úgy javítottam, hogy a két véget egymás mellé helyezve úgy 5-6 mm-es átfedéssel összecineztem, utána 0,5-0,7 mm-es réz dróttal néhány menetet csavartam köré, és az egészet átfolyattam cinnel. Nem volt vele baj soha többet.

Előzmény: cbx (226582)
trafo2000 Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226594

Ezt a hajtórudas vezérlést azt hiszem csak az NSU csinálta.Ha nem volt megbízható akkor érthető miért nem terjedt el.

Előzmény: cbx (226590)
vti00 Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226593

Sziasztok!

 

Danuvia km spiral/ora meghajtast keresek!

Koszonom.

cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226592

1100 eurót kérnek érte,de necces a papirológia,mivel a tulaj ötven éve halott.Lehet az örökösökkel meg lehet oldani az adásvételit,de szerintem nem érdemes vele foglalkozni.Nem voltak annyira jók.Itt helyben is volt több darab,aránylag fiatalon,mind nyugdíjba vonult.Sok volt a gond velük.

Előzmény: trafo2000 (226586)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226591

A képen 175-ös NSU Maxi van.A 250-es műszakilag sokkal jobb volt,a gyűröttebb homlokúak szerint.

Előzmény: bervas (226588)
cbx Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226590

Eredeti NSU-ról van szó,amit a bosnyákok szereltek össze.Németországból jöttek az alkatrészek,Vogostyén volt a szerelde.A mende-monda szerint,akkor helyezte az NSU szarajevóba az üzemet,mikor már döglődött.Nem voltak minőségesek a 175 Maxi-k.A himbás vezérléssel sok volt a gond.A 250-es sokkal jobb volt,minőségileg,de azokat csak Németországban szerelték.Ugyanígy volt később,a Wolksvagen  egyes Golfokat is ott szerelték TAS néven.Tvornica Automobila Sarajevo.Ezek voltak az első diesel úgymond hazai autók.Külföldről nem lehetett nyugati autót behozni,védték a Zasztavát.

Előzmény: trafo2000 (226586)
357 Dömötör Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226589

Közülük kettőt nem ismerek mert már nem az én korosztályom volt.

Előzmény: Mortoff (226578)
bervas Creative Commons License 2021.04.11 0 0 226588

Gyönyörű darab. 175 vagy 250? Műszakilag nagyon jó masinák voltak.

Előzmény: cbx (226581)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!