A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Én '16 júliusában voltam ott, és nagyjából ugyanígy nézett ki az állaga. Ahogy néztem a képeket, egy év alatt nem sokat haladtak. Az épület sarkán azok a csíkok utólag beépített beton vasalások, mivel azt a sarkot alámosta a víz, és süllyedni kezdett. Kb. azt mondta el akkor nekem, amit a szövegben leírtak. Nem volt nagyon derülátó az úr.
Aranyos történet. Két éve csavargásaim során eljutottam a Zichyek ősi fészkébe, a Somogy megyei Nágocsra. Egy elég lepukkant kastély udvarába tévedtem, nézelődök minden felé, egyszer csak kiszól egy emeleti ablakból egy nálam egy-két évvel idősebb úr. Kérdezte, kíváncsi vagyok-e belülről is az épületre. Persze, mondom. Lejött, kezét nyújtja, hogy ő Gróf Zichy László, a kastély tulajdonosa (ura). Hát, én is bemutatkoztam... Elkerekedett a szeme, egy pillanatig azt hitte, gúnyolódom, de aztán jót nevettünk a helyzeten. A kastély akkor már felújítás alatt állt, azóta nem jártam arra, de majd idén!
Eredendően a rezgéstől törik el az összekötés, így javítva ez ki van küszöbölve.
A dinamók az ES-ektől a TS-ekig egyformák, bármelyik beszerelhető.
A nevem bárhogy írhatjátok, tudom, hogy rólam van szó. Most jut eszembe, nagy divat manapság a név után egy valamilyen becenevet felvenni, mi lenne, ha én is ezt tenném? "Gróf Gyuri Csepelzon", milyen lenne? :)))
Nagybetűvel írtam csepelzon nevét,most látom kicsivel kell.Oda kell figyelni mert vannak itt Grétsy Lászlók :) Különben nem számít,punks not dead,no future :))
A hétvégén leszerelem,megoldom a la" Csepelzon módra.Hiába no,a bevált módszert alkalmazni kell.Attól függetlenül,egy állórészt beszerzek,legyen a portán.Tudomásom szerint stimmel az összes ES,TS tipustól,6V 60W.
A hajtórúd ha egy kicsit megkopott,nagyon zajos volt a blokk.Volt itt temerinben 3-4 drb,amire én emlékszem,egyik xarabb volt mint a másik :) 2T az igazi :)
Jó ötlet ! Köszönöm ! Le fogom koppintani :) Nem hiszem hogy annyira meleg volna benn,hogy elolvadjon a cin.De,biztos ami biztos.Nagyon útálom a kellemetlen meglepetéseket útközben.
Én is jártam már így, tényleg nehéz volt a hibát megtalálni, mert hol érintkezett, hol nem, és szemmel nagyon nehéz volt észrevenni. A tekercsvégeket saját anyagával olvasztották össze, ezért nem működött a dolog pákával. Gondolom a melegedés miatt nem cinezték... Én úgy javítottam, hogy a két véget egymás mellé helyezve úgy 5-6 mm-es átfedéssel összecineztem, utána 0,5-0,7 mm-es réz dróttal néhány menetet csavartam köré, és az egészet átfolyattam cinnel. Nem volt vele baj soha többet.
1100 eurót kérnek érte,de necces a papirológia,mivel a tulaj ötven éve halott.Lehet az örökösökkel meg lehet oldani az adásvételit,de szerintem nem érdemes vele foglalkozni.Nem voltak annyira jók.Itt helyben is volt több darab,aránylag fiatalon,mind nyugdíjba vonult.Sok volt a gond velük.
Eredeti NSU-ról van szó,amit a bosnyákok szereltek össze.Németországból jöttek az alkatrészek,Vogostyén volt a szerelde.A mende-monda szerint,akkor helyezte az NSU szarajevóba az üzemet,mikor már döglődött.Nem voltak minőségesek a 175 Maxi-k.A himbás vezérléssel sok volt a gond.A 250-es sokkal jobb volt,minőségileg,de azokat csak Németországban szerelték.Ugyanígy volt később,a Wolksvagen egyes Golfokat is ott szerelték TAS néven.Tvornica Automobila Sarajevo.Ezek voltak az első diesel úgymond hazai autók.Külföldről nem lehetett nyugati autót behozni,védték a Zasztavát.