Keresés

Részletes keresés

frundsberg Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209410

Vagy lusta felhasználó:) Ma laposszíj hajtásházat javítottam a Dutrán mert valaki úgy gondolta hogy nem cseréli ki a tengelynél az elkopott szimmeringet hanem inkább feltölti a házat zsírral hátha az majd ken...a csapágy máshogy gondolta. Van örökségből egy láda csapágyam, puszta véletlenségből volt közte éppen 2 olyan ami ide kellett...ilyen sem fordult még elő.

 Meghirdettem a Daewoo Lublint mert nem sikerült levizsgáztatnom, vagy át kéne hivatalosan is alakíttatni 3 személyesre vagy visszaépíteni bele az üléssort a hátfalat meg 2 oldalra ablakokat. Egyikhez sincs kedvem. Eddig 2 normálisnak tűnő ember hívott a többi mint tesókám, mi hivatalos bontó vagyunk....... persze. Aki mára ígérte persze az se jött, telefont fel se vette. Rühellem a köcsög embereket...

Előzmény: Zoli_t5H (209409)
Zoli_t5H Creative Commons License 2019.04.10 0 1 209409

Rendkivul stilusos es burkolt onfenyezes. Magam sem irhattam volna szebben. :-))))))))

Vegulis igazan szar motor nincs, csak hozza hulye felhasznalok. Amugy ez altalaban igaz is.

 

 

Előzmény: D. NAGY (209408)
D. NAGY Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209408

Ha a mostani rutinommal kezdhetném a Danuviázást nem is érteném miért van rossz híre sokak szerint.

Előzmény: csepcsanyi (209407)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209407

De azt már nem akarom semmilyen szopással tölteni! :-) 

Előzmény: triplaharom (209406)
triplaharom Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209406

"túl kevés van már hátra ahhoz, hogy szopókával töltsem!"

 

Pedig még, a másik fele hátravan ! (:-)))

Előzmény: csepcsanyi (209405)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209405

Pedig azt egyre nehezebben viselem, túl kevés van már hátra ahhoz, hogy szopókával töltsem! Szerencsére a fekete Danuvia sem szopatott, se a P10! A bordó azért elinzézett párszor, de akkor még nagyon az elején voltam a vezeránozásnak! :-) 

Előzmény: Zoli_t5H (209403)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209404

Pontosan, mint a Schwalbenál is pl. De nem készülök vele kanyarvadászatra, arra van másik! :-) 

Előzmény: Zoli_t5H (209401)
Zoli_t5H Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209403

Ez majd maskepp fog szopatni, fo a valtozatossag! :-)))

 

Előzmény: csepcsanyi (209402)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209402

Más lesz! :-) 

Előzmény: kakukkjoe (209399)
Zoli_t5H Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209401

Sanszos, mert igy renezesre olyasmi elso felfuggesztese van, mint a Trophy MZ-knek, az pedig olyan, mint amit emlitettel, azaz pont ellenkezoleg viselkedik, mint amit egy teleszkoposnal megszoktal.

(Kanyarban rafekezesnel vicces tud lenni, ha nem vagy felkeszulve ra.)

 

 

Előzmény: D. NAGY (209400)
D. NAGY Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209400

Már nem vagyok benne biztos, de lehet ennek olyan telója, hogy behúzod az első féket és kiemelkedik nem pedig előre "bukik" az eleje.

Előzmény: kakukkjoe (209399)
kakukkjoe Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209399

Gratula !

Jobb, megbízhatóbb lesz, mint a Danuvia ? 

Előzmény: csepcsanyi (209385)
kakukkjoe Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209398

Köszi ! Nem késtél el, októberben is van. :-)

Előzmény: D. NAGY (209382)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209397

Köszi mindenkinek a gratulációt! Van rá esély, hogy ezt viszem! 

Előzmény: 357 Dömötör (209391)
Olaszlo. Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209396

Gratulálok.

Előzmény: csepcsanyi (209385)
frundsberg Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209395

Ha érdekel valakit hagyatékból eladó ez a házilag készített esztergapad és szintén házi gyártmányú oszlopos fúrógép. Összes tartozékkal szerszámokkal 100eft irányár. Gyálon vannak. Akinek kell adom a kontaktot.

 Szintén eladó egy Izs planéta meg egy Simson roller ugyanitt. Sehol máshol nincs még meghirdetve.

Bikertibor Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209394

Gratula ! Sok hibamentes km-t vele :)

Előzmény: csepcsanyi (209385)
csepelzon Creative Commons License 2019.04.10 0 0 209393

Bocs,csak a formájára értettem a véleményem,nem a műszaki minőségre.

Előzmény: 357 Dömötör (209389)
357 Dömötör Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209392

Ma Danuvia sebváltót válogattam és szereltem. A kuplungtengelyen levő 3-as fogaskerék "beugrógyűrűjének" beugrasztásával bizony elment 1 órám! Pihent agyú volt aki kitalálta!

Most már tudom a technikáját, de nem árulom el, csak jó pénzért!  :D))

Megszenvedtem érte....

Aztán kiderült, hogy a meglévő csapágyhézagoló készletem nem elegendő a kihajtó tengely hézagolásához.

Hiányzik még 5,3 mm!!!! Pedig van már bent a blokkban vagy 1 mm.

Hogy miért kellett a lánckeréknél olyan mélyre fúrni a csapágyfészket azt nem értem.

Holnap mehetek a boltba hézagolókért...

357 Dömötör Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209391

Gratulálok a sikeres vizsgához! A DOT-ra ezzel jössz?

Előzmény: csepcsanyi (209385)
357 Dömötör Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 209390

Elhiszem én, elhiszem, bár nagyobb az esélye, hogy a kollégádnak inkább a Kovrovec jutott:

https://bike.net/Kovrovec/34624-125_1951

Előzmény: Conti04 (209383)
357 Dömötör Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 209389

Szerintem az általad említettek a nyomába se jöttek az RT 125-nek! Pl: a K55 ugyanúgy a DKW koppintása, illetve háborús jóvátételben elvitték a szovjetek az egész gyárat... Így lett belőle "kirgíz kecske".

Minőségben pedig az NDK még vert állapotában is sokkal jobbat tudott mint a szovjet.

A CZ már versenytársa lehetett volna  - főleg esztétikailag - 

http://www.iveteran.cz/inzerat/prodam-cz-125-c-rv-1950/20344  

és bár 4 sebességes volt, de csak 5 lóerős és a végsebessége is csak 75 km/ó.

Az IFA RT 125 1958-ig 3 sebességes, utána már 4 sebességes volt és a végsebessége 80 km/ó.

A Csepelt meg ismerjük.

 

Előzmény: csepelzon (209386)
csepelzon Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209388

A Fortepan 13229 ill. a 13235 sz. képekből kivágva.

Előzmény: csepelzon (209386)
D. NAGY Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209387

Gratulálok.

 

Előzmény: csepcsanyi (209385)
csepelzon Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209386

Az a csomagtartó ott van a topon. :) Egyébként nem egy szép motor. A kortársai,Csepel,CZ,K55 nekem jobban tetszettek.

Előzmény: 357 Dömötör (209378)
csepcsanyi Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209385

Sziasztok! Ma sikeres veteránvizsgát tett a Tündém, folyt köv vasárnap, a többit majd szóban! :-)

(rájöttem, hogyan tudom kicsinyíteni a fotókat, hogy felmenjen ide is) 

Conti04 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209384

Szia kiállitva úgy vplt hpgy pannónia azért kérdeztem rá .De most már ezt is tudom köszönöm. Amugy ezt láttam élőben.

Előzmény: R100 (209374)
Conti04 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209383

Hiszitek vagy sem nekem a kollegámnal van egy ilyen gépe.Csak 2 személyesben.Igaz szarakszik a töltése meg stb de jár vele sokat itt Debrecenbe.

Előzmény: 357 Dömötör (209378)
D. NAGY Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209382

Boldog Névnapot, bocsánat hogy elkéstem.

Előzmény: kakukkjoe (209380)
D. NAGY Creative Commons License 2019.04.09 0 0 209381

Egy kis adalék, hogyan is készültek a plakátok régen:

 

"A szociban úgy működött a dolog, hogy az állami intézmények, vállalatok, szervek, ha felmerült egy igény valamilyen műalkotás felhasználása tárgyában, pl. egy plakát, embléma, termék formaterv, dekoráció, propaganda film, zeneszignál, jelmondat, esszé, stb... kellett volna valamihez, az állami szervek, mivel többnyire nem volt hivatásos művész az alkalmazásukban (volt ilyen is, pl. Mafilm, MTV), felkérték a Magyar Népköztársaság Művészeti Alapját, hogy jelöljön ki egy művészt a feladat elvégzéséhez. A kijelölt alkotó munkáját aztán a MNKMA Lektorátusa bírálta el fönt a Várban az Úri utcában, a zsűriben ott voltak az Alap hivatalnokai, hasonló szakirányú művészek, társadalmi megfigyelők -párt, népfront-, és a megrendelő szerv képviselői. Az elfogadott művek állami tulajdont képeztek, többnyire nem szignózottak voltak, szerzői jogai egyenlő mértékben illették az alkotót és a megrendelőt, ha szerződés erről külön nem rendelkezett. A honorárium teljes egészében a művész részére kifizettetett, csak az Alap 3%-os levonása terhelte. Ha a mű sokszorozva lett felhasználva, mint pl. ez a dobozkép, az állami adminisztráció, vagy a megrendelő döntött a gyártás mikéntjéről. A '60-as években ilyen nyomatokat az Offset- és a Plakát és Cimke Nyomda készített."

 

Forrás: Emil Valker   A retró játék ad- vét csoportból

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!