Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2 napja 0 0 1062

Laikusként persze nem leszek ott (más a munkám).

Saját tapasztalatom:
Óriási igény van arra, hogy

  • mind a tranzit forgalom
  • mind az agglomerációs forgalom

elkerülje a lakott területeket.

De óriási potencális érdeksérelmeket látok különösen a lehajtók, felhajtók kérdéskörénél.

 

Amire nem az kellene legyen a megoldás, hogy megpróbáljuk elszabotálni a csomópontokat.

Hanem komolyan kellene venni az OTrT. 14. § (8)-at, tehát a tervezésbe több egyeztetést és több munkát kellene feccölni.

 

Akár a lehajtókat végigzongorázni településeken függetlenül, mi elfogadható, mi nem, és lehet, hogy egy korábban fel nem ajánlott nyomvonal kombináció alakul ki. De ez csak ötlet.

 

Előzmény: . kata31 (1061)
. kata31 Creative Commons License 6 napja 0 0 1061

Szept. 30-án szakmai előadás az M0 nyugat társadalmi igényéről!

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/867020173937571/

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.18 -1 0 1060

A fő kérdésem ez: utolsó mondatot mire alapozod?

Előzmény: . kata31 (1059)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 1059

Ma az únyi csomópont nem Vörösvárt, hanem Csaba Jászfalui végét köti be a terv alapján. Ez nem segít a helyzeten, főleg nem Szántónál. - viszont az M0 nyugat szempontjából lényegtelen. A terheléseket az M10 nem viszi el a térségből, csak az m0 NYUGAT

Előzmény: ÁsítóSárkány (1058)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.15 0 0 1058

Nem. Szerény véleményem szerint nincs valamire való mesterterv enélkül az összehasonlítás nélkül.
Elég baj az, ha ad-hoc 1-1 út engedélyezése a nagy rendszer alternatíváinak forgalmi elemzése és hatástanulmánya nélkül megy tovább.

Előzmény: . kata31 (1054)
Gyurma73 Creative Commons License 2021.09.13 -1 0 1057

Ez egy 10 éves cikk.

Előzmény: . kata31 (1055)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 1056

2 és fél oldalon.., ráadásul előbb elkészül mint módosíthatnák a TEN-T hálózatot.

Előzmény: Gyurma73 (1053)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 1055

Aug 27. óta erről beszélünk itt. Nem TEN-T, nincs EU támogatása mint az M0 nyugatnak - nem csak a funkció más.

Előzmény: Gyurma73 (1053)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 1054

Ezt nem értem. A csak Pilisvörös elkerüléshez szól?

Előzmény: ÁsítóSárkány (1052)
Gyurma73 Creative Commons License 2021.09.12 -1 0 1053
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.12 0 0 1052

A gyakorlatban simán az lenne a városon át -- már most is nem kicsit az, és erre számítani lehet még jobban ha az M100 az M1 és az únyi csp. közt elkészül...

Előzmény: . kata31 (1049)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.12 0 0 1051

Új nyomvonala az M10-nek természetesen, hogy becsatlakozhasson még is valahogy... 

Előzmény: . kata31 (1050)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.12 0 1 1050

Azt senki. Nincs értelme a 10-esre önteni az M100-at,de ez a csatlakozás nem tud az M10-ig tovább haladni, hacsak nem lesz új nyomvonala, környezetvédelmizéssel..s.t.b.

 

..De ezt az ábrát mutogattak Mosóczi Csabai látogatásakor is az asztalon fotózva az únyi felhajtó leágaztatásával.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1047)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.12 0 0 1049

Miért is? - az M10 végig tudja az M100-al névleg zárni az elkerülést. Csak Pilisvörösvár elkerülése nem is beárazott és az aztán kvázi M0 sem lehetne!

Előzmény: ÁsítóSárkány (1048)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.11 0 0 1048

Az értelmes összehasonlításhoz bontani kellene szakaszokra a költségeket.

Előzmény: . kata31 (1046)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.11 0 1 1047

akkor lemaradtam valamiről, de akkor a NIF friss ábráját nem értem.

Előzmény: . kata31 (1045)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1046

Már megbocsáss, a költségek végig megvannak, így olcsóbb 50 milliárddal az M0 nyugatnál. Ha az első ütem releváns csak, akkor pedig az M0 csak a solymári Auchan melletti katonai temető. Mindössze 4 km az ürömi korforgótól.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1039)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1045

..vagy mert éppen van.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1042)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1044

2 ütem van. az első 44 hónap Bicske és Úny közt, a második 84 hónap tovább Egomig.

Előzmény: NAR (1043)
NAR Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1043

A kiírásban mindkét rész szerepel (1-estől Esztergomig), ütemezésről nincs szó, az egész tervezésére és kivitelézésére van 7 év.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1042)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.10 0 1 1042

Igen, de az csak az 1. ütem. Valószínű azért nem épül a 10-esig, mert még nincs végleges nyomvonal a Piliscsaba elkerülő szakaszra...

Előzmény: NAR (1041)
NAR Creative Commons License 2021.09.10 0 0 1041

A NIF-es ábra szerint az M100-as projekt keretén épülne egy új elkerülő Tinnyétől északra és a 1133-ason is fejlesztenének. A tenderkiírásban is benne van: "A tervezési és kivitelezési feladat része továbbá [...] az új 1122. j. és az új 1133 j. út (Úny bekötőút, Tinnye elkerülő út) megvalósítása".

Előzmény: ÁsítóSárkány (1039)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.09 0 0 1040

Amúgy a legjobb térkép, amit a témában láttam, az itt van:

https://www.skyscrapercity.com/threads/hungary-gyorsforgalmi-utak-motorways-ii.1018071/page-674#post-155689294

 

szívesebben adnék komolyabbat is, de nem találkoztam hivatalos forrással.

Előzmény: NAR (1038)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.09 0 0 1039

Igen, neked szántam válaszul

1. Az össze nem kötés viszont Piliscsaba + Tinnye méretű probléma...

2. Továbbra is, a kata31-gyel folytatott vitám tárgya kapcsán a 1133 [elkerülő] - Kesztölc szakasz irreleváns, a várható költségeivel együtt.

Előzmény: NAR (1038)
NAR Creative Commons License 2021.09.09 0 0 1038

Ezt nekem szántad? Ahogy nézegetem a térképet, nekem az jön ki, hogy az M10 Piliscsabától északra menne el, a 1133-as meg Piliscsabától délre van, ezért a kettő összekötése egy Pilisscsaba-nagyságú probléma...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1037)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.08 0 0 1037

Na, hátha most átmegy az éteren.

A 1133 (az új elkerülő) utáni szakasz miért kapcsolódik az M0 Nyugathoz meg a TEN-T kiváltáshoz?

Első körben talán az is elég, ha az M10 folytatása a 1133 új elkerülője, ami beköt az M100-ba.

 

Előzmény: NAR (1036)
NAR Creative Commons License 2021.09.06 0 0 1036

Mi lenne az M10 nyomvonala Pilisvörösvártól kifelé? Mivel Pilisvörösvár délről összenőtt Pilisszentivánnal, az meg Solymárral, ezért csak északról lehet kerülni. Onnan legkevesebb alagúttal még csak nem is Piliscsaba, hanem Piliscsév érhető el (Pilisszántó alól). Onnan viszont Kesztölc felé lesz a legközelebb az M100...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1034)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 1035

Úgy 50 milliárd EU forrás kidobás az M0 nyugathoz képest.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1034)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.09.02 0 0 1034

Az M10 költségein elég sokat dob a Piliscsaba-Kesztölc szakasz, aminek az értelmét M100 mellett a magam részéről megkérdőjelezném...

Előzmény: . kata31 (1033)
. kata31 Creative Commons License 2021.09.01 0 0 1033

Ennyi, az M10 csak Kesztölcig érhet. Az M100 tenderben van az Esztergomot elérő közös szakasz.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1030)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!