Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 3 napja 0 0 988
. kata31 Creative Commons License 2021.07.22 0 0 987

Szerintem meg kell egy új szerződésnek is jelennie...a határidők nem mellékesek, mikor máshova szerződés sincs.

Előzmény: ÁsítóSárkány (986)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.07.08 0 0 986

Mintha nem olvastad volna az adatigénylésre írt választ...

nem tudom, a közös megegyezéssel módosításnak meg kell-e jelennie, és hol, de elvileg ez is opció.

Előzmény: . kata31 (984)
. kata31 Creative Commons License 2021.07.08 0 0 985
. kata31 Creative Commons License 2021.07.08 0 0 984

Mivel a határidő egy éve lejárt, valakinek kellett fizetni. Vagy kötbért, vagy a teljesítést.

Előzmény: ÁsítóSárkány (983)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.06.28 0 0 983

Te ismered a szerződés szerinti fizetési ütemezést? Milyen részletekben, milyen teljesítéseket követően milyen részletek mennek?

Nem vennék rá mérget, hogy kifizették már a teljes összeget.

Előzmény: . kata31 (982)
. kata31 Creative Commons License 2021.06.22 0 0 982

2 év alatt egymilliárdért, csak folyt munka

Előzmény: ÁsítóSárkány (981)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.06.21 0 0 981

Ezzel még egyet is értek, de komolyabb továbblépéshez rendesen munkára van szükség, amit jó eséllyel szerény véleményem szerint be is kellene pótolni....

Előzmény: . kata31 (979)
. kata31 Creative Commons License 2021.06.21 0 0 980

Varga II. kerületi utóda már érzékeli a helyzetet a mostani kérdőívében..

http://budaert.hu/

. kata31 Creative Commons License 2021.06.21 0 0 979

..azaz 2025-27 és komoly probléma lesz, nincs idő arra a nyugodt nézelődésre már.

Előzmény: . kata31 (978)
. kata31 Creative Commons License 2021.06.21 0 0 978

A lejárt szerződés óta újabb teljes vegetációs ciklus telt el, a két szerződés díja cca 1 milliárd pénz.

 

Ha nem jártak el komolyan az botrány.

Ha az ellenzéket nem érdekli erőteljesebben az eredmény, az külön botrány.

 

Megyünk tovább Hidegkúton át innen a Bécsiről Budakeszinek a Balaton felé..pár év és az M0 északkal érkezők is ezt fogják tenni.

Előzmény: ÁsítóSárkány (977)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.06.17 0 0 977

Ld. 847, 849, 850...

 

Ha tényleg komolyan utánanéznek, akkor meg is érheti megvárni egy tisztességes újratervezést és hatástanulmányt.
De a legrosszabn az, ha ez csak alibi időhúzás.

Előzmény: . kata31 (976)
. kata31 Creative Commons License 2021.06.17 0 0 976
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.06.11 0 0 975

Ezt köszönöm.

Dobtam egy hátast, hogy még mindig az egyoldali kétirányú kerékpárutat próbálják nyomatni városi, agglomerációs környezetben is...

Előzmény: . kata31 (974)
. kata31 Creative Commons License 2021.06.11 0 0 974

Véleményezés a még sem BUSZ sávról július 05.-ig:

"Az elkészítendő tanulmánytervben kell minden változatot mérlegelve körüljárnunk azt a kérdést, hogy a Budakeszi út, illetve Budakeszin a Fő út mely szakaszain érdemes és melyik irányban szükséges buszsávot kialakítani. Mivel az útvonal sok zöldterületet érint, különösen Budakeszi belvárosában pedig érzékeny, sűrűn lakott részeken halad át, az előzetes vizsgálatok azt valószínűsítik, hogy nem egybefüggő buszsáv a megoldás, hanem több rövidebb buszsáv, amelyeken dugó idején a buszok megelőzik a kocsisort. A csomópontokban intelligens jelzőlámpák irányítanák a forgalmat a buszokat előre engedve."


- nem alternatíva a Budakeszin át bejutást feleslegessé téve a zsámbéki medencéből, mint az M0 nyugat Óbuda, Újpalota..s.t.b. felé! -se Zsámbék, se Perbál, se Telki felől.

https://www.surveymonkey.com/r/zsambekimedence

 

Idézet forrása a cikkben találtható Vitézy poszt: https://infostart.hu/belfold/2021/01/04/szakaszos-buszsav-elkerulo-mar-latszik-mi-tortenhet-a-budakeszi-uttal

 

 

okker pöttyök a tervezett BUSZ beengedő lámpák.

. kata31 Creative Commons License 2021.06.06 0 1 973
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.29 0 0 972

Kinek nem kell lehajtó?

 

Pl. konkrétan Solymár, Paprikás patak, Alsó-jegenye völgy kapcsán:
1. kell a lehajtó különben az egész település megkapja a tranzitot, ha nem lesz a Hidegkúti útnak lehajtója, akkor drukkolok egy sikeres jogorvoslatnak,

2. az eredeti tervek a katlanba a felhajtóval zajvédelmi szempontból erősen kockázatosak, oda nem lesz jó a szokásos síkságnak szóló számolás, a visszhanggal számolni kell. Ha a katlanba tervezik a felhajót a Shell kút mellé, akkor dettó drukkolok egy sikeres jogorvoslatnak.

Szóval, a dolog nem arról kellene szóljon, hogy lesz-e lehajtó vagy sem, hanem hogy hol és hogyan -- milyen zajvédelmi infrastruktúrával.

Először a lehajtót kellene megtervezni úgy, hogy a környezeti hatások elfogadhatóak legyenek, és utána megtervezni a nyomvonalat a lehajtó környékén, nem pedig fordítva.

Nem véletlenül javaslom, hogy a lapszabászat/Örökzöld u./Leshegy u./Véka u. irányába kellene mozdítani a nyomvonalat...

 

 

Előzmény: . kata31 (970)
. kata31 Creative Commons License 2021.05.28 0 0 971

Szóljanak az ötletelő firkásznak, hogy mit jelent a TEN-T magterület ahova az M0(nyugat is) tartozik! - mert az 100% EU támogatott..

"Kérdés az is igazából, hogy hol van még jelentősebb gyorsforgalmi útfejlesztés, amire koncessziós kiírás kellhet. A hányatott sorsú M8-ast leszámítva az M0-s északi-nyugati bezárása"

 

https://telex.hu/gazdasag/2021/05/27/koncesszios-utepites-gyorsforgalmi-utak-hulladekgazdalkodas-rendelet

. kata31 Creative Commons License 2021.05.28 0 0 970

Alagútban nincs település - akinek nem kell lehajtó, az ne kapjon, így olcsóbb is lesz.

Előzmény: ÁsítóSárkány (969)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.27 0 0 969

Akkor ez az, amiben (régóta) nem értünk egyet.


Amit te írsz, az még viszonlyag rendben is lehetne,annyival, hogy nem csak a hágón kell béke és nyugalom, hanem a hegy lábánál lévő településen is elviselhető kell legyen a dolog.

De őszintén, nem bízom sem a tervezőkben, az őket befolyásoló döntéshozókban meg sajnos még kevésbé, hogy ne áldoznák a csendet és nyugalmat, akár alustaság és megszokások, akár a költségcsökkentés, akár lobbiérdekek oltárán.

 

Előzmény: . kata31 (968)
. kata31 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 968

Inkább az M0 nugat alagtra zúduljon, mint a pilisi medencére, aminek emellett ninsc szerepe a Budapest városrészek közti forgalomban. Pont erre való a 2x2 sávos alagút a világon mindenütt.

 

(Gotthard a kedvenc példám extrém nagy forgalommal...fent a hágón meg béke és nyugalom, ha épp járható)

Előzmény: ÁsítóSárkány (965)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.26 0 0 967

Sokkal inkább az M10 tud Óbudára vonzani forgalmat, az M0É jó eséllyel legalább annyit visz el, mint amit vonz. (Persze nem feltétlen pont onnan viszi el, mint ahova hoz.)

Előzmény: . kata31 (962)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.26 0 0 966

Na ez az: az M1 forgalmát inkább az M100-1133 elkerülő-M10 hozza, mintsem az M0NY! Épp erről beszélek!
Az M0NY maradjon meg a környéki helyközi forgalomnak!

Előzmény: . kata31 (964)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.26 0 0 965

a magam részéről arra számítanék, rá fog zúdulni az M1-11, M1-M2, M1-M3, M7-11, M7-M2 tranzit, miegymás. Ezt kellene elkerülni, amihez az elérhető eszközök teljes repertoárját be kellene vetni.

Előzmény: . kata31 (963)
. kata31 Creative Commons License 2021.05.26 0 0 964

 ..sosem értettem, hogy akik reggelente panaszkodnak a 10-esen, hogy a Vörösvári MOL kútig állnak, mint várnak M0 nyugat nélkül, hiszen az M10-es az ürömi körforgóba köt majd. (más kérdés Vörösvár szükséges elkerülése) Tehermentesíteni, csak a teljes M0 bezárás fog..ott is. Most meg már az M100 is az ürömi körforgóba hozza le az M1 forgalmát nemsokára.

. kata31 Creative Commons License 2021.05.26 0 0 963

Az M0 nyugat, pont az elővárosi, városrészek közti forgalomban kulcs szerepű. Én nem fognék vissza semmit, hiszen 20 km zöldebb, mint 90km. Főleg alagútban.

Nem egy Gotthard forgalmú lesz, pedig az is csak 2x2 sáv..

Előzmény: ÁsítóSárkány (959)
. kata31 Creative Commons License 2021.05.26 0 0 962

Semmit nem fog, mivel a Bécsi út mai felüljárójára köt befelé. A vörösvár elkerülés oldana meg valamit csak.

Óbudán is nőni fog a fogalom az M0 északkal, a rövidebbsége miatt ide vonzottakkal.

Előzmény: ÁsítóSárkány (961)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.26 0 0 961

Ha az M10 első szakasza akár csak az Auchan benzinkútig megépül az a 10-es út forgalmáról a legnagyobb mizériát meg fogja előzni.
De annál inkább fog szívni Solymár, Pesthidegkút-Ófalu, Máriaremete és Budakeszi. A helyükben elgondolkodnék Solymár és Budakeszi esetében egy településszintű 40-es vagy akár 30-as sebességkorláton, meg a Hidegkúti út - Máriaremetei út - Nagyrét u. - Szép juhászné útja útvonalon is egy 40-es korláton. Leginkább településszintű jogos önvédelemként, mert különben a navigációs appoknak hála többszörös forgalom fog még ide zúdulni.

 

A magam részéről mérsékeltebben tartok a 10-es óbudai szakaszán a dugóktól (nem mondom, hogy egyáltalán nem, csak mérsékeltebben), hiszen az ürömi korforgalom nem kevés kitérő a legtöbb útirányban, és épp a fogadó út miatt várhatóan időbeli nyereség sem lesz sok. A 10-es út lámpái gondoskodnak is erről... persze az aquincumi hídhoz kapcsolódó óbudai forgalomcsökkentés változtathat a helyzeten, én csínján bánnék a 11-es Flórián téren túli szakaszán ezzel.

 

Előzmény: . kata31 (958)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.26 0 0 960

Szóval a 10-es út megússza az óriási mizériát, de annál jobban fog szívni mindenki a Solymár-Máriaremete-Budakeszi útvonalon.

 

Solymár és Budakeszi helyében elgondolkodnék a településszintű 40-es vagy akár 30-as, Bp. II. kerület helyében meg a Hidegkúti útnak, Máriaremetei útnak, Nagyrét utcának, Szép Juhászné útjának szóló 40-es sebességkorlátozáson. Hátha a navigációs appok akkor nem vonzanak oda többszörös forgalmat...

Előzmény: . kata31 (958)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.05.26 0 0 959

Ez persze így van.
Az M0NY kapcsán a környezeti terhelést lenne jó visszafogni, hogy amennyire lehet, csak az elővárosi, közvetlen környéki helyközi forgalom találja meg.

Előzmény: . kata31 (957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!