Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 641

Tehát holnap már csak 4 hónap és utoléri az M0 nyugat az M100-at.

Előzmény: ÁsítóSárkány (640)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.24 0 0 640

Az M0NY még messzebb van az úttá válástól, ott még nem jogerős engedély sincs.

 

Ráadásul az M100 esetében jelentős részben a tervező bénaságának/lustaságának lehet köszönni a fellebezéseket, leginkább a tinnyei-piliscsabai elkerülő nem egyben kezelése és nem végleges nyomvonala miatt... Az M0NY esetében a fellebezés az érintett területek miatt előre borítékolható.

Előzmény: . kata31 (639)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 639

Az M100 messze van a tranzitúttá válástól..https://ujszo.com/regio/uj-dunai-teherhid-epulhet

 

..de az úttá válástól is.. http://www.kormanyhivatal.hu/download/5/fd/65000/18243-36_2019.pdf

. kata31 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 638

Karácsonynál pattog a labda. Az M0 mint városi elkerülő,akár fővárosi hatáskör is.. 2011. évi CLXXXIX. törvény 23. § (1) A fővárosi önkormányzat az e törvényben meghatározottak szerint ellátja mindazokat a terület- és településfejlesztési, valamint területrendezési, településrendezési és településüzemeltetési feladatokat, amelyek a főváros egészét érintik, vagy amelyek a fővárosnak az országban betöltött különleges szerepköréhez kapcsolódnak.

 

Az M0 bezárása és az Aquincumi híd is a hatálya alá esik...

 

Törvényben rögzített mely településeket érinti a nyomvonal és a kiviteli tervekkel bezárólag előírt kötelezettség a megtervezése! A területrendezési törvényben!

- 2018. évi CXXXIX. törvény - 4/1. melléklet az M0 nyugatot tartalmazva.(Új OTrT) és a 14. § (8) Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza.

( ez pedig nem tilalom, csak sérelem minimalizálás. Vadátjárók, zajvédelem..s.t.b.)

Előzmény: . kata31 (637)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 637
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.04 0 0 636

Az ott egy egy rövid kereszthivatkozás "azt gondolom, hogy" felvezetéssel, arra, hogy vannak hosszútűvú tervek, miközben a rövid távot tárgyalják. Nem több. Konkrétan nem foglal állást az M0NY - M10/M100 vitában sem.

Előzmény: . kata31 (634)
NAR Creative Commons License 2019.10.04 0 1 635

Te most arra a budakeszi iparvágányra gondolsz, amiből az 5 méter maradt, amit bennehagytak az 1-es út aszfaltjában? A 8102-es út (egy szakaszának) szintrajza valahogy így néz ki:


Nem kifejezetten vonatnak való vidék a maga helyenként 7-8%-os emelkedőivel. Nyilván létezik annyi földmunka, hogy meg lehessen csinálni, csak éppen olcsó nem lenne (arról nem is beszélve, hogy kellene egy alagút az M1 alá, egy felüljáró az 1-esre...

 

"mert Zsámbékról nem megy Herceghalomba az állomásig a busz,csak félútig a lakótelepi végállomással például"

 

És inkább építenél dombvidékra vasutat ahelyett, hogy azt a buszt meghosszabbítanád milliomod költségen?

Előzmény: . kata31 (632)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 634

A 40.30 nál kezdődött gondlatsorban?..persze,hiszen téma az M0 nem elvetett dolog..

Előzmény: ÁsítóSárkány (633)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.04 0 0 633

Jaja... Csenger-Zalán Zsolt "azt gondolja, hogy" [...] (eredetileg ő egyes szám első személyben beszélt persze).

Ennyi a kijelentés.

Előzmény: . kata31 (631)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 632

Szárnyvonalról van szó a Budakeszi iparvágány nyomán hosszabbítva..mert Zsámbékról nem megy Herceghalomba az állomásig a busz,csak félútig a lakótelepi végállomással például... de ez hosszabb távó lehetőségként volt tárgyalva..28.40-től a videoban a Budakeszi Buszsáv be a fővárosi szakasszal az aktualitás...de ez ebben a topicban Off..

Előzmény: NAR (629)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 631
Előzmény: ÁsítóSárkány (630)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.01 0 0 630

Ahogy én látom, a cikk jóval többet lát a videóba, mint amiről ott ténylegesen szó volt, és te is többet olvasol bele a cikkbe mint ott leírtak.

A videó egy-egy félmondatos kiszóláson túl érdemben nem szólt az M0NY vs. M10+M100 vitáról. Budakeszi persze reméli, hogy lesz M0NY és nem saját magának kell elkerülőről gondoskodnia, de ebben semmi új.
Addig is akutt helyzetkezelésről beszélgettek, a piros lámpás ötlet egész hajmeresztő... a buszsávnak való helyet találás pedig egész konstruktív felvetés volt.

 

Lehet az 1-es vasútvonalba bekötésről gondolkodni, és amúgy a tömegközlekedésre nyitott helyieknek a dolog érdekes is lehet a Déli pályaudvar irányába például... de ez nem fog változtatni a tranzitt sok irányán, pl. Törökbálint irányából...

Előzmény: . kata31 (628)
NAR Creative Commons License 2019.10.01 0 0 629

Szimpla "választás előtt megígérünk mindent" cikk. A tényszerűségére jellemző ez a mondat:

 

"Vasútállomása lenne Budaörsnek, Pátynak, Telkinek, Zsámbéknak, Töknek és Tinnyének."

 

Budaörsnek most is van vasútállomása. Azt meg miért gondolják, hogy aki most nem megy el mondjuk a herceghalomi vasútállomáshoz, hogy a P+R-ben hagyja az autóját, az miért menne el a zsámbéki vasútállomáshoz? A félóránkénti vonat érthető módon nem elég vonzó, gyakoribb meg ha jól tippelek, nem fér el a többitől...

Előzmény: . kata31 (628)
. kata31 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 628
. kata31 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 627

Pontosan a szöveges jóváhagyott javaslat ma nem egyezik a térképi rajzzal..akkor északi szakasz sem lehetne rakta,hiszen a III.kerültben csak egy alagút bejárat van!

Előzmény: ÁsítóSárkány (626)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.29 0 0 626

Mivel törvény: Országgyűlés a köztársasági elnök jóváhagyásával...

Előzmény: . kata31 (625)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.29 0 0 625

Ki manipulálja az Ország Szerkezeti Tervét? (ami nem a Területrendezési Törvény egésze, csak annak 2. melléklete) - M0 nyugat, de észak sem!? - Nincs összhangban a szöveg és a térképi ábra!

 

A 2018. évi CXXXIX. törvény Magyarország és egyes kiemelt térségeinek területrendezési tervéről nincs mese kimondja, a 14. § (8) bekezdésben: Az M0 gyorsforgalmi út tervezett 10. sz. főút - M1-M0 közös csomópont közötti szakaszának szakági tervezéséről gondoskodni kell úgy, hogy a nyomvonal kialakítása társadalmi, természet- és környezetvédelmi szempontból a lehető legkisebb érdeksérelmet okozza. A törvény 4/1 melléklete jelöli ki a nyomvonalát:Biatorbágy (M1) - Solymár - Pilisborosjenő - Üröm - Budapest [III. kerület] - Budakalász (11. sz. főút) https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1800139.TV


A térképi melléklet ismert módosító törlése viszont nem egyezik a kijelölt nyugati szakasz nyomvonalával sem! A törlés annak Biatorbágy-Budaörs szakaszát nem érinti,valamit nincs a térképen ma törölve a megjelölt,Nagykovácsi-III kerület szakasz Pilisborosjenő-III. kerületig tartó része, ami már az északi szektor valójában! (....térképi melléklet szöveges módosítása 1. A 2. melléklet az Ország Szerkezeti Tervéről törlésre kerül az M0 tervezett nyomvonalának Budaörs – Budakeszi – Nagykovácsi – Budapest [III. kerület] szakasza.)https://www.parlament.hu/documents/129291/1757559/T3613_1/8d1fd4c3-60b7-5da5-6530-db2e76b3e68a

. kata31 Creative Commons License 2019.09.19 0 0 596

Pilisvörösvár település rendezési és település szerkezeti terve már 110-es főutat tartalmaz és nem M10-et...

 http://pilisvorosvar.hu/wp-content/uploads/2019/09/szabalyozasi-terv_szt2_kulterulet.pdfhttp://pilisvorosvar.hu/wp-content/uploads/2019/09/telepulesszerkezeti-terv.pdf

. kata31 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 623

A tervező feladata az M0 „Északi” szektor 84+055 km szelvény térsége és a 10. sz. főút (leendő M10) közötti szakasszal... https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED%3ANOTICE%3A437207-2018%3ATEXT%3AEN%3AHTML&tabId=1&fbclid=IwAR26sAkIEaYiNi7OFUAtd-VvkOqNdsPa6P7fzUSmMvsE7dqvUpOGsv752m0Ott meg kell várni a nyugat terveit

. kata31 Creative Commons License 2019.09.14 -1 0 622

Pont a Hungary Motorways fórumcsoportban is észt osztó nem tudja, hogy Budapest-Kesztölc 40km,majd Kesztölc-Bicske 30km és onnan a budaörsi CSP újabb 30km?..és engem kell törölni azzal a megjegyzésével az útvonal valósága ellen, amire már reagáltam az előbb jelzett reggeli fotóval a sebességmérőről?

 

Ez az a 100km kamionokkal terhelten,ami szemben áll a mai is használt 15km-es úttal a Bécsi úttól a budaörsi csomóponthoz.

. kata31 Creative Commons License 2019.09.14 -1 0 621

Elég érdekes a kizárásom innen: https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9018195

 

Pont most mikor kevert kacsa került ott ki az M0 nyugatról,az északi szakasz tavalyi ügyét felmelegítve és az M0 nyugatba kotyvasztva! Az összeg se stimmel,de ha a íHárosi híd tübb mint 7 milliárdos előkészítését nézzük smafu..

 

Ennyi marhaságot..ez az északi szakasz problémája a 10-es és a 11-es út közt,aho 2024 julius 31 előtt vállaltan nem épít a NIf a P.borosi kijáratnál. A Nyugat pedig nem került ki a törvényből..a 14§(8) bekezdés és a 4/1 mellélet első pontjában szerepel Biatorbűgytól)Tópaki csomópont) :D:D -márc02-ig kell meglegyen a környezetvédelmi engedélye a nyomvonalának.. https://www.facebook.com/gr...

Sajtókacsa ez,hiszen csak a kamionok terelhetők..és Solymáron ,Hidegkúton át Budakeszinek elérhető a Budaörsi csomópont...még 15kmh-val is gyorsabb,mint a pilisi kényszerkerülő a kamionokkal terhelt "gyorsforgalmin",amik elterelhetők a forgalomból arra..100km hosszan. A településeket a 2024-ig elsőnek megépülő nyugati szakasz menti csak meg ettől a forgalomtól!

 

A kizárásom a Budapest közlekedéséből durva,hiszen épp azt a ma is kasznált utat mutattam meg ma mennyivel kárható, amire rá fog ömleni az észak forgalma,ha nem lesz addig M0 nyugat ami tehermentesít. Solymártól,Budakeszinek,Hidegkúton űt a budaörsi csomóponthoz ma is nagy a forgalom.. és ez budapest közlekedése,ahogy a körgyűrű is Budapestté. Csak a kamionok terelhetők 100km-t,de az a forgalom töredéke!

Ennyivel lehet ott ma is közlekedni a 15km-es útvonalon,de ez is gyorsabb lesz,mint a Kesztölc-Bicske-budaörsi CSP 100km-e a kamionokkal terhelt pilisi kényszerkerülőn!

. kata31 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 620

Solymár kérésinek megépültével indulhat a betonüzem a településen: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=112835643428471&id=111051343606901

. kata31 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 619

a behúzod a nyakad kissé sok a részemről-bocsánat

Előzmény: . kata31 (618)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.04 -1 0 618

612-ben amit írtál már el is felejtetted...vitaképtelen tekergés ez a részedről,jobb is ha behúzod a nyakad.. ne is haragudj.. A népre erőltetett 100km-re szemben a 15 km ma is használatos út áll....más tervezet nincs a kényszerkerülőre és ezek állnak szemben,ha nincs M0 nyugat.  Több téma itt nincs.

Előzmény: ÁsítóSárkány (616)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 617

-Bakker az M10+M100+ M1 Bicske-Budaörs az ott van ahova tervezték!

Előzmény: ÁsítóSárkány (616)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.04 0 0 616

A 100 km komolytalan mert van jóval rövidebb alternatíva is. A linkelt oldal úgy komolyan vehetetlen ahogy van. Az alapprobléma felvetésével még egyetértenék, a tálalás és az úgymond érvelés siralmas.

 

Nem tudom ki röhögött, de én nem. Nem tudom kivel vitatkozol. Én veled többet nem vitázom, ez volt az utolsó válaszom.

 

Előzmény: . kata31 (614)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 615

Mindkettő szükséges, csak az M0 nyugat előbb!

Előzmény: qwertz77 (605)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 614

Amúgy ha elolvastad volna éppen arról szól,hogy Budapest belsejére mi vár és a Bécsi útra,Solymárra,Nagykovácsira...Budakeszire mi vár,ha elmarad az M0 nyugat. Nem túl nevetséges helyzet,ha 15kmh-val is az az út a gyorsabb az M0 északon érkezők számára,akik túlnyomó részt nem terelhető forgalom!

 

Ott csesztétek el a saját álmaitokat,amikor röhögtetek az M0 nyugatért megjelent petición. Arra kellett volna a Pilisi terveket rászőni..de most védjük meg a Pilistbe folytottátok azt a régiót....is.

 

- nem cikk,amit a firkászok hamis adatokkal írnak. Tényeket rögzítő blogbejegyzés,,

https://csucs-hegy.blog.hu/2019/09/03/m0_nyugat_a_megmento

Előzmény: ÁsítóSárkány (612)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 613

Ezzel magad minősíted,hiszen ismert az általad propagált útvonalak hossza! Bécsi út- Kesztölc: 40km, Kesztölc-Bicske 30km, Bicske- budaörsi csomópont 30km.

Az összeadás azért ugye megy?

Előzmény: ÁsítóSárkány (612)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.04 0 0 612

A 100 kilométeres kerülőn gurultam a nevetéstől. Mintha Budapest belsejében nem lennének utak...

És sajnos nem az egyetlen ilyen nagyotmondó odaböfögés az oldalon -- bocs, cikknek nem nevezném...

Előzmény: . kata31 (610)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!