Az én álom-motorom chopper kinézetű. A blokk V2, de legalább 100le (inkább több). A fékei úgy fognak, mint egy sportgépé, a dönthetősége egy kicsit jobb, mint egy mai chopperé, és legalább 220-at megy, 3,5 alatt gyorsul 100-ig.
De szerencsémre manapság már a gyárak rájötek, hogy erre nem csak én vágyom, hanem elég sokan, ígyhát vannak már ilyen gépek. Élőben még 1et sem láttam / próbáltam. De ilyen a VTX-1800, a XV1700 és az új HD V-rod.
Az alom motor nekem ketto motorban testesul meg. Az egyik a MuZ Mastiff, kiraly 1 henger nagy ccm, nagyon nagyon kiraly megjelenes, persze csakis rendes kullozott kromozott kerekkel, a masik pedig a Triumph Thunderbird Sport. 3 henger, gyonyoru megjelenes. Sajna egyiket sem lattam meg eloben, de kepeken abszolut kiralyok. Esetleg meg az XJR 1200 SP, a kinezetbol sugarzik a brutalitas. :-) Asszem ezek csak almok maradnak. Elerhetobol XJ 400. De olcsobol a kiraly a 250 ETZ !
Tudjon mindent (persze ebben megalkuvás is lesz). Terepen és aszfalton egyaránt boldoguljon. Legyen kényelmes ülőhelyzete, szélterelő idoma. Ezt a kategóriát úgy hívják: soft enduro, túraenduro.
Pl. BMW F650GS (akár ABS-szel), Honda Transalp vagy a csúcs: Triumph Tiger.
Szerintem, az ideális motorkerékpár mindenekelőtt sose hagy cserben. Ja, és nem eszi le a fejed, és bejön a csajoknál és, tud gyorsan menni és, és, és..... Ezt tényleg nehéz megfogalmazni...
Kicsit specifikalhatnad, mire is szeretned hasznalni az idealis gepet.
Mondhatom, hogy a nagy Bandit az idealis, ha eleg gyors, eros,
dinamikus, szep, izgalmas gepet akarsz es az ar is lenyeges.
De ha terepre akarsz menni vele, akkor egy konnyu, nyomatekos,
kisebb gep kell (pl. KTM).
160 v. 200cm magas pilota ala kell?
Szoval idealis, az nincs.
Ar / teljesitmeny viszonyt tekintve azonban egy jo allapotu, 10 ev koruli
250-es ETZ nagyon jo esellyel indulhat :-)
Mivel eleg sok motoros kollega van a szinen, kivancsi lennek, hogy a velemenyetek szerint milyen tulajdonsagai vannak az idealis motorkerekparnak? Talan meg is talalhatnank tipus szerint...