Sziasztok !
Nos, itt és most a westelről lenne szó. Arról a szolgáltatóról amelynél 6-7 éve vagyok előfizető, és közel 6éve aranykártyás ügyfél is.
Történt , hogy egy lakóhely váltáskor a számlát már nem kaptam meg és jeéeztem az új címet és kértem a számla kiküldésének megismétlését. Két előfizetéssel /társkártával/ is rendelkezünk a családban. Általában 8-9e Ft körül mozog a számla, és megadott időre a befizetés természetesen meg is történt. Szóval itt keletkezett egy kis csúszás és valószínűleg az említett költözködés miatt egy kicsit magasabb számla. A Westel volt szíves egyirányúsítani a szolgáltatást, minek hatására a helyi ügyfélszolgálati irodát felkeresve próbáltam kifizetni elmaradott díjamat. Bevallom nem számítottam ekkora összegra közel 28e ft volt a két számla és részletfizetés. Rögtöm azzal a kéréssel kezdtem, hogy a két részletet és az egyik havi díjat azonnal fizetem, és mivel az ember fizetésből él a másik havi díjat /10e Ft/ a 4-5 nap múlva esedékes munkabérből rendezem.
NEM, HA MA NEM AKKOR KISZÁMLÁZZUK AZ ÖSSZES DÍJAT ÉS A KEDVEZMÉNYEKET IS KB 90-100E fT.
jaj, kiabálnak, miért ?
de csak 4-5 nap és most kifizetek 18e Ft-ot
- aranykártya, több előfizetés évek óta......-
lehet rossz napja van a hölgynek, semmi baj felhívjuk a telefonos ügyfélszolgálatot
kellemes hangú kolleganő kapcsolja a behajtási osztályt
bemutatkozás telefonszám jelszó
megpróbálom elmondani gondom
VÉGIGHALLGATNA ENGEM IS !!!, FIZESEN VAGY ODATERHELÜNK 100E FT-OT , VÁLLALTA NEM ??????
de elnézést, csak
NEM ÉRDEKEL SEM ARANYKÁRTYA, SEM MIÓTA ÜGYFÉL
aaz hogy évek óta rendesen határidőre fizetek, és a továbbiakban is így kívánok tenni, csak 4-5 nap
FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!!
jó, elnézést
kollega kölcsön tudnál adni, rokon kölcsön tunál adni, barátom kölcsön tudnál adni
megvan, rohanás a helyi ügyfélszolgálatra
NA MEGGGONDOLTA MAGÁT ?
igen, sikerült összeszednem az összeget szeretnék fizetni
------ megfordult a világ ---------
tessék parancsolni helyet foglalni
elnézést kérek , azonnal, elnézést, kérem, szíveskedjen, elnézést, köszönjük............
azonnal visszakapcsoljuk 5 perc
nem sikerült a visszakapcsolás 1-2 óra múlva sem
em
ügyfélszolgálat halló !!!
kérem várjon, szíveskedje, kérem türelmét, behajtási csoport, kérem, szíveskedjen
megvan, működik
most mondhatnék a Westel900 szolgáltató pénzéhségének és embertelenségének megfelelő becsmérló és minősíthetetlen szavakat.
Azt hiszem nem szeretnék olyanná válni mint Ők.
Legyen e hozzászólás megfelelő tanúlság arra nézve, mind szolgáltatók, mind bankok számára, nem biztos hogy aki azonnal nem fizet annak nincs is szándékában, lehet ma nem fizet mert másra kell a pénz, de holnap előre fizet, vagy nagyobb összeget helyez el a számlán, ne csináljanak magukból ekkora szamarat.
Köszönöm, hogy végigolvastad gondolataimat.