Keresés

Részletes keresés

em Creative Commons License 2001.08.01 0 0 5
szomoru:((
Előzmény: _szaky (4)
_szaky Creative Commons License 2001.08.01 0 0 4
Tipikus pelda arra, hogy a SZOLGALTATO (mar a nevebol is kovetkezik, hogy 'szolgal') "elfelejti", hogy o van ertunk es nem mi erte. Ilyenkor nagyon gyorsan kimegy a fejukbol, hogy ha mi nem lennenk elofizetok, vasarlok stb. felkopna az alluk. Asszem ezt a dolgizoikkal is megertethetnek.

Kicsit mas szitu, de asszem illik ide:

IC-vel utaztam Gyorbol, Szombathelyre. 1 orat kesett a vonat. Na mondom magamnak, felveszam az IC potdijat (15 perc utan automatikusan jarna)...
Megyek a penztarhoz. Mondom a holgynek, hogy szeretnem visszakapni a potjegy arat. Megnezi a jegyet. Azt mondja: Sajnalom, de nem Pesttol utazott... Erre en: na de hat Gyor es Szhely kozott is 1 orat kesett a vonat. Ot az nem erdekli... Erre nem tudtam mit valaszolni, es a kezembe visszanyomott potjeggyel egyutt a kijarat fele bandukoltam ....

Szoval ennyit a szolgaltatokrol...

Szaky

Előzmény: weekend_warrior (-)
cs_geza Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3
Hm. Alairtal egy szerzodest, nem tartod be, es meg fel vagy haborodva hogy az altalad alairt szerzodes pontjait ervenyesitik? Erdekes...Megis mitol lennel te mas mint a masik ket millio ugyfel? Egy ekkora ceg nem fog Neked a ket szep szemedert engedmenyeket adni. Mit szolnal a forditottjahoz? (altalad nyujtott termekert/szolgaltatasert nem fizetnek) Sokkal nagyobb ugyfeleket is kikapcsolnak/megvonjak a kedvezmenyeiket, ha nem fizetnek idore. Lattam mar ilyet.:(
em Creative Commons License 2001.08.01 0 0 2
ja, meg annyit, hogy abban tokeletesen igazad van, hogy a westel nem minket szeret, hanem a penzunket szeretne:))
Előzmény: weekend_warrior (-)
em Creative Commons License 2001.08.01 0 0 1
szerintem kuldd el ezeket az eszreveteleidet a westel-hez is.... (lehetoleg fax-on, mert en ugy tapasztaltam hogy valamilyen megmagyarazhatatlan okbol kifolyolag arra reagalnak a leginkabb)... aztan lesd kivancsian, hogy tortenik-e valami... mindenesetre megprobalni erdemes, bar sok hasznod nem hiszem hogy lesz belole kozvetlenul...
Előzmény: weekend_warrior (-)
Gismo Creative Commons License 2001.08.01 0 0 0
Ha ez tényleg így volt, akkor már csak a hangnem miatt is reklamálnék a helyedben, méghozzá megfelelően magas szinten. Merthogy ugyebár az ügyfélszolgálattal történő beszélgetéseket rögzítik.
A kapcsolat, hmmm... :o(
Előzmény: weekend_warrior (-)
weekend_warrior Creative Commons License 2001.08.01 0 0 topiknyitó
Sziasztok !
Nos, itt és most a westelről lenne szó. Arról a szolgáltatóról amelynél 6-7 éve vagyok előfizető, és közel 6éve aranykártyás ügyfél is.
Történt , hogy egy lakóhely váltáskor a számlát már nem kaptam meg és jeéeztem az új címet és kértem a számla kiküldésének megismétlését. Két előfizetéssel /társkártával/ is rendelkezünk a családban. Általában 8-9e Ft körül mozog a számla, és megadott időre a befizetés természetesen meg is történt. Szóval itt keletkezett egy kis csúszás és valószínűleg az említett költözködés miatt egy kicsit magasabb számla. A Westel volt szíves egyirányúsítani a szolgáltatást, minek hatására a helyi ügyfélszolgálati irodát felkeresve próbáltam kifizetni elmaradott díjamat. Bevallom nem számítottam ekkora összegra közel 28e ft volt a két számla és részletfizetés. Rögtöm azzal a kéréssel kezdtem, hogy a két részletet és az egyik havi díjat azonnal fizetem, és mivel az ember fizetésből él a másik havi díjat /10e Ft/ a 4-5 nap múlva esedékes munkabérből rendezem.
NEM, HA MA NEM AKKOR KISZÁMLÁZZUK AZ ÖSSZES DÍJAT ÉS A KEDVEZMÉNYEKET IS KB 90-100E fT.
jaj, kiabálnak, miért ?
de csak 4-5 nap és most kifizetek 18e Ft-ot
- aranykártya, több előfizetés évek óta......-
lehet rossz napja van a hölgynek, semmi baj felhívjuk a telefonos ügyfélszolgálatot
kellemes hangú kolleganő kapcsolja a behajtási osztályt
bemutatkozás telefonszám jelszó
megpróbálom elmondani gondom
VÉGIGHALLGATNA ENGEM IS !!!, FIZESEN VAGY ODATERHELÜNK 100E FT-OT , VÁLLALTA NEM ??????
de elnézést, csak
NEM ÉRDEKEL SEM ARANYKÁRTYA, SEM MIÓTA ÜGYFÉL
aaz hogy évek óta rendesen határidőre fizetek, és a továbbiakban is így kívánok tenni, csak 4-5 nap
FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!! FIZESSEN !!!
jó, elnézést
kollega kölcsön tudnál adni, rokon kölcsön tunál adni, barátom kölcsön tudnál adni
megvan, rohanás a helyi ügyfélszolgálatra
NA MEGGGONDOLTA MAGÁT ?
igen, sikerült összeszednem az összeget szeretnék fizetni
------ megfordult a világ ---------
tessék parancsolni helyet foglalni
elnézést kérek , azonnal, elnézést, kérem, szíveskedjen, elnézést, köszönjük............
azonnal visszakapcsoljuk 5 perc
nem sikerült a visszakapcsolás 1-2 óra múlva sem
em
ügyfélszolgálat halló !!!
kérem várjon, szíveskedje, kérem türelmét, behajtási csoport, kérem, szíveskedjen

megvan, működik

most mondhatnék a Westel900 szolgáltató pénzéhségének és embertelenségének megfelelő becsmérló és minősíthetetlen szavakat.
Azt hiszem nem szeretnék olyanná válni mint Ők.
Legyen e hozzászólás megfelelő tanúlság arra nézve, mind szolgáltatók, mind bankok számára, nem biztos hogy aki azonnal nem fizet annak nincs is szándékában, lehet ma nem fizet mert másra kell a pénz, de holnap előre fizet, vagy nagyobb összeget helyez el a számlán, ne csináljanak magukból ekkora szamarat.

Köszönöm, hogy végigolvastad gondolataimat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!