azé annyira nem hajlik a gumja, de a szembejövő garantáltan összecsinálja magát mikor bazi tempóval belibben a kanyarba! De azé az xm is tud iljet! :-))
Igaz, szerintem nem luxus autó (a Passat sem az): XM D12 Turbo, 4.-ben 140km/óra 4000 1/perc. Rossz?
Ez a Vento-s dolog olyan mint a Golf ESP reklám? A Golf ezerrel kanyarodik egy torz tükörben. Mesés. Erről felsejlik előttem egy Xanti Activa kép, amin onnan látod, hogy kanyarodik az autó, hogy a gumijai kb10 cm-t el vannak hajolva. Persze abban nincs ESP csak activ rugózási rendszer, amivel már sokan próbálkoznak főleg kisebb sikerrel.
GoFast!
Ha már ilyen jól megtaláluk a helyet én szívesen felajánlok neked egy helyet a CX-ben. Akkor legalább nem kell típusidegen verdával jönnöd.
Legalább nosztalgiázhatnál.
És a végére, hogy ne legyek teljesen OFF:
Megértem amiért nem akarsz egy VW konszernes szekérrel jönni. Olyan ciki.
ne izélj már! Rég tul van már mindenki a balcsin!
Légyszives! rengetegen leszünk! Éjszakai fürdőzés meg egyebek. kori? ő sem nem képes jönni? :-))
Hadd lássunk mán ajudit is... bár én ismerem közelről az audikat de van aki nem..
Most csak Audi A4 Avant Quattro 3.0 automata van...:) Vagyis nem megyek. :( Bár megtisztelő részedről a meghívás, én úgy gondolom, jobb, ha nem megyek...
Csak most olvastam visszább a topicban és mit látok : "Annak idején a Daciat szidtuk sokan, hogy a hülye Román kecskepásztor nem jól rakja össze és azért szar, amióta Citroennel jártam rájöttem nem a Románokkal van a baj hanem a Franciákkal."
Akkor azért javasolnám, hogy hasonlísd össze egy GSA motor futásteljesítményét egy Oltcitéval, egy R12-őt egy Dáciával. Hőzöngeni persze lehet de ezzel csak magad égeted. Ragaszkodjunk a tényszerűséghez.
Nézd már meg mondjuk az AUDI A6 2 litris motorral mennyit pörög ???? Vagy akármelyik 2 lityis. Esetleg a néhány éve még kapható 1.6-os motorral ???????, Ki a fasz látott már luxusautót 1.6 -al ? Szaggat is mint állat.
Csodálkozom, hogy még mindig ezzel a nickkel írsz, vagy sértő az Isten megnevezés?:)
No, amúgy megint sikerült mérnöki mélységű válaszokat kreálnod, a múltkori "csak azért is" stílusban...
""(A baj csak az, hogy ugyanazt a minőséget belerakják a Saxóba, Xsarába, mint a C5-be.)" Nem az a baj, hanem az, hogy ugyanazt rakják a csúcsmodellbe, mint a kicsikbe."
Na tehát lényegében leírtad mégegyszer ugyanazt, amit én. Köszi!
Aztán jó lett volna megadni, hogy az általad említett autók milyen motorral, stb. szerepeltek a te "zajteszteden". Na meg, hogy mivel mértél? Milyen típusú berendezéssel, milyen körülmények között, meg ilyenek (elvégre mérnök vagy). Ja lehet, hogy a füleddel mértél...????
Milyen luxus kocsról írsz - ez sem derül ki! Mert ha egy kétliteres benzinesről, annak igen is jó az az érték, amivel példálózól. Meglepődnék, ha a kétliteres benzines Passat kevesebbet pörögne ilyen sebességnél!
Havas, jeges úton pedig kívánom, hogy csak is Ventoval közlekedjél, csak ne legyél a mi közelünkben! Amúgy ez a hozzászólásod is eléggé hiteles...és rengeteg értékelhető információt tartalmaz!
"(A baj csak az, hogy ugyanazt a minőséget belerakják a Saxóba, Xsarába, mint a C5-be.)" Nem az a baj, hanem az, hogy ugyanazt rakják a csúcsmodellbe, mint a kicsikbe. Példa rá, hogy az Xm zajügyileg esetleg a Vw Golf III/Vento szintjét ha eléri.(Nem biztos.)
Továbbá Luxuskocsi rövidre áttételezett kézi váltóval halál! 4000 ford/perc = 140 km/h 5-ben. Talán abszurd! Nem? Golfnál még elnézem.
Havas jeges úton, pedig a VW Vento útfekvése, irányíthatósága határozottan jobb.
AtomAnti!
Szerintem meg inkább divatból tartják.
Igazán a sok fikázás (ha van) abból adódhat, hogy egyesek olyan lepukkadt "vackokat" (Golf 1, Jetta, kökorszaki Passat) istenítenek, amik már régóta a roncstelepeken pihenhetnének.
A Golf 1 szpojler, osztott kipuffogó, sötétített vagy fóliázott üveg, 25 mp-es gyorsulás a kicsi és széthajtott motor miatt, benne este is napszemüveget viselő jampival már csak hab a tortán. Persze úgygondolja mindenkit legyorsul.
Azonban van aki (én) nem ezek miatt utálja. Ezek a külső dolgok úgyis a tulajt jellemzik.
Nekem más értékrendjeim vannak, aminek a VW nem felel meg.
Mások viszont ezeket is rá akarják erőltetni az autóra. Lásd a németeknél a reklám, amiben a sötét pali a repülőn (1. osztály) kényelmetlenül fészkelődik az ülésben. A végszó: Nem lehet minden olyan mint egy Passat ülés.
A minőség.
Lehet azért történik az egész, mert a németek azt gondolván, úgyis megvan a presztizsünk, minek görcsöljünk, nem figyelték eléggé a piac és a konkurencia viszonyát. A franciák viszont nagyobb teret akarnak nyerni, így fejlesztettek. És remélem ők nyernek.