Sajnos a Big Three-nek sikerült elérni, hogy az amerikai károsanyagkibocsájtási határértékek a féreg SUV-jaikra nem érvényesek, tehát ezek a szörnyetegek továbbronthatják az emberiség túlélési esélyeit. :-(
Nem feltétlenül. Azok jóval könnyebbek az SUV-któl, és a légellenállásuk is jobb, kevesebb anyag szükséges hozzájuk.
De szerintem sosem tudnánk meggyôzni egymást: Te szereted az SUV-kat, én meg nem.
Az, hogy könnyebben fel tudsz hajtani egy járdaszegélyre, biztos megéri a nagyobb biztosítást, súlyadót, fogyasztást, vételárat?
Ami talán elônye a magasabb építésű kocsiknak, az jobb ütözési biztonság.
Egyébként az autógyártók próbálják elhitetni, hogy az SUV-k vannak olyan jók mint a terepjárók. Van egy amerikai Subaru Forester reklám, abban mondanak vmi olyasmit hogy nagyobb a hasmagassága mint a Ford Explorernek. Vhogy minden SUV reklám roppant harcias terepjárónak mutatja be a terméket.
Gáz az is, hogy a USA-ban majdnem minden második autó SUV, vagy rendes terepjáró. Sokan arra vesznek Tahoet, vagy Silveradot hogy autópályán használják. Ez hatalmas pazarlás: ezek a dögök simán megisznak 16-18 litert. Es egyre nagyobb, nehezebb, iszákosabb típusok jönnek ki. Ha ez így megy tovább, 2030 körül már csak nosztalgia-fórum lesz az Autó-motor. :))))
nem is mondja senki, hogy ezek terepre valók. annyi az egész, hogy egy rosszabb földúton is elboldogulnak, jó magasan ülni és onnan nézni a forgalmat. spec. bp-en nagyon jó dolog egy ilyen könnyű, fél-terepjáró. nem kell aggódni a padkák miatt, el lehet jutni a földúton lakó ismerősökhöz (nekem két nagyon közeli ismerősömhöz kell ilyen úton menni), nem kell fogat szívni a bartók béla miatt stb.
lehet cikizni a hrv-t és a hasonló kocsikat, de annak aki nem offroadozik, de szereti az ilyen típusu autókat, ideális megoldás.
ááááááá!!!!!! Ez fáj!!!!! Rolls-Royce-Smart!!! Neeeeee!!!!!! Még jó hogy csak fotosopták, nem igazi...
Egybként igen, a Porsche is elparasztosodik ezzel a SUV-vel. A legnagyobb átvágás a világon az SUV. Szerintem a legtöbbet egy UAZ simán megalázná terepen. A Patrol, a régi Landcruiser, a Defender, a G-Klasse OK, de az ML, a Frilendör, a RAV-4 nagy ívben suxxnak.
Tudom, hogy a Lamborghini eredetileg mezögazdasági gépgyár volt. (Azért raktam mögé a számjit.) Láttam traktoraikrol fényképeket, szépen néznek ki. Sőt, egy idöben terepjárokkal is kisérleteztek. Bár azért a Porshe SUV....
TV-ben láttam 4! ajtós Corvette ZR1-t. Nagyon merészen nézett ki, nem tom, hogy lehet valaki ennyire perverz.
miszter07!
Lamborghini:
"Mikor 1963-ban Ferruccio Lamborghini áttért az autógyártásra, már megbízható traktorgyártó hírében állt..."
Szóval a traktorgyártás nem tegnap kezdödött a Lamborghini-nél.
De, hogy a sorozatgyártástól is tudjunk hányni, nem tom hol lehet a neten kép az új Porsche SUV-ról. Igen, gyártani fogják. Nekem már a BMW X5 is elég volt, de ezzel felülmúlták.
Az tényleg ott volt, de volt belőle limuzin is, nem?
Valamely cég (Lyns vagy efféle) sorozatban készít az XJS Jaguar Coupéból kombit. Hiába, Angliában sok furcsaságra képesek az autókkal. A hatajtós, oldalanként négy, négyzet alakba rendezett lámpával készült Range Rover sem kutya.
"(Ez a sárga Bentley SUV elmehetne a "cicás napvédô" topicba is :)"
Hajaj, es ha tudnad hany hasonlo volt meg ezen kivul!
Van egy konyvem a Range Roverekrol. Egy kulon felyezet van benne a specialis atepitesekrol. Az arabok szamara egy csomo keszult. Kis angol muhelyek csinaltak. Baromi ronda dolgokat epitettek a szep Range-ekbol, ilyen fantazianevvel mint Glenfor Dirham meg hasonlok.
Amolyan arab izles: sok csillogas(krom, csicsa), idiota borok(pl zebra!!!) meg hasonlok.
Rolls Royce traktorlimuzin sítalpas felnikkel...
Hmm, Lenin apánk autóban is ott volt a toppon! Nagyezsdát is biztos ezzel szedte fel a habarovszki McDrive-nál. :)