Tankoltam és megszűnt a hiba, Te tudsz nekem segíteni! Olvastam a szivattyúházas hozzászólásodat. A "bödön" alján van egy kis piros membrán, azt én elég lötyögősnek érzem (első kép), valamint van egy számomra ismeretlen szerkezet, nevezzük patronnak (harmadik kép), ami oldalról van benne egy zégerrel, ahhoz két helyről is tud menni benya, fentről egy kis csövön át és egy kis sarok rekeszen keresztül(második kép), ami viszont egyenesen kifolyik, ezzel is lehet probléma? A fekete csöveken nem láttam repedést...
Olvastam már hasonló problémákat, de a megoldást nem találtam meg. 307sw 1.6 benzines 2003
Tegnap vettem marcaliban, egy idősebb fószertől, elég korrektnek tűnt, nem feltételezném róla, hogy tudta ezt a hibát, de ugye sosem lehet tudni.
Elindultam BP-re, 150-es tempó, vízmutató középen, minden szuper, és ahogy lassul a sor, 80-as tempónál gázadáskor befullad. Elveszem a gázt, és kb 4-6 másodperc alatt kitisztul, megy megint normálisan, majd 1-2 perc múlva egy hosszabb lassulást követően, megint fullad. Most ha beindítom, akkor kb fél perc után leáll. Elsőre azt hittem, hogy csak melegen csinálja, de most már teszteltem annyit, hogy igazából hidegen ha beindítom, kb fél perc és leáll. Utána pöccre indul. Ma reggelt "intenzíven" bementem vele Érdről BP-re és nem volt semmi gondom. Persze nem is volt olyan, hogy fél percig egy helyben járt volna a motor. Most még kipróbálom, hogy klíma, lámpa, minden nélkül is csinálja-e, mert ezt eddig nem próbáltam.
Segítségre lenne szükségem. Elment az utastér ventilátorom, de a klíma üzemel, viszont a pár perc múlva elment a szervokormány rásegítésem viszont a fék megmaradt. Gondolom biztosíték, de merre keresgéljek?
2004-es Peugeot 307 1,4 KFU. Előre is köszi a választ...
Nem nyit eléggé ,terhelésre erőtlen a kocsim , hibakód nincs, tiszta , kitakarírottam a foltószelepet , a fórumon levő feltanítást megcsináltam ,de semmi hatása :( . Map szenzor új. Esetleg valakinek valami ötlete? 12 litert fogyaszt a kocsi sajnos :( .
Üdv, gyújtáskapcsoló javítással kapcsolatban van valakinek javaslata-tapasztalata? Neten több cég is van. Más kiszereltem, levettem az elektromos részét. Alapvetően Bp.-Vác
Nálam a tünet a következő: jobb oldalon a helyzetjelző fényereje visszamegy felére ha a féklámpa is világít. Elől a tompított is gyakran villódzik. Ezt is okozhatja rendszámtábla világítás hibája? Valami ledes cucc van a rendszámtáblánál. Köszi!
Sziasztok! A kérdés a következő: a ráncfelvarrott első fényszórók csereszabatosak a felvarrás előttiekkel? Nem a méretekre gondolok. Kell hozzá valami elektronika is? A régi halogén égős, az új is az?
Üdvözlöm a csoportot! Segítséget szeretnék kérni. A gékocsim Peugeot 307cc 2,0HDI 136LE 2007 évj
I Az a problémám hogy a jobb hátulján egyik napról a másikra valamiért nincs világìtás. Előtte a bal oldal ugyanezt a hibát mutatta de az megjavult. Most a jobb oldalon nincs világítás se a lámpa és a rendszámvilágítás sem. Az a hibajelenség hogy amikor felkapcsolom a világítást akkor felvillan és utána semmi. Akárhányszor felkapcsolom annyiszor ezt csinálja. Kérem valaki segítsen aki tényleg ért hozzá. Köszönöm szépen. Tisztelettel Szilvás Péter
Van egy 307 2.0 Hdi RHY 21 éves motorkodú sedan autom .A P1112 és P0190 hibakodot jelzi. A következő a jelenség:reggel első inditáskor csattogás hallatszik a motorból és ha eléri az üzemi hőmérsékletet a motor akkor a csattogás megszűnik.utána egész nap nem jelentkezik a hiba. Tudnátok segiteni ,h mi az amit ki kellene cserélni? előre is köszönöm
Elnézést, a szürke írásért, a böngésző sötét kinézete másképp jelenítette meg..
Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket. Van egy Peugeot 307 2001-es 2.0 HDI Motorkód: RHY Ez a probléma már több mint tíz éve jelentkezett pár alkalommal és annyira nem volt zavaró. Viszont idén lett cserélve a slusszkulcs nyomtatott áramköre és nagyon sokszor jelentkezik a probléma teljesen véletlenszerű időközönként, pl: 1 hónap akár 2szer vagy 1.5 hónapig semmi. A probléma az hogy nem lehet beindítani a motor: - Ráadom a gyűjtást - Felgyulladnak a ledek a műszerfalon - Várok egy kattanó hangot - Elalszanak a ledek - Majd indítozok, de csak forgat folyamatosan. Ez a nyomtatótáramkör cserét a hivatalos Peugeot márkaszervíz végezte és eddig 3-4 alkalammal lettek kihívva az autóhoz. Minden alkalommal resetelik a számítógépet és utána jó ideig-óráig. (A márka szervíz azt mondta ezzel a hibával együtt kell élni...) Egy maszek ismerősömtől hallottam egy alternatív megoldást, hogy leszedjük az akku sarut várunk náhány percet és egyből indul az autó. De sajnos ez sem egy konkrét megoldás csak ideiglenes... Volt esetleg valakinek hasonló? Esetleg ötlet ezzel a problémával kapcsolatban? Köszi szépen a válszokat előre is Üdv
Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket. Van egy Peugeot 307 2001-es 2.0 HDI Motorkód: RHY Ez a probléma már több mint tíz éve jelentkezett pár alkalommal és annyira nem volt zavaró. Viszont idén lett cserélve a slusszkulcs nyomtatott áramköre és nagyon sokszor jelentkezik a probléma teljesen véletlenszerű időközönként, pl: 1 hónap akár 2szer vagy 1.5 hónapig semmi. A probléma az hogy nem lehet beindítani a motor: - Ráadom a gyűjtást - Felgyulladnak a ledek a műszerfalon - Várok egy kattanó hangot - Elalszanak a ledek - Majd indítozok, de csak forgat folyamatosan. Ez a nyomtatótáramkör cserét a hivatalos Peugeot márkaszervíz végezte és eddig 3-4 alkalammal lettek kihívva az autóhoz. Minden alkalommal resetelik a számítógépet és utána jó ideig-óráig. (A márka szervíz azt mondta ezzel a hibával együtt kell élni...) Egy maszek ismerősömtől hallottam egy alternatív megoldást, hogy leszedjük az akku sarut várunk náhány percet és egyből indul az autó. De sajnos ez sem egy konkrét megoldás csak ideiglenes... Volt esetleg valakinek hasonló? Esetleg ötlet ezzel a problémával kapcsolatban? Köszi szépen a válszokat előre is Üdv
Szasztok újra! Zolisys telefonon stopizta a pilácsokat, illetve ő volt az első jelentkező.Meg is nyerte.
Nem volt időm -csak most - idetévedni, ezért csak most a válasz: a váltáska Mitsubishi Eclipse Cross lett, CVT-vel, fullosan.
Még nem sokat mentem vele, de fogyasztás amacsekhez képest "horror". Keskenyebb is, isofix használattal középen semmi hely. Csomagtartó is kisebb. De már csak ritkán utazunk öten, akkor meg ha isofix nélkül rakom be a két unoka ülését, épp elmegy.
Az olajak, a turbó alkatrész, tetősín, 1 db Barum 17' jobb első keréken keveset futott, 300 sebesség indexű guma is maradt kis pénzért a kerékőrök mellett. Minden tételhez adok egy ajándék szett H1-et:)
Továbbra is Gyula-Pest vonalon tudom személyesen kézbesíteni. Ha komolyan kell valakinek, ott volt a számom korábban, inkább azon dumáljuk le.