Citroen C-Zero-Peugeot Ion-Mitsubishi Miev guruló dolgokhoz egyforma oldalsó irányjelző kell oldalra. Meg a volt autómhoz is szerintem, amilyen a Tiétek is:))
De a csatlakozó sajnos nem egyezik. Gondolom, le kell vágni az eredeti csatlakozó véget, ha nem fióklakónak vettem. A kérdés; hol tudok venni hozzá megfelelő aljzatot/foglalatot, illetve milyen kell.
Sziasztok! Végül ki lettek cserélve általam a váltó bowdenjei. Megrendeltem az újat az Autodocról. Megjött, csillivilli, beszereltem. NEM JÓ!!! 1-est, 2-est kapcsolt, de 5.-et és a hátramenetet nem kapcsolta. Na újra kiküszködtem a helyéről és kiderült, hogy az új bowden páros egyike, pont amelyik szétszakadt, RÖVIDEBB 7 vagy 8 mm-rel, mint az eredeti. Irány az Autodoc, biztos nem jót rendeltem! De nem, mindegyik ilyen méretű vagy még rövidebb! Mi legyen??? Fogtam a szétszakadtat, kicsiszoltam belőle a maradék gumit, majd méregetés után 3D nyomtatóval nyomtattam bele perselyt PET-G anyagból. Tegnap beszereltem a "tuningolt" bowdent. Jelentem, még mindig működik!!!
Úgyhogy aki ilyen cserére kényszerül, előbb szerelje ki a régit, méregessen és csak azután rendeljen!
Kösz a tippet, a hozzáférés tényleg nem a legjobb, de a vezérlő is elhalt, szóval kivettem a ventit is, a csati az már sima ügy. Amúgy a vezérlőben kb 10 éve cseréltem a FETeket, eddig bírta, most rendeltem komplett motort, de acsati is szarul néz ki, azt is cserélném.
Szia, esetleg 2003-as, automataklímásba, fűtésszabályzó/előtétellénállas csatlakozód van? Előtétellénállást tudtam rendelni, de csati nincs készleten normális áron és elég sűrgős lenne.
Sziasztok! Tudja valaki, hogy mi az OEM száma a váltó bowdennek, ami egy 1.6-os benzines 16 szelepes ötajtós 307-esben lehet? Találtam OEM 2444AN-t. Az jó bele? Köszi a választ.
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy ha valamilyen elektromos beavatkozás történik az autómon, másnap reggelre lemerül az akksi. Példa: lecseréltem az autórádiót egy multifunkciós média központra. Minden működött. Autó beállt a garázsba, reggel csak csattant a behúzó tekercs. Akku feltölt, további reggeleken nincs probléma. Olyan is volt, szerelő kicserélte az indító motort, reggelre nem tekert, mert akku lenullázódott. 307-es, 1.6-os, benzinesről beszélek.
Nem tudom kinyitott a csomagtartó ajtot mi lehet a hiba egy 307 sw röl beszélek ,az ablakemelökse müködnek egyik napról a másikra megaták magukat mi lehet a hiba ha valaki tud valami kiindulási pontot azt megköszöném köszi.
Egy 307 cc autó tulajdonosa vagyok (2006 évjárat, PSANFU10FX6P2683084motorkód). Múlt héten azt kezdte el csinálni, hogy indításnál a gyújtás kapcsoló motortérben található F8-as jelzésű, 20A-es biztosítéka kimegy. Teljesen véletlenszerűen csinálja, logikát nem találtunk benne. Esetlegesen van-e valakinek tippje, hol keressük a hibát? Előre is köszönöm a válaszokat!
Két helyen találod meg: - a motortérben, a szélvédőhöz közel, az anyósöülés oldalában, a karosszériába beütve; - a vezető oldalán, a műszerfal hátoldalára ragasztva, amit a szélvédő alján, egy kis "ablakon" keresztül láthatsz.
Bocsáss meg én azt hittem azért írod, hogy telefonon gyorsabb, hogy valami telefonos alkalmazással kell magyarítani. ;) Ahhoz válaszoltam, hogy nem tudhat mindenki mindent.
Aztán rájöttem, hogy a Zolysys elérhetőségére gondoltál. Őt természetesen meg tudom keresni, csak azt hittem még mindíg mindennapos látogató itt.
Én ilyenre gondoltam. A felső részt kéna magyarítani. Az újabbakon már ki lehet választani a magyar nyelvet, de ez még a 2017 előtti. Ott nem volt rá lehetőség.