Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

d.jocov Creative Commons License 2 napja 0 0 126177

Egy kis segítséget kérek, alufelni kupak levétele ha fent a kerék, hogyan?

gyula02 Creative Commons License 3 napja 0 0 126176

Sziasztok 1.6 hd 110l sw 2008as a kérdés a hátsó ablaktörlő gondol egyet és bekapcsol és megy míg jónak látja ,kérdésem tisztelettel a hiba javítható vagy cserés.  köszönöm.

morcibacsi Creative Commons License 4 napja 0 0 126175

Lépj be a facebookon a 307es csoportba. Havonta legalább egyszer előjön, hogy miért világít az 1.4-es autóban az olajlámpa, amikor van benne elegendő. Persze ilyenkor előkerülnek azok is, akik bizonygatják, hogy nincs az 1.4-eknek baja, mert neki is az van x éve, de ettől még tény marad, hogy gyakrabban emlegetik az 1.4-et emiatt, mint amiatt, hogy milyen jó. Amúgy az 1.6-nál meg a váltó lehet problémás. De ahogy írtam, lépj be a csoportba, és ott tudsz keresgélni. 

Előzmény: thboxx (126174)
thboxx Creative Commons License 4 napja 0 0 126174

Sziasztok!

Gondolkodom a mostani 2002-es C5 2.2hdi automatámat lecserélni egy kisebb kompaktra. Kéziváltós benzines 307-ben gondolkodom. Sima ferdehátúakat nézegetek, leginkább 1.4 16v vagy 1.6 16v motorral. Tulajdonképpen a kisebbik is elég lenne, nem rodeozni kell. Munkába járni kéne leginkább napi 60-70km megtételére többnyire országúton kicsi várossal. Néha egy kis ovijáratra,de nem állandóan. Szeretünk biciklizni is. Ritkán futót húzni, de ez tényleg évi 1-2 alkalom. Viszont nem tudom a kisebbiknél mennyire jellemző a hengerfejesedés... 307 klub oldalán olvastam róla, de a neten semmi nincs. Se magyar,se külföldi oldalakon. Ha tényleg tipushiba lenne tele lenne vele a világháló, nem? Kombit nem szeretnék nagyon. Ha cuccolni kell, futó vagy az 5008. A családban van egy 1.6 16v break. Oda majdnem keveslem azt a motort. Bár az is igaz, dízelhez vagyok szokva. De ekkora távra már nem kell dízel... Fogyasztás hogy alakol a két motornál? Mennyi km után várható komolyabb generál ezeknél? Egy megbízható hosszútávú társat szeretnék, nem olyat amibe egyfolytában csak lapátolja az ember a pénzt... Előre is köszi annak aki válaszol!

Üdv. Roland

Fodi_Sasa Creative Commons License 4 napja 0 0 126173

Sziasztok! Tudtok nekem egy jó szerelőt, szervizt ajánlani Budapesten? Aki nem egy kocsin szeretne meggazdagodni. És ért a peugeot lelkéhez. 2004-es peugeot 307, 1.6 benzines.

Köszönöm!

Move1 Creative Commons License 5 napja 0 0 126172

Köszönöm a válaszokat....igazából ettől a részétől tartok csak a cc kapcsán, de akkor nem annyira gáz...

Előzmény: Zolysys (126171)
Zolysys Creative Commons License 2020.11.18 0 0 126171

Szokott tető gond lenni de mint minden megoldható :)

Előzmény: Move1 (126169)
Papalac Creative Commons License 2020.11.17 0 0 126170

Általában nincs vele gond. Persze bármi elromolhat :-)

20-22 másodperc alatt nyitja-zárja a tetőt, akkor okés.

Előzmény: Move1 (126169)
Move1 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 126169

Sziasztok

Korábban 5 évig használtunk egy sw-t 2.0 benyás motorral. Most 3008-as a családi autó. A nagyfiam miatt lehet hogy bele kell mennem egy 307 cc-be, azt szeretném kérdezni akinek cc-je van, hogy mennyire gáz maga a cc motoros teteje? Mennyire van vele gond? köszi a választ előre is.

Francecoupe1 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 126168

Sziasztok! 

Bár C5, de hátha tapasztalt már valaki olyat a 2.0 rfn motornál, hogy hidegen nehezen indul. Aztán pár perc múlva, ha járt a motor és újra indítom, már nagyon hamar elkapja. Csak több órás állás után van ez, hogy 5-6 másodpercig forgat az önindító, mire elkapja. Ha beindul, nincs 3 hengerezés ami hidrotőke vagy szelep ragadásra utalna, ami tudtommal előfordul ennél a motornál.

Hibakód nincs. Diagra rendben vannak a map, belépő levegő hőmérséklet szenzor, vízhőfok adatok is. Alapjárati léptetőmotor cserélve, gyerryák szintén. Bovdenes a fojtószelep. AC tol egyből.

Szoftverfrissítésen gonndolkodom, mint megoldás. C5 fórumon több éve egy tagnak ez segített ugyanezen tünetekre.

Köszönöm, aki tud infóval szolgálni.

pinyós Creative Commons License 2020.11.14 0 0 126167

Sziasztok! 2004 307cc 177Le autómban megállt a fűtőventilátor. Valakinek valami tippje, h mi lehet. Esetleg melyik a biztosítékja. Bár a nagyobbakat (>15A) átnéztem. Előre is köszönöm a segítséget! Jó egészséget mindenkinek! 

Andris_2 Creative Commons License 2020.11.12 0 1 126166

Én is komplett kormánykapcsolót vettem, konkrétan ezt: https://www.autodoc.hu/valeo/1072746

 

Előzmény: Scorce (126164)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.12 0 0 126165

Pedig az űrtechnikát is ott gyártják, igaz, azt nem fillérekért.

Zolisys elvileg itthon gyártatja az alkatrészeket hozzá, ha abban jobban megbízol, mint a kínaiakban.....

 

Előzmény: Scorce (126164)
Scorce Creative Commons License 2020.11.12 0 0 126164

Igen azaz kormánykapcsolóra gondoltam. :D Hát akkor maradok inkább annál. Kínai dolgokban nem bízok.

Előzmény: FeZ_ (126163)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.12 0 0 126163

"egybe lehet megvenni az egész kormányoszloppal együtt,  amit azért nehezen hiszek el."

 

Hát ha nem is a kormányoszloppal együtt, de a komplett kormánykapcsoló az valóban csak egyben kapható gyáriban. Ügyes "kici" kínaiak meg gyártanak hozzá karokat is külön (meg alkatrészeket bele) és így javítható is lesz a kapcsoló-egység. Az más tészta, hogy nem lesz egészen egyenértékű az újjal, no de nem is annyiba kerül. :-D 

 

Előzmény: Scorce (126161)
Scorce Creative Commons License 2020.11.12 0 0 126162

Neked is köszönöm! Írtam is neki.

Előzmény: efe Padilla sr. (126159)
Scorce Creative Commons License 2020.11.12 0 0 126161

Szia! Köszi a választ! Annyi még , hogy van egy ismerősöm az UNIX-nál aki azt mondta, hogy nem kapható csak az index, hanem egybe lehet megvenni az egész kormányoszloppal együtt, amit azért nehezen hiszek el. Mit cseréltettél benne pontosan és milyen márkát , típust érdemes venni bele?

Előzmény: Andris_2 (126160)
Andris_2 Creative Commons License 2020.11.11 0 1 126160

Szia! Nekem is gondom volt vele, először javíttattam, de végül csere lett belőle. Én inkább a cserét javaslom első körben is. Német webshopból olcsóbban meg lehet venni, mint idehaza. 

Előzmény: Scorce (126158)
efe Padilla sr. Creative Commons License 2020.11.10 0 1 126159
Előzmény: Scorce (126158)
Scorce Creative Commons License 2020.11.10 0 0 126158

Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4-es benzines 90 lóerős peugeot 307-esem. A problémám az lenne, hogy az index kapcsoló nem mindig jelez csak amikor bizonyos poziciókba rakom és ez nem valami jó dolog, ha nem tudja a másik hogy én pontosan mit is akarok. Mind a két irányban csinálja. Eléggé gyakran csinálja most már és ez veszélyes is lehet. Picikét lötyög is , de nem nagyon. Valakinek valami ötlete , hogy esetleg meg lehet-e javítani vagy cserélni kell? Köszönöm előre is! 

FeZ_ Creative Commons License 2020.11.06 0 0 126157

Írtam emilt.

Előzmény: szasza0211 (126156)
szasza0211 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 126156

83410114

Tudsz esetleg előéletet is nézni?

Köszi 

Előzmény: FeZ_ (126155)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.05 0 0 126155

Az autódra vonatkozó pontos adatok megnézéséhez  kell az alvázszám utolsó 8 karaktere.

Előzmény: szasza0211 (126152)
szasza0211 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 126154

Előzmény: szasza0211 (126153)
szasza0211 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 126153

Előzmény: szasza0211 (126152)
szasza0211 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 126152

Sziasztok! 

Újra 307 tulaj vagyok!

Az 1.6 hdi után most külföldről szereztem egy a forgalmi szerint

307 Gti-t amiben 2.0 hdi 136 RHR motor van.

Nem sok infót találok róla az érdekelne hogy milyen alufelni volt

ezeken gyárilag mert az persze nem volt hozzá. 

Annyit tálaltam csak hogy 17-es.

FeZ_ Creative Commons License 2020.11.05 0 0 126151

Az a baj, hogy ezt hallani kellene élőben, hogy hogyan nyikkan, hogyan kattog ?! Mondjuk a kattogás lehet akár toronycsapágy is és a nyikorgás lehet főtengely szíjtárcsától vagy a generátor szabadonfutójától, esetleg kettőstömegű lendkeréktől. Vagy teljesen mástól. :-D  És ezért kellene ezt élőben diagnosztizálni. Mutasd meg szerelőnek szerintem. Mivel egy helyen voltál már vele, esetleg egy másiknak. Több szem többet lát. (füllel is igaz :-P )

 

Előzmény: Dupla D (126149)
d.jocov Creative Commons License 2020.11.04 0 0 126150

Köszi, egy rossz szavam sem lehet.... 120e. Km volt benne amikor vettem....

Előzmény: peto.istvan (126148)
Dupla D Creative Commons License 2020.11.04 0 0 126149

Nyár elején vásároltam meg első autómat, egy 2007-es 1.6 HDI 307-est kevés kilóméterrel. Az autó remekül teszi a dolgát, de az utóbbi időben előjött két probléma, és mivel szeretnék vigyázni a kocsira, próbálom a lehető legtökéletesebb állapotban tartani, ezért ezeket jó lenne orvosolni.

Az egyik, hogy indításkor, leállításkor nyikorog valami a motortérből kb. 1 másodpercig. Hasonló hang hallható, amikor sebességben hirtelen rálépek a gázra kuplung nélkül, de ilyenkor az egy nyikkanás hallható. Üresben nincs ilyen hang gázadáskor. Ez még melegebb és kevésbé nyirkos időben nem volt jellemző, csak az indítás/leállításkori nyikorgás. Arra gondoltam, hogy ékszíj lehet a ludas. Szervízben megnézték, kicserélték az ékszíjat és az ékszíjfeszítőt (ez állítólag nem volt túl jó állapotban). Utána se szűnt meg teljesen a hang, de talán jobb lett, most viszont hogy egyre rosszabb az idő, jobban hallható a nyikorgás.

Másik, hogy esetenként nagyobb kormánytekeréskor kattog valami egyértelműen a kormány felől. Nem mindig.

Nem értek annyira az autókhoz, mint amennyire szeretnék, de mivel szeretnék vigyázni a kocsira, ezért próbálok minden kisebb-nagyobb hibának mihamarabb utánajárni és megoldani. Ehhez kérném a segítségeket, ha tudjátok a fenti két esetre a választ.

Köszi szépen.

peto.istvan Creative Commons License 2020.11.04 0 0 126148

Az igen! Gtatulálok :). Még ugyan ennyit!

Előzmény: d.jocov (126147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!