Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sbojan Creative Commons License 29 órája 0 0 127083

Hali!

Két helyen találod meg:
- a motortérben, a szélvédőhöz közel, az anyósöülés oldalában, a karosszériába beütve;
- a vezető oldalán, a műszerfal hátoldalára ragasztva, amit a szélvédő alján, egy kis "ablakon" keresztül láthatsz.


A kézikönyv online elérhető itt:
Használati utasítás Peugeot 307 (2003) (Magyar - 185 oldalak) (hasznalati-utasitasok.hu)

A fenti kép a 173. oldalról származik.

janitoth Creative Commons License 2 napja 0 0 127082

Sziasztok! Tudja valaki, hogy a 307-esen hol található a VIN kód? 2001 év végi, benzines 1,6 16V. Köszi.

Zolysys Creative Commons License 2024.02.26 0 0 127081

néha előferdülök :)

Előzmény: levi444 (127080)
levi444 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127080

Bocsáss meg én azt hittem azért írod, hogy telefonon gyorsabb, hogy valami telefonos alkalmazással kell magyarítani. ;) Ahhoz válaszoltam, hogy nem tudhat mindenki mindent.

Aztán rájöttem, hogy a Zolysys elérhetőségére gondoltál. Őt természetesen meg tudom keresni, csak azt hittem még mindíg mindennapos látogató itt.

Ilyen ez a net...

Előzmény: Smíró (127071)
levi444 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127079

Én ilyenre gondoltam. A felső részt kéna magyarítani. Az újabbakon már ki lehet választani a magyar nyelvet, de ez még a 2017 előtti. Ott nem volt rá lehetőség.

Előzmény: levi444 (127078)
levi444 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127078

 

 

Előzmény: levi444 (127077)
levi444 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127077

Nincs meg még az autó.

Csak a lehetőségeket akartam megtudni.

Köszönöm!

Ha kellően sürgős lett volna, megtalálom Zolit is, mint ahogy Jena-t megtaláltam kb 6 év után. ;)

Előzmény: Smíró (127076)
Smíró Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127076

Ezt ugyan nem nekem szántad, csak majdnem. Bővebben:

 

amit írtál, hogy már találkoztatok, az alapján feltételezhető volt, hogy a száma megvan. Azért írtam ezt, mert amint látod, itt mostanában nem volt. A mindenhez értéshez: nickre keresés ha nem megy, akkor visszanyitsz 1-2 oldalt itt és láthatod a hozzászólását. Ha látod, akkor a nickre kattanva látod a honlapját, ha görgetsz, akkor a telefonszámát. Azt hiszem, ehhez nem kell akadémistának lenni... 65. évesen én sem vagyok az, amihez meg nem értek, ott konkrétan kérdezek. Pld.: nem tudja valaki Zoli elérhetőségét? És akkor megkapod. Ezen a topikon pont a segítőkészség volt jellemző... Csak leb@szás után a normális ember esetleg úgy is gondolkozhat, hogy: ja, akkor keresgélj és megtanulod egyúttal a triviális dolgokat. 

Előzmény: levi444 (127074)
Smíró Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127075


http://www.systeamnavi.hu/

 

Egészségedre!

Előzmény: levi444 (127072)
levi444 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127074

Egyszerűbb lett volna egy link, de nem.

Kattintgattam, mióta a válasz itt van, de nem találtam semmit.

Esetleg az megvan, hogy nem érthet mindenki mindenhez?

Köszönöm beked is!

Előzmény: kirsan (127073)
kirsan Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127073

Nem éppen, mert Te is meg tudod nézni, mint bárki, erre céloztak neked. Egy katt!

Előzmény: levi444 (127072)
levi444 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 127072

Nesze semmi fogd meg jól!

Előzmény: Smíró (127071)
Smíró Creative Commons License 2024.02.19 0 0 127071

Telefonon gyorsabb...

Előzmény: levi444 (127070)
levi444 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 127070

Elsősorban Zolysys-t keresem, mert Ő már dolgozott a 307-esemen! ;)

Előzmény: levi444 (127069)
levi444 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 127069

Elnézést, hogy itt kérdem, de ez látogatottabb, mint a célolda!

Citroen c4 picasso 2015.06. havi felső nagy kijelzős változatot lehet magyarítani?

SakaB 86 Creative Commons License 2024.02.09 0 0 127068

És Neked is ezaz 1.4 16szelepes 80 valahány lovas verzió volt?

Előzmény: Bazer (127067)
Bazer Creative Commons License 2024.02.08 0 0 127067

szia.. elöször én az olajhütöt nézném meg. nekem az szakadt át és jártam igy.. 3 szerelö mondta h hengerfejes és fel kell ujitani aztán a forumon találtam ezt az ötletet.. kicseréltem és megszünt az olaj fogyás.. de lehet h ténylegesen a motor adta meg magát!

Előzmény: SakaB 86 (127066)
SakaB 86 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 127066

Sziasztok, segítségre, tanácsra lenne szükségem. Páromnak van egy 307es 1.4-es 16 szelepes 88 lovas Peugeotja. Ami elsőnek feltűnt, hogy hirtelen nagyon sok motorolaj fogyott el, utána töltöttük majd észrevettük, hogy a hűtővízbe megjelent az olaj. 3 éve voltam egy Peugeot szakinál aki mondta, hogy ezek az 1,4-esek egy igazi betegágyak, és 160e nél teljes motorgenerál kell. Na mit ad Isten most járunk 156e km-nél.Tudom, hogy így látatlanba nehéz megmondani, de mire számítsunk? Egy hengerfej tömítés csere plusz síkolás nem oldhatja meg a problémát? Mi szokott ezekkel az 1.4esekkel lenni?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.01.31 0 0 127065

"Elfelejtheted az indexet a BMW-dben, a tekinteteddel válthatsz majd sávot"

 

Mi ebben az újdonság? Eddig nem így volt? :-D

 

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/01/31/elfelejtheted-az-indexet-a-bmw-dben-a-tekinteteddel-valthatsz-majd-savot/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

FeZ_ Creative Commons License 2024.01.31 0 0 127064

Én sem tudom a választ, pont azért nem is írtam rá semmit, de szkeptikus vagyok a dologban. Az viszont igaz, hogy a rendszerfeszültség befolyásolhatja a dolgot, azonban ilyen feszültségingadozásokat inkább a belső zárlatos aksi miatt szokott csinálni vagy táp- és testelési hibák miatt, vagy belső elektronikai gondok miatt, rejtett kábelhibák miatt és esetleg ha a generátor nem tud tölteni eleget, akkor az ront még a helyzeten

Szerintem ha az aksin mérve a töltőfeszültség megfelelő mindig, akkor én nem hiszem, hogy a feszültségszabályzó (vagy generátor) cseréje megoldja a dolgot. 

Aztán persze tévedhetek is :-P 

 

Előzmény: Muerte01 (127063)
Muerte01 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 127063

Köszönöm a válaszod. Én csak azért kérdeztem mert itt volt fent az oldalon hogy az is be folyasolja. És mivel már minden ki lett cserélve csak az nem. El vittük márka szervizbe Szekszárdra és közölték vegyek ujjat mert biztos hogy szelepes meg meg teljes motor generál. Mikor meg el vittem aki csak citroen és Peugeotal foglalkozik és rá tette a gépre és elég sok hiba volt ami már nincs csak az az 1. A Szekszárdi Peugeot szerviz az arra se volt képes hogy rá tegye rögtön motor javítás vagy új kocsi. 

Előzmény: kirsan (127062)
kirsan Creative Commons License 2024.01.31 0 0 127062

Azért nem válaszoltam neked, mert én sem értek hozzá, csak találgattam volna. Mivel nekem is van egy újabb peugeot-om is, annál  is volt egy hasonló olyan hiba, ami nem volt egyértelmű. Több helyen kiolvasattam a hibát, és mindenhol azt mondták, hogy 4-500 ezreket kell rákölteni, ezért végül elegem lett és elmentem a veresegyházi márkaszervízbe. Ott mondták, hogy nem olcsó 28 ezer a teljes diag, de csak akkor kell kifizetni, ha nem ott javíttatom az autót. Rákötötték a diagra, és másfél órán keresztül, állítólag a francia központban lévő szerveren keresztül lefuttattak minden tesztet, mert elsőre a kiolvasás során ugyanazt jelezte, mint másoknál, de ők hogy biztosan megbizonyosodjanak a hibáról, mondom különböző teszteket ajánlott fel a központi számítógép. Végül kiderült, hogy más a probléma, és 100 ezer volt kiolvasással együtt a javítás. És el nem hinnéd, hogy előtte milyen szerelőkkel beszéltem, pl. kimondott erre szakosodottal. Szóval azóta eldöntöttem, hogy ha legközelebb valami nem egyértelmű hiba van, akkor nem kezdek rákölteni. Még mindig jobb, ha nem válaszolok a kérdésedre, vagy valami hülyeséget írok, mint ha a tanácsunkra valamit kicserélsz, és nem az lesz a hiba. 

Előzmény: Muerte01 (127061)
Muerte01 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 127061

Kirsan Ezt értem de mivel már mindent ki cserélt a szerelő és még mindig nem jó. És egyszerűen nem jön rá. Gyári diaggal lett ki olvasva. Ő mondta hogy nagyon érzékeny mindenre főleg a feszültségre. 

Új aksi van benne mert ami benne volt az kicsi nem hozza való volt.

4 új gyertya. 

4 új trafó.

Új termosztát mert az se működött rendesen. 

Új hűtő mert a hűtő lamellák potyogtak ki belőle.

2 új labdaszonda 

A hengerekben meg van a kompresszió 

2 új vízhőfok mérő 

1 használt motor vezérlő hátha ott ment el egy forrasztás. De semmi. 

Hidegen szépen jár nem füstöl nem eszi a vizet. 

De mégis elérni a 93 fokot elveszi a 3. hengert ő a gyújtást. Vissza hűl újra jó. 

Termosztát nyit. 

És amikor ki írja az Antipollution system fault hibát rángat és ennyi. 

A generatorra tölt meg mérte gépen és  rendessen de azt mondja oda vissza kommunikál és meg ér egy miset hogy ki cserélni amikor mondtam neki.

Már így is majd fél milla és még mindig nem jó. És amikor olvastam itt róla hogy ha felmelegszik és rángat akkor az a hiba. Gondoltam meg kérdezem hogy valóban az lehet. 

Mert egy új generátor se olcsó. 

Muerte01 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 127060

Mivel itt olvastam róla ezért gondoltam hogy rá kérdezek. 

Előzmény: FeZ_ (127057)
kirsan Creative Commons License 2024.01.30 0 0 127059

És minden oldalon azt írják, hogy csak a szakszervízben kiolvasott hibakódok alapján lehet a pontos diagnózist felállítani. Találgatni meg én sem szeretnék.

Előzmény: kirsan (127058)
kirsan Creative Commons License 2024.01.30 0 0 127058

Igen, én akkor is utána néztem, és mindenhol azt írják, hogy rengeteg hibát jelezhet.

Csak egy idézet: igaz 207-esre, de a motor ua:

A Peugeot 207 turbó nélküli 1.4-es vagy 1.6-os VTI-modelljeiben megjelenő hibát a nem megfelelő üzemanyag/levegő arány okozza. Ez a motor gyújtáskihagyását okozhatja, ami a környezetszennyezés elleni hibához vezet.

Íme néhány egyéb gyakori oka a szennyezés elleni hibának:

Üzemanyag minősége : Az alacsony minőségű vagy nem megfelelő üzemanyagtípusok az EMS szennyezéscsökkentő hibáit váltják ki.
Elhasználódott gyújtógyertyák : Az elszennyeződött gyújtógyertyák tökéletlen égéshez és megnövekedett károsanyag-kibocsátáshoz vezetnek.
Kipufogórendszer állapota : Az eltömődött vagy sérült alkatrészek, például a katalizátor, a DPF vagy az EGR szelep akadályozhatják a kipufogógáz áramlását.
Levegőgazdálkodás : A hibásan működő levegőérzékelők vagy a szennyezett levegőszűrő megzavarja a levegő-üzemanyag arányt, ami magasabb károsanyag-kibocsátást okoz.

Előzmény: Muerte01 (127056)
FeZ_ Creative Commons License 2024.01.30 0 0 127057

Nyilván ha valaki tudná biztosan a választ a kérdésedre, akkor megírta volna.

 

Előzmény: Muerte01 (127056)
Muerte01 Creative Commons License 2024.01.30 0 0 127056

Sziasztok. Netalántán kapok választ a kérdésemre tőletek. Vagy felejtős? 

FeZ_ Creative Commons License 2024.01.25 0 0 127055

"Kreativ megoldas: athidalni a gyujtaskapcsolot"

 

Vagy vesz a gyújtáskapcsolóba egy elektromos betétet. (már lehet kapni, igaz, nem gyári) 

Ezekben az újabb gépekben azonban már nem a kapcsolón keresztül megy a tápellátás, hanem pl. a motortéri BSM modulon keresztül, de egy típuson belül is voltak változtatások, úgyhogy még ez sem 100%. Ahhoz, hogy megfelelő tanácsot tudjon mondani az ember, alvázszám alapján meg kell nézni a kapcsolási rajzot, hogy az adott autón hogyan van a bekötés. 

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (127053)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2024.01.25 0 0 127054

Az athidalas termeszetesen valahonnan gyujtas utanrol leveve es aztan relezve akkumulatorrol, kulon a gyarival megegyezo erteku biztositekkal levedve!

Előzmény: The Dark Side of the Moon (127053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!