Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43474
Kinek a papné, kinek a paplan...
Nem akartam senkit semmire rábeszélni, konkrét igény volt, hogy mondjunk szakikat, akik ilyesmivel foglalkoznak.
Előzmény: simongab (43472)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43473
Múltkorában már "megmondtam a tutit" :)))
Köss egy vastag kábelt az akksira, vidd el a szivargyújtóig, ott rakj rá egy relét, amit a szivargyújtó húz meg és enged el. A relé másik végét meg kösd a cuccodra.
persze a szivargyújtó helyett a biztosítékpanel 15-öséről is vehetsz gyújtásjelet, de a szivargyújtónál tökre elfér a relé...
Előzmény: Martinka. (43470)
simongab Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43472
Szerintem a totalcar cikke világosan leírja mi a lényege az egésznek. Lehet hogy vannak tartalékok az autóban, de lehet hogy nem...Én gányolásnak tartom.
Előzmény: molnarnorbert (43471)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43471
?Másolás?
ez honnan jött?
Én nem írtam másolásról.
Azt írtam, hogy ő is letölti a te saját szoftveredet, módosít rajta és visszatölti.
Nem másol senkit és semmit.
De azt is írtam, hogy nem tudok referenciákról, cserébe olcsó. Innentől meg mindenki maga tudja eldönteni, mit preferál.

Előzmény: Jena307 (43468)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43470

Ülésfűtésem a befejező fázisba került. :)

 

Elkészült az elektronika ami 1-5 fokozatban szabályozza a hőmérsékletet. Már csak be kell építeni és már kész is van.

 

Csak van egy kis gond. Az elektronika igényli azt a 14,2 V-ot ami a szivargyujtóban nincsen benne. Ott stabil 12V van. Kellene nekem valaki hozzártő aki ad egy konkrét tervet hogy az áramot honnan hozzam, és egy kapcsolási megoldást hogy úgy működjön mint a szivargyujtó (gyujtás nélkül nincs ott áram).

Vagyis aksiról tápláni, szivargyujtóról vezérelni. Ezt kellene megvalósítani. Mi kell hozzá mit-hogyan...

 

Tudnátok ebben segíteni?

Jena307 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43469
Persze ez valóság is lehet ha szélsőséges tuningról van szó, egyébként szerintem propaganda, a gyári védelmi mechanizmusát meghagyják a motornak, tehát igen 0,9 bar, helyett 1.1-et tölt a turbó, de ha ez sok lenne betiltana a túlmelegedés miatt. Így többet forog=kevesebb az élettartam, de pl, engem nem izgat ha nem megy el 400ezret, csak 350et.
Előzmény: Xe3 (43461)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43468
Másolás?
Az járható út, ha pont olyan motorkódú, és pont ugyan az a motorvezérlő kompu, mint a donoré, és ha biztosan tudod hogy valamelyik a 3szaki közül csinálta a donor programot. És még így sem biztos. Nekem műxik és tényleg költséghatékony. De ha egy szedett-vedett internetről letöltött programot raknak fel, vagy kókler írja át, akkor lehet készülni tartalék csigával, szivattyúval, üzemanyagal stb. Itt szerintem a tudást kell megfizetni, mert a felszerelés kb.10-15ezer ft, a többi fent van a neten, ennyi erővel világ-világtalan csinálhatná, és csinálja is sajnos, olcsóé, a mesterek meg drágáé, ez nem lehet véletlen. Van itt kolléga ki már megjött a teszkós csiptuningból.
Előzmény: molnarnorbert (43456)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43467

Jól gondolod. Kisebb fordulaton csökkenthető ez a plusz hőfok. Ha klímát is kapcsolsza akkor egyáltalán nem tapasztalni ezt a bugot. :) 

ádibébi Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43466
Ja. És ezek szerint ettől van az, hogy ha tavasszal-nyáron teljesen letekerem a hőfokot és minél feljebb nyomom a fordulatszámot, hogy átszellőztesse a kinti friss, 17-18 fokos levegővel az utasteret, annál inkább azt érzem, hogy még mindig fűt az istenadta... Gondolom, nyomja be a motor saját hőjét az utastérbe is... Jajj de béna :D
Előzmény: Martinka. (43464)
Zolysys Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43465
Pontosan ezért kérdeztem. Nekem a csati olvadt meg. de már a 2. is kezdi :S azon morfondírozom, hogy másik csatival kéne megoldani a motorra pedig direktre kötni.
Előzmény: Martinka. (43464)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43464

Megnéztem természetesen, és minden ok volt vele. Bár tény hogy baromira felhevült.

 

Végül is nálam az volt hogy 50% felett a motor megállt 2 percre, majd elindult ugyanennyire, és ezt ismételte. Ha levettem 50% alá akkor folyamatosan pörgött.

 

Tehát amikor "feltekertem" az ellenállás túlhevült, és lekapcsolta magát. Amint kihült megint bekapcsolt. Egy ilyen felhevült állapotban fogtam meg a csatit és bizony forró volt. Meg nem égett, addig nem ment fel a hőfok. Az új motor hibátlan, max fordulaton az is meleg, de ez normális. Ha megnézed a képen mekkora hűtőbordát raktak rá, jól látszik hogy ekkora hőre számítottak. :)

Előzmény: Zolysys (43462)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43463
Na meg ez is jó cikk a turbóról, s annak élettartamáról:

http://totalcar.hu/magazin/technika/turbo100
Zolysys Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43462
Maradjunk abban, hogy elektronikus fordulatszámszabályzás :)

A csatit amit lehúztál róla nem nézted meg, nincs megolvadva?
Előzmény: Martinka. (43460)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.19 0 0 43461
Köszi, most a helyére kerültek a dolgok :)

Azért ez a cikk sem rossz!

http://totalcar.hu/magazin/technika/turbotuning/

Érdemes elolvasni azoknak, akik chiptuning-ot fontolgatnak :)
Előzmény: Martinka. (43458)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43460
Sajna nekem nem olyan ellenálás kell, hanem ilyen itt alattam. :)
Előzmény: petya.83 (43377)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43459
Az enyémhez ilyen előtétellenállás, és motor kell:
Előtétellenállás2egybeépítve
kibelezvehátonfekve3
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43458
http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/

Itt a lényeget megtalálod.
Előzmény: Xe3 (43454)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43457
Én a nyáron jártam így. Nekem előtétellenállás halt meg. A motor hibátlan. Ha nálad fordítva lenne akkor van a számodra egy motorom, vagy megvenném az ellenállásodat. :)

Az enyém 2004-es digitklímás. Ha a tied is digitklímás akkor valszeg tudok segíteni ha nekiállsz szerelni. Mit hogyan kell szétszedni hogy hozzáférjél...
Előzmény: szirtimorc (43451)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43456
tuning témához:
a C8-P807 fórumon pont most írt egy srác, program letöltős-feltöltős megoldásról, költséghatékonyan (előzőek/4), csak éppen szegeden.
referenciát, egyebet nem tudok, csak az elérhetőségeit:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=96822575&t=9170520
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43455
pont itt balra fönt van a "Keresés" box.
tök hasznos találmány...
ha a fap-ra nem adna találatot, próbáld az EOLYS-t, vagy a részecske-t.
Előzmény: Xe3 (43454)
Xe3 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43454
Tök sokszor szóba került, de még mindig nem igazán tudom. Mi az a FAP? Vannak sejtéseim, de...
Előzmény: Jena307 (43450)
Zolysys Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43453
1: előtét ellenállás
2: elégett kissé a motornál a csatlakozó.

Szerintem...
Előzmény: szirtimorc (43451)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43452
Szoftverfrissítés alkalmával elszáll az egész, így azt nem szabad engedni.
Előzmény: Martinka. (43449)
szirtimorc Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43451

Megállt a fűtőventillátorom!!

Hol kezdjem a hibakeresést a biztosítékok után??

Jena307 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43450
Nem semmit nem számít az árban csak az elérhető maximum teljesítmény növekedésben, fapos esetében megáll 18%-nál, fap nélkül 25-30% is elérhető. Nem javaslom hogy keres fele ennyiből is megcsináló kóklert, mert drágább lesz, ha ki tudod szorítani csináltasd meg ennyiből, ha nem hagyd a fenébe.
Előzmény: Martinka. (43447)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43449
Nekem már nincs garancia (2004). Emiatt nem aggódok. De pl egy szoftverfrissítés alkalmával változhatnak ezek az átírt adatok?
Előzmény: redgorog (43448)
redgorog Creative Commons License 2010.01.18 0 0 43448
Az enyémet (2.0Hdi 90Le tehát FAP nélküli) a 3 versenyző csinálta, nagyon meg vagyok vele elégedve, nekem 65k volt, de azt mondom megérte. Ja és ha valami miatt vissza kéne írni az eredeti szoftvert (valami garanciális probléma miatt nem akarsz kockáztatni a szervízben), akkor azt ingyen csinálja.
Előzmény: Martinka. (43447)
Martinka. Creative Commons License 2010.01.17 0 0 43447
Az enyém hálistennek nem fapos. Remélem ez mérsékel az áron mert ennyit nem tudok rá áldozni. :P
Előzmény: Jena307 (43446)
Jena307 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 43446
Exreme Ricsi, Papp Levente, Kollár Szabolcs, körülbelül öket jegyzik manapság az országban, a miénket Sassal a második vesenyzö követte el, többször beszéltem vele, és van fogalma a fapos motorokhoz is, ha a tiéd az. Azt hiszem edc16 lehet a tiéd, az kb 70ezer ft. "450nm"ez az autó a 3versenyzö közbenjárásával épült keress rá a jutúúúbon :Bulijoe
Előzmény: Martinka. (43441)
DAKAR Creative Commons License 2010.01.17 0 0 43445
Üdv. Össznépi Pug forum született,minden tipusnak saját topicokkal. www.peugeotforum.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!