Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsK2 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 126535

Egy ismerősöm vett egy 2002-es 307 SW-t, és próbálok neki segíteni. Van néhány anomália a központizár körül, amire nem sikerült még rájönni, de a másik hiba talán érdekesebb, és lehet, hogy összefügg a kettő. Az ablakmosó nem akar működni. A kar meghúzására beindul a törlés. Mivel nem zúg a szivattyú, annak hibájára gondoltunk, de külső tápról megy, és másik motorral sem jó. Biztosíték (14) rendben, és multiméterrel mérve megjelenik a 12V. Magyarul nem bírja az áramfelvételt valami. Mi lehet ilyenkor a gond? Honnan kapja a motor a villanyt? Közvetlenül a BSI-ből? Nem lehet, hogy valami testelés rossz ilyenkor? Nincs erre valami típushiba? Több órás keresés után sem sikerült hasonló hibaleírásra találnom a neten. Ha valakinek van ötlete, kérem ossza meg. Köszönöm.

 

 

Ezjoleszaddig Creative Commons License 2021.12.18 0 0 126534

Megint lemaradt valami. Egy kérdés. Van olyan márka, típus ami esetleg nagyobb eséllyel tűrné ezt a "megaláztatást"? Hátha direkt emiatt vesz valami "roncsot". Én még azt is kinézem belőle. Köszi. 

Ezjoleszaddig Creative Commons License 2021.12.18 0 0 126533

Ő azzal próbálja meggyőzni magát, hogy majd szűri többszörösen. Én annyit mondtam még neki, hogy még akkor sem lennék ilyen magabiztos ha közvetlen tartály kocsiból tankolnék, mert attól még lehet hogy azt az üzemanyagot más célra szánták és hiaba, de Go és Go között is lehet nagy különbség attól hogy ugyanaz a "csomagolás" :/

Igen. Komoly volt a kérdés. Remélem ha ezek a válaszok elegek lesznek a meggyőzéséhez. 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126532)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.12.18 0 0 126532

Ha barátod, akkor feltétlenül beszéld le!

 

Az első generációs 90 lovas 8 szelepes HDI-k legalább annyira érzékenyek a gázolaj minőségére, mint a közös nyomócsövesek általában.

A mese onnan ered, hogy a hagyományos legelső turbódieselek valóban elmehettek sütőolajjal is, megfelelő átalakítás után.... valameddig.

 

A HDI csak addig fog vele menni, míg a tankból szerencsés esetben csak a szűrőig, szerencsétlen esetben a nagynyomású pumpáig még rosszabb, ha az adagoló fúvókákig eljut a szaros olaj.

 

Nagyjából ösze lehet hozni vele egy gazdasági totálkárt.

 

Ha a tiszta (!) kannában rendes üzemanyagtöltő állomáson vett szabványos üzemanyag van, akkor persze teljesen mindegy, mehet a tankba.

Arra figyeljen a haverod, hogy a kutakon vásárolható üzemanyag nem tárolható a végtelenségig annak bioadalék tartalma miatt. Maximum 6 hónap! Továbbá figyelni kell, hogy nyáron más az összetételem, mint télen. Kb októbertől adják a téli adalékú üzemanyagot. A nyári üzemanyag nagy hidegben megdermed, a kocsi nem fog indulni vele!

Előzmény: Ezjoleszaddig (126527)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.12.18 0 0 126531

Canbus-os autóba lehet szerelni nem canbus-os riasztót. A canbus egy adatkommunikációs protokoll.

 

A canbus-os riasztóknak csak annyi többlet tudása van, ami egyben a gyengeségük. A canbus riasztók a működésük során a canbus rendszer kommunikácóját figyelik, esetenként azon keresztül avatkoznak be.

Ebből eredően a szervizcsatlakozón keresztül megfelelő felkészültséggel szabotálhatók, értsd: egyszerűen, nagyobb roncsolás nélkül hatástalaníthatók. És még drágábbak is.

 

A hagyományos riasztók nem csatlakoznak az adatkommunikációhoz. A perifériákról közvetlenül veszik le a vezérlőjeleket, vagy azokat szakítják meg. Mivel a canbus-os autókban is rendelkezésre állnak ezek a vezérlések, ezért minden további nélkül telepíthetők.

Ha azonban ennyire hiányosak a tárgyban az ismereteid, akkor ne kezdjél hozzá, bízd szakemberre!

Előzmény: janitoth (126529)
Smíró Creative Commons License 2021.12.18 0 0 126530

Ha április elsején olvasom, röhögök. Azért írok választ, hátha tényleg komoly volt a kérdés: attól függ, mi van a kannában. Mert a break kifejezetten nem szereti a sülthal szagú kannás olajat, bár a rántotthusiét sem kifejezetten. Viszont ha mondjuk OMV extra dízel van a kannában, nos, azzal egész jól elszalad épp úgy, mint például az SW, vagy a cabrio. Fura, de ez van😉 Amit hallhattál, hogy a FAP-os kocsik küllemre tekintet nélkül nem szeretik a nem tele tankolást, mert minden tankolás érzékelésnél adagolják a trutyit és pár literes tankoláskor ez nem biztos, hogy jó, sőt, biztos nem, mert azt hiszi a rendszer, hogy az előírásnak és francia fizetésnek megfelelően mindenki tele rakja a puttonyt. Hát ennyi. Szerintem🍻

Előzmény: Ezjoleszaddig (126527)
janitoth Creative Commons License 2021.12.17 0 0 126529

Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy canbus-os autóba hogyan lehet utólag beszerelni nem canbus-os perfériát? Konkrétan:van egy normál autóriasztóm saját távirányítós. Hogyan lehetne azt beszerelni egy canbus-os autóba.? Gondolom kell hozzá valamilyen adapter. Ezt homemade elő lehet állítani? Esetleg kalcsolási rajz? Mi történik akkor, ha egy canbus-os autóba úgy szerelnék be egy riasztót, mint egy normál autóba? Válaszokat köszi előre is.

Ezjoleszaddig Creative Commons License 2021.12.17 0 0 126528

Bocsánat. 90LE

Ezjoleszaddig Creative Commons License 2021.12.17 0 0 126527

Üdv. 

307 break 2.0 hdi 2004 siemens, valóban érzékeny az üzemanyag minőségre? Egyik haverom mindenáron kan nás üzemanyaggal akar járni. Van esélye, vagy jól teszem ha lebeszélem erről?

Tapasztalatok? 

soryton Creative Commons License 2021.12.16 0 0 126526

holnap  délután átvehető ...20 km Váctól...

 

Előzmény: BJanó (126525)
BJanó Creative Commons License 2021.12.16 0 0 126525

Üdv,

 

Vác környékén keresnék kipufogó öntvényt, 307SW, 2002, 1.6 benzin, NFU motorkód. Elrepedt.

 

Köszönöm.

BJanó

AttilaLukacsi Creative Commons License 2021.12.06 0 0 126524

Bocsi   Sagem S2000 a motorvezérlő és KFW a motorkód

AttilaLukacsi Creative Commons License 2021.12.06 0 0 126523

Hello

Van egy 2002-s 14.-s peugeot 307-sem,utólag szeretnék tempomatot beépíteni. A kormányoszlopon a tempomat kart beraktam,a fékpededál kapcsoló mellé beraktam a másik kapcsolót, a kábel gyárilag ki van építve.Viszont a motorvezérlőben nem tudom engedélyeztetni/Sagem S200/ A BSI-ben sikerült,ha megnyomok egy gombot a tempomaton akkor érzékeli hogy működik.A kérdésem ,hogy a Sagem s200-s motorvezérlőben lehet e egyáltalán engedélyezteni a tempomatot,ha igen akkor hogyan.

Köszöm 

janitoth Creative Commons License 2021.12.03 0 0 126522

Sziasztok. 1.6os16 szelepes 2001es 307es generátorába minek kell szabadonfutós szíjtárcsa?

janitoth Creative Commons License 2021.11.29 0 0 126521

Köszi a segítséget, pont úgy néz ki a szíjam mint a képen. amúgy 2001-es,1.6-os (NFU),16szelepes, ötajtósról van szó.

 

Előzmény: Zolysys (126520)
Zolysys Creative Commons License 2021.11.29 0 0 126520

Szerintem neked nem ez a hosszbordás megoldásod van hanem az a feszítő görgös ami csavarral állítható és nem rugós.

Előzmény: janitoth (126516)
Papalac Creative Commons License 2021.11.28 0 0 126519

Az csak vezetőgörgő és eleltromos kormányszervója van.

Előzmény: janitoth (126516)
janitoth Creative Commons License 2021.11.28 0 0 126518

Oké, köszi, nézem.

Előzmény: soryton (126517)
soryton Creative Commons License 2021.11.28 0 0 126517

...milyen motorról van szó ...?  lényeges kérdés ... a másik hogy fotón nem látható szervószivattyú ...miből gondolod hogy ez a te mototorodat ábrázolja ...? 

A Bárdi oldalán lehet alvázszám szerint keresni ..ez alapján biztosan megtalálható a megfelelő alkatrész ...

 

Előzmény: janitoth (126516)
janitoth Creative Commons License 2021.11.28 0 0 126516

Sziasztok! hosszbordás szíjat vennék a 2001-es 307-esemhez s nem tudom milyen legyen? Abban biztos vagyok hogy van benne klíma, elvileg szervó is mert alapjárat nélkül nehezebb a kormány. A bal oldalán a motornak van három laposszíj tárcsa (főtengely,generátor,klíma) és két görgő, az egyik a feszítő. a másikról nem tudom,hogy csak vezetőgörgő vagy valami funkciója is van? ez a görgő a laposszíj hátoldalával érintkezik. A szervószivattyú a motor melyik oldalán található,már ha van?

így néz ki a szíj. A generátor és a klíma közti görgő a kérdéses.

Cellpityu73 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 126515

Szia,

 

hétfőn fogják megnézni. A füst a kipufogóból jött,fehér füst volt.

Előzmény: hegizoli 307 SW (126511)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2021.11.25 0 0 126514

A sérült kulcs nem ad ki jelet szerintem. A másik kulcsokat meg kalibráltad a kiszolgáló egységgel? Az nem olyan 1xű művelet,meg ahogy Zoli írta a kínai nem bizti,h műxik.Helyileg merre vagy?

Előzmény: Forbid (126507)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2021.11.25 0 0 126513

Meg lehet forrasztani,én már csináltam.Persze finoman,erre alkalmas pill.forrasztó és anyag.Javaslom ha szétszeded a kapcsoló végét,zárd be az ajtókat.Így csak belül kell keresned ha elpattan valami :))))

Előzmény: bekessanyi66 (126506)
Zolysys Creative Commons License 2021.11.23 0 0 126512

Kínai kulccsal nem is fog menni csak az immo

Előzmény: Forbid (126507)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2021.11.23 0 0 126511

Na és mit láttál? Megoldódott a probléma?A fehéres füst a motor felől a kuplungház felől jött.Milyen szaga volt? Égett olajszag,kuplung szag,kenőszír szag ?

D.jocov jól mondta-írta :) Kuplung pedál lényegesen könnyeb volt benyomni? Mert akkor nem emel ki.Levegős a m.henger-rendszer.

 

Előzmény: Cellpityu73 (126510)
Cellpityu73 Creative Commons License 2021.11.20 0 0 126510

Köszi,megnézetem.

Előzmény: d.jocov (126509)
d.jocov Creative Commons License 2021.11.20 0 0 126509

Nem kapcsol szét a kuplung, legelőször nézd meg a holtjátékot, légtelenítsd a kuplung munkahengert

Előzmény: Cellpityu73 (126508)
Cellpityu73 Creative Commons License 2021.11.20 0 0 126508

Sziasztok,

 

2005-ös peugeot 1,6 benzin.Kuplungszett csere,plusz váltóolaj csere volt rajta.500 km-t használtam,nem tudom sebességbe tenni az autót,csak ha áll a motor.Autópályán kb. 3-4 percig fehér füstöt "okádott,"utána semmi.Van valakinek tapasztalata. Köszönöm,

Forbid Creative Commons License 2021.11.15 0 0 126507

Sziasztok!

 

Peugeot 307-est vettünk egy gyári kulccsal, ami szét volt törve. A gyári távirányítós kulcs reteszelő gombok nem müködtek, gondoltam elem csere és ok, de nem javult.

Beszereztem két kulcsot. Leszedtem a DiagBox 9.68-at és kértem egy interfészt kölcsönbe. Felprogramoztam két új kulcsot a kódkártyával.

Hibába próbáltam vagy 5 verziót a kulcsok tanítására, a jelenség megmaradt. (gyújtás rá, zár gomb 10 sec, gyújtás le) (akku saru le-vissza, ablakon keresztül, fényszóró fel, gyújrás rá, zárgomb 10 sec, gyújtás le stb.)

 

A kulcsok programozhatók.

A belső központi reteszelő gomb működik.

De!

A kulcsok távvezérlésre nem taníthatók be.

 

Mi lehet a gond? Köszi előre is.

 

bekessanyi66 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 126506

Sziasztok!

 

Peugeot 307 2.0 HDI 2003 RHS

 

Vásárolnék jobb oldali kormánykapcsolóba való rézlemezke betétet ha van valakinek eladó. (Nem lehet váltogatni a fogyasztás értékeket,mert letört a vége) Esetleg információ hogy honnan tudnék beszerezni azt megköszönném.

 

Köszönöm előre is!

 

bekessanyi

 

Tel:0630 8305847

e-mail:bekessanyi1966@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!