Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Klaus-max Creative Commons License 2020.10.19 0 0 126133

Sziasztok!

 

Az autó az egy off Ford Fiesta, 1.4 TDCi 2006-os. Ebben a PSA dízelmotorja van, gondolom az abban az időkben gyártott jó pár Peugeot-ban is ilyen motor van, ezért bátorkodom itt megkérdezni.

Itt a generátornak külön van ékszíja? Vagy valamelyikkel közös meghatáson van a generátor?

viko307 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 126132

Üdv 

Peugeot 308 II 1.6 hdi 68 kw 2015 évjárat

Gyárilag 205/55R16 gumival van felszerelve az alufelni szélessége 7 incs ET 44. Szeretnék 17 incses alufelnit venni de nem tudom mijen ET számú és mijen szélsségű fog elférni.

 

225/45 R17 re gondoltam.

 Tudtok e segiteni, köszönöm

micro521 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 126131

Sziasztok!

 

Fűtés gondunk akadt. Eléggé fázunk.

Az autó egy 2006-os 2.0HDi (RHR), amiben van kiegészítő elekrtomos fűtés gyárilag. A gond az, hogy nem jön meg a meleg, ami régebben indulás után 1 perccel már érezhető volt, most meg csak hűvöset fúj a ventillátor. Ha hidegre állítom a digitklímát, akkor még hidegebbet fúj be.

Én a kiegészítő elektromos részre gyanakszom. Meg is találtam a vezető oldali lábtér felől. Öt vastagabb vezeték megy bele. Általában nem mérek feszültséget a szürke és piros vezetékek között, de egyik indítás után kb. fél perccel megjelent 14 Volt, de egy perc után eltűnt. Lehet a vezérlő jött rá, hogy a hibás fűtőelenek nem kell táp? Esetleg e vezérlés lehet a rossz? Hogyan lehetne ezt kideríteni felesleges alkatrész vásárlás nélkül.

A biztosítékok a motortéreben mind jók. Az utastéreben nem néztem, de a kezelési könyv szerint ott nincs semmi idevágó.

 

Van valakinek tapasztalata hasonló hibával? 

 

A külső hőmérő jó jelet mutat, tavaly nyáron annak hibája miatt nem volt hűtés.

A ventillátor minden fokozata működik. 

A klasszikus csappantyú hiba nem hiszem, hogy fenn áll, mert mind a két oldal rossz és hidegre állítva még hidegebbet fúj.

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.10.17 0 0 126130

Hello ! Mivel írtad is ,h hideg reggelek vannak,jönnek.Ezért írom úgy,h ennél a motornál mert nekem is RHS van SW.ben,.... létezik olyan "hideg motor túlpörgetés védelem".Majd figyeld meg ha 70 *C fok közelébe ér a mutató,olyan mintha megtolnák hátulról.Persze ugyanolyan gázpedál állásnál.Viszont nekem már Jena progi van évek óta és nem érzékelem a fenti dolgot,mert menne de hideg motorrral kímeletesen.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 307 sw 2.0 (126124)
nagyfej64 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 126129

motorkód: TU5JP4

Előzmény: nagyfej64 (126128)
nagyfej64 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 126128

nekem ilyet adtak 16 szelepeshez.

Előzmény: hayabusa123 (126127)
hayabusa123 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 126127

Valami nem okés amit írsz, de mi a motoekód? Általában a szelepfedélhez 3 darab gimitömítés jár, 

Előzmény: nagyfej64 (126126)
nagyfej64 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 126126

Sziasztok! Az alany 2003 1.6 b sw 16 szelepes.Szelepfedéltömités csere előtt állok.Kaptam egy lap szerü tömitést meg egy gumi csikot. Melyik szelepfedél alá melyik megy? üdv6 hozzászólásTetszikHozzászólás

hayabusa123 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 126125

Ami jó hír, hideg motornál, csinálja a hibát, ezt kell vizsgálni, turbónyomás, szóval a diagnosztikai élő adatokat, mi az elvárt és mi a valós adat, ebből fog kiderűlni mi a hiba. Találgatni nem lehet. 

Előzmény: 307 sw 2.0 (126124)
307 sw 2.0 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 126124

Sziasztok.

2003 Rhs Sw

A probléma, hogy most jönnek a hidegebb reggelek, nincs erő az autóba. A vákum csövön volt repedés ezért az cserélve lett. Most jó a vákum. De muszály mennem vele 4-5 km-t mire elkezd húzni az autó. Addig csak max 80-90 km/h és az is nyögvenyelősen. A kamionok letolnak gyorsulásba simán. 

Szerelőnél voltam. Egyik a turbót mondta 100%-ra másik ah Agr-t, a harmadik a befecskendezőket akarja cserélni. De nem akarok per tudok ennyit rákölteni az autóra a talán utána jó lesz hozzáálással. 

Ha van valami tippetek azt megköszönöm. Mert a haverom akki hobby autószerwlő megcsinálja de bem tudja sajnos ő se hogy hol kellene keresni a hibát. Jena a vákumra gyanakszik de nemntaláltunk ott hibát. De lehet hogy nem jól kerestük. 

Előre is köszi. 

Üdv:Jani

 

 

Jani1964 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 126123

Köszi az infót!

Előzmény: Papalac (126122)
Papalac Creative Commons License 2020.09.30 0 0 126122

A tükör másik csatija is az ablakemelő modulba megy.

Előzmény: Jani1964 (126121)
Jani1964 Creative Commons License 2020.09.30 0 0 126121

Igen, arra már rájöttem, hogy az egyik tükörcsati megy az ajtómodulba, de a másik, ami a behajlító motoré, azt hova kell csatlakoztatni? A kábelkötegbe nincs benne a megfelelő csatlakozó gyárilag?

Előzmény: Zolysys (126120)
Zolysys Creative Commons License 2020.09.28 0 0 126120

Ok hgy a BSI de az ajtó moduon keresztül :)

Előzmény: meromokus (126118)
Jani1964 Creative Commons License 2020.09.28 0 0 126119

Van már sofőr oldali ajtópanelem,amin két csatlakozó van. Az eredeti panelomon csak egy van. A motoros tükörből két csatlakozó jön ki. Az egyik megy az elektromos tükör mozgatáshoz,a másik meg a tükör motoros mozgatásához.  Nem annyi az egész,hogy a motoros tükör plusz csatiját bedugom az új kapcsolópanel második csatlakozójába? Amúgy tudok szerezni bontott motoros tükröket 10k-ért/db.

Előzmény: meromokus (126118)
meromokus Creative Commons License 2020.09.28 0 0 126118

Szia!

 

Szerintem ez nem ilyen egyszerű, mert az ajtópanel nem közvetlenül van összekötve a tükörrel, biztos vagyok benne, hogy a BSI intézi a tükrök behajlítását. (A gazdasági racionalitásába nem akarok belemenni, 25 rugó egy bontott elektromos tükör (amikor lehet kapni), az már 50 pénzek, egy 20 éves kocsira)

Előzmény: Jani1964 (126113)
soryton Creative Commons License 2020.09.26 0 1 126117

...nem fantomhiba ...saját tapasztalat...amíg 1-2 működő izzítógyertyával is indul nem igazán foglalkozunk vele ...kb egy éve cseréltettem ,már 3 kimúlt közülük de még egész jól indult a motor míg tényleg komolyabb minúszok nem lettek , akkor már erőlködött . 

A csere óta nem jött vissza a hiba ...

Előzmény: efe Padilla sr. (126116)
efe Padilla sr. Creative Commons License 2020.09.26 0 0 126116

Szerintem a P1351-el nem kell foglalkozni, 9hy-9hz-9hx esetén gyakran fantomhibaként kiolvasható minden probléma mentes izzítórendszer mellett is.

Előzmény: gtmoto (126112)
gtmoto Creative Commons License 2020.09.26 0 0 126115

Köszönöm a gyors választ, erre tippeltem én is, akkor erre indulok.

Előzmény: soryton (126114)
soryton Creative Commons License 2020.09.26 0 0 126114

P1351.....  gyújtógyertya dieselben ?? ..egyértelműen egy vagy több izzítógyertya meghalt ...csere mind a négy ...esetleg a relé

P1113 ....üzemagyag nyomás érzékelő/közös nyomócső nyomásérzékelő haldoklik ....csere  

P0097...levegő hőmérséklet érékelő a fojtószelep elött ....takarítás vagy csere

Előzmény: gtmoto (126112)
Jani1964 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 126113

Sziasztok! Van egy 2001es 307esem ami 5ajtós,1.6os,benzines. Elektromosak a tükrei,de csak kézzel behajthatóak. A kérdésem a következő:ahhoz,hogy villanymotor hajtsa be,nyissa ki elég-e a tükröket motorosra cserélni a sofőroldali kapcsoló panellal együtt, vagy egyéb varázslat is szükséges még?

gtmoto Creative Commons License 2020.09.26 0 0 126112

Sziasztok,

 

Esetleg valakinek van valami ötlete mi lehet az alábbi hibajelenség, peugeot 307 1.6 Hdi 2005 (9HX) motorkódnál:

 

A motor mintha nem kapna elegendő üzemanyagot, leáll és kiírja az "anti pollution faulty" hibát.

Hibakódok

P1351 :elő/utófűtés relé áramköre ellenőrizve és gyújtógyertyák nem beszerelve

P0086/P1113 :üzemanyagnyomás határérték alatt

P0097 : levegőhőmérséklet hőcserélő jelét követően - szakadt

 

Összes szűrő most volt cserélve, és kíváncsi lennék szerintetek merre induljak el.

Szokott e a közös nyomócső nyomásérzékelő meghibásodni?

 

30000 km-rel ezelőtt lettek a porlasztók felújítva. 240000 km van a kocsiban

 

Előre is köszönöm.

micro521 Creative Commons License 2020.09.22 0 0 126111

Kicseréltem a jobb és bal oldali izzót, tesztelem, hogy a hiba is átkerült-e a másik oldalra.

Előzmény: micro521 (126110)
micro521 Creative Commons License 2020.09.19 0 0 126110

Sziasztok. 

Gyári xenonnal van problémám. Néha nem világít az egyik oldal. Ha lekapcsolom és vissza, akkor felkapcsol. 

Minek a hibája lehet ez? Égő, trafó, egyéb kontakt? Volt valakinek hasonló?

Matrix2006 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 126109

Még annyit, hogy a hiba után átforgattam néhányszor két ülés között lévő utas oldali légzsák kapcsolót. 2007 FL 9HX

Előzmény: Littledrake (126106)
Matrix2006 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 126108

Nekem néhány napja csinálta ugyanezt, minden előzmény nélkül. Naponta többször besípolt, utána néhány mp. múlva kialudtak a légzsákhiba lámpák. Se előtt, se azóta nem volt hiba szerencsére.

Előzmény: Littledrake (126106)
Zolysys Creative Commons License 2020.09.17 0 0 126107

diag

Előzmény: Littledrake (126106)
Littledrake Creative Commons License 2020.09.16 0 0 126106

Sziasztok,

 

Abban kérném a segítségeteket, hogy az autó mostanában elkezdte random az "Airbag or pretensioner seat belt faulty" hibaüzenetet dobálni, ami azonkívül hogy meg kell csinálni, még idegesítő is, mivel képes arra hogy álló helyzetben is fél percenként "megjavuljon" majd ismét "elromoljon".

 

Neten rákeresve láttam, hogy az ülések alatti csatlakozókat kellene kontakt-sprayyel megfújni, van valami tipp, hogy melyikkel kezdjem?

Illetve emlékeim szerint tavasszal szét lett szedve a kormány, a kürtrésznél a réz érintkezők tisztítása végett, hogy működjön rendesen a hangkürt, annak esetleg lehet ehhez köze?

 

Valaki találkozott nemrégiben hasonló hibával?

 

307 SW 2005 ráncfelvarrott, 9HZ

 

Előre is köszi.

Jani1964 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 126105

Köszi a gyors választ.

Előzmény: FeZ_ (126094)
Öreg307 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 126104

Sziasztok,

 

307, 2001 évjárat, 436000 km, 90 lovas 2.0 HDI, RHY motor

 

Olvasom itt a fórumon, hogy  160 (120) ezer km van megjelölve a vezérműszíj cserére.

Ez komoly?

 

A HAYNES szervizkönyv 60 ezer kilométerenként írja a vezérműszíjcserét.

(én eddig ki is cseréltettem 60-80 ezer közt)

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!