Gyárilag 205/55R16 gumival van felszerelve az alufelni szélessége 7 incs ET 44. Szeretnék 17 incses alufelnit venni de nem tudom mijen ET számú és mijen szélsségű fog elférni.
Az autó egy 2006-os 2.0HDi (RHR), amiben van kiegészítő elekrtomos fűtés gyárilag. A gond az, hogy nem jön meg a meleg, ami régebben indulás után 1 perccel már érezhető volt, most meg csak hűvöset fúj a ventillátor. Ha hidegre állítom a digitklímát, akkor még hidegebbet fúj be.
Én a kiegészítő elektromos részre gyanakszom. Meg is találtam a vezető oldali lábtér felől. Öt vastagabb vezeték megy bele. Általában nem mérek feszültséget a szürke és piros vezetékek között, de egyik indítás után kb. fél perccel megjelent 14 Volt, de egy perc után eltűnt. Lehet a vezérlő jött rá, hogy a hibás fűtőelenek nem kell táp? Esetleg e vezérlés lehet a rossz? Hogyan lehetne ezt kideríteni felesleges alkatrész vásárlás nélkül.
A biztosítékok a motortéreben mind jók. Az utastéreben nem néztem, de a kezelési könyv szerint ott nincs semmi idevágó.
Van valakinek tapasztalata hasonló hibával?
A külső hőmérő jó jelet mutat, tavaly nyáron annak hibája miatt nem volt hűtés.
A ventillátor minden fokozata működik.
A klasszikus csappantyú hiba nem hiszem, hogy fenn áll, mert mind a két oldal rossz és hidegre állítva még hidegebbet fúj.
Hello ! Mivel írtad is ,h hideg reggelek vannak,jönnek.Ezért írom úgy,h ennél a motornál mert nekem is RHS van SW.ben,.... létezik olyan "hideg motor túlpörgetés védelem".Majd figyeld meg ha 70 *C fok közelébe ér a mutató,olyan mintha megtolnák hátulról.Persze ugyanolyan gázpedál állásnál.Viszont nekem már Jena progi van évek óta és nem érzékelem a fenti dolgot,mert menne de hideg motorrral kímeletesen.....
Sziasztok! Az alany 2003 1.6 b sw 16 szelepes.Szelepfedéltömités csere előtt állok.Kaptam egy lap szerü tömitést meg egy gumi csikot. Melyik szelepfedél alá melyik megy? üdv6 hozzászólásTetszikHozzászólás
Ami jó hír, hideg motornál, csinálja a hibát, ezt kell vizsgálni, turbónyomás, szóval a diagnosztikai élő adatokat, mi az elvárt és mi a valós adat, ebből fog kiderűlni mi a hiba. Találgatni nem lehet.
A probléma, hogy most jönnek a hidegebb reggelek, nincs erő az autóba. A vákum csövön volt repedés ezért az cserélve lett. Most jó a vákum. De muszály mennem vele 4-5 km-t mire elkezd húzni az autó. Addig csak max 80-90 km/h és az is nyögvenyelősen. A kamionok letolnak gyorsulásba simán.
Szerelőnél voltam. Egyik a turbót mondta 100%-ra másik ah Agr-t, a harmadik a befecskendezőket akarja cserélni. De nem akarok per tudok ennyit rákölteni az autóra a talán utána jó lesz hozzáálással.
Ha van valami tippetek azt megköszönöm. Mert a haverom akki hobby autószerwlő megcsinálja de bem tudja sajnos ő se hogy hol kellene keresni a hibát. Jena a vákumra gyanakszik de nemntaláltunk ott hibát. De lehet hogy nem jól kerestük.
Igen, arra már rájöttem, hogy az egyik tükörcsati megy az ajtómodulba, de a másik, ami a behajlító motoré, azt hova kell csatlakoztatni? A kábelkötegbe nincs benne a megfelelő csatlakozó gyárilag?
Van már sofőr oldali ajtópanelem,amin két csatlakozó van. Az eredeti panelomon csak egy van. A motoros tükörből két csatlakozó jön ki. Az egyik megy az elektromos tükör mozgatáshoz,a másik meg a tükör motoros mozgatásához. Nem annyi az egész,hogy a motoros tükör plusz csatiját bedugom az új kapcsolópanel második csatlakozójába? Amúgy tudok szerezni bontott motoros tükröket 10k-ért/db.
Szerintem ez nem ilyen egyszerű, mert az ajtópanel nem közvetlenül van összekötve a tükörrel, biztos vagyok benne, hogy a BSI intézi a tükrök behajlítását. (A gazdasági racionalitásába nem akarok belemenni, 25 rugó egy bontott elektromos tükör (amikor lehet kapni), az már 50 pénzek, egy 20 éves kocsira)
...nem fantomhiba ...saját tapasztalat...amíg 1-2 működő izzítógyertyával is indul nem igazán foglalkozunk vele ...kb egy éve cseréltettem ,már 3 kimúlt közülük de még egész jól indult a motor míg tényleg komolyabb minúszok nem lettek , akkor már erőlködött .
Sziasztok! Van egy 2001es 307esem ami 5ajtós,1.6os,benzines. Elektromosak a tükrei,de csak kézzel behajthatóak. A kérdésem a következő:ahhoz,hogy villanymotor hajtsa be,nyissa ki elég-e a tükröket motorosra cserélni a sofőroldali kapcsoló panellal együtt, vagy egyéb varázslat is szükséges még?
Nekem néhány napja csinálta ugyanezt, minden előzmény nélkül. Naponta többször besípolt, utána néhány mp. múlva kialudtak a légzsákhiba lámpák. Se előtt, se azóta nem volt hiba szerencsére.
Abban kérném a segítségeteket, hogy az autó mostanában elkezdte random az "Airbag or pretensioner seat belt faulty" hibaüzenetet dobálni, ami azonkívül hogy meg kell csinálni, még idegesítő is, mivel képes arra hogy álló helyzetben is fél percenként "megjavuljon" majd ismét "elromoljon".
Neten rákeresve láttam, hogy az ülések alatti csatlakozókat kellene kontakt-sprayyel megfújni, van valami tipp, hogy melyikkel kezdjem?
Illetve emlékeim szerint tavasszal szét lett szedve a kormány, a kürtrésznél a réz érintkezők tisztítása végett, hogy működjön rendesen a hangkürt, annak esetleg lehet ehhez köze?